Ga naar inhoud

Miszy31 : 21 maart 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames, 

 

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Nio in het OLVG ziekenhuis.Wat een super leuke en grappige vent zeg.

Na het doorlezen van het forum dacht ik echt dat ik tubulaire borsten had, maar volgens Nio is dat niet zo (gelukkig) ik heb hangtietjes met een wat groter tepelhof.

 

Hij heeft mij 400 cc en 500 cc laten passen, 400 cc vond ik eigenlijk gelijk te klein en 500cc stond heel mooi maar wel groot. Mijn vriend vond de 500 cc mooi en mijn moeder ook. Nu twijfel ik dus heel erg. Ik sport veel (krachttraining) en Nio gaf al aan dat de borsten die ik nu nog heb (kleine b-cup) volgend jaar zo goed als weg zullen zijn. Zijn voorkeur was volgens mij de 500 cc.

 

Ik wilde heel graag zo een mooi spleetje tussen mijn borsten, maar dat ging volgens hem niet omdat mijn borstkas wat schuin loopt en mijn borsten al een beetje uit elkaar staan. Ik zal ongeveer 3 cm tussen mijn borsten overhouden.

 

In het ziekenhuis is er plek vanaf mei, maar omdat ik het liefst eerder wil word ik waarschijnlijk geopereerd in de parkkliniek in Rotterdam. Hij gaat mij morgen bellen en doorgeven wanneer er plek is.

 

Ik vind het onwijs spannend allemaal en ik ben ook een beetje bang dat het lelijk wordt doordat mijn borsten wat meer uit elkaar staan.

 

Welke dames hebben er gekozen voor 500cc eurosillicone dual plane en mag ik foto's zien? Het liefst ook dames met borsten die in de voorsituatie ook uit elkaar stonden.

Mijn voorsituatie is 176 ongeveer 65 kilo met een kleine B-cup

 

Dit is mijn foto van de passessie met 500 cc 85 eurosillicone.

 

 

Alvast bedankt

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Echt heel mooi gekozen die maat! Past echt heel mooi bij je figuur. 

 

Tja dat spleetje tussen je borsten kan niets aan gedaan worden, maar ik heb hier op het forum wel gelezen over een bh die mooi je borsten naar elkaar brengt. Dat was geen push-up, maar een plunge bh.. maar hoe die precies heette.. Misschien dat iemand anders dat weet of je het nog ergens tegenkomt. 

 

Ik zou het niet erg vinden zo'n spleetje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel! Ik ben nog steeds zoo erg aan het twijfelen of het niet te groot is, ook ben ik bang voor 2 grote ronde ballen met een grote landingsbaan ertussen. Nu las ik hier op het forum dat dr. Straaten dus wel altijd probeert om de borsten naar elkaar toe te brengen, dus nu heb ik ook een consult bij hem ingepland.

 

Toen ik aan Nio vroeg wat het verschil is tussen dual plane en achter de spier, gaf hij aan dat dat het allebei hetzelfde is. Ik vraag me nu toch sterk af of hij niet gewoon helemaal achter de spier plaatst ipv dual plane.Eindelijk het consult gehad en nu zoveel meer twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 wat spannend allemaal! Ik heb afgelopen maandag bv bij Nio gehad 600cc dual plane. Ik had hang en ruimte tussen mijn borsten, maar hij heeft ze onwijs mooi geplaatst. Wat betreft spleetje, zou ik oppassen dat je daardoor geen stoplicht effect krijgt. Als protheses meer naar midden geplaatst worden kunnen je tepels naar buiten gaan kijken. Persoonlijk vind ik dat het spleetje niet waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina June:

@Miszy31 wat spannend allemaal! Ik heb afgelopen maandag bv bij Nio gehad 600cc dual plane. Ik had hang en ruimte tussen mijn borsten, maar hij heeft ze onwijs mooi geplaatst. Wat betreft spleetje, zou ik oppassen dat je daardoor geen stoplicht effect krijgt. Als protheses meer naar midden geplaatst worden kunnen je tepels naar buiten gaan kijken. Persoonlijk vind ik dat het spleetje niet waard. 

Je hebt ook gelijk! Ik moet me niet blind staren op dat streepje. Ik moet denk ik gewoon op Nio vertrouwen. Bedankt voor je reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

 

als het goed is word ik 21 maart geopereerd in Rotterdam, dit omdat er pas eind mei plek is in het ziekenhuis. 

 

Ik heb net contact gehad met de kliniek, aangegeven dat ik toch nog twijfelde over  het aantal cc's, dus Nio gaat mij vandaag nog terug bellen, dan kan ik gelijk nog een paar andere vragen stellen. 

 

Ik ben zo bang dat dit te groot wordt. Ik sport veel en nio had wel aangeven dat als ik nog zal zakken in mijn vetpercentage mijn boobies ook weer kleiner zullen worden. Pfff het komt nu toch wel heel dichtbij. 

Miss moet ik ook maar gewoon voor 500 cc gaan of Zal ik 450 doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid. 

Ik ben 10 dagen po. Heb 400 cc dual plane 85% gevuld gekregen van Nio. Ben 1.62 en 60 kg..je mag bij mn foto's kijken als je wilt, mijn titties stonden ook uit elkaar waardoor ik dus ook geen spleetje kreeg. Hij kon ze wel dichterbij elkaar zetten zei hij, maar dan gingen mn tepels naar buiten wijzen en dat zou absoluut niet mooi zijn. 

Ik vind de foto van je passessie errug goed bij je figuur passen! Spannend hoor. Succes met de voorbereiding en je keuzes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, ik heb wel minder aantal cc's laten plaatsen als jou, en anatomisch, maar ik heb wel dezelfde voorsituatie als jou. Heb hier geen foto van, maar wel fotos in me album van me nieuwe boobs!!

 

Ik wilde heel graag volume aan de binnenkant omdat mijn boobs verder uit elkaar staan, en de arts zei me heel duidelijk dat er wel verbetering kwam, want ik heb nu vanaf waar ze gaan beginnen meteen volume, maat het stuk 'bot' int midden dat blijft helaas. Wist ik van te voren, wilde ook graag een spleetje, maar ik denk dat ik dat met een bh wel beter kan realiseren! En ook al zit er geen spleetje, derest knapt er voor 100% goed van op! :) als je wilt dan voeg ik je toe xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31

 

Hoi hoi, Fijn dat je geen tubulaire borsten heb :) Soms kijken we een beetje te kritisch naar onze borsten he :P

 

Een bv is een vergroting van je oorsprongkelijke situatie dus als ze iets verder uit elkaar zijn dan blijft het zo. Wel is het zo dat je met de gekozen projectie/breedte/cc optisch iets meer naast elkaar komen. En wat anderen hierboven ook zeggen, als je de protheses dichter naar elkaar toe brengt komen je tepels niet meer in het midden te staan!! ( lees; schele tepels) Borsten echt naar elkaar toebrengen vergt een speciale operatie met de nodige risico's. 

 

Ik heb zelf de Euroslicone en 500cc ( 85% gevuld) en zijn echt geen ballen op mijn lijf! Vallen heel natuurlijk, lekker zacht en tikken elkaar ook niet aan haha. Maar een goeie Plunge-bh is dit allemaal opgelost ;) Zal je toevoegen aan mijn album. 

 

In de zoekbalk kun je het verschil vinden tussen achter de spier en dual-plane ( te lui om te schrijven, zat topics over :45: ) ps, grote verschil zit in de projectie tussen 450 en 500 cc, optisch niet echt te zien met het blote oog dus zou ook voor 500cc gaan :P ) 

 

Succes bij Fransje :) 

 

xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2017 om 16:37 zei Tries89:

Hey meid. 

Ik ben 10 dagen po. Heb 400 cc dual plane 85% gevuld gekregen van Nio. Ben 1.62 en 60 kg..je mag bij mn foto's kijken als je wilt, mijn titties stonden ook uit elkaar waardoor ik dus ook geen spleetje kreeg. Hij kon ze wel dichterbij elkaar zetten zei hij, maar dan gingen mn tepels naar buiten wijzen en dat zou absoluut niet mooi zijn. 

Ik vind de foto van je passessie errug goed bij je figuur passen! Spannend hoor. Succes met de voorbereiding en je keuzes!

X

Wauw ziet er zeker al super mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2017 om 17:28 zei BrownieG:

@Miszy31

 

Hoi hoi, Fijn dat je geen tubulaire borsten heb :) Soms kijken we een beetje te kritisch naar onze borsten he :P

 

Een bv is een vergroting van je oorsprongkelijke situatie dus als ze iets verder uit elkaar zijn dan blijft het zo. Wel is het zo dat je met de gekozen projectie/breedte/cc optisch iets meer naast elkaar komen. En wat anderen hierboven ook zeggen, als je de protheses dichter naar elkaar toe brengt komen je tepels niet meer in het midden te staan!! ( lees; schele tepels) Borsten echt naar elkaar toebrengen vergt een speciale operatie met de nodige risico's. 

 

Ik heb zelf de Euroslicone en 500cc ( 85% gevuld) en zijn echt geen ballen op mijn lijf! Vallen heel natuurlijk, lekker zacht en tikken elkaar ook niet aan haha. Maar een goeie Plunge-bh is dit allemaal opgelost ;) Zal je toevoegen aan mijn album. 

 

In de zoekbalk kun je het verschil vinden tussen achter de spier en dual-plane ( te lui om te schrijven, zat topics over :45: ) ps, grote verschil zit in de projectie tussen 450 en 500 cc, optisch niet echt te zien met het blote oog dus zou ook voor 500cc gaan :P ) 

 

Succes bij Fransje :) 

 

xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat een prachtige borsten heb jij gekregen zeg! Maar jouw stonden zeker al mooi naar elkaar toe?

En idd ik wil absoluut niet dat ik scheve tepels krijg hahaha dan maar geen spleet.

Ben jij bij Nio geweest? Ik heb mijn keuze definitief gemaakt. Ik word door Nio geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2017 om 16:56 zei xRenee:

He meis, ik heb wel minder aantal cc's laten plaatsen als jou, en anatomisch, maar ik heb wel dezelfde voorsituatie als jou. Heb hier geen foto van, maar wel fotos in me album van me nieuwe boobs!!

 

Ik wilde heel graag volume aan de binnenkant omdat mijn boobs verder uit elkaar staan, en de arts zei me heel duidelijk dat er wel verbetering kwam, want ik heb nu vanaf waar ze gaan beginnen meteen volume, maat het stuk 'bot' int midden dat blijft helaas. Wist ik van te voren, wilde ook graag een spleetje, maar ik denk dat ik dat met een bh wel beter kan realiseren! En ook al zit er geen spleetje, derest knapt er voor 100% goed van op! :) als je wilt dan voeg ik je toe xxx

Ja als je mij wilt toevoegen heel erg graag. Ik ben wel benieuwd!

Ik heb dus ook gevraagd of Nio er wat aan wilde doen, maar dat kan dus niet gaf hij aan en je hebt gelijk de rest gaat er sowieso van opknappen hahaha. thanks voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb Nio gesproken en gezegd dat ik nog steeds bang was dat 500cc te groot zal zijn en hij zei: Vond je ze mooi tijdens de passessie, ik zei ja heel mooi maar ik ben bang dat het niet past bij mijn lichaam, toen zei hij we kunnen er ook 450cc indoen als dat mentaal beter voelt, maar hij zei 500 kun je echt hebben en het past mooi bij je lichaam! Dus nu is toch echt mijn definitieve keuze 500cc haha. Ik vertrouw Nio en ik ga ervoor.

 

Dinsdag 21 maart zal ik geopereerd worden in de parkkliniek, aangezien er geen plek meer was in het ziekenhuis, heerlijk meer luxe voor de prijs van het ziekenhuis.

 

Je zou nu zeggen alle twijfels weg, maaaaaar nee hahaha. Nu ben ik weer bang dat je rimpels gaat zien en voelen met de eurosilicone 85% (grrrr ik word gek van mezelf) hij heeft daar namelijk niks over gezegd, kan ik er dan van uitgaan dat het niet zal gebeuren of dat de kans minimaal is? Hebben de meiden die neurosilicone 85% hebben daar last van?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miszy31:

Wat een prachtige borsten heb jij gekregen zeg! Maar jouw stonden zeker al mooi naar elkaar toe?

En idd ik wil absoluut niet dat ik scheve tepels krijg hahaha dan maar geen spleet.

Ben jij bij Nio geweest? Ik heb mijn keuze definitief gemaakt. Ik word door Nio geopereerd.

 

Thanks!!

 

Als het goed is zie je ook mijn voorsituatie ( tikken elkaar dus niet aan) en dat ik idd Nio's heb. Ik heb geen last van rimpels en voel ook niets bijzonders aan mijn boobs. Heb ook een dunne huid en weinig weefsel maar we hebben toch hiervoor gekozen omdat het kon!! Je kunt Nio een mailtje sturen met je vraag mbt rimpels en waarom niet is gekozen voor een stevigere gel? Hij heeft tenslotte keuze uit andere merken. Heb je duidelijk hierin :) 

 

Lucky Girl..parkkliniek en een datum ( heb je nu ook een definitieve titel hihi @best_boobie)

 

.. Fijne voorbereiding xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

 

 

Lucky Girl..parkkliniek en een datum ( heb je nu ook een definitieve titel hihi @best_boobie)

 

 

Yep, nu wel haha, thanks

Gefeliciteerd met je datum @Miszy31
Heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Dan kun je hier in dit topic je updates blijven plaatsen, ook na je operatie. Zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)

 

Heel veel succes met aftellen nog!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei BrownieG:

 

Thanks!!

 

Als het goed is zie je ook mijn voorsituatie ( tikken elkaar dus niet aan) en dat ik idd Nio's heb. Ik heb geen last van rimpels en voel ook niets bijzonders aan mijn boobs. Heb ook een dunne huid en weinig weefsel maar we hebben toch hiervoor gekozen omdat het kon!! Je kunt Nio een mailtje sturen met je vraag mbt rimpels en waarom niet is gekozen voor een stevigere gel? Hij heeft tenslotte keuze uit andere merken. Heb je duidelijk hierin :) 

 

Lucky Girl..parkkliniek en een datum ( heb je nu ook een definitieve titel hihi @best_boobie)

 

.. Fijne voorbereiding xx

 

Ik zie het inderdaad! Ik blijf het zeggen super mooie boobies :) ik hoop dat de mijne ook zo gaan worden. 

 

Nio heeft wel aangegeven dat ik een dunne huid heb en dat we daarom niet voor de spier kunnen plaatsten. Hij kwam eigenlijk direct met eurosilicone 85%. Ik denk dat als dat echt niet had gekund dat hij dat wel had aangegeven toch?ik heb trouwens helemaal geen email adres van nio?

vervormen jouw borsten heel erg als jij ze aanspant? Of valt dat wel mee?

 

ik ben zooo blij en ook zo zenuwachtig pfff. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

Yep, nu wel haha, thanks

Gefeliciteerd met je datum @Miszy31
Heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Dan kun je hier in dit topic je updates blijven plaatsen, ook na je operatie. Zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)

 

Heel veel succes met aftellen nog!

 

xx BB

Dankjewel!! Dat is fijn :)

ik heb trouwens gelezen dat jij goed bent in maten inschatten. Zou je dat voor mij kunnen doen?

ik ben 176 en 63 kilo

volgens nio heb ik op dit moment een grote a en heel miss een kleine b. 

Ik krijg 500 cc dp 85%. 

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31

 

Heb effe zitten zoeken voor je naar het emailadres maar kan het effe zo niet vinden. Hele zooitje papieren ligt ergens maar waar? Stuur BB effe een pb met je huidige bh maten en de protheses die je krijgt en vraag gelijk naar het emailadres. Volgens mij heeft ze deze ook in haar glazen bol :P 

 

Ik ben een luie donder en sport dus niet :) dus denk dat mijn spier in een luie toestand zit want heb geen vervormingen als ik ze aanspan. Kan mijn boobs ook niet bewegen ( zoals die krachtpatsers doen) als ik mijn armen in mijn zij doe...staren me gewoon aan ;) 

 

Als het niet had gekund had hij wel een ander merk erbij gepakt maar mailen kan geen kwaad!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.