Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Vanessa101:

De dag zelf van de operatie voelde ik me super goed.. Alles verliep geweldig. Dacht effe van hmmm dit gaat vlotjes, maar helaas was de eerste nacht een hel, en de dag nadien.. maar kijk de tape is er al af, heb de sportbh aan en had al een betere nacht en vandaag de dag ook. Momenteel voel ik me redelijk goed. Natuurlijk rekt alles tegen en spierpijn. Maar het is dragelijk. 

Ze staan denk ik nu wel gezwollen, maar elke dag een heel klein beetje soepeler. En hoe valt het mee voor jou?? 

Groetjes

Ja ik had precies hetzelfde nu vind ik het best tegen vallen ik zat zo op tegen de narcose maar vind het herstel wel pittig hoor doet zeer en opgezwollen strak maar je merkt dat de bovenrand al soepeler word , ben echt zo blij dat mn man er is pff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Love7:

Ja ik had precies hetzelfde nu vind ik het best tegen vallen ik zat zo op tegen de narcose maar vind het herstel wel pittig hoor doet zeer en opgezwollen strak maar je merkt dat de bovenrand al soepeler word , ben echt zo blij dat mn man er is pff 

Ja idd gelukkig heb ik mijn vriend hier ook bij me!! En mijn zoon helpt mama ook wel wat :D nu ben ik hier zo aan het rondneuzen, en zie ik mensen die bijna 2 weken met de tape moeten lopen, terwijl het bij mij maar 1 dagen was?? Maar je mijne pc zal wel weten wat hij doet zekers... maandag terug op controle

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vanessa101:

Ja idd gelukkig heb ik mijn vriend hier ook bij me!! En mijn zoon helpt mama ook wel wat :D nu ben ik hier zo aan het rondneuzen, en zie ik mensen die bijna 2 weken met de tape moeten lopen, terwijl het bij mij maar 1 dagen was?? Maar je mijne pc zal wel weten wat hij doet zekers... maandag terug op controle

Groetjes

Ik heb helemaal geen tape had gelijk mn bh aan oo fijn al maandag op controle ik pas 6 juni ... Hoe gaat het nu? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames ,

nu 3 dagen po en t gaat best goed nog flink gezwollen moeilijk fotos maken ook en me rug!!! Killing my hahaha

heb een paar fotos de donkere is 1 dag po endie lichte eronder van net 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Love7:

Ik heb helemaal geen tape had gelijk mn bh aan oo fijn al maandag op controle ik pas 6 juni ... Hoe gaat het nu? X

Het gaat wel goed vandaag. Uitgebreid verslag op mijn topic. Anders moet je maar eens lezen daar :) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Hey dames ,

nu 3 dagen po en t gaat best goed nog flink gezwollen moeilijk fotos maken ook en me rug!!! Killing my hahaha

heb een paar fotos de donkere is 1 dag po endie lichte eronder van net 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Wauw dat ziet er goed uit, mag je zeker trots op zijn !

 

fijn te lezen dat het allemaal zo goed is verlopen met je po 

 

wat is jou omvang nu straks als het helemaal genezen is ?

ik zou ze graag rond willen hebben zoals het er nu bij jou uit ziet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

 Wauw dat ziet er goed uit, mag je zeker trots op zijn !

 

fijn te lezen dat het allemaal zo goed is verlopen met je po 

 

wat is jou omvang nu straks als het helemaal genezen is ?

ik zou ze graag rond willen hebben zoals het er nu bij jou uit ziet 

Ik heb zelf 400cc rond high profile dual plane mijnomvang hiervoor is 75a/lege b ze schatte dat ik op een grote D uit ga komen miss zelf een E wilde zelf graag groot en rond maar nog wel mooi zelf maar klein en 1.60 en 50 kilo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Ik heb zelf 400cc rond high profile dual plane mijnomvang hiervoor is 75a/lege b ze schatte dat ik op een grote D uit ga komen miss zelf een E wilde zelf graag groot en rond maar nog wel mooi zelf maar klein en 1.60 en 50 kilo 

Maar nu lees ik hier op de forum wel eens voor of achter de spier, wat is het bij jou ?

 

Ik zelf heb lege 80c/d en wil dat ze weer mooi rond zijn dus dat ik  onder mijn borsten geen potlood meer kan klemmen of mijn handdoek :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Maar nu lees ik hier op de forum wel eens voor of achter de spier, wat is het bij jou ?

 

Ik zelf heb lege 80c/d en wil dat ze weer mooi rond zijn dus dat ik  onder mijn borsten geen potlood meer kan klemmen of mijn handdoek :rolleyes:

Ik heb half onder de spier best pijnlijk brrr , maar dat word wel het mooiste bij mij ik kon er niksonder doen haha zo grote borsten had ik niet meer na mn zwangerschap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Love7:

Ik heb half onder de spier best pijnlijk brrr , maar dat word wel het mooiste bij mij ik kon er niksonder doen haha zo grote borsten had ik niet meer na mn zwangerschap 

Nou bij mij zijn het leeg gelopen zakken maar als je ze vast houd en in een BH dan lijkt het nog wat :blush:, maar vooral niet uit doen die bh want dan wint de zwaarte kracht.....

(Na 2 zwangerschappen, beide borstvoeding, gewichts wisselingen en nu ook hormoon wisselingen)

Sinds januari gesteriliseerd en gebruik dus geen anti conceptie meer en daar door werden ze gelukkig al wel wat voller maar de zwaarte kracht blijft het winnen van mij.....:D

 

Kinderen zijn tieners en deze mama wilt er weer is mooi en sexy uit zien en vooral mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen ! 

Ik zou zo blij zijn als ik weer zonder BH mooie recht op staande borsten heb , net zoals die nu van jou zijn. 

 

Sommige dames hier zullen misschien wel denken " wat loopt ze nu te zeuren, ze heeft tieten " , maar geloof mij als die niet naar je zin zijn elke keer als je man er nakijkt je helemaal niet op je gemak en sexy voelt dan is dat ook een zeer pijnlijk gevoel wat continu aanwezig is....ook als je voor een spiegel staat. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Nou bij mij zijn het ook leeg gelopen zakken maar als je ze vast houd en in een BH dan lijkt het nog wat :blush:, maar vooral niet uit doen die bh want dan wint de zwaarte kracht.....

(Na 2 zwangerschappen, beide borstvoeding, gewichts wisselingen en nu ook hormoon wisselingen)

 

Kinderen zijn tieners en deze mama wilt er weer is mooi en sexy uit zien en vooral mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen ! 

Ik zou zo blij zijn als ik weer zonder BH mooie recht op staande borsten heb , net zoals die nu van jou zijn. 

K zou zeggen doen!!! Wanneer ben je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Love7:

K zou zeggen doen!!! Wanneer ben je!!

Ik heb de tekst bewerkt maar zie dat jij het eerst hebt gelezen, ik wist niet dat het niet gelijk bewerkt werd hahaha

 

zaterdag 10 juni ga ik voor 1e gesprek en wil graag naar de zomer, denk december want dan heb ik al vrij gehouden in mijn werk agenda ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zeeuwsmeisje:

Ik heb de tekst bewerkt maar zie dat jij het eerst hebt gelezen, ik wist niet dat het niet gelijk bewerkt werd hahaha

 

zaterdag 10 juni ga ik voor 1e gesprek en wil graag naar de zomer, denk december want dan heb ik al vrij gehouden in mijn werk agenda ;)

Ik snap je helemaal

meid lekker doen het doet zeer maar je krijgt er zoveel voor terug een miss omdat jij al wat borsten hebt hoef jij het niet onder de spier dat scheelt ook veel!!

ben benieuwd hou t mee in de gaten xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Love7:

Ik snap je helemaal

meid lekker doen het doet zeer maar je krijgt er zoveel voor terug een miss omdat jij al wat borsten hebt hoef jij het niet onder de spier dat scheelt ook veel!!

ben benieuwd hou t mee in de gaten xxxx

We houden contact ;).... prettig weekend :54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zeeuwsmeisje:

We houden contact ;).... prettig weekend :54:

 

Jij ook meid geniet van het lekkere weer! Haha van mij mag t beter worden pff ben t even zat hoor heel de week lekker weer vandaag34 graden morgen 38 pff en geen een kant op kunnen hopelijk morgen wat minder pijn kies ook weer een weekje uit <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey love !!

ik lees veel over de eerste week het ergst denk dat je nu alleen nog beter kan gaan voelen!! Ik ben ook met die hoge temeperaturen aan de beurt denk ik... 20 juli Maarja tis voor een goed doel denken we dan maar :rolleyes:

 

zeeuwsmeisje 

 

hee waar ga je voor de borstvergroting op consult ?

ik ben over 8 weken aan de beurt heb ook ongeveer 80D maar krijg waarschijnlijk toch dual plane ( half achter spier) kan evt voor de spier maar dat word dan tijdens de operatie bekeken wat het beste is. 

Voor de spier is wel het minst pijnlijk als ik dat zo lees maar tijdens me eerste consult zeiden ze voor de spier maar de plastisch chirurg die zei toch waarschijnlijk dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Gizmootje:

Heeey love !!

ik lees veel over de eerste week het ergst denk dat je nu alleen nog beter kan gaan voelen!! Ik ben ook met die hoge temeperaturen aan de beurt denk ik... 20 juli Maarja tis voor een goed doel denken we dan maar :rolleyes:

 

zeeuwsmeisje 

 

hee waar ga je voor de borstvergroting op consult ?

ik ben over 8 weken aan de beurt heb ook ongeveer 80D maar krijg waarschijnlijk toch dual plane ( half achter spier) kan evt voor de spier maar dat word dan tijdens de operatie bekeken wat het beste is. 

Voor de spier is wel het minst pijnlijk als ik dat zo lees maar tijdens me eerste consult zeiden ze voor de spier maar de plastisch chirurg die zei toch waarschijnlijk dual plane. 

Jaa hopelijk word het snel beter maar wie

mooi wil Zijn moet echt pijnlijden hahah :wub:Voor je het weet is het al zover en van mij mag het ook wel juli zijn haha dat betekend dat ik mag bh shoppen!! Lijkt nog zover weg maar voor je het weet is het al zover ben benieuwd!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje ik heb zaterdag 10 juni een 1e gesprek bij Belgian Breast clinic 

 

Wat ga je laten doen druppel vorm of net als mij rond zodat alles weer omhoog komt ?

Ik zie zoveel verschillende benamingen en snap dat nog niet echt goed haha..... Als de Dr. maar weet wat ik wil :blush:;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Gizmootje:

Nou als jij het erop hebt zitten ben ik de klos hahaha ik blijf je mee

lezen hoor 

Ja als ik mijn 1e consult gehad heb, een maandje later ben jij aan de beurt dus ik zal jou volgen ;)

Ik laat mij pas naar de zomer opereren want heb in december vrij gehouden in mijn werk agenda voor 3 weken en ook het weer is dan wel zo dat ik lekker in bedje kan blijven mocht ik mij niet zo lekker voelen naar de operatie en kan ik ook nog even door sparen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Gizmootje:

Ik ga voor Rond.

In het begin snapte ik er ook geen fluit van maar door dit forum echt wijzer geworden 

Whahahhahahah dan is er dus nog hoop voor mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaat best goed heb vanacht beetje op me linker zei

kunnen slapen my god da was heeeerlijk!! Rechterkant doet meer zeer is dat omdat ik rechts ben?? Verder goed te doen hopelijk gaat t nu elke dag zover vooruit, ik durf alleen niet te douchen haha al vanaf dinsdag pff voel me vies hoe kan ik dit het beste aanpakken met bh of zonder en wat mag er ook al weer wel en niet nat worden 

xxx love7

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Love7:

Vandaag gaat best goed heb vanacht beetje op me linker zei

kunnen slapen my god da was heeeerlijk!! Rechterkant doet meer zeer is dat omdat ik rechts ben?? Verder goed te doen hopelijk gaat t nu elke dag zover vooruit, ik durf alleen niet te douchen haha al vanaf dinsdag pff voel me vies hoe kan ik dit het beste aanpakken met bh of zonder en wat mag er ook al weer wel en niet nat worden 

xxx love7

Mag je dan al op je zij slapen?? Ik ben overdag bijna volledig pijnloos en ze worden mooi soepel. Al begint de linker iets meer te hangen dan de rechter. Maar denk dat dit aan mijn lichaamsbouw is, schouders staan namelijk niet gelijk zie ik op mijn foto. Ik zet me zelfs in een bad die niet zoveel gevuld is en zo gewoon met de sproeier op me. Je wonden zijn toch afgedekt? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.