Ga naar inhoud

Flowie : 6 april 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

@Biancaatje ik heb inderdaad

omeprazol bij de diclofenac gekregen. Deze medicatie werkt uitstekend. Heb echt weinig klachten! Uiteraard voel ik het constant en ben ik mega beperkt. Maar het voelt nu als hele vervelende spierpijn. 

 

Vandaag heeft de kliniek contact

opgenomen met mij. Super fijn gesprek gehad! Ze heeft gelijk wat tips gegeven ivm zwelling. Deze gelijk uitgevoerd en was echt een verlossing haha. 

 

Morgen mag ik douchen, ben benieuwd. Ik heb trouwens besloten dat ik geen foto's ga plaatsten.

Ik kan wel zeggen dat ik een flinke D heb maar mijn borsten zijn ook nog erg gezwollen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Flowie:

@Biancaatje ik heb inderdaad

omeprazol bij de diclofenac gekregen. Deze medicatie werkt uitstekend. Heb echt weinig klachten! Uiteraard voel ik het constant en ben ik mega beperkt. Maar het voelt nu als hele vervelende spierpijn. 

 

Vandaag heeft de kliniek contact

opgenomen met mij. Super fijn gesprek gehad! Ze heeft gelijk wat tips gegeven ivm zwelling. Deze gelijk uitgevoerd en was echt een verlossing haha. 

 

Morgen mag ik douchen, ben benieuwd. Ik heb trouwens besloten dat ik geen foto's ga plaatsten.

Ik kan wel zeggen dat ik een flinke D heb maar mijn borsten zijn ook nog erg gezwollen.

 

 

Wat  fijn dat je zo goed hersteld en dat de pijn nu mee valt. Wat voor tips heb je tegen de zwelling gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het nog steeds goed. 

Vandaag de deur uitgeweest en zit nu lekker buiten. 

 

Voor de zwelling heeft ze geadviseerd om beha los te doen en vochtige washand uit de koelkast of iets uit de vriezer er tegenaan te houden. 15 minuutjes ongeveer. 

Is heerlijk. 

 

Hoe kijk jij er naar uit? @Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Flowie:

@Biancaatje ik heb inderdaad

omeprazol bij de diclofenac gekregen. Deze medicatie werkt uitstekend. Heb echt weinig klachten! Uiteraard voel ik het constant en ben ik mega beperkt. Maar het voelt nu als hele vervelende spierpijn. 

 

Vandaag heeft de kliniek contact

opgenomen met mij. Super fijn gesprek gehad! Ze heeft gelijk wat tips gegeven ivm zwelling. Deze gelijk uitgevoerd en was echt een verlossing haha. 

 

Morgen mag ik douchen, ben benieuwd. Ik heb trouwens besloten dat ik geen foto's ga plaatsten.

Ik kan wel zeggen dat ik een flinke D heb maar mijn borsten zijn ook nog erg gezwollen.

 

 

Super om te horen! Lijkt me echt raar douchen en ook wel pijnlijk.. wel fijn dat we dat mogen.. hoor hier soms2 weken niet douchen..lijkt me vreselijk! Ga je littekencreme kopen voor als de wond dicht is? Jammer dat je geen fotos plaatst ben wel heel erg benieuwd maar snap jou ook.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowie ja heel erg maar ga eerst volgende week nog op vakantie.. en dan nog 3,5 week wachten want tussendoor is dr koeijers ook op vakantie en dan is 18 mei de dag! Kan niet wachten maar ben t meest bang dat ik niet weet hoe t eruit gaat zien. En na de narcose want kan slecht tegen misselijk zijn of overgeven! Ja ik moet me ook nog inlezen over littekencreme.. wanneer mag je op je zij slapen ? Op mn rug slapen wordt nog een ding haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2017 om 16:45 zei Flowie:

Hier gaat het nog steeds goed. 

Vandaag de deur uitgeweest en zit nu lekker buiten. 

 

Voor de zwelling heeft ze geadviseerd om beha los te doen en vochtige washand uit de koelkast of iets uit de vriezer er tegenaan te houden. 15 minuutjes ongeveer. 

Is heerlijk. 

 

Hoe kijk jij er naar uit? @Leonie

Dat zijn goede tips! Hoop dat het goed met je gaat en je van deze zonnige dag hebt genoten? Ben je al blij met het voorlopige resultaat? Ik zie er met dubbele gevoelens naar uit. Denk dat ik erg blij zal zijn met het resultaat maar de totale herstelperiode van een jaar is lang. Natuurlijk zijn de meeste klachten in de regel na een week of 6 wel weg maar toch.. Het blijft spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Biancaatje:

@Flowie ja heel erg maar ga eerst volgende week nog op vakantie.. en dan nog 3,5 week wachten want tussendoor is dr koeijers ook op vakantie en dan is 18 mei de dag! Kan niet wachten maar ben t meest bang dat ik niet weet hoe t eruit gaat zien. En na de narcose want kan slecht tegen misselijk zijn of overgeven! Ja ik moet me ook nog inlezen over littekencreme.. wanneer mag je op je zij slapen ? Op mn rug slapen wordt nog een ding haha

hoi Biancaatje. Littekencreme met siliconen is aan te raden kan ik je als huidtherapeute zeggen. Het litteken geneest dan in de regel mooier. De cremes zonder silconen zijn twijfelachtiger. Er zijn tests gedaan bij borst operaties waarbij het litteken van de ene borst met een dure creme behandeld werd en het andere litteken met een goedekope creme. Er was geen verschil in resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

hier even een update. Het gaat super goed met mij. Ik had het zo erg verwacht en het valt allemaal reuze mee. 

Zondag heb ik inderdaad van het zon netje genoten en ik ben sinds zondag gestopt met alle medicatie. 

 

Ik vind het super moeilijk om niets te ondernemen maar ik krijg nog steeds ondersteuning van mijn vriend..

 

al met al ben erg tevreden, ook met het resultaat. Het staat prachtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Flowie:

Hoi allemaal,

 

hier even een update. Het gaat super goed met mij. Ik had het zo erg verwacht en het valt allemaal reuze mee. 

Zondag heb ik inderdaad van het zon netje genoten en ik ben sinds zondag gestopt met alle medicatie. 

 

Ik vind het super moeilijk om niets te ondernemen maar ik krijg nog steeds ondersteuning van mijn vriend..

 

al met al ben erg tevreden, ook met het resultaat. Het staat prachtig. 

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ik word 26 mei geopereerd door Dr Koeijers en hoop net zoveel geluk te hebben als jij... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 uur geleden zei Karola84:

Ik ben inmiddels ook drie weken geleden door Koeijers . Super fijne en aardige dokter . Ik ben ook super blij met het resultaat. Foto's staan in Mn album . 

Mooi zeg! Ik volgende week donderdag.. hoeveel cc en ook anatomisch neem ik aan? Hoe was het herstel? Heb je je bh daar gekocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Biancaatje:

Mooi zeg! Ik volgende week donderdag.. hoeveel cc en ook anatomisch neem ik aan? Hoe was het herstel? Heb je je bh daar gekocht? 

Ik heb 295 cc anatomisch inderdaad. Ik kreeg de bh daar zat bij de prijs in. Maar dat was niet een hele fijne , heb er zelf twee bij gehaald op internet . De eerste week had ik echt wel mega pijn. Daarna minder maar nog steeds niet pijnvrij helaas . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Karola84:

Ik heb 295 cc anatomisch inderdaad. Ik kreeg de bh daar zat bij de prijs in. Maar dat was niet een hele fijne , heb er zelf twee bij gehaald op internet . De eerste week had ik echt wel mega pijn. Daarna minder maar nog steeds niet pijnvrij helaas . 

Ah ik krijg ook ong 300cc als het past wat was jouw voorsituatie als ik vragen mag? Ik ben 50 kilo 1,64 en cup aa . Oh ik moet er 1 kopen voor 50 euro. 3265 euro heb ik betaald zonder bh! Jeetje nou hou me hart vast volgende week dan met alle pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.