Ga naar inhoud

Flowie : 6 april 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben net nieuw op dit forum en heb mezelf aangemeld omdat ik 6 april een borstvergroting laat doen. 

Lees een beetje mee op dit forum omdat ik toch best zenuwachtig ben (ook gezonde spanning hoor). Wil mezelf een beetje voorbereiden. 

Waar ik vooral tegenop zie is de pijn na de operatie. Maar goed, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden Hihi. 

Ik kijk er trouwens ook erg naar uit dat ik eindelijk andere borsten ga krijgen. 

 

Ik kijk al jaren met afschuw naar mijn borsten en hopelijk komt daar dus binnenkort verandering in. Ben in totaal 20 kilo afgevallen waardoor mijn borsten echt zijn gaan hangen en lelijk staan. Ik kom trouwens net niet in aanmerking voor een borstlift. 

Ben 183 cm en weeg 70 kg.

 

Ik krijg 360 cc, coh II anatomisch dual plane. Ben benieuwd! 

 

Als iemand tips heeft of mijn verhaal wil volgen; wees welkom! 

 

En Oja, ik ben benieuwd naar foto's van anderen. Hoe kan ik deze zien bij jullie!? 

 

Groetjes Flowieee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Flowieee, ik ben ook door koeijer geopereerd, 390 cc anatomish dual plane, 9 feb dus nu 3 weken po, ze moeten nog wel in vormen... maar ben tevreden , ik jan je toevoegen aan mijn album kan he mijn fotos zien, ik heb ze prive staan vandaar groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blondjuh:

Hoi Flowieee, ik ben ook door koeijer geopereerd, 390 cc anatomish dual plane, 9 feb dus nu 3 weken po, ze moeten nog wel in vormen... maar ben tevreden , ik jan je toevoegen aan mijn album kan he mijn fotos zien, ik heb ze prive staan vandaar groetjes

Hee Blondjuh,

ik heb net in een andere topic van jou mee zitten lezen. Super fijn dat ik mag kijken ben erg benieuwd. Zeker omdat wij in de buurt komen qua implantaat. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Flowie:

Hee Blondjuh,

ik heb net in een andere topic van jou mee zitten lezen. Super fijn dat ik mag kijken ben erg benieuwd. Zeker omdat wij in de buurt komen qua implantaat. 

Groetjes 

Heb je toegevoegd, zal morgen even nieuwe fotos plaatsen van 3 weken po...!!! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Blondjuh:

Heb je toegevoegd, zal morgen even nieuwe fotos plaatsen van 3 weken po...!!! ;) 

Wat een mooooi resultaat. Krijg nog meer kriebels als ik jouw foto's zie :D

 

hoe zat het bij jou Blondjuh met de pijn. Na hoeveel dagen kon je weer de deur uit enzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Flowie:

Wat een mooooi resultaat. Krijg nog meer kriebels als ik jouw foto's zie :D

 

hoe zat het bij jou Blondjuh met de pijn. Na hoeveel dagen kon je weer de deur uit enzo? 

Heb erg veel pijn gehad wel.... heb er echt van ingenomen... !!! Had ik niet verwacht eigenlijk dat het zo pijnlijk was... kan sinds deze week eigenlijk weer auto rijden....!!! Schakelen in zijn achteruit gaat soms nog moeilijk haha heb dan geen kracht, en kan sinds deze week pas wat platter liggen in bed, maar na een week begon de pijn minder te worden. Elke dag gaat het beter, maar vind het echt wel zwaar... nu ook man is werken was al na 4 dagen haha maar ja heb kleintje van 3 en zoon van 11 maar jah doe toch vanalles ... in de eerste week al wel, en best pittig de eerste dagen houd daar relening mee... maar iedereen hersteld anders, somige hebben er niet zoveel last van... echt verschillend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Blondjuh:

Oooo en dank je wel ;) vind ze nog niet mooi van vorm maar moet geduld hebben he

Vind het echt al een mooi resultaat voor zo'n korte tijd. Ik had echt geen idee hoe het eruit zou zien kort na de operatie! 

 

Bedankt voor je pijn verslagje Haha. Ik ga mezelf voorbereiden op een hoop pijn:mellow:. Heb in ieder geval 10 dagen vrij van het werk en iedereen wil helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Flowie:

Vind het echt al een mooi resultaat voor zo'n korte tijd. Ik had echt geen idee hoe het eruit zou zien kort na de operatie! 

 

Bedankt voor je pijn verslagje Haha. Ik ga mezelf voorbereiden op een hoop pijn:mellow:. Heb in ieder geval 10 dagen vrij van het werk en iedereen wil helpen. 

Ahhh leuk om te horen, misschien heb je geluk en heb je niet zoveel pijn :) hopen we dan... fijn dat iedereen je meehelpt.. fijne avond nog groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Flowie:

Hoi allemaal,

 

Het komt al steeds dichterbij. Ik vraag me heel erg af hoe jullie je hebben voorbereid op de operatie. Veel losse shirts gekocht? Geregeld dat er zorg voor je is de komende dagen of...? Ben benieuwd. 

Ik had veel vesten gekocht met rits... kunt eigenlijk bijna niets over je hoofd aan doen, is pijnlijk om je armen omhoog te doen vandaar, en makkelijke losse broeken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Hier ook door koeijers geopereerd 8 sept 2016.

Door complicaties  (bottoming out) Afgelopen donderdag weer geopereerd door koeijers. 

Hele aardige en fijne man en de mensen op de dag dat je geopereerd wordt ook heel fijn!

Na zorg is top!!

 

Mijn voorbereiding was die bhs kopen (sowieso 2) die aangeraden werden door de kliniek. Een slaap shirt met knoopjes (zodat je het niet over je hoofd hoeft te trekken) Een lekkere joggings broek en dikke sokken. Oohja en een voedingskussen om mee te slapen.

 

Ik weet niet of je (kleine) kinderen hebt maar voor hun had ik 2 weken oppas in huis.

En voor jezelf zal ik zeker een week oppas regelen. 

 

Let wel op... want daar was ik dus niet van op de hoogte... dat niemand mee mag naar de zaal waar je wordt voorbereid en wakker wordt. "Aanhang" Mag mee tot de balie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Lynes:

Hoi Flowie,

Ik ben 11 januari geopereerd door pc Koeijers. Alles is goed gegaan, boobs naar wens en echt een lieve man!!! Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring! 

Hoi Lynes,

fijn om te horen dat je borsten naar wens zijn. Hoelang heb jij over je herstel gedaan? 

Hoeveel cc heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mackytje:

Hey hey

Hier ook door koeijers geopereerd 8 sept 2016.

Door complicaties  (bottoming out) Afgelopen donderdag weer geopereerd door koeijers. 

Hele aardige en fijne man en de mensen op de dag dat je geopereerd wordt ook heel fijn!

Na zorg is top!!

 

Mijn voorbereiding was die bhs kopen (sowieso 2) die aangeraden werden door de kliniek. Een slaap shirt met knoopjes (zodat je het niet over je hoofd hoeft te trekken) Een lekkere joggings broek en dikke sokken. Oohja en een voedingskussen om mee te slapen.

 

Ik weet niet of je (kleine) kinderen hebt maar voor hun had ik 2 weken oppas in huis.

En voor jezelf zal ik zeker een week oppas regelen. 

 

Let wel op... want daar was ik dus niet van op de hoogte... dat niemand mee mag naar de zaal waar je wordt voorbereid en wakker wordt. "Aanhang" Mag mee tot de balie. 

 

 

Hee Mackytje,

 

Thanks voor je uitgebreide berichtje. Wat naar dat je complicaties hebt gehad. Hoe gaat het nu met je? 

 

Goed dat je vertelt dat aanhang niet mee mag naar de zaal. Ik ben juist super zenuwachtig daarvoor en wil dan het liefste met iemand zijn, maar dan kan ik dat dus wel uit mijn hoofd zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-3-2017 om 08:52 zei Lynes:

Hoi Flowie, 

 

Ik ben nu 9 weken veder maar nog niet helemaal pijn vrij. Beide boobs 500 cc achter de borstspier! 

Pfoe, kan zomaar lang duren dan. 

Hopelijk ben je snel hersteld en kun je nog meer genieten van je nieuwe borsten. 

 

Bij mij is het nu echt in zicht. Nog anderhalve week.

Spannend............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het dan zover. Om 10:15 uur moet ik binnen zijn. 

 

Ben zoooo ontzettend benieuwd. Wat een spanning. Ben wel echt bang voor de pijn de dagen daarna zeg pfff, blijf daar tegenop zien. 

Maar goed, ik zal het snel gaan ervaren. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee. Ik krijg 21 april mijn nieuwe boobies ook door dr koeijers. Ben vooral erg bang voor wat er daarna komen gaat . Heb een zoontje van anderhalf en nog twee andere zoons . Mijn man is een week thuis en de tweede week is Mn stiefdochter er om de kleine te tillen enzo . Na twee weken ga ik ook weer werken is de bedoeling Succes morgen , hopelijk valt het mee. Je krijgt er iig iets heel moois voor terug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.