Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hihi snap ik, vergeet geen foto's van voor de operatie te maken!

Was ik vergeten, dus heb nu alleen een slechte telefoonfoto die snel gemaakt is voor ik opgehaald werd voor OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Sunday, May 07, 2017 om 19:38 zei Love7:

En doe zowizo operatie verslag straks en een fotoalbum maken 

Omggg !  Ben je er klaar voor:126: ?

 

Sterkte alvast en ik kijk uit naar je berichten/foto's maar neem vooral je tijd om te rusten!!

Kijk nog maar is goed naar je oude kleine boobs. Straks herken je ze niet meer terug :3:.

 

Take care!

Xo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ashleym:

Omggg !  Ben je er klaar voor:126: ?

 

Sterkte alvast en ik kijk uit naar je berichten/foto's maar neem vooral je tijd om te rusten!!

Kijk nog maar is goed naar je oude kleine boobs. Straks herken je ze niet meer terug :3:.

 

Take care!

Xo.

Jaaaa wel heeeel spannend eerste keer narcose vind t eik maar niks maar ga t over me heen laten komen,maar helemaal klaar voor huisje schoon alles gewassen  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Love7:

Jaaaa wel heeeel spannend eerste keer narcose vind t eik maar niks maar ga t over me heen laten komen,maar helemaal klaar voor huisje schoon alles gewassen  ;)

Jaa ik denk altijd maar zo, je bent niet de eerste en ook niet de laatste die het ondergaat. Zo dacht ik ook met m'n bevalling, mensen bevallen onder een boom in Afrika, gebeurd elke dag duizenden keren.   Komt allemaal wel goed. Niet te druk om maken joh.

 

Huis inderdaad, ben ook aan grote schoonmaak begonnen . Blegh!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ashleym:

Jaa ik denk altijd maar zo, je bent niet de eerste en ook niet de laatste die het ondergaat. Zo dacht ik ook met m'n bevalling, mensen bevallen onder een boom in Afrika, gebeurd elke dag duizenden keren.   Komt allemaal wel goed. Niet te druk om maken joh.

 

Huis inderdaad, ben ook aan grote schoonmaak begonnen . Blegh!

 

 

Jaa das waar en dat hebben we ook overleefd haha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!!!

met mij gaan het super ik ben 10 uur geopereerd en was zo weer wakker en die narcose heeerlijk hahahahaha, ben ook super wakker geworden begon al gelijk over mn eigen thee want gewone luste ik niet er was geen speld tussen te krijgen op de uitslaap kamer kletskous kan er alleen niks van herinneren ik dacht echt huh hoe weet ze van mn thee hahah, daarna naar apart kamertje gebracht mocht heel snel naar huis omdat ik me super voelde de druk begint nu beetje te komen maar voor de rest super

en die tieten!!!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg wat goed!  Fijn dat het je zo is meegevallen allemaal.

Niet te snel te veel gaan doen hè!?

 

Whaaa nu kan ik helemaaaaal niet meer wachtenn !!

 

Xo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ashleym:

Omg wat goed!  Fijn dat het je zo is meegevallen allemaal.

Niet te snel te veel gaan doen hè!?

 

Whaaa nu kan ik helemaaaaal niet meer wachtenn !!

 

Xo.

 

Haha snap ik!! Ik keek er best  tegenop maar uiteindelijk zo super ervarig gehad!! 

Eenmaal thuis kwam de pijn meer toen ik de kliniek uit kwam kon ik de wereld wel aan haha maar nu flink spierpijn en drup op mn borst maar kan wel zelf naar de wc snachts effe doorzetten en dan zijn we er weer vanaf haha ga vandaag effe spieken heb ze nog niet blood gezien ben zoo benieuwd slapen gaat verder hoed alleen wel kleine stukjes heb zeker van 12 tot 4 geslapen nu klaar wakker hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Day after :wub:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zie er niet  uittt:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Hey,

 

Succes met je herstel! Hoe gaat het nu de day after?

Ik ben 2 juni bij dr Verdonck aan de beurt.. zo spannend...

Hey dankjeewel!

jaa gaat goed lekker op de bank hahha spierpijn goed aanwezig en moeilijk houdig aan te nemen zo maar het is het allemaal waard begin nu wel moe te worden daar heb ik nog geen last van gehad maar gaat opzich heel goed! 

Valt me

niet tegen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!! Ik had geen internet gister (ziggo) pff dus nu pas alles gelezen!!

wat een mooi verslagje! Zo te zien ook hele mooie boebbies !

hoeveel cc had jij ? Ik krijg waarschijnlijk dual plane maar kan evt ook voor de spier. Peters had gezegd kan tijdens de operatie beste zien wat het beste oplossing is voor jou. Ik heb morgen nog een extra afspraak om te passen want ik twijfel heel erg in maat. 

Mij datum duurt nog ff ( 20-07) 

maar al wel super na aan het uitkijken want als ik al die mooie resultaten hier lees kan ik niet meer wachten:wub:

Ik wens je een fijn herstel.

heb je pijnstillers nodig of gaat het wel. Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Gizmootje:

Heeey!! Ik had geen internet gister (ziggo) pff dus nu pas alles gelezen!!

wat een mooi verslagje! Zo te zien ook hele mooie boebbies !

hoeveel cc had jij ? Ik krijg waarschijnlijk dual plane maar kan evt ook voor de spier. Peters had gezegd kan tijdens de operatie beste zien wat het beste oplossing is voor jou. Ik heb morgen nog een extra afspraak om te passen want ik twijfel heel erg in maat. 

Mij datum duurt nog ff ( 20-07) 

maar al wel super na aan het uitkijken want als ik al die mooie resultaten hier lees kan ik niet meer wachten:wub:

Ik wens je een fijn herstel.

heb je pijnstillers nodig of gaat het wel. Xxx

 

Ik heb 400cc hp dual plane en heb wel echt pijnstilling nodig je rug gaat zo zeer doen van t zelfde zitten maar wie mooi wil zijn moet even pijn lijden hopelijk gaat het nu per dag beter ben er al super blij mee xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl!

 

Hoe ist met jou? Bij mij vandaag al beter, littekens beginnen wat pijn te doen :145:

heb stiekem al eens gekeken!!

 

hoe gaat het met jou pijn? En kan je af en toe al op je zijkant gaan liggen??

 

Groetjes,

Deems xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deems1995:

Hey girl!

 

Hoe ist met jou? Bij mij vandaag al beter, littekens beginnen wat pijn te doen :145:

heb stiekem al eens gekeken!!

 

hoe gaat het met jou pijn? En kan je af en toe al op je zijkant gaan liggen??

 

Groetjes,

Deems xxx

Super dat het zo goed gaat! Jad gister ook macdonalds op hahaha en voelde me goed,  alleen werd ziek wakker vanmorgen bleefovergeven by my ging t goed alleen vanmorgen dan even denk van de medicijnen of miss de mc

van gister hahahahha ben er nu mee gestopt dus alleen paracetamol geen ibrufen of tramadol meer en nu gaat het weer goed! Pijn valt reuze mee hopelijk word t niet erger zonder de

medicijnen maarja beter als misselijk zijn hahaha heb ook al gekeken zit wel veel vocht dus nog effe lekker laten zo volgens mij is dat wel normaal, ik heb nog niet geprobeerd op mn zij lig nog wel effe op me rug t is allemaaal best gezwollen 

groetjesss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Love7:

Super dat het zo goed gaat! Jad gister ook macdonalds op hahaha en voelde me goed,  alleen werd ziek wakker vanmorgen bleefovergeven by my ging t goed alleen vanmorgen dan even denk van de medicijnen of miss de mc

van gister hahahahha ben er nu mee gestopt dus alleen paracetamol geen ibrufen of tramadol meer en nu gaat het weer goed! Pijn valt reuze mee hopelijk word t niet erger zonder de

medicijnen maarja beter als misselijk zijn hahaha heb ook al gekeken zit wel veel vocht dus nog effe lekker laten zo volgens mij is dat wel normaal, ik heb nog niet geprobeerd op mn zij lig nog wel effe op me rug t is allemaaal best gezwollen 

groetjesss 

Hehe sorry was even aan het meevolgen, vond het wel grappig! ik ben namelijk ook Den 23ste geopereerd om 10u en om 18u stonden we al aan de drive-in van McDonald's. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vanessa101:

Hehe sorry was even aan het meevolgen, vond het wel grappig! ik ben namelijk ook Den 23ste geopereerd om 10u en om 18u stonden we al aan de drive-in van McDonald's. :lol:

Whahahahahha iedereen mc 

hoe is het met jou heb je ook dual plane? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Love7:

Oke ik ook ! En hoe vind je de pijn? En zijn ze gezwollen bij jou?

De dag zelf van de operatie voelde ik me super goed.. Alles verliep geweldig. Dacht effe van hmmm dit gaat vlotjes, maar helaas was de eerste nacht een hel, en de dag nadien.. maar kijk de tape is er al af, heb de sportbh aan en had al een betere nacht en vandaag de dag ook. Momenteel voel ik me redelijk goed. Natuurlijk rekt alles tegen en spierpijn. Maar het is dragelijk. 

Ze staan denk ik nu wel gezwollen, maar elke dag een heel klein beetje soepeler. En hoe valt het mee voor jou?? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.