Ga naar inhoud

Miszy31 : 21 maart 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Rima:

Hii,

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 85% gevuld en de 100%? Ik ga ook binnenkort een afspraak maken bij dr.Nio. Ik ben benieuwd waarom hij vaak voor de 85% gaat.. 

 

xx Rima

De 85% gevulde zijn de high profile prothesen en de 100% gevulde zijn de extra high profile prothesen (dit gaat dan over het merk Eurosilicone)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei BrownieG:

@Miszy31

 

Heb effe zitten zoeken voor je naar het emailadres maar kan het effe zo niet vinden. Hele zooitje papieren ligt ergens maar waar? Stuur BB effe een pb met je huidige bh maten en de protheses die je krijgt en vraag gelijk naar het emailadres. Volgens mij heeft ze deze ook in haar glazen bol :P 

 

Ik ben een luie donder en sport dus niet :) dus denk dat mijn spier in een luie toestand zit want heb geen vervormingen als ik ze aanspan. Kan mijn boobs ook niet bewegen ( zoals die krachtpatsers doen) als ik mijn armen in mijn zij doe...staren me gewoon aan ;) 

 

Als het niet had gekund had hij wel een ander merk erbij gepakt maar mailen kan geen kwaad!!

 

Xx

Thx en lief dat je toch nog ff wilde zoeken:) ik heb BB inmiddels al een berichtje gestuurd en ik heb het e-mailadres gekregen. Ik heb Nio zonet een mailtje gestuurd, dus ik ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg. 

 

Hahaha nou in ieder geval goed dat ze je gewoon blijven aankijken ipv opzij. 

 

Morgen is het alweer donderdag, de operatiedag komt steeds dichterbij pfff. 

 

Ik lees de hele dag over boobies, ik droom over boobies en ik praat de hele dag over boobies hahaha. Mijn vriend is er inmiddels wel ff klaar mee Haha 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszy31:

Nio zonet een mailtje gestuurd, dus ik ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg. 

:35: hij reageert altijd heel kort maar snel! 

 

1 uur geleden zei Miszy31:

Ik lees de hele dag over boobies, ik droom over boobies en ik praat de hele dag over boobies hahaha. Mijn vriend is er inmiddels wel ff klaar mee Haha 

 

Ja die mannen worden gek :45: laat staan als je de herstelweken ingaat!! Ze vergeten het echter zodra ze de boobs zien ;) Tenzij je hier blijf hangen dan krijg je zo af en toe commentaar :153:

 

Lekker aftellen en voordat je het weet is het voorbij en kijk je tegen bergen op hihi

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een topper is Nio toch! Ik kreeg gister een reactie terug om 22.30! Mijn besluit staat vast het wordt 500cc, aangezien ik veel sport en Nio al tijdens het consult had aangeven dat wat ik nu nog aan eigen borst heb volgend jaar weg is, dus dan wordt 500cc ook weer een stukje kleiner. Hij gaf aan dat zijn ervaring was dat ik beter bij mijn eerste keus kan blijven en niet moet twijfelen door wat ik op het internet lees (zou hij weten dat ik op dit forum zit hahaha).

 

Zou ik trouwens nu nog een wijntje mogen drinken? (geen hele fles hoor hahah)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei BrownieG:

:35: hij reageert altijd heel kort maar snel! 

 

 

Ja die mannen worden gek :45: laat staan als je de herstelweken ingaat!! Ze vergeten het echter zodra ze de boobs zien ;) Tenzij je hier blijf hangen dan krijg je zo af en toe commentaar :153:

 

Lekker aftellen en voordat je het weet is het voorbij en kijk je tegen bergen op hihi

 

xx

Hahahah gister zei mijn vriend: zo zo ik heb eindelijk ff 10 minuten je aandacht hahaha, het waren er ook echt maar 10 want daarna zat ik alweer op het forum hahaha. Ach ja waarschijnlijk als ze erop zitten kan hij niet stoppen met eraan zitten en het erover hebben haha, dat compenseert het dan weer een beetje.

 

Het is al donderdag, maar de tijd kruipt echt zoo langzaam voorbij. Ik wil nu!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2017 om 16:20 zei Miszy31:

Dames,

 

als het goed is word ik 21 maart geopereerd in Rotterdam, dit omdat er pas eind mei plek is in het ziekenhuis. 

 

Ik heb net contact gehad met de kliniek, aangegeven dat ik toch nog twijfelde over  het aantal cc's, dus Nio gaat mij vandaag nog terug bellen, dan kan ik gelijk nog een paar andere vragen stellen. 

 

Ik ben zo bang dat dit te groot wordt. Ik sport veel en nio had wel aangeven dat als ik nog zal zakken in mijn vetpercentage mijn boobies ook weer kleiner zullen worden. Pfff het komt nu toch wel heel dichtbij. 

Miss moet ik ook maar gewoon voor 500 cc gaan of Zal ik 450 doen

Gezellig ik word ook 21 maart geopereerd :D.. krijg een wissel met de Mentor 440CC high profile  voor de borstspier..

ook ik doe veel aan krachttraining en volgens Dr. van Tits gaf hij aan dat als je veel aan krachttraining doet het beter is om voor de borstspier te plaatsen.. tenminste bij mij vond ie da? nu weet ik niet hoe dit bij anderen is.... 

nog een paar nachtjes slapen .. .pffff.. ook zo zenuwachtig ? 

xx:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net dat je een te dunne huid hebt om voor de spier te plaatsen.. dus daarom zal er gekozen zijn voor dual plane.. :11:

Was te snel met reageren... haha.. nu niet meer zo twijfelen.. herken dat wel hoor.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Gezellig ik word ook 21 maart geopereerd :D.. krijg een wissel met de Mentor 440CC high profile  voor de borstspier..

ook ik doe veel aan krachttraining en volgens Dr. van Tits gaf hij aan dat als je veel aan krachttraining doet het beter is om voor de borstspier te plaatsen.. tenminste bij mij vond ie da? nu weet ik niet hoe dit bij anderen is.... 

nog een paar nachtjes slapen .. .pffff.. ook zo zenuwachtig ? 

xx:wub:

 

Spannend hè? Ja ik ben echt super zenuwachtig, nog heel eventjes!

 

ja klopt voor de borstspier is idd beter, maar helaas kan het bij mij niet voor de borstspier, mijn huid en weefsel is te dun en ik ga waarschijnlijk nog meer zakken in mijn vetpercentage en dan ga ik  echt randen ga zien. fijn dat het in ieder geval bij jou wel kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Lees net dat je een te dunne huid hebt om voor de spier te plaatsen.. dus daarom zal er gekozen zijn voor dual plane.. :11:

Was te snel met reageren... haha.. nu niet meer zo twijfelen.. herken dat wel hoor.. :116:

Hahaha ik had ook al gereageerd. Ik had dit bericht nog niet gezien. 

 

Twijfels blijven denk ik bij mij tot op de operatiedag hahaha, maar we gaan mooie boobies krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeuh :1bouncingboobs:

 

Ik heb mijn tijd nog niet. Maandag pas. :unsure: 

ja klopt wat je zegt je hebt kans bij dunne huid dat je de randen ziet maar bij mij is dat gelukkig nooit geweest met mijn implantaten. Ben van 26% naar nu nu op 17% vetpercentage. Maar lager wil ik ook zeker niet wel gespierder hi hi. 

Alvast fijn weekend. Succes dinsdag :55: heb mijn bh s van carefix Mary toevallig net binnen. Dus die liggen al klaar :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Yeuh :1bouncingboobs:

 

Ik heb mijn tijd nog niet. Maandag pas. :unsure: 

ja klopt wat je zegt je hebt kans bij dunne huid dat je de randen ziet maar bij mij is dat gelukkig nooit geweest met mijn implantaten. Ben van 26% naar nu nu op 17% vetpercentage. Maar lager wil ik ook zeker niet wel gespierder hi hi. 

Alvast fijn weekend. Succes dinsdag :55: heb mijn bh s van carefix Mary toevallig net binnen. Dus die liggen al klaar :D

 

Hahahah gespierder wil ik ook. Ik ben in een maand tijd van 24% naar 19% gegaan. Jij hebt waarschijnlijk dan een dikkere huid dan ik. Ik vind het wel jammer dat ik niet voor de spier kan hoor, want ik vind dat wel mooier. Ik vertrouw maar op mijn pc dat het echt niet kan. 

 

Je hebt ze al binnen Hahah. Ik heb nog helemaal niks besteld. 

 

Had je al implantaten ?

 

thx! Jij ook alvast een fijn weekend. Ik ben benieuwd naar jou resultaat. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Miszy31:

Wat een topper is Nio toch! Ik kreeg gister een reactie terug om 22.30! Mijn besluit staat vast het wordt 500cc, aangezien ik veel sport en Nio al tijdens het consult had aangeven dat wat ik nu nog aan eigen borst heb volgend jaar weg is, dus dan wordt 500cc ook weer een stukje kleiner. Hij gaf aan dat zijn ervaring was dat ik beter bij mijn eerste keus kan blijven en niet moet twijfelen door wat ik op het internet lees (zou hij weten dat ik op dit forum zit hahaha).

 

Zou ik trouwens nu nog een wijntje mogen drinken? (geen hele fles hoor hahah)

 

Hij weet wel van het bestaan van dit forum af ;) en wat is hij zegt klopt, bij je gevoel blijven en niet vergelijken met een ander. Bij iedereen valt het aantal cc anders. Het is net hoe leeg je borst is om dit op te vullen en hij heeft er wel kijk op. 

 

1 glaasje kan geen kwaad toch :51:

Fijn weekend x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2017 om 23:47 zei BrownieG:

 

Hij weet wel van het bestaan van dit forum af ;) en wat is hij zegt klopt, bij je gevoel blijven en niet vergelijken met een ander. Bij iedereen valt het aantal cc anders. Het is net hoe leeg je borst is om dit op te vullen en hij heeft er wel kijk op. 

 

1 glaasje kan geen kwaad toch :51:

Fijn weekend x

Daarom blijf ik nu ook echt bij mijn keus hahaha. 

Ik had voor de zekerheid gebeld naar de parkkliniek en een paar glaasjes op vr/za maken niet zoveel uit zei ze. 

 

Thx jij ook!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben ook door Nio geopereerd. Ik heb 450cc 85% maar ik ben best mager. Bij mij zie je en voel je de plooien wel als ik voorover buk. Maar het stoort me niet echt, ze zijn wel heerlijk zacht :rolleyes: Ik twijfelde ook tussen 500cc en 450 cc, uiteindelijk voor de tweede keuze gekozen. Ik ben er blij mee, maar aangezien je langer en zwaarder dan ik ben, kan je 100% voor 500cc gaan :D Straks ga je zeggen, ze mogen ook groter van mij haha. Dat hoor je vaaaak van meiden die eerst bang waren dat het te groot zou worden. Dinsdag is er bijna, succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2017 om 18:39 zei Dreamboobies25:

Hoi hoi, ik ben ook door Nio geopereerd. Ik heb 450cc 85% maar ik ben best mager. Bij mij zie je en voel je de plooien wel als ik voorover buk. Maar het stoort me niet echt, ze zijn wel heerlijk zacht :rolleyes: Ik twijfelde ook tussen 500cc en 450 cc, uiteindelijk voor de tweede keuze gekozen. Ik ben er blij mee, maar aangezien je langer en zwaarder dan ik ben, kan je 100% voor 500cc gaan :D Straks ga je zeggen, ze mogen ook groter van mij haha. Dat hoor je vaaaak van meiden die eerst bang waren dat het te groot zou worden. Dinsdag is er bijna, succes! 

hoi hoi, heb jij ze ook dp? Mag ik jouw foto's misschien zien? Heb jij er veel last van gehad?

hahaha, ja ik ga nu ook echt voor de 500cc, maar toch ben ik heel stiekem nog een klein beetje bang dat ze echt te groot gaan worden.

 

thx

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff nou de zenuwen slaan nu toch wel echt wel toe. Morgen krijg ik gewoon mijn boobies!!! Ik vind het nu toch wel eng worden.

Vannacht gedroomd dat iemand haar borsten aan mij liet zien en als ze liep hoorde je echt zo een klotsend geluid:1bouncingboobs: whahaha en toen dacht ik neeeee ik wil niet meer hahaha.

 

Zometeen nog even lekkere sushi nuttigen in Rotterdam en dan is morgen de grote dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 succes morgen Meis. Hoe laat ?? 

 

Ik heb mijn tijd om 10.45 uur melden en ik word om 12 uur geopereerd. Pfff ik heb mijn eerste paniek aanval al gehad. Gelukkig hebben we oxazepam :blink::) 

sterkte Meis :wub: x x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszy31:

Vannacht gedroomd dat iemand haar borsten aan mij liet zien en als ze liep hoorde je echt zo een klotsend geluid

 

ah joh, beter dan dat ze op je rug plaatsen toch :45: Die gekke dromen toch altijd haha. Voordat je het weet ben je wakker van je operatie en is het voorbij. Hoop dat je Sushi heeft gesmaakt en lekker veel knoflook erbij heb gegeten :) Maak je ze blij morgen in de ok :45: 

 

Heel veel succes morgen en op tijd je bedje in!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

 @Miszy31 succes morgen Meis. Hoe laat ?? 

 

Ik heb mijn tijd om 10.45 uur melden en ik word om 12 uur geopereerd. Pfff ik heb mijn eerste paniek aanval al gehad. Gelukkig hebben we oxazepam :blink::) 

sterkte Meis :wub: x x 

 

Dankjewel! Ik om 11.15 melden en om 12.45 de ok in. De zenuwen zijn al aardig toegenomen. 

Aah meen je niet? Hoop dat je een beetje relax wordt, maar dat Zal vast we lukken met oxazepam:P  

 

jij ook heel veel sterkte en succes morgen ! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 

ah joh, beter dan dat ze op je rug plaatsen toch :45: Die gekke dromen toch altijd haha. Voordat je het weet ben je wakker van je operatie en is het voorbij. Hoop dat je Sushi heeft gesmaakt en lekker veel knoflook erbij heb gegeten :) Maak je ze blij morgen in de ok :45: 

 

Heel veel succes morgen en op tijd je bedje in!!

xx

Hahahah ja idd. 

 

De sushi was heerlijk! Volgens mij ruik ik heerlijk Whahaha. Ze zullen enorm blij met me zijn:D

 

thx! Ik hoop dat ik kan slapen

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen, @Miszy31. Ben benieuwd naar je verslag en je foto's. Ik ga van de zonet voor een hersteloperatie naar Nio, dus ben erg geïnteresseerd in Nio boobs :38:.

 

Good luck, meis :71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.