Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi!

ik ben nieuw hier dus ik weet helemaal niet hoe het werkt haha!

wat heb je mooie borsten love7!

ik heb afgelopen woensdag een consult gehad bij diana gabriels we kwamen op 450cc/500cc uit ik heb nu een B en wil graag naar grote D kleine E.. 13 mei nog een gesprek met kevin peters en 10 augustus word ik geopereerd:D nu twijfel ik zo tussen 450/500 cc en zo bang dat ik niet genoeg tijd heb om te herstellen want moet na 12 dagen weer aan het werk kon helaas niet eerder geopereerd worden bij kevin peters.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Love7:

Vandaag alweer 23 juni!

niet te geloven dat er al een maand voorbij is en hoe ik me  4 weken geleden voelde en dan nu Pff wat een verschil mijn "herstel" zit er alweer bijna op en ik geniet elke dag een beetje meer:D

Dankjewel dames voor alle steun en tips ! En de lieve berichtjes natuurlijk 

hier nog wat foto's 

 

 

xxxx love7"Kelly"

@Love7 wat mooi! Kijk al uit tot wanneer ik eens een gewone bh kan aandoen of passen. Heb de mijne de dag voor de operatie allemaal weggegooid. Dus moet gaan shoppen.:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei charvw20:

hoi hoi!

ik ben nieuw hier dus ik weet helemaal niet hoe het werkt haha!

wat heb je mooie borsten love7!

ik heb afgelopen woensdag een consult gehad bij diana gabriels we kwamen op 450cc/500cc uit ik heb nu een B en wil graag naar grote D kleine E.. 13 mei nog een gesprek met kevin peters en 10 augustus word ik geopereerd:D nu twijfel ik zo tussen 450/500 cc en zo bang dat ik niet genoeg tijd heb om te herstellen want moet na 12 dagen weer aan het werk kon helaas niet eerder geopereerd worden bij kevin peters.. 

 

Ik ben na 3 weken weer begonnen goed na je lichaam luisteren! 

Bynaaaa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alyssa:

het ziet er prachtig uit @Love7 In beha lijken ze zoveel groter dan als je het t-shirt aan hebt, of heb ik dat nou? Ligt natuurlijk aan het perspectief. Ik vind ze echt heel mooi. Geniet ervan!

Hahah Jaa misschien omdat ik

me operatie bh daar onder aan heb haha ben benieuwd met bh straks :1bouncingboobs:

hier zonder bh in helmpje 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vanessa101:

@Love7 wat mooi! Kijk al uit tot wanneer ik eens een gewone bh kan aandoen of passen. Heb de mijne de dag voor de operatie allemaal weggegooid. Dus moet gaan shoppen.:3:

Hahhaha ik wil ook Zoo graag naar de Hunkemöller rennen Whahahaha Marja zelf afspraak gemaakt op 6po ga ik gelijk Hahahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei charvw20:

hoi hoi!

ik ben nieuw hier dus ik weet helemaal niet hoe het werkt haha!

wat heb je mooie borsten love7!

ik heb afgelopen woensdag een consult gehad bij diana gabriels we kwamen op 450cc/500cc uit ik heb nu een B en wil graag naar grote D kleine E.. 13 mei nog een gesprek met kevin peters en 10 augustus word ik geopereerd:D nu twijfel ik zo tussen 450/500 cc en zo bang dat ik niet genoeg tijd heb om te herstellen want moet na 12 dagen weer aan het werk kon helaas niet eerder geopereerd worden bij kevin peters.. 

 

13 mei een gesprek met peters ? 

Klopt denk iets niet Haha

wat is je situatie nu lengte en gewicht ? 

Ik ben 18 juli aan de beurt bij peters 

nog iets meer dan 3 weekjes.

krijg ook 450/500 twijfel begint toe te slaan nu het dichter bij komt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh hahaha 13 juli:D

ik ben 1,67 en weeg 62!

ooh spannend hoor nog even wachten en dan is het zo ver voor jou! ik snap heel goed dat je twijfelt!

wat is jou situatie en welke cup heb je nu van jezelf? 

sorry ik weet niet hoe ik anders moet reageren dus ik hoop dat je het zo binnen krijgt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei charvw20:

ooh hahaha 13 juli:D

ik ben 1,67 en weeg 62!

ooh spannend hoor nog even wachten en dan is het zo ver voor jou! ik snap heel goed dat je twijfelt!

wat is jou situatie en welke cup heb je nu van jezelf? 

sorry ik weet niet hoe ik anders moet reageren dus ik hoop dat je het zo binnen krijgt 

Ik ben 165 cm en 70 kg

nu een c 

ik kom geschat ongeveer op E -F uit. Maar dat is toch afwachten.

ik wil de leegte mooi opgevuld hebben niet perse op een bepaalde cup uitkomen. We zien wel wat het beste is ik overleg nog over de 450 of 500 met de arts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag laten passen en meten met 5po en 70F is het schrok me rot haha zoo blij en mooi in me bh wat vinden jullie :123: i

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier me aankopen alles 70 F een bh die niet voorgevormd is en de bikini helaas niets meer in 70f 75e gepast die zat verder ook goed alleen iets te los by me rug maar boejuhhhhhh ik ben zo blij nu nog weekje me operatie bh aan en dan yeaaaaaahhh:123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Alyssa:

ahhh wat mooi! :wub:

 

30 minuten geleden zei Ashleym:

Wauwwwwwieee !  Prachtig meid!

 

1 uur geleden zei Gizmootje:

Jij maakt ons jaloers joh !! 

Aah zo lief meiden dankjewel !! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 5 dagen en dan 6 po :43:

ik wil nu al whahahahha <_<

vandaag ook al een nacht hempje gehaald bij zeeman whaha nog geen 3 euro met een string voor 2 euro :blink:

zonder beugel of iets wauw zo wennen ik heb t gewoon niet meer nodig whahaha

heb m net uurtje aangehad ooo zit zo heeerlijk wil eigenlijk al zo dwr die rot bh overdag Whahahaha moeilijk die laadSte daagjes :25: als je alles al in huis heb liggen :123:

 

xxx love7

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.