Ga naar inhoud

Flowie : 6 april 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaaal,

 

daar ben ik weer. Gelukkig zit het erop want was zooo gespannen. Het is me alles meegevallen. 

We waren vanmorgen optijd in Amstelveen. In de wachtruimte wat gekletst met andere bezoekers / aanhang. Dit was ergens wel afleidend, maar ik wilde nog meer zo snel mogelijk er vanaf zijn Haha. 

 

Op begeven moment werd ik geroepen en kon ik mee. Omgekleed en even liggen appen op bed. Toen kwam dr. Koeijers tekenen. Hij vroeg of ik cup C, D of dubbel D in gedachte had. Ik gaf aan dat ik een D zeker fijn zou vinden en dat ik hoop op de grootste implantaat. 

Toen naar de ok. Heeeerlijk die narcose. 

Na een uurtje werd ik wakker, helemaal verward. Was echt heel apart maar echt chill. 

Ik keek naar mijn borsten en was zo onwerkelijk. 

Later vroeg ik aan pc welke maat erin zat. 400 cc!!!! Joehoeeee. 

 

Nu ga ik lekker rust houden. Lig lekker op de bank te chillen. Ben benieuwd naar de pijn die nog komen gaat. Voor nu gaat het nog, maar dat komt omdat ik bijna niet beweeg met Mn armen. 

 

Las dat iemand morgen moest, veeeel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Flowie:

Hoi allemaaal,

 

daar ben ik weer. Gelukkig zit het erop want was zooo gespannen. Het is me alles meegevallen. 

We waren vanmorgen optijd in Amstelveen. In de wachtruimte wat gekletst met andere bezoekers / aanhang. Dit was ergens wel afleidend, maar ik wilde nog meer zo snel mogelijk er vanaf zijn Haha. 

 

Op begeven moment werd ik geroepen en kon ik mee. Omgekleed en even liggen appen op bed. Toen kwam dr. Koeijers tekenen. Hij vroeg of ik cup C, D of dubbel D in gedachte had. Ik gaf aan dat ik een D zeker fijn zou vinden en dat ik hoop op de grootste implantaat. 

Toen naar de ok. Heeeerlijk die narcose. 

Na een uurtje werd ik wakker, helemaal verward. Was echt heel apart maar echt chill. 

Ik keek naar mijn borsten en was zo onwerkelijk. 

Later vroeg ik aan pc welke maat erin zat. 400 cc!!!! Joehoeeee. 

 

Nu ga ik lekker rust houden. Lig lekker op de bank te chillen. Ben benieuwd naar de pijn die nog komen gaat. Voor nu gaat het nog, maar dat komt omdat ik bijna niet beweeg met Mn armen. 

 

Las dat iemand morgen moest, veeeel succes! 

Oooh super dat je zo blij bent! Ben benieuwd naar t resultaat  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lynes:

Zo, lekker achter de rug!!!! Nu genieten van je nieuwe boobs, joehoe!!! Wel een tip van mij kant, probeer wel je armen in beweging te houden. Dit scheelt je spierpijn!

Yesss joehoe. Hoe hield jij je armen in beweging. Ik ben nu net een stijve hark die zich bijna niet durft te bewegen. 

 

Ik ben btw net bijna flauwgevallen, was heftig zeg. Enorm veel pijn ook aan wond van rechterborst. 

Misschien zit de beha wel te strak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer zowel met rechts als links iets te pakken,  bijvoorbeeld je kopje koffie of een tijdschrift...wat je ook maar kan verzinnen! Ik deed de eerste week alles alleen maar rechts, gevolg dat mn linker borst pijnlijk bleef met bewegen. Dus wissel het af!!!! Wel voorzichtig doen natuur!!! 

Ahhh gats, das vervelend zeg. Optijd je medicijnen nemen. Waarschijnlijk is het de zwellingen, heel normaal. Doe maar voorzichtig meis!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blondjuh en Flowie, Ik ben net nieuw op dit forum omdat ik 26 mei een dual plane borstvergroting laat doen bij Dokter Koeijers in Amstelveen. Ik vind jullie berichten dapper en ben blij dat jullie zo tevreden zijn. Zouden jullie je ervaringen en evt foto's met me willen delen? Vind het allemaal enorm spannend..  best eng eigenlijk. Ben erg benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Flowie:

Super bedankt. Echt fijn om wat tips te krijgen! 

 

Heb in ieder geval een geweldig lieve vriend die me verzorgt. 

Ik ga nu lekker slapen, ben kapot na zo'n lange dag. 

 

Ben jij trouwens nog steeds pijnvrij @Lynes

Hoe was je eerste nacht? Hoop dat je snel pijn vrij bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Leonie:

Hoi Blondjuh en Flowie, Ik ben net nieuw op dit forum omdat ik 26 mei een dual plane borstvergroting laat doen bij Dokter Koeijers in Amstelveen. Ik vind jullie berichten dapper en ben blij dat jullie zo tevreden zijn. Zouden jullie je ervaringen en evt foto's met me willen delen? Vind het allemaal enorm spannend..  best eng eigenlijk. Ben erg benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren.

Hoi hoi.. ik wordt 18 mei geopereerd door koeijers ook dual plane ..wat is jouw voorsituatie en weet je al hoeveel cc? Ik ben ook echt benieuwd naar de fotos als ze die gaan maken! Het is nu zo moeilijk om in te schatten hoe het wordt. Iedereen heeft natuurlijk andere voorsituatie maar toch vind het zo spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2017 om 09:07 zei best_boobie:

 

Cpg is alleen als je anatomische prothesen krijgt. Bij ronde staat er siltex oa (meestal) 

Ooh okee wist ik niet! Dus dacht ze gaan bij koeijers die zet meestal anatomisch vandaar mn vraag haha.. wil zo graag vergelijken maar is zo moeilijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Biancaatje:

Hoe was je eerste nacht? Hoop dat je snel pijn vrij bent!

 

Mijn nacht ging als volgt: 

 

Uiteindelijk viel het ook mee bij mij. 

Ik ben om half 3 wakker geworden, 2 paracetamol op en verder gaan slapen. Toen om 6 uur wakker en niet meer geslapen.

De tweede keer dat ik wakker werd had ik geen extreme pijn. 

 

Ik vind de pijn tot nu toe nog meevallen of handelbaar. Maar goed ben pas net geopereerd en zal dat echt nog wel krijgen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Biancaatje:

Hoi hoi.. ik wordt 18 mei geopereerd door koeijers ook dual plane ..wat is jouw voorsituatie en weet je al hoeveel cc? Ik ben ook echt benieuwd naar de fotos als ze die gaan maken! Het is nu zo moeilijk om in te schatten hoe het wordt. Iedereen heeft natuurlijk andere voorsituatie maar toch vind het zo spannend

Hoi Biancaatje.. Bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je dezelfde operatie ondergaat rond dezelfde tijd. Ook in Amstelveen? Het aantal CC zal ongeveer 300 zijn. Ik heb nu 75B/70C. Er werd me verteld dat het van te voren niet exact te bepalen is hoeveel CC er gebruikt gaat worden. Er worden 3 implantaten besteld en gedurende de operatie gaat dr Koeijers dan passen en kijken wat het mooiste staat in combinatie met mijn wensen. Ben dus erg benieuwd wat het gaat worden. Ben ook erg nieuwsgierig naar jouw ervaringen en voorsituatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Heb foto als voorsituatie aa, kom waarschijnlijk op d uit war oogt als een cup c met 300cc en rechts moet er meer in dan links..ik krijg high profile en smalle protheses cpg 333 (hier hoop ik op want dan worden ze zoals ik in gedachte heb) of 332 (zou ik op c uitkomen en ogen als een b .. zou ook in jouw offerte moeten staan welk Cpg nr.. ik ga inderdaad in amstelveen! Echt leuk dat er nu zoveel mensen gaan bij koeijers

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Leonie:

Hoi Biancaatje.. Bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je dezelfde operatie ondergaat rond dezelfde tijd. Ook in Amstelveen? Het aantal CC zal ongeveer 300 zijn. Ik heb nu 75B/70C. Er werd me verteld dat het van te voren niet exact te bepalen is hoeveel CC er gebruikt gaat worden. Er worden 3 implantaten besteld en gedurende de operatie gaat dr Koeijers dan passen en kijken wat het mooiste staat in combinatie met mijn wensen. Ben dus erg benieuwd wat het gaat worden. Ben ook erg nieuwsgierig naar jouw ervaringen en voorsituatie...

 

4 uur geleden zei Flowie:

 

Mijn nacht ging als volgt: 

 

Uiteindelijk viel het ook mee bij mij. 

Ik ben om half 3 wakker geworden, 2 paracetamol op en verder gaan slapen. Toen om 6 uur wakker en niet meer geslapen.

De tweede keer dat ik wakker werd had ik geen extreme pijn. 

 

Ik vind de pijn tot nu toe nog meevallen of handelbaar. Maar goed ben pas net geopereerd en zal dat echt nog wel krijgen

 

 

Ooh dat is positief nieuws! Heb je ook die medicijnen gehad waar je maagbeschermers bij moet slikken ? En na de narcose niet misselijk geweest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Biancaatje:

Hoi hoi! Heb foto als voorsituatie aa, kom waarschijnlijk op d uit war oogt als een cup c met 300cc en rechts moet er meer in dan links..ik krijg high profile en smalle protheses cpg 333 (hier hoop ik op want dan worden ze zoals ik in gedachte heb) of 332 (zou ik op c uitkomen en ogen als een b .. zou ook in jouw offerte moeten staan welk Cpg nr.. ik ga inderdaad in amstelveen! Echt leuk dat er nu zoveel mensen gaan bij koeijers

Hoi...moet nog even wennen aan de werking van deze site :) Kan me voorstellen dat je erg uit ziet naar de operatie. Het wordt vast prachtig. Ik heb mijn factuur net nog eens nagekeken maar er staat geen cpg nr vermeld. Ik heb geen offerte ontvangen.. alleen een factuur. Heb er meteen navraag naar gedaan. Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 1 maart 2017 om 20:55 zei Blondjuh:

Hoi Flowieee, ik ben ook door koeijer geopereerd, 390 cc anatomish dual plane, 9 feb dus nu 3 weken po, ze moeten nog wel in vormen... maar ben tevreden , ik jan je toevoegen aan mijn album kan he mijn fotos zien, ik heb ze prive staan vandaar groetjes

p

Zou ik misschien ook mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.