Ga naar inhoud

Paperdollniek : 22 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Whooeee wat kan er veel veranderen in 1 dag!
Gisterochtend werd ik benaderd voor een leuke opdracht voor 6 maanden en misschien langer!  Hartstikke leuk maar ik had natuurlijk mijn borstvergroting gepland staan op de 12 juni.

Ik heb toen heyendeal gebeld en gevraagd of ik ook eerder geopereerd zou kunnen worden en er was nog een plekje op 22 mei! 

 

Ik heb toen besloten om gewoon eerlijk te zijn naar de opdrachtgever en uitgelegd dat ik pas beschikbaar ben vanaf 12 juni  en waarom ( 22 mei dan de operatie en dan 3 weken om bij te komen) en dat ik de eerste periode niet mag tillen. En hier hadden ze alle begrip voor!

Allemaal spannende veranderingen! Maar vooral erg leuk! Het aftellen gaat zo wel erg snel!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Paperdollniek:

Whoep Whoep! echt aftellen nu!
Ik kan er nu al niet meer van slapen, lol! ( het is nu namelijk 2:09 ) Maar vooral leuke spanning.
 

Drie weken eerder? Oehhh spannend!!! Ik mag een week na jou en ik houd het ook al niet meer van de spanning :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 1 nachtje slapen :43: Moet zeggen dat ik zelf niet zo'n voorstander ben van een spiegel opbouwen, als dit echt heel

zinvol zou zijn zouden de artsen dat zelf aan iedereen adviseren denk ik dan. En de pijn wordt sowieso door iedereen anders ervaren, had zelf niet zo'n last gelukkig. Maarre veel succes morgen en gefeliciteerd met je nieuwe opdracht! Een hoop om naar uit te kijken denk ik zo :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Paprika said:

Nog maar 1 nachtje slapen :43: Moet zeggen dat ik zelf niet zo'n voorstander ben van een spiegel opbouwen, als dit echt heel

zinvol zou zijn zouden de artsen dat zelf aan iedereen adviseren denk ik dan. En de pijn wordt sowieso door iedereen anders ervaren, had zelf niet zo'n last gelukkig. Maarre veel succes morgen en gefeliciteerd met je nieuwe opdracht! Een hoop om naar uit te kijken denk ik zo :) 

 Ik heb Heyendeal gebeld en gevraagd wat zij denkt en ze zei dat je opzich voldoende medicatie krijgt maar dat het geen kwaad kan.

 

ik vind het wel een beetje spannend maar vooral heel veel zin in morgen! 

 

Ik heb dan lekker drie weken vrij en dan begin ik met mijn nieuwe opdracht. Ze weten dat ik niet mag tillen de eerste 6 weken na de operatie dus dat is ook fijn.

 

vandaag de laatste voorbereidingen en verder genieten van de voorpret! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opbouwen van medicatie hoeft inderdaad niet, maar heb de ervaring met patiënten op m'n werk dat degenen die dus al aan de paracetamol 4dd veel minder pijnklachten hebben na een operatie dan de patiënten die na de operatie nog een spiegel moeten opbouwen.
Persoonlijk denk ik dat dit de reden is dat veel meiden de eerste dagen als het ergste ervaren en dat dit afneemt bij dag 4 a 5. 

 

En aftellennnnn!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD Twee dagen van te voren zou ook genoeg zijn, 4x per dag 2 paracetamol nam ik. Hield daarbij de tijden aan van medicatie delen op m'n werk haha, als ik dan pillen moest delen om 06:00/12:00/18:00/00:00 dacht ik "ohja, moet ik ook nemen!". 

Nu was het voor mij geen probleem om om 06:00 paracetamol te nemen omdat ik toch om 05:45 m'n bed uit moet als ik moet werken, maar je kan er iets schuiven met de tijden. 
En nee kan geen kwaad met de narcose, voor de operatie moet je bij Heyendael namelijk ook paracetamol en celebrex innemen 1 uur voordat je naar de OK gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

@JESSICAD Twee dagen van te voren zou ook genoeg zijn, 4x per dag 2 paracetamol nam ik. Hield daarbij de tijden aan van medicatie delen op m'n werk haha, als ik dan pillen moest delen om 06:00/12:00/18:00/00:00 dacht ik "ohja, moet ik ook nemen!". 

Nu was het voor mij geen probleem om om 06:00 paracetamol te nemen omdat ik toch om 05:45 m'n bed uit moet als ik moet werken, maar je kan er iets schuiven met de tijden. 
En nee kan geen kwaad met de narcose, voor de operatie moet je bij Heyendael namelijk ook paracetamol en celebrex innemen 1 uur voordat je naar de OK gaat. 

zal dat eens noteren se, alles voor iets minder pijn te hebben hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal nog van de narcose zijn denk k. de 1 heeft er meer last van dan de andere. je ontbijt zal dat hopelijk al wat weggewerkt hebben

neem je die celebrex? want daar zijn de meeste ook wel misselijk van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

een verslag van afgelopen maandag!  S' morgens lekker gedoucht en rustig wakker geworden en toen richting Groesbeek. Het zonnetje scheen al lekker en rond kwart voor 10 waren we bij de kliniek.

 

Gemeld bij de verpleegpost en toen genoten van het uitzicht! Super mooi! De verpleegster kwam om wat dingen uit te leggen en bloeddruk te meten.  Om 11 uur mocht ik het sexy blauwe jurkje aan. Rond half twaalf werd ik met bed en al op gehaald. Op de verkoeverkamer werd alvast een infuus aangelegd en kreeg ik antibiotica en kwam Frans aftekenen. 

 

En toen was het moment daar! Op naar de operatie kamer. Daar nog even de prothesese gezien en toen zo'n kapje met narcose ( blegh ) daarna werd ik heel lekker wakker met twee boobs!! Whoep Whoep!  Ik voelde me echt prima en heb toen nog een tijdje liggen bijkomen. Het aantrekken van de bh was minder fijn omdat ik toen heel misselijk werd. Gelukkig zakte het snel en mocht ik naar mijn kamer naar mijn man :wub:. Daar lekker tv gekeken en met vlagen flink misselijk en toch moeten spugen. Maar verder viel het 100 % mee. We hebben lekker meegegeten zodat we op ons gemak na de files konden gaan rijden. Frans is natuurlijk nog even langs geweest.

 

thuis weer flink misselijk en spugen maar gelukkig was dat de volgende dag over. En het gaat heel goed. Pijn is minimaal. Bh zit alleen wat strak onder mijn oksels.

 

en nu maar wachten tot alles rustig op zijn juiste plek zakt :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.