Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Gizmootje:

Oh en doe je zwaar werk of ? Dat zal wel ff spannend en vermoeiend zijn weer aan de slag. 

Ik hoop dat het mooi weer word dat ik lekker veel buiten kan zitten Haha kan de kleine zich goed vermaken en ik me rust ook kan pakken. Als je continu binnen zit lijkt het me ook moeilijker om niks te doen 

Jaabest wel doe de SEH afdeling aanvullen maar komt goed doe alles voorzichtig en ipv 20 lakens in een keer tillen gewoon 1 voor 1,bedden halen gaat denk niet lukken en veel met krukje en trappetjes ga iedegeval niks doen wat ik niet kan of mag gewoon me eigen tempo en dan komt het wel goed hoop ik kon geen 6 weken vrij krijgen helaas maar werk maad 16 uur dus donderdag en veijdag ensan weer 5 dagen vrij komt goed:wub:

jaa tis zo rot je bent toch aan huis vast dus je kleine moet zich wel vermaken gelukkig haddennwij idd lekker zwembadje in de tuin en ik lekker onder de overkapping,

is jou man ook thuis ? Hij hielp me zo goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Mon Jun 12 2017 om 07:27 zei Love7:

Jaa sinds eergister voel ik me weer de oude super fijn!!

alleen helaas gister met de buren even voor de deur gepraat ( wonen in een volksbuurtje) en zitten met lekker weer altid voor de deur op het pleintjw bij ons er was iemand met de hond op straat en mijn zoontje liet mijn jack-russel ontsnappen en die vloog in de aanval dat oude valse beestje kon niet gaan winnen van die americaanse stafford :75:dus actie reactie me hond snel gepakt me man schrok ook dus die ook gelijk en toen ik m zo snel oppakte en tegenhield had ik geen seconde nagedacht natuurlikk maar dat deeeeed megaaaaa zeeeeer :( maarja op zon moment denk je daar gewoon niet over na!! Das zo automatische reactie, heb de rest van gister lekker niks gedaan op de bank en nu weer zonder pijn opgestaan gelukkig:wub: dus dat was even schrikken

Fijn hoor!

 

Ik ben dus gister geweest, wel redelijk veel pijn hoor. Die druk op m'n borstbeen en ribben, jeetje.

 

Ben super benieuwd hoe ze gaan worden! :3:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Ashleym:

Fijn hoor!

 

Ik ben dus gister geweest, wel redelijk veel pijn hoor. Die druk op m'n borstbeen en ribben, jeetje.

 

Ben super benieuwd hoe ze gaan worden! :3:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Waaauw meid was het helemaal vergeten super mooi al!! Ik vond het een hell de eerste week na de 2e week ging het echt steeds beter alleen rechts werkt zo tegen die spier en links voelt al zo anders dus hopelijk trekt dat snel bij,En ik wens je een goed herstel laat je lekker verwennen en doe het rustig aan !!:wub:xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames :D

 

effe een update

heb donderdag en vrijdag weer gewekt viel me niet tegen het was zwaar vooral me 9 uurs dienst vrijdag maar ik kon het heerlijk op mijn eigen tempo doen.

het heeft mijn spieren wel goed gedaan heb natuurlijk 3 weken niks gedaan:connie_39:

dus t kwam allemaal effe los

heb op t werk( in de wc) hahaha  ook een foto gemaakt dinsdag alweer 4 weken po ik hou nu al van ze:1bouncingboobs:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Hallo dames :D

 

effe een update

heb donderdag en vrijdag weer gewekt viel me niet tegen het was zwaar vooral me 9 uurs dienst vrijdag maar ik kon het heerlijk op mijn eigen tempo doen.

het heeft mijn spieren wel goed gedaan heb natuurlijk 3 weken niks gedaan:connie_39:

dus t kwam allemaal effe los

heb op t werk( in de wc) hahaha  ook een foto gemaakt dinsdag alweer 4 weken po ik hou nu al van ze:1bouncingboobs:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Super mooooi! 

Wat gaat de tijd snel je, jeetje. Maar ze zijn echt prachtig. Ben super blij voor je!

En fijn dat werken je weer goed beviel, ik moet maandag weer maar zie ik echt niet zitten hooorr ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ashleym:

Super mooooi! 

Wat gaat de tijd snel je, jeetje. Maar ze zijn echt prachtig. Ben super blij voor je!

En fijn dat werken je weer goed beviel, ik moet maandag weer maar zie ik echt niet zitten hooorr ..

 Dankjewel meiss :wub:

oo tijd gaat echt snel ja!!! 

Ik zag er ook heel erg tegen op ik fietste donderdag middag naar het werk en me borsten voelde zo strak had wel een paar traantjes onder me zonnebril t voelde gewoon niet goed om te werken maar t viel me echt mee !!! Hopelijk komt het goed meid en als het echt niet gaat gewoon voor jezelf kiezen en het een week later weer proberen 

xxxlove7

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Vanessa101:

@Love7  ze zijn heel mooi! wij zijn dinsdag even ver!  Heb net een prive albumpje gemaakt als je wil voeg ik je wel toe?  Blij dat alles goed gaat met jou!

Aah leuk! Ben heel benieuwd naar je foto's!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ashleym:

Super mooooi! 

Wat gaat de tijd snel je, jeetje. Maar ze zijn echt prachtig. Ben super blij voor je!

En fijn dat werken je weer goed beviel, ik moet maandag weer maar zie ik echt niet zitten hooorr ..

Prachtig. Ik snap wel dat je er blij mee bent. Hoeveel cc heb je? Ik ga 27 juli voor 600cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leya:

Prachtig. Ik snap wel dat je er blij mee bent. Hoeveel cc heb je? Ik ga 27 juli voor 600cc. 

Dankjewel meid,Ik heb 400cc HP dual plane

maar ben maar klein 1.60 en 47 kilo dit was mijn maximale wat ik kon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames,

vandaag effe een bh gepast van toen ik zwanger was 75D 

hahah zoo apart om te zien wel iets te klein maar toch leuk:43:

Nog 12 daagjes en dan ben ik 6 weken PO en ga ik laten meten en passen en KOPEN!!!!:123:

 

Ongeduldig kan niet wachten!!!!! <_<

 

xxxxxxLove7

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 23 juni!

niet te geloven dat er al een maand voorbij is en hoe ik me  4 weken geleden voelde en dan nu Pff wat een verschil mijn "herstel" zit er alweer bijna op en ik geniet elke dag een beetje meer:D

Dankjewel dames voor alle steun en tips ! En de lieve berichtjes natuurlijk 

hier nog wat foto's 

 

 

xxxx love7"Kelly"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik blij zijn hihihi:123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.