Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Vanessa101:

Mag je dan al op je zij slapen?? Ik ben overdag bijna volledig pijnloos en ze worden mooi soepel. Al begint de linker iets meer te hangen dan de rechter. Maar denk dat dit aan mijn lichaamsbouw is, schouders staan namelijk niet gelijk zie ik op mijn foto. Ik zet me zelfs in een bad die niet zoveel gevuld is en zo gewoon met de sproeier op me. Je wonden zijn toch afgedekt? 

X

Jaa tis niet plat op mn zei ik slaap nog zittend in de bank maar kweetniet het was een beetje schuin in de hoekbank met kussens heb gewoon gedaan wat goed voelde maar ng wel rechtop t was meer de zeikan van mn rug maar dat was wel even fijn voor mn schouder bladen half 4 word ik een of andere manier altijd wakker en kan ik niet meer slapen haha dus die 4 uurtjes voelde fijn, ga vandaag proberen te douchen durf t niet hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Love7:

Jaa tis niet plat op mn zei ik slaap nog zittend in de bank maar kweetniet het was een beetje schuin in de hoekbank met kussens heb gewoon gedaan wat goed voelde maar ng wel rechtop t was meer de zeikan van mn rug maar dat was wel even fijn voor mn schouder bladen half 4 word ik een of andere manier altijd wakker en kan ik niet meer slapen haha dus die 4 uurtjes voelde fijn, ga vandaag proberen te douchen durf t niet hahaha

Ojaa zo bedoel je. Ja die houding neem ik soms ook aan. Want ik heb wel ook zo'n last tussen m'n schouderbladen als ik een tijdje lig. En juist als ik opsta smorgens heb ik wel veel hardere borsten en even stuwingen. Maar na even rond te lopen gaat dit weg hoor. Je mag zeker douchen. Geniet ervan. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

En me wonden zijn afgedekt hier effe wat fotos van vandaag 4 dagen po nog wel

zwelling in mijn borsten en buik dikke tieten en gratis een dikke buik bij gekregen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Love7:

En me wonden zijn afgedekt hier effe wat fotos van vandaag 4 dagen po nog wel

zwelling in mijn borsten en buik dikke tieten en gratis een dikke buik bij gekregen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er goed uit! Mijne zijn beetje gelijk bij jou. Ietsje kleiner heb 350cc

Dat buikje heb ik ook last van. Schijnt door de narcose. Maar gaat weg vanzelf is me gezegd geweest. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit hoor love!

lekker douchen en je bh aan houden van onder lekker afspoelen en bovenkant ( vanaf bh tot hoofd ) met washandje doen. 

Je mag na twee weken op je zei slapen toevallig aan peters gevraagd twee weken geleden. 

Sommige artsen mag je wel al meteen douchen andere niet, het is meer om de wonden goed droog te houden. 

Heb zelf een hele zware en grote operatie aan me heup gehad aantal jaren geleden en moest na ander halve week al beginne met zwem therapie van 3 kwartier en na het zwemmen goed de wond droog maken en schone gaas pleisters erop deed de hecht pleisters droog maken met de föhn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Gizmootje:

Ziet er mooi uit hoor love!

lekker douchen en je bh aan houden van onder lekker afspoelen en bovenkant ( vanaf bh tot hoofd ) met washandje doen. 

Je mag na twee weken op je zei slapen toevallig aan peters gevraagd twee weken geleden. 

Sommige artsen mag je wel al meteen douchen andere niet, het is meer om de wonden goed droog te houden. 

Heb zelf een hele zware en grote operatie aan me heup gehad aantal jaren geleden en moest na ander halve week al beginne met zwem therapie van 3 kwartier en na het zwemmen goed de wond droog maken en schone gaas pleisters erop deed de hecht pleisters droog maken met de föhn. 

Dankjewel gizmootje voor de tips over het douchen en zijslapen ben dat helemaal vegeten te vragen haha  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Love7een buik waar ?? Je ziet er top uit.

 

Verdwijnen alle buikjes na de operatie hahah want dan hoef ik geen afspraak meer te maken voor mijn buikcorrectie of liposuctie dit jaar.

Ik wil namelijk volgend jaar iets laten doen aan mijn (hang) buik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

@Love7een buik waar ?? Je ziet er top uit.

 

Verdwijnen alle buikjes na de operatie hahah want dan hoef ik geen afspraak meer te maken voor mijn buikcorrectie of liposuctie dit jaar.

Ik wil namelijk volgend jaar iets laten doen aan mijn (hang) buik. 

 

Aaah dankjewel! 

Hahahahahhaha :P heb gister toevallig een vlog gezien van diana die zijn bezig met een arts uit milaan met die is heeeeeel goed is lipos en buikwandcorrecties zie je heel die operatie en wat een knappe chirurg!!! Moet je maar is kijken vond wel leuk om mee te kijken  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Love7:

Aaah dankjewel! 

Hahahahahhaha :P heb gister toevallig een vlog gezien van diana die zijn bezig met een arts uit milaan met die is heeeeeel goed is lipos en buikwandcorrecties zie je heel die operatie en wat een knappe chirurg!!! Moet je maar is kijken vond wel leuk om mee te kijken  

Heb je een link voor mij ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

@Love7 Hoe gaat het nu met je zo naar 5 dagen po ?

 

 

Hey zeeuwsmeisje,

ja steeds beter met de pijn alleen de druk en het stijfe is er nog wel voel me echt gehandicapt aftoe maar zo blij als ik me borsten zie 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Love7:

ja steeds beter met de pijn alleen de druk en het stijfe is er nog wel voel me echt gehandicapt aftoe maar zo blij als ik me borsten zie 

Je mag zeker trots zijn op die twee mooie meiden van je ! :wub:

De sport bh is die van de Hema?

En hoe weet je nou welke maat je moet kopen?

Ik heb wel nu ook sport bh's maar die zullen toch niet meer passen na de operatie ?

 

na een elke operatie is het lichaam altijd zo beurs en heeft spierpijn....

Zelf ben ik afgelopen januari gesteriliseerd , nou ik ben 2 weken lichamelijk uit mijn doen geweest. Het voelde alsof mijn ribben allemaal gekneusd waren voor en achter en rugpijn. Je lichaam krijgt toch elke keer weer een opdonder van een operatie maar daarna ben je dat vergeten en heb je een super mooi/positief resultaat !!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooh mooi zeg love !! 

Ben je al in de douche durven stappen ? Knap je ook wel van op denk ik met deze warmte !! 

Even je haar wassen en een frisse sproeier doet wonderen 

Gedoucht wel maar was eigenlijk meer me doos wassen heb de spoeier nog niet over me hoofd gehad heb nog steeds dezelde vlechtjes als dinsdag -_- ben ook nog is ongesteld geworden en een koortslip!!! Pff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje @Love7 Hebben jullie foto's van borsten meegenomen naar het 1e gesprek ?

Of hebben ze daar voorbeelden ?

En zijn er vragen die ik zeker moet vragen ?

 

jajaja de zenuwen gaan toch aankomen voor het 1e gesprek, nog 2 weken en dan mag ik eindelijk over mijn boobs gaan praten en kijken wat de oplossing voor mij word :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Love7:

Gedoucht wel maar was eigenlijk meer me doos wassen heb de spoeier nog niet over me hoofd gehad heb nog steeds dezelde vlechtjes als dinsdag -_- ben ook nog is ongesteld geworden en een koortslip!!! Pff 

Jeetje dan zit het niet mee....alle ongemakken in eens ;)

 

Wel een super goed idee om je haar in te vlechten , dat ga ik ook maar gelijk op mijn lijstje zetten om te doen want ik heb lang haar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Jeetje dan zit het niet mee....alle ongemakken in eens ;)

 

Wel een super goed idee om je haar in te vlechten , dat ga ik ook maar gelijk op mijn lijstje zetten om te doen want ik heb lang haar !

 

7 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

@Gizmootje @Love7 Hebben jullie foto's van borsten meegenomen naar het 1e gesprek ?

Of hebben ze daar voorbeelden ?

En zijn er vragen die ik zeker moet vragen ?

 

jajaja de zenuwen gaan toch aankomen voor het 1e gesprek, nog 2 weken en dan mag ik eindelijk over mijn boobs gaan praten en kijken wat de oplossing voor mij word :blush:

Hahah ja hebben we alles maar alvast gehad hahah, ja de vlechtjes zijj echt fijn!! 

Spanned he meid ik wist nog wel me eerste consult en nu zit ik al met mn nieuwe borsten gaat zo snel altijd achteraf ben beneiiwd !!

ik wist vooraf al dat ik 375 of 400 wilde heb met k peters de chirurg 2e consult pas exht definitief gekozen voor 400cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Je mag zeker trots zijn op die twee mooie meiden van je ! :wub:

De sport bh is die van de Hema?

En hoe weet je nou welke maat je moet kopen?

Ik heb wel nu ook sport bh's maar die zullen toch niet meer passen na de operatie ?

 

na een elke operatie is het lichaam altijd zo beurs en heeft spierpijn....

Zelf ben ik afgelopen januari gesteriliseerd , nou ik ben 2 weken lichamelijk uit mijn doen geweest. Het voelde alsof mijn ribben allemaal gekneusd waren voor en achter en rugpijn. Je lichaam krijgt toch elke keer weer een opdonder van een operatie maar daarna ben je dat vergeten en heb je een super mooi/positief resultaat !!! :D

Ik heb de bh van annadie heb ik bij praktijk gabriels gekocht die hebben mijn maat geadviseerd, kan niet wachten tot ik echt kan genieten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in het forum een vragenlijst gevonden en daar wat vragen uitgepikt. Heb eerste consult op me af laten komen gekeken wat hun advies was ff goed laten bezinken en op het tweede gesprek met de dokter gevraagd wat ik wilde vragen. Na eerste consult kreeg ik een mooi mapje mee met info. 

Afgelopen week nog een keer gaan passen omdat ik twijfelde over de maat. Nu dus beslist en advies van de arts mee genomen. Ze bestellen altijd en maat groter en kleiner van protese tijdens operatie omdat als het bijvoorbeeld niet past of niet gewenst resultaat opleverd zoals afgesproken ze kunnen wisselen van maat. Geen grote maat verschil hoor maar soms is iemand te smal of net wat breder. Als je hier in de zoekbalk op het forum eens wat begrippen intypt kom je erg ver bijvoorbeeld naam van arts of kliniek of richtlijnen na bv enz enz. 

 

Ooo love wat een pech!!!

nou hopelijk als je fit bent alle ellende vertrokken Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Love7:

Hey zeeuwsmeisje,

ja steeds beter met de pijn alleen de druk en het stijfe is er nog wel voel me echt gehandicapt aftoe maar zo blij als ik me borsten zie 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Omggg zo mooi zijn ze!

 

Wel echt "kut" dat je al die dingen hebt. Ik ga ook ongesteld zijn denk ik want moet 11/12 juni og worden en 13 geopereerd :blink:

 

Hoop dat je je snel beter voelt!

 

Xo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.