Ga naar inhoud

Miszy31 : 21 maart 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

@Miszy31

ola! Hier gaat het wel goed, muv het feit dat ik nog veel vocht heb en dan vooral rechts. 

 

Ik moet mn bh ook laag dragen maar die kruipt steeds op. Wat een gedoe allemaal he

 

snap ook niks van die bh maten. Volgens mij heb je nu alleen een wijdere omtrek besteld met dezelfde cupmaat. Denk dat dat goed is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat het goed gaat. Ja bij mij loopt mijn rechterborst ook achter hoor, veel meer vocht daar.

Irritant he dat opkruipen hahaha.

 

Kijk dit is de maattabel, volgens mij lijkt het erop dat ik met een 80e iets meer ruimt heb in de cups, nou ik zie het wel hahah.

 

@best_boobie weet jij misschien wat ik kan doen tegen mijn rugpijn, zijn er misschien oefeningen? Ik krijg ook mijn schouders niet naar achter, dus de pijn komt echt van het krom lopen. Ik word er gek van!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, 75F is vergelijkbaar met 80E, alleen is de cup van de 80E ietsje wijder dan de 75F, scheelt niet veel, maar soms is het net genoeg..
Past de 80E ook niet, dan is 75G waarschijnlijk de beste optie ;) (sorry als ik iets schrijf waar jullie het al over gehad hebben, heb wederom maar half gelezen, weinig tijd ff :P )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miszy31:

@Wuppie hahah nee geen wc schrobben meer:154:.

Nee gelukkig niet tegen mijn borsten aan, maar ik heb mezelf wel opgevangen met mijn linkerhand, dus al het gewicht kwam op mijn arm/schouder/borstspier. Ik heb er wel last van, maar niet aan mijn borsten gelukkig. Ik voel echt mn schouder. 

 

Net ook weer zo een actie, ik bracht mijn zoontje net naar school en ik wilde naar buiten, maar je hebt 2 zware deuren met klink die je open moet duwen, dus ik dacht al kut hoe ga ik die deur open krijgen hahah. Ik heel voorzichtig klink omlaag en zachtjes duwen, komt mijn arm natuurlijk tegen mijn borst aan au!Gelukkig kwam er een man aangelopen, dus ik zeg meneer kunt u voor mij de deur open doen want ik ben aan mijn schouder geopereerd hahahaha. 

 

Ik vind trouwens mijn rechterborst echt nog vreemd voelen, net alsof dat implantaat nog zweeft. Lijkt net of er nog iets onder zit, zal wel lucht of vocht zijn, maar voelt nog steeds niet fijn. Ik hoop alleen dat de pocket niet te groot is. Ik voel hem ook nog langs mn armen als ik ze omlaag hou.

 

@Pamuk Ja, mijn linkerborst is echt al zacht. Rechts nog wat harder en daar zitten ook een paar harde stukjes in, volgens Nio waren dat klieren.

 

Mijn bh is trouwens te klein! Ik draag nu 75f van de hema en ik moest de bandjes op de laagste stand doen van Nio, zodat ik 2 vingers ruimte onder de borst heb, maar dat ik heb nu al niet meer. Ik heb nu een 80e besteld, maar dat klopt dan toch niet dat de cup dan groter is?Volgens de maattabel van de hema heeft de 80e een grotere cup dan de 75f. Ik snap echt niks van die cupmaten, hiervoor had ik geen tieten dus dat was lekker makkelijk bh's shoppen:154:

 

Hoe is het met jullie?

 

 

xxx

@Miszy31 oh echt he. Zijn de kleine dingen waar je tegenaanloopt die normaal zijn en nu gewoon niet gaan. Betrap me er zelf ook op.

wilde net iets uit keukenkastje pakken maar is hoog. Dus ik dacht niet strekke witte wa ik kruip op aanrecht en dan kan ik erbij. Echt zonder na te denken leun ik op mijn linkerarm om me omhoog te duwen zodat ik op aanrecht kon..en meteen dacht ik neeee auw auw niet doen. En nu wat last , verder niks te zien maar meteen zo bang dat ik iets verneukt heb. 

 

Hield me zo mooi rustig en nu deze stomme actie. Maar die krijg je ook al snel als de pijn wat minder is dan ben ik geneigd om ok meer te doen. Maar ik doe niks. Heb zelfs nu x slaappillen genomen zodat ik vanmorgen lekker lang kon uitslapen. Duurt de dag wat minder lang.  

 

Mijn rechterborst voelt beter aan qua pijn als links. Ik heb juist links meer pijn en branderige gevoel van binnen als rechts vik ben wel linkshandig misschien komt het daardoor...

verder nog gebeld met werk gisteren en aangegeven dat ik nog echt niet kan komen werken,.. Was oke..volgende week ff verder kijken ... Doe wel kantoorwerk maar durf nog niet eens auto te rijden en mijn borsten zijn nog zo blauw..en onderkant echt hard

 

en ja 80e heeft een grotere cup als 75f hihi zit zo nu eenmaal in elkaar. Want voor mijn bv paste ik zowel 75e als 80d allen 75e zat altijd mooier. 

Moet die van de Hema ook nog halen x 

 

was gisteren even met de hond samen met mam naar bossen geweest nou ik was kapotbtoen ik terug kwam. Echt moe en pijn aan tetten pfff nu merk ik pas nu ik weer wat meer wil hoe impact deze operatie heeft gehad 

 

vandaag lekker rustig aan. 

Lang leve Netflix :43:

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wuppie:

@Miszy31 oh echt he. Zijn de kleine dingen waar je tegenaanloopt die normaal zijn en nu gewoon niet gaan. Betrap me er zelf ook op.

wilde net iets uit keukenkastje pakken maar is hoog. Dus ik dacht niet strekke witte wa ik kruip op aanrecht en dan kan ik erbij. Echt zonder na te denken leun ik op mijn linkerarm om me omhoog te duwen zodat ik op aanrecht kon..en meteen dacht ik neeee auw auw niet doen. En nu wat last , verder niks te zien maar meteen zo bang dat ik iets verneukt heb. 

 

Hield me zo mooi rustig en nu deze stomme actie. Maar die krijg je ook al snel als de pijn wat minder is dan ben ik geneigd om ok meer te doen. Maar ik doe niks. Heb zelfs nu x slaappillen genomen zodat ik vanmorgen lekker lang kon uitslapen. Duurt de dag wat minder lang.  

 

Mijn rechterborst voelt beter aan qua pijn als links. Ik heb juist links meer pijn en branderige gevoel van binnen als rechts vik ben wel linkshandig misschien komt het daardoor...

verder nog gebeld met werk gisteren en aangegeven dat ik nog echt niet kan komen werken,.. Was oke..volgende week ff verder kijken ... Doe wel kantoorwerk maar durf nog niet eens auto te rijden en mijn borsten zijn nog zo blauw..en onderkant echt hard

 

en ja 80e heeft een grotere cup als 75f hihi zit zo nu eenmaal in elkaar. Want voor mijn bv paste ik zowel 75e als 80d allen 75e zat altijd mooier. 

Moet die van de Hema ook nog halen x 

 

was gisteren even met de hond samen met mam naar bossen geweest nou ik was kapotbtoen ik terug kwam. Echt moe en pijn aan tetten pfff nu merk ik pas nu ik weer wat meer wil hoe impact deze operatie heeft gehad 

 

vandaag lekker rustig aan. 

Lang leve Netflix :43:

x x 

ohh nee meen je niet!Gelukkig heb je geen last, maar ik denk echt dat een keertje geen kwaad kan (zegt de grootste paniekzaaier)Ik geloof gewoon niet dat er niemand is die in die 6 weken echt geen verkeerde beweging maakt, maar ik snap je wel dat je je zorgen gaat zorgen maken. Ik heb ook nog steeds pijn aan mn linkerschouder. Niet meer gaan klimmen hoor acrobaat:154:.

 

Wel toevallig dat jij juist weer meer last hebt van links dan rechts en dat je linkshandig bent. Ik ben rechtshandig en meer last van rechts hihi. 

 

Ik zou zeker als het kan lekker nog thuisblijven en lekker netflixen, niet in slaap vallen met je slaappilletjes he:154:. Ik snap dat je nog niet durft te autorijden, zou ik ook echt nog niet durven. 

 

Nou dan heb ik de goede maat besteld hahah. Het zou vandaag binnenkomen, maar kreeg een email dat het morgen wordt. Ik heb ook nog een andere roze sport bh besteld.

 

Wel ff lekker he? ff lekker wandelen buiten met je hond en je mams. Ja energielevel is echt o,o. Ik zit ook de hele dag als mn zoontje op zit op mn laptop programma's terug te kijken of te netflixen, lekker met een diazepam en een oxycodon op hahaha.

 

Mijn vriend heeft net de litteken pleisters eraf gehaald onder de douche, ik ga zo een foto plaatsen.

 

xxx fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Klopt, 75F is vergelijkbaar met 80E, alleen is de cup van de 80E ietsje wijder dan de 75F, scheelt niet veel, maar soms is het net genoeg..
Past de 80E ook niet, dan is 75G waarschijnlijk de beste optie ;) (sorry als ik iets schrijf waar jullie het al over gehad hebben, heb wederom maar half gelezen, weinig tijd ff :P )

xxx

Whahaha, Ik begreep van @Wuppie al dat de cup wat groter is. Ik wilde 75g bestellen, maar de hema heavy sport gaat maar tot f hahaha. 

 

Thnx wederom voor je reactie!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie @Pamuk hoe is het met jullie? En jullie boobies?

 

Ik heb echt ff een terugval gehad van het weekend, meer last van Mn borsten en heel erg moe. 

In mijn rechterborst zit een hard stukje, bij de eerste controle gaf Nio aan dat het klierweefsel was, maar nu is dat stukje verplaatst en soms doet het pijn, maar soms ook weer niet. 

Hebben jullie ook verschil in gevoel van borsten? Bij de rechter voel ik denk ik de spier erop drukken wat een raar gevoel geeft,alsof hii weg schiet. 

 

Ik merk dat ik er best onzeker van word. De pijn was weg, maar nu weer dit soort pijntjes. 

Qua mooiheid weet ik het eigenlijk oook niet meer, soms zijn ze mooi, maar soms ook weer niet. 

Pfff, ik zit nu echt in een soort van emotionele rollercoaster, dan weer blij, dan weer verdrietig. 

 

Ik zal vanavond ff een nieuwe foto plaatsen. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 Heeel herkenbaar je verhaal hoor! Vond je ook al zo stil op het forum, goed dat je er weer bent :wub:

 

wanneer heb jij je controle weer? Ik volgende week donderdag de 21e. Dan zou ik dat stukje ff laten checken door Nio. Heb er wel iets meer over gelezen op de chat. Misschien ff vragen wie dat herkent. Was volgens mij in ieder geval niks ernstigs. 

 

Ik zit nu ook in de stress, dacht dat ik anatomisch had (85%) gevuld maar schijnt volgens best boobie niet te kunnen bij 550cc. Dat gaat nl maar tot 500 cc. En ik wilde echt geen ronde :102:

 

die ik dus nu waarschijnlijk wel heb. Had eerst nog steeds hoop dat het vocht en zwelling was maar nu dus waarschijnlijk echt mijn definitieve vorm. Heb haar pb-tje gestuurd dus hoop dat ze me gerust kan stellen. 

En wat namen kan doorgeven van meiden die ook ronde hebben zodat ik het eindresultaat kan zien. 

Dus tja hier ook echt ff geen jubelstemming

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, ik ben er weer:D. Ik heb voel nu weer dat harde stukje in mijn rechterborst en het doet een beetje pijn:139:. Ik ga het denk ik ff op de chat vragen. Volgende week dinsdag heb ik mijn controle weer en dan laat ik het gelijk ff nakijken.

 

Neeeee, dat meen je niet! Heb je wel aangegeven bij Nio dat je de 85%gevulde wilde hebben? En nu?

Ronde worden sowieso altijd wel een beetje plat gedrukt door de spier, dus echt ballen worden het volgens mij niet hoor, maar wel balen dat je iets anders in je hoofd had en dat dat uiteindelijk niet zo is.

Ik vind je borsten wel al echt veranderd hoor, in de positieve zin! Ze echt mooi worden!

 

Ben je vandaag weer aan het werk?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Nio gemaild vanmorgen en kreeg vrijwel meteen een antwoord terug. 

 

Hij zegt dat bij deze protheses met boven de 500cc het gewicht van de gel maakt dat het een druppelvorm wordt. Dus 85% vullen zou meer het hangtiet effect geven. Dat was zeg maar de 3e variant die op de tafel lag. 

Hij verzekerde me dat het wel dat model zou worden. 

Een hele opluchting want zat er gister ff helemaal doorheen. 

 

Ah ga jij dinsdag al! Wel fijn he ff een check tussendoor. Ik ga donderdag. Zou idd ff op de chat gooien van dat harde stukje. 

 

Op vrijdag werk ik alijd een halve dag vanuit huis. Dus dat is wel relaxed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.