Ga naar inhoud

Miszy31 : 21 maart 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

4 dagen po. nog erg ongelijk en gezwollen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaa ik zie het idd en weet helaas hoe het voelt. Wij hebben ongeveer zelfde aantal cc (best veel) en ik denk dat dat er ook wel iets mee te maken heeft. Qua snelheid om te settelen. 

 

Ik ben 3 dagen eerder dan jou geopereerd en ook nog steeds 2 luchtbalonnen. Voel ze ook zitten als ik mn armen langs mn zei houd. Dus het zwelt alle kanten op, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Miszy31:

Hahahaha, nou gelukkig kon jij je mond nog houden hahaha.

 

Dat klinkt goed dat ik in ieder geval niet zo blijf lopen hahaha. ik loop namelijk krom, ik lijk 3 maanden zwanger door het vocht wat ik vast houd en ik heb 2 dikke gezwollen tieten:45:.

 

thx meis

 

xxx

 

Ik lijk ook wel zwanger.. houd nu ook nog zoveel vocht vast. Deze week begonnen met brandnetelthee,  zou goed zijn voor de vochtafvoer! 

 

Geniet van je boobies! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tries89:

 

Ik lijk ook wel zwanger.. houd nu ook nog zoveel vocht vast. Deze week begonnen met brandnetelthee,  zou goed zijn voor de vochtafvoer! 

 

Geniet van je boobies! 

X

Brandnetelthee heb ik inderdaad ook gehaald. Dan hebben we eindelijk boobies en krijgen we er gelijk een dikke buik bij hahaha. Gelukkig gaat het buikje op den duur weer weg hihi

 

tx xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pamuk:

Jaaaa ik zie het idd en weet helaas hoe het voelt. Wij hebben ongeveer zelfde aantal cc (best veel) en ik denk dat dat er ook wel iets mee te maken heeft. Qua snelheid om te settelen. 

 

Ik ben 3 dagen eerder dan jou geopereerd en ook nog steeds 2 luchtbalonnen. Voel ze ook zitten als ik mn armen langs mn zei houd. Dus het zwelt alle kanten op, hihi

Ja we hebben er allebei aardig wat ingestopt gekregen:45: . Het lijkt net of ik die prothese echt duidelijk voel zitten, alsof ze niet in Mn lichaam zitten, maar ertegen aan getapet zitten, ook met overeind komen vind ik het echt een naar gevoel geven. 

We moeten nog zoooo lang geduld hebben en dat heb ik echt niet hahaha. 

Ik zit nu al te spieken voor leuke bikini's, ik lan niet wachten. 

 

Ik lig nu lekker te chillen op Mn loungebank in tuin, zo blij dat het mooi weer is. Ik word helemaal gaar van dat binnen zitten ppfff. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk Net even naar buiten gegaan en naar de Hema gegaan om te kijken naar de sport bh's, hebben ze alleen nog maar cup b en c pffff, maar daar gaan we natuurlijk niet meer inpassen hahaha. 

 

Ik was alleen blij toen ik weer in de auto zat want dat kleine stukje buiten nam zoveel energie weg. Nu weer lekker op de bank met een pot brandnetelthee :rolleyes:

 

Verder is de pijn weer ietsje afgenomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh balen! Als je maandag online besteld heb je het dinsdag in huis. 

Ik merk ook dat de energie voorraad erg beperkt. 

Als ik 20 minuutjes met de honden loop dan ben ik echt bekaf. En een week geleden kon ik rustig een uur hardlopen. Nu moet ik zeker 1,5 uur bijkomen van 20 minuutjes wandelen. Dus buiten die looprondjes probeer ik mn activiteiten te beperken tot ca 15 minuutjes. Dan ga ik net niet door de grens. 

 

Tis wel een onderneming he 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Miszy31:

Ladies. Tip bij mooihoofd kun je de carefix Mary bh bestellen ik heb ze zelf ook en al x gepast zaten echt super fijn. Mijn bericht doet raar hi hi dit zei miszy niet maar lukt ff niet anders. 

Xx Wuppie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:
23 uur geleden zei Miszy31:

Ladies. Tip bij mooihoofd kun je de carefix Mary bh bestellen ik heb ze zelf ook en al x gepast zaten echt super fijn. Mijn bericht doet raar hi hi dit zei miszy niet maar lukt ff niet anders. 

Xx Wuppie 

:45:ik dacht al? Dit heb ik toch niet gezegd ? Hahahaha 

2 uur geleden zei Wuppie:
23 uur geleden zei Miszy31:

Ladies. Tip bij mooihoofd kun je de carefix Mary bh bestellen ik heb ze zelf ook en al x gepast zaten echt super fijn. Mijn bericht doet raar hi hi dit zei miszy niet maar lukt ff niet anders. 

Xx Wuppie 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pamuk:

Oh balen! Als je maandag online besteld heb je het dinsdag in huis. 

Ik merk ook dat de energie voorraad erg beperkt. 

Als ik 20 minuutjes met de honden loop dan ben ik echt bekaf. En een week geleden kon ik rustig een uur hardlopen. Nu moet ik zeker 1,5 uur bijkomen van 20 minuutjes wandelen. Dus buiten die looprondjes probeer ik mn activiteiten te beperken tot ca 15 minuutjes. Dan ga ik net niet door de grens. 

 

Tis wel een onderneming he 

 

 

Ik heb nu net maar de Triumph triaction besteld ff kijken hoe die zit en anders maandag nog ff naar de Hema. Ik hoef pas aankomende donderdag op controle bij Nio. 

 

Ja echt hè! Wat een energie ben je kwijt hè? Ik voel me echt een oudje hahaha. 

 

Ik heb net per ongeluk een verkeerde beweging gemaakt. Ik heb met mijn linkerarm wat kracht gezet, dat zal toch niet zo heel erg zijn? Ik ben gelijk angstig nu. 

 

Nu net weer mijn dosis pillen ingenomen en dan Zometeen weer lekker slapen en hopen dat de pijn morgen weer een stukje minder is. 

 

Slaap lekker voor strakjes 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning @Miszy31!

 

Hihi,lag al in mn mandje :)  Oeh ja! Heb ik ook 1 keer gehad met de kofferbak dicht doen van de auto. Pieuw, dikke pijnscheut en dacht ook echt: oke nu heb ik het verprutst. Maarrr volgens mij overkomt dat iedereen wel eens. Pijn trok weg en het opgeslagen als 'niet meer doen'. 

Grappig ik moet donderdag a.s ook op controle bij Nio in het OLVG; hoe laat moet jij? Ik om 15.50. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Miszy31:

:45:ik dacht al? Dit heb ik toch niet gezegd ? Hahahaha 

 

Sorry. Kreeg het niet weg en alleen maar zo Whaha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2017 om 07:28 zei Pamuk:

Morning @Miszy31!

 

Hihi,lag al in mn mandje :)  Oeh ja! Heb ik ook 1 keer gehad met de kofferbak dicht doen van de auto. Pieuw, dikke pijnscheut en dacht ook echt: oke nu heb ik het verprutst. Maarrr volgens mij overkomt dat iedereen wel eens. Pijn trok weg en het opgeslagen als 'niet meer doen'. 

Grappig ik moet donderdag a.s ook op controle bij Nio in het OLVG; hoe laat moet jij? Ik om 15.50. 

 

 

Morning:D of eerder goedemiddag hahaha,

 

ik ben net pas wakker Haha. De hele week om 7.00 uur wakker van de pijn en vandaag is de pijn echt een stuk minder. 

 

Au! Dat lijkt me heel erg pijnlijk! Ja ik denk dat iedereen wel een keer een verkeerde beweging maakt. 

Hoe voel jij je nu? Ik ben nu ook nog ongesteld geworden pfff. 

 

En wat echt super dom van me iS. Ik was gestopt met roken, maar ik heb er net weer een gerookt! Stom,stom,stom. Klote sigaretten. 

 

Ik moet er pas om 19.00 uur zijn! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh, zonde inderdaad! Hoe lang was je gestopt? Ik rook ook, zal niet bijdragen aan een sneller herstel maar kan het ook niet laten :38:

 

Fijn dat je wat meer geslapen hebt nu en dat de pijn beter is. Had je in het weekend een beetje gemist op het forum. 

 

Komt vandaag je bh ook? Ben zelf heeeeeeel blij dat ik dat vestje uit heb. Scheelt een hoop. Pijn gaat bij mij ook goed, beetje drukkend en gevoelig. Maarrrrrnog steeds wel opgezwollen. Nu het euvel pijn is opgelost dient zich het volgende aan: 0,0 energie en snel moe. 

Moet volgende week weer beginnen met werken en heb daar nu nog niet echt beeld bij, haha!

 

Ga straks wel ff in mn mailbox kijken want zie de mailtjes oplopen op mn telefoon, grrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pamuk:

Ahhh, zonde inderdaad! Hoe lang was je gestopt? Ik rook ook, zal niet bijdragen aan een sneller herstel maar kan het ook niet laten :38:

 

Fijn dat je wat meer geslapen hebt nu en dat de pijn beter is. Had je in het weekend een beetje gemist op het forum. 

 

Komt vandaag je bh ook? Ben zelf heeeeeeel blij dat ik dat vestje uit heb. Scheelt een hoop. Pijn gaat bij mij ook goed, beetje drukkend en gevoelig. Maarrrrrnog steeds wel opgezwollen. Nu het euvel pijn is opgelost dient zich het volgende aan: 0,0 energie en snel moe. 

Moet volgende week weer beginnen met werken en heb daar nu nog niet echt beeld bij, haha!

 

Ga straks wel ff in mn mailbox kijken want zie de mailtjes oplopen op mn telefoon, grrrrr

Ik probeer er maximaal 5 per dag te roken. Nou ik was pas een weekje gestopt, niet lang dus. Klote sigaretten grrrr. 

 

ja ik had echt ff geen energie om te typen, wel wat dingetjes meegelezen, maar ik ben er weer:D.

 

jaaaaa, eindelijk komt hij vandaag binnen, nu nog hopen dat hij past . Ja ik snap dat het een opluchting is dat hij uit is. Hij zit strak he? pfff ja die moeheid he? Probeer lekker tukkie te doen overdag. Wat doe je voor werk? en waar kom je eigenlijk vandaan?

 

Hahahah is goed. Ik ga weer ff foto's plaatsen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag 6 po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Pamuk:

Bedoel je die bolling? Volgens mij gewoon vocht hoor. 

 

Gek dat jouw model toch weer anders is dan de mijne. Jij had ook anatomisch toch?

Aan de zijkant zit een deuk in mn borst, ik zie het en ik voel het.

Ik heb ronde siliconen 85% gevuld van eurosilicone, dus ze zijn rond maar vallen als een druppelvorm.

 

Welke heb jij dan? Echte anatomische of ook die van neurosilicone?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn Triumph triaction workout Bh gepast, maar hij zit zo lelijk! Ik heb er echt punttieten in! Is dat ook zo met de Hema heavy sport Bh? Donderdag hoef ik pas op controle bij Nio, maar ik las hier op het forum dat zijn voorkeur uitgaat naar de Triumph, maar het ziet er echt niet uit onder een truitje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de carefix Mary bh besteld bij mooihoofd en die zit echt helemaal geweldig. Ik heb de kosten ook nog eens ingediend bij Cz :P kijken of ik het vergoed krijg die 82 euro ( 2 carefix Mary een wit en een zwart) 

 

ps Shit wat doet niezen zeer :85: moest t ff kwijt :81:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie zo dan! Dat is een dure Bh Hahah. Hopelijk krijg je hem vergoed!

 

au, ja dat doet zeer hè? 

 

Ik heb deze site gevonden https://www.slimwear.nl/Silver-Post-Operatie-BH

 

ik denk dat ik deze ga bestellen en hem dan mee neem naar Nio,ff kijken of hij deze goed keurt. Morgen ook even naar de Hema. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 Haha het is ook nooit goed he, of het zit niet lekker of je krijgt punt boobies :38:

 

Ik vind die van de hema echt wel prima. Verademing tov het vestje. Lijkt wel beetje op die van slimwear van je link. Alleen heeft hema sluiting op de rug. Vaak kunnen er geen tussenstukjes in bij een rits met voorsluiting, mits het is ingenouwd. Dus daar zou ik wel even aan denken. 

 

Bij mij krult die van de hema overigens niet op.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.