Ga naar inhoud

Miszy31 : 21 maart 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Jaydee:

Heel veel succes morgen, @Miszy31. Ben benieuwd naar je verslag en je foto's. Ik ga van de zonet voor een hersteloperatie naar Nio, dus ben erg geïnteresseerd in Nio boobs :38:.

 

Good luck, meis :71:

 

Xx Jaydee 

Dankjewel!! 

Waarom ga je voor een hersteloperatie?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag is de dag! :DIk

 heb me toch weer een rare droom gehad. :rolleyes: ik droomde dat ik wakker werd in mijn bed en dat ik al geopereerd was, maar ik lag op mijn buik en toen dacht ik shit!ik kon me ook niks meer herinneren, niets van de parkkliniek, niets van de narcose. En toen ik me omdraaide bleek de hechting in mijn linkerborst los te zitten, waardoor mijn borst dus los zat hahaha en ik vroeg mijn vriend wil jij Mn hechting ff vast maken want Mn tiet zit los en valt er zo vanaf:45:

 

Rond 10.45 gaan we richting de kliniek. 

Zoooo spannend 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb zelf 550cc dual plane. Ben nu 5 dagen po en als ik heel eerlijk ben had ik liever 500 of 450 gehad. 

 

Maarrr misschien ben ik nog geen goede graadmeter want alles is nu mega opgezwollen en dan lijken het idd net 2 voetballen die erop geplakt zijn. Kan je ook zien op mijn foto. Ik kom van een kleine a cup. Ook handig om te weten. 

@Miszy31 mag ik jouw foto's zien? Krijg ik een beetje een idee hoe het kan worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszy31:

Dankjewel!! 

Waarom ga je voor een hersteloperatie?

 

xxx

Omdat ik vorig jaar 13 mei een wissel heb ondergaan (niet bij Nio hoor) en omdat ik sinds die dag een behoorlijke double bubble heb. Dus vertrouwen in die chirurg kwijt en daarom ga ik nu naar Nio. 

Succes vandaag, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames! Ik heb mijn borsten. Ik lig nog in de kliniek en heb echt mega veel pijn. Ik heb ze al heel snel gezien en ik vind ze nu al mooi! Verslag komt er nog aan, maar voorlopig nog niet hahaha 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszy31:

Dames! Ik heb mijn borsten. Ik lig nog in de kliniek en heb echt mega veel pijn. Ik heb ze al heel snel gezien en ik vind ze nu al mooi! Verslag komt er nog aan, maar voorlopig nog niet hahaha 

 

xxx

 

Happy Boobday :1big_boobs:het zit erop :) Nu rustig herstellen en op tijd je medicatie innemen ( wekkertje zetten) en genieten van het zicht!! Wens je een superherstel toe xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Miszy31:

Dames! Ik heb mijn borsten. Ik lig nog in de kliniek en heb echt mega veel pijn. Ik heb ze al heel snel gezien en ik vind ze nu al mooi! Verslag komt er nog aan, maar voorlopig nog niet hahaha 

 

xxx

 

Van harte gefeliciteerd met je boobs. Rustig aan, en idd wat BrownieG zegt: op tijd je medicijnen, veel water en thee drinken en je heerlijk laten verwennen. Dan komt het helemaal goed. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miszy31:

Dames! Ik heb mijn borsten. Ik lig nog in de kliniek en heb echt mega veel pijn. Ik heb ze al heel snel gezien en ik vind ze nu al mooi! Verslag komt er nog aan, maar voorlopig nog niet hahaha 

 

xxx

Joehoe gefeliciteerd. Ik lig ook nog in ziekenhuis MMC. Fucking veel pijn kan er niet van slapen. Hopelijk snel Beetje pijn vrij. Ik heb ok ff gekeken toen ze gisteravond ff de wondjes gingen checkrn enz.  Maar alles zag er goed uit. :1: goed herstel meid. 

X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Miszy31 said:

Dames! Ik heb mijn borsten. Ik lig nog in de kliniek en heb echt mega veel pijn. Ik heb ze al heel snel gezien en ik vind ze nu al mooi! Verslag komt er nog aan, maar voorlopig nog niet hahaha 

 

xxx

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies :wub:

Ben beniwued naar je verslag. Heel goed herstel gewenst. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames! Zo ik ben weer een beetje terug op aarde, maar Pff wat een pijn zeg! Nog steeds. Hierbij mijn verslag:

 

ik mocht mij dinsdag 21 maart om 11.15 melden in de parkkliniek, gek genoeg was ik niet echt zenuwachtig, maar mijn vriend wel Hahah. 

Ik werd opgehaald door een super lieve verpleegster en naar mijn kamer op de 2e etage gebracht. We hadden een kamer voor onszelf wat ik als erg prettig heb ervaren. Zij heeft wat vragen met mij doorgenomen en toen mocht ik lekker in bed liggen met het beroemde blauwe pakje aan Hahahah en ze gaf aan dat ze mij rond 12.15 uur op zal komen halen om naar me naar de voorbereidingskamer te brengen. Om 12.15 werd er op de deur geklopt en het was Nio! Hij kwam mij nu alvast aftekenen en foto's maken. Ik vertelde hem dat ik de narcose een beetje eng vond en hij zei nee joh je gaat gewoon lekker spacen Whahaha en tinteleingen in je lichaam voelen, gewoon een lekker spacy gevoel is dat :45: . Hij nam echt uitgebreid de tijd om het af te tekenen en ik vroeg Nio wordt het niet te groot hahaha? Hij zei nee het wordt hartstikke mooi! Toen zei ik dat ik thuis met rijstzakjes had gepast en hij zei dat dat een heel onrealistisch resultaat geeft, hij zei dat lijken dan net 2 opgeplakte sneeuwballen :45:, ik zei nou ik vond de grote best oké hoor, dus hij zegt dus je wilt ze eigenlijk nog groter hebben hahaha dat kan hoor Hahah. Ik zeg nou doe maar gewoon de 500cc. 

 

Toen kwam de verpleegster terug om mij naar de voorbereidingskamer te brengen, maar mr Nio zei nee ik breng de patiënt zelf :rolleyes:, onderweg nog even gekletst met Nio. Toen kwam het moment van afscheid nemen van mijn vriend (de lieverd had gewoon tranen in zn ogen, hij vond het zo eng). 

Ik heb daar mijn infuus gekregen en toe was het wachten tot het moment naar de ok. 

Om 13.15 was het zover ik werd de ok ingereden pfff toen werd ik wel echt bang. Ik kreeg heel rustig de narcose toegediend, maar merkte echt niks, toen zei de Anestesist slaap lekker en was ik weg. 

 

Op het moment dat ik bijkwam lag ik op de uitslaapkamer. Ik vroeg de verpleegster hoelang ik er al lag en ze zei je ligt hier al 3 kwartier. Ik voelde me zo stoned hahaha en ik was heel erg raar en veel aan het praten, de zuster zei mevrouw doet u nou een beetje rustig en probeer u ogen nog even dicht te doen hahaha. Ik zei nee joh ik voel me hardstikke goed! Er lag een man naast mij en ik zei tegen hem: moet je kijken ik heb nieuwe tieten:45: vind je ze mooi? Omg ik schaam me nog steeds kapot Whahahaha. Hij vond ze prachtig hahaha

 

uiteindelijjk werd ik terug gebracht naar mijn kamer waar mijn vriend nog op mij zat te wachten en volgens hem was ik alleen maar aan het ratelen met een dubbele tong hahaha stomme narcose. 

Ik heb nog een uur daar gelegen, lekker wat gegeten en Nio kwam nog even langs om te vertellen dat het heel erg mooi is geworden. 

Daarna lekker naar huis gegaan. 

 

Nacht 1 was een drama, zoveel pijn gehad niet normaal. 

Nacht 2 jeejjjj de hele nacht doorgeslapen, maar nog steeds veel pijn. 

 

Nacht 3 ik heb gelukkig weer de nacht doorgeslapen en net weer mijn medicatie ingenomen en dan is het prima uit te houden. Ik neem alleen in de nacht nog morfine en de rest van de dag houd ik me ook echt aan mijn schema. 

 

Mijn lieve vriend zorgt echt super goed voor me! En mijn zoontje is super lief voor me. 

 

Ik ga nu proberen om foto's te plaatsen. Ik durf nog niet echt mijn vest helemaal uit te doen, maar vandaag ga ik proberen te douchen en dan zal ik ook een foto maken. 

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2017 om 01:45 zei Wuppie:

Joehoe gefeliciteerd. Ik lig ook nog in ziekenhuis MMC. Fucking veel pijn kan er niet van slapen. Hopelijk snel Beetje pijn vrij. Ik heb ok ff gekeken toen ze gisteravond ff de wondjes gingen checkrn enz.  Maar alles zag er goed uit. :1: goed herstel meid. 

X x 

Hoe gaat het nu met je meis?

Voel je je al wat beter?

xxx

en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je boobies:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Miszy31:

Hoe gaat het nu met je meis?

Voel je je al wat beter?

xxx

en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je boobies:1bouncingboobs:

Mwah vandaag echt slechte dag gehad. Dokter in paniek gebeld , zweet brak me uit. Paniekaanval was het. Door pijn en druk maken. Echt kut dus. Hoop dat het bij jou wat beter gaat. Nu gaat het wel weer. Mocht extra oxacepam nemen om rustig te worden. 

net alles gecheckt en zag er goed uit allemaal en erg rustig. Al het gaas verschoond dus. Tja. Komt wel weer goed hi hi ff klote nu x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wuppie:

Mwah vandaag echt slechte dag gehad. Dokter in paniek gebeld , zweet brak me uit. Paniekaanval was het. Door pijn en druk maken. Echt kut dus. Hoop dat het bij jou wat beter gaat. Nu gaat het wel weer. Mocht extra oxacepam nemen om rustig te worden. 

net alles gecheckt en zag er goed uit allemaal en erg rustig. Al het gaas verschoond dus. Tja. Komt wel weer goed hi hi ff klote nu x x 

aaahhh nee dat meen je niet! balen zeg! Gelukkig ziet het er wel goed uit. Ik heb ook nog steeds echt veel pijn hoor. Ik neem nog steeds mijn morfine tabletten, zonder vind ik de pijn niet te harden. 

Sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden hadden jullie ook dat jullie krom liepen? Ik krijg mijn schouders en rug echt niet recht, en dat slapen op mijn rug helpt ook niet echt mee. Hoelang duurde de pijn bij jullie? Ik heb toch nog wel echt flinke pijn.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2017 om 20:31 zei Mad41329:

Joehoee je hebt ze! Hoe voel je je nu?:)

pffff nou nog flink brak en veel pijn. Ik heb mijn verslag en foto's toegevoegd voor als je het leuk vind om te lezen.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Miszy31:

Er lag een man naast mij en ik zei tegen hem: moet je kijken ik heb nieuwe tieten:45: vind je ze mooi? Omg ik schaam me nog steeds kapot Whahahaha. Hij vond ze prachtig hahaha

 

Geweldig om dit te lezen, zou zn gezicht wel willen zien :45::45: 

En Nio zn humor ... heerlijk whahaha. Herriner ik mij ook zo goed toen ik aan de beurt was. Is de spanning gelijk minder als je aan de beurt bent ;) 

 

Tja, dat krom lopen als een oud vrouwtje..yep! Hield ze vast als ik liep, bang dat ze op de grond lagen. Ik heb geen pijn gehad maar de eerste 2 weken wel als een omaatje gelopen totdat ik door had dat je op je houding moet letten  om zo de pijn in je schouders te ontlasten. Weet wel dat de meeste pijn in de eerste week is en daarna afneemt. Nog effe volhouden en je medicatie goed en op tijd innemen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei BrownieG:

 

Geweldig om dit te lezen, zou zn gezicht wel willen zien :45::45: 

En Nio zn humor ... heerlijk whahaha. Herriner ik mij ook zo goed toen ik aan de beurt was. Is de spanning gelijk minder als je aan de beurt bent ;) 

 

Tja, dat krom lopen als een oud vrouwtje..yep! Hield ze vast als ik liep, bang dat ze op de grond lagen. Ik heb geen pijn gehad maar de eerste 2 weken wel als een omaatje gelopen totdat ik door had dat je op je houding moet letten  om zo de pijn in je schouders te ontlasten. Weet wel dat de meeste pijn in de eerste week is en daarna afneemt. Nog effe volhouden en je medicatie goed en op tijd innemen.

 

xx

whahahah ik kan er nu ook wel om lachen haha. Mijn vriend vond het gelukkig ook humor haha.

Ik ben zo blij dat ik naar Nio ben gegaan, wat een grappige leuke man is dat en dan ook nog gouden handjes hebben haha.

 

hahaha, ja dat vasthouden van de borsten herken ik wel hihi.

Wat heerlijk zeg dat jij geen pijn hebt gehad! Met de medicatie is het wel vol te houden en ik merk elke dag een hele kleine verbetering gelukkig. Ik ben ook gewoon heel erg blij dat ik borsten heb:1bouncingboobs: ook al zijn ze nu nog niet heel erg mooi.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miszy31:

meiden hadden jullie ook dat jullie krom liepen? Ik krijg mijn schouders en rug echt niet recht, en dat slapen op mijn rug helpt ook niet echt mee. Hoelang duurde de pijn bij jullie? Ik heb toch nog wel echt flinke pijn.

 

xxx

Heb je iets aan deze link van @AnnaD pagina 3

Ik wil verder een voorspoedig herstel toewensen.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Miszy31:

meiden hadden jullie ook dat jullie krom liepen? Ik krijg mijn schouders en rug echt niet recht, en dat slapen op mijn rug helpt ook niet echt mee. Hoelang duurde de pijn bij jullie? Ik heb toch nog wel echt flinke pijn.

 

xxx

Mørge @Miszy31 ik loop al 4 dgn krom. Kan niet recht lopen doet veul te pijn. Ik lijk net echt een oud wijf. En ik heb ok die klote pijn nog steeds en morfine pillen. Dus jr bent echt niet de enigste ( en ik dus ook niet ) sterkte x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Miszy31:

Er lag een man naast mij en ik zei tegen hem: moet je kijken ik heb nieuwe tieten:45: vind je ze mooi? 

 

Geweldig om te lezen!  Ik had precies hetzelfde met een mannelijke verpleger alleen ik dacht het alleen maar, kon me nog bedenken om het niet daadwerkelijk te zeggen :12:

 

Dat krom lopen deed ik ook heel erg, na 2 weken ben ik er ook echt op gaan letten en corrigeer ik steeds mn houding.  Nu 4 weken verder loop ik weer helemaal als de oude :) 

 

Succes met je herstel meid! X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Tries89:

 

Geweldig om te lezen!  Ik had precies hetzelfde met een mannelijke verpleger alleen ik dacht het alleen maar, kon me nog bedenken om het niet daadwerkelijk te zeggen :12:

 

Dat krom lopen deed ik ook heel erg, na 2 weken ben ik er ook echt op gaan letten en corrigeer ik steeds mn houding.  Nu 4 weken verder loop ik weer helemaal als de oude :) 

 

Succes met je herstel meid! X

 

 

Hahahaha, nou gelukkig kon jij je mond nog houden hahaha.

 

Dat klinkt goed dat ik in ieder geval niet zo blijf lopen hahaha. ik loop namelijk krom, ik lijk 3 maanden zwanger door het vocht wat ik vast houd en ik heb 2 dikke gezwollen tieten:45:.

 

thx meis

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.