Ga naar inhoud

Paperdollniek : 22 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Wat leuk om te zien dat er een forum is waar zo open en eerlijk over borsten wordt gesproken

Al een langere tijd loop ik met het idee rond om een borstvergroting te laten doen.

Opzich ben ik heel tevreden met mijn lijf en borsten.

Maar zou het wel mooi vinden als mijn lijf meer in verhouding zou Zijn.

Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf wat we binnenkort gaan verkopen.

Ik heb Dan langere tijd vrij wat natuurlijk heel fijn is om te herstellen van een operatie.

Groetjes

Niek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, wat leuk dat je je hebt aangemeld! 

 

Ik ben al aan het aftellen voor mijn operatie op 10 april bij drs Nio bij OLVG West, daar krijg ik de 320cc hp monobloc hydrogel! Dit forum heeft mij ontzettend geholpen met deze keuze. 

 

Zou je misschien iets meer over jezelf kunnen vertellen? Bijvoorbeeld je huidige cupmaat, lengte, gewicht en leeftijd. Heb je misschien al consulten gehad of op de planning staan? Heb je al een idee over het aantal cc of gewenste cupmaat? etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jij loopt al 2 jaar op dit forum rond zie ik! Dan heb je al veel tijd gehad om je helemaal in te lezen!!
Hebben jullie je bedrijf ondertussen verkocht? En heb je dus nu veel tijd om te herstellen als je er nu voor gaat?

Ben benieuwd of je al een consult gepland hebt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,


Ik ben eigelijk altijd heel tevreden geweest over mijn kleine borsten maar doordat ik een aantal enthousiaste verhalen heb gehoord over borstvergroting ben ik er toch over na gaan denken. En hoe meer ik over lees en hoe meer mooie borsten ik zie, hoe enthousiaste is word :-)

Ik ben 33 jaar, 170 en heb nu een cup 80 a. 
Wat ik nu niet mooi vind ik dat het accent ligt op mijn heupen en billen. Ik heb vrij ronde billen en daarbij zouden mooie volle borsten veel mooier staan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Paperdollniek:

Hallo Allemaal,


Ik ben eigelijk altijd heel tevreden geweest over mijn kleine borsten maar doordat ik een aantal enthousiaste verhalen heb gehoord over borstvergroting ben ik er toch over na gaan denken. En hoe meer ik over lees en hoe meer mooie borsten ik zie, hoe enthousiaste is word :-)

Ik ben 33 jaar, 170 en heb nu een cup 80 a. 
Wat ik nu niet mooi vind ik dat het accent ligt op mijn heupen en billen. Ik heb vrij ronde billen en daarbij zouden mooie volle borsten veel mooier staan :-)

Misschien dat je antwoord kunt geven op onze vragen? Hihi

Krijg niet echt het gevoel dat je serieus ingaat op onze vragen over hoe serieus je ermee bezig bent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best boobie,

 

Het is niet mijn bedoeling om niet duidelijk te zijn, hoor :-)


Het klopt dat ik al een langere tijd rond loop met het idee en twee jaar geleden heb ik het toch niet aan gedurfd.

Maar de nuchtere opmerking van mijn zusje heeft me over de streep getrokken, dat je tegenwoordig overal ziek van kan worden  (die was voor mij een grote reden om het niet te doen, alle spookverhalen).


Het bedrijf is een jaar geleden verkocht.
Het afgelopen jaar heb ik vooral gebruikt om te onderzoeken wat ik wil met werk enz. Mijn huidige contract loopt in april af wanaar ik weer verder ga als zelfstandig ondernemer. Ik heb dan de luxe om een tijdje niet te werken :-)

Mocht ik nog meer vragen over het hoofd hebben gezien, roep maar :-) Dan geef ik daar natuurlijk antwoord op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent je dus echt nog aan het oriënteren!

Wel goed dat je de stap nu durft te zetten! 

 

Wat leuk dat je dat samen met je zus kan doen. :)

 

Succes bij jullie consulten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

Even een update :-)

Gisteren een tweede consult gehad, dit keer bij dokter van Straten.

Ondanks dat de mensen heel aardig waren had ik geen " wouw" gevoel .
Ik miste toch wel belangrijke informatie en ik moest echt door vragen om toch een goed beeld te krijgen.
Het passen was wel heel leuk :-) Hij adviseert: 450cc high profiel tussen de spier :-)

Maar om een goed beeld te krijgen hebben we nog een aantal afspraken staan :-)
De eerst volgende is 8 April, dan nog een afspraak bij een andere kliniek de 10de en nog een afspraak op 13 april :-) De planning is dus om halverwege april om te kiezen bij welke kliniek en door welke arts ik/ we geholpen willen worden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nog een update.

Mijn zoektocht begon met een consult bij Diana.

Het passen gaf zo'n goed gevoel dat ik zeker wist: dit wil ik :wub:
Toen kwam natuurlijk de grote vraag: waar en bij wie!

Het eerste echte consult was bij Frans van Straten. In de eerste instantie had ik hier geen " wouw" gevoel. 
Maar in mijn geval beteken: onbekend maakt ongeliefd, hehehe. Dus naar een paar nachtjes slapen was het gevoel al heel anders. En alle vragen die ik nog had hebben ze telefonisch heel goed beantwoord.

Mijn tweede consult was bij Cosmed bij dokter Schellekens.  We hadden om 20.15 de afspraak en werden vrij snel gehaald voor het "eerste deel" van de consult. Hier kregen we informatie over de operatie en hoe zo'n dag verloopt. Het passen was hier erg raar want ze had een grote plastisch bak met protheses en we mochten hier zelf uit pakken om te passen. Natuurlijk wel leuk maar eigelijk niet echt professioneel. Het echte gesprek was pas om 21:45, pffff. Dokter Schellekens was wel heel aardig. Zijn advies : 360 anatomisch gevormd, tussen de spier.
 

Mijn derde en laatste consult was bij kliniek veldhoven bij dokter Schiettecatte.
Een fijn gesprek vooraf gehad waarin we bh's hebben gepast voor na de operaties, informatie over de verschillende protheses enz. Toen kwam Dokter Schiettecatte en deze heeft mijn borsten opgemeten en gaf het zelfde advies als dokter van Straten. 450 cc tussen de spier. Wat ik heel fijn vond is dat hij precies benoemde wat ik wil: dat mijn billen en borsten in verhouding zijn en van de zijkant gezien net zoveel uitsteken.
 

Persoonlijk vond ik dokter Schiettecatte en leukere man maar dit is alleen gevoelsmatig. 
Ik vind het wel een groot nadeel dat je in Amstelveen geopereerd wordt.

Het voordeel vind ik van Frans van Straten is dat je netjes een eigen kamer krijgt en het belangrijkste: dat ik veel resultaten/ ervaringen over hem kan vinden. Ik vind het niet zo'n mooie man als Schiettecatte hehehe maar dat is natuurlijk ook niet belangrijk :-)

Ik ga dus toch kiezen van de Heyendeal kliniek en Dokter van Straten.:136:
De datum wordt waarschijnlijk 12 juni:D  Mijn man heeft vrij gevraagd.

Dus na jaren twijfelen @best_boobie en dat het misschien leek dat ik niet serieus was, gaat het toch echt gebeuren :D Whoeeee.

Ik heb een 3-d scan geplaatst voor wie nieuwsgierig is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Wat fijn dat je nu toch tot een beslissing hebt kunnen komen! Nog even een tijdje voorplezier en dan is het dus zover :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Super. Het zal er snel zijn. En idd vanaf de dag dat je het hebt vastgelegd ben je er toch wel dagelijks mee bezig. Ik kom hier op het forum wel eens kijken, als ik ga shoppen kijk ik stiekem al naar bloesjes die ik nu niet aandoe omdat het gewoon niet gevuld geraakt,zelfde met lingerie,aanrakingen van men partner ... Dan denk ik...wacht maar af :44: hahahaha.

 

maar dus....juni zal er gauw zijn. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.