Ga naar inhoud

Bo90 : 9 maart 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben afgelopen dinsdag geopereerd en heb gisteren voor het eerst gedouched en het verband eraf gehaald! Dat heb ik zittend gedaan omdat je kan flauw vallen :blush: douchen was heerlijk maar ook om het bh weer aan te doen! Na het douchen heb ik de pleisters met een föhn droog gemaakt. Zo lang je de pleisters goed droog houdt komt het wel goed! Genieten dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
45 minuten geleden zei Sereen:

Hi, ik ben afgelopen dinsdag geopereerd en heb gisteren voor het eerst gedouched en het verband eraf gehaald! Dat heb ik zittend gedaan omdat je kan flauw vallen :blush: douchen was heerlijk maar ook om het bh weer aan te doen! Na het douchen heb ik de pleisters met een föhn droog gemaakt. Zo lang je de pleisters goed droog houdt komt het wel goed! Genieten dus 

 

Toch koude fohn? Warm is bacterien creeren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bo90:

Koude föhn inderdaad... Ik hoop dat mijn wonde niet gaat ontsteken :(

 

 

Neejoh gewoon droog houden. Ik heb nog waterdichte pleisters, als je ze wil kan ik ze opsturen. Naja je hebt ze dan wel pas dinsdag ofso? Ga er toch vanuit dat je van be bent :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad van België :)

Wat lief van je!!!

Maar ik heb er nog 1 op overschot.

En anders ga ik wel naar de apotheek hoor. :) Dat gaat ons minder kosten dan het op te sturen.

Maar wat ben jij toch een schat!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo90 Tis ff zoeken. Maar Tis ok zoveel bijhouden. Hi hi maar gevonden 

super leuk om te lezen. En dat je man mocht kijken. Nog nooit gehoord maar wel top :D

en je zal het vast ergens al vermeld hebben maar ben je tevreden. Aangezien je zo schrok van de 65E. ?? 

Vast wel toch.  Benieuwd naar je genezing en je resultaat (mocht je het erop zetten ) 

goed herstel hè vrouwke :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Wuppie:

@Bo90 Tis ff zoeken. Maar Tis ok zoveel bijhouden. Hi hi maar gevonden 

super leuk om te lezen. En dat je man mocht kijken. Nog nooit gehoord maar wel top :D

en je zal het vast ergens al vermeld hebben maar ben je tevreden. Aangezien je zo schrok van de 65E. ?? 

Vast wel toch.  Benieuwd naar je genezing en je resultaat (mocht je het erop zetten ) 

goed herstel hè vrouwke :wub:

 

Ja ik schrok maar ik ben wel tevreden. Het moet wel nog allemaal Veranderen. Zakken, ontzwellen, het vocht moet wegtrekken... Ik ben benieuwd wat het resultaat wordt :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Miss.S:

Ohh btw! Je niet vastpinnen aan de cupmaat in de sportbh :-D ik draag bhmaten 70c/d. Mijn sportbh is 75a :45: dus daar niet naar zien :-p 

 

Och ik sta er goed voor precies :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 18:48 zei Bo90:

 

Ja ik schrok maar ik ben wel tevreden. Het moet wel nog allemaal Veranderen. Zakken, ontzwellen, het vocht moet wegtrekken... Ik ben benieuwd wat het resultaat wordt :D

 

 

Hey Bo90!

Ik heb met spanning je verhaal gelezen over je BV bij Dr. De Meyere.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is?

Ik zou ook wel erg graag eens willen piepen naar het resultaat, aangezien ik binnenkort ook op consult ga bij De Meyere :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei RosieW:

 

Hey Bo90!

Ik heb met spanning je verhaal gelezen over je BV bij Dr. De Meyere.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is?

Ik zou ook wel erg graag eens willen piepen naar het resultaat, aangezien ik binnenkort ook op consult ga bij De Meyere :lol:

 

Ik heb je toegevoegd :)

Het gaat erg goed met me!

Een bv vóór de spier is niet zo pijnlijk en het geneest mooi :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden!

 

Zoals sommigen misschien weten had ik, nadat de zwelling verdwenen was in mijn borsten, last van zichtbare deukjes / rimpelvorming die mijn decolleté ontsierden. (Ik heb er een foto van gepost in mijn album). 

Vandaag had ik een consult bij De Meyere om te zien wat het probleem was en wat er eventueel aan gedaan kon worden. 

Hij keek naar mijn borst en zag direct het probleem. Hij gaf toe dat hij dit niet bij mij verwacht had omdat ik veel weefsel heb, maar op die plaats is het nu net heel dun.

Hij somde voor mij de verschillende oplossingen op voor zo'n probleem, maar de enige mogelijke optie voor mij is lipofilling. Hij zou vet kunnen weghalen uit mijn dijen en het injecteren in de binnenzijde van mijn borsten.

Heel kundig legde hij me de procedure uit en wat ik er van kon verwachten. Het zou namelijk kunnen dat er meerdere behandelingen nodig zijn voor het probleem onzichtbaar wordt.

Maar dan hé... De hamvraag... Hoe diep moet ik in mijn portefeuille tasten? :mellow: ... (En ja @best_boobie, ik heb het exact geformuleerd hoe je het me aangeraden had :P dank je daarvoor!)

 

 De meyere zegt tegen mij: "Omdat ik dit probleem niet had ingeschat bij jou en je dus ook niet had gewaarschuwd, ga ik je dit niet aanrekenen. De behandeling is gratis."

 

:5: I LOVE DE MEYERE!!!!! :43:

 

Daar kunnen volgens mij veel pc's een puntje aan zuigen :P

Mijn behandeling staat gepland!

Hopelijk heb ik geluk en is het probleem er dan ook mee opgelost. 

Maar in ieder geval een dikke pluim voor hem!

 

Dit wordt zeker nog vervolgd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bo90:

 

 De meyere zegt tegen mij: "Omdat ik dit probleem niet had ingeschat bij jou en je dus ook niet had gewaarschuwd, ga ik je dit niet aanrekenen. De behandeling is gratis."

 

:5: I LOVE DE MEYERE!!!!! :43:

 

Wow waren alle pc's maar zo! Bij die (1e pc) van mij moest ik gewoon € 1100,- euro afrekenen voor lipofilling. Voor elk klein dingetje moest ik betalen. (elk consult, de 3d simulatie, en zelfs alle controle afspraken. Elke keer € 70,- euro ook al zat je maar 10 minuten binnen). Sterker nog, moest zelfs betalen voor een fout die hij hoogstwaarschijnlijk ZELF gemaakt heeft! :77:

(ps. zal later op je pb reageren, kinderen vragen om aandacht en ik zit alleen maar naar borsten te kijken haha). Mag ik jouw foto's ook zien? Ben benieuwd hoe je tweeling eruit ziet :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb echt geluk! De Meyere is er echt wel om me te helpen. Niet gewoon om te incasseren.

Want ik heb me op geen enkel moment moeten verdedigen of iets moeten uitleggen. Hij deed alles uit zichzelf omdat hij vond dat hij een inschattingsfout had gemaakt. 

Echt een man naar mijn hart !!

 

Lief dat je wilt antwoorden op mijn pb! 

Ik heb echt geen idee wat te verwachten bij zo'n procedure... En hoe het herstel gaat Enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens @Miss.S en @best_boobie... een wissel was voor mij blijkbaar geen optie omdat dit de beste prothese was voor mijn voorsituatie. (Lege D)

De natrelle style 510 zou de boel niet zo opvullen als mijn prothese nu en het zou geen mooie decolleté creëren. Zo'n prothese is blijkbaar vooral mooi bij stevige kleine borsten. 

Dat vertelde hij ook allemaal uit zichzelf. Hij was precies echt luidop aan het denken wat de beste optie was voor mijn situatie. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bo90:

Trouwens @Miss.S en @best_boobie... een wissel was voor mij blijkbaar geen optie omdat dit de beste prothese was voor mijn voorsituatie. (Lege D)

De natrelle style 510 zou de boel niet zo opvullen als mijn prothese nu en het zou geen mooie decolleté creëren. Zo'n prothese is blijkbaar vooral mooi bij stevige kleine borsten. 

Dat vertelde hij ook allemaal uit zichzelf. Hij was precies echt luidop aan het denken wat de beste optie was voor mijn situatie. :P

 

 

Hoi even alles bijgelezen en toch echt onze Bruno hé!? Zo eerlijk en vakkundig! Ben blij voor je dat er een oplossing is & dat je het ook niet uit eigen zak moet betalen. Nu hopen dat het werkt ^^

Oh nou leuk toch!? Dat hij dit al zelf vertelt heeft en je niet nadien zoiets hebt van 'maar kan dat dan niet?'' :) Vind het toch fijn aan hem dat hij hard op durft nadenken, vind dat toch geruststellend, je weet dan uiteindelijk wat hij kan doen hé. 

Nou, ben blij dat het goed verlopen is voor je! Wanneer wordt de lipo gedaan? 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Bo90:

20 juni. Weer een nieuwe datum om naar af te tellen :P haha!

Ik hoop ook dat het werkt!!!

Wat te dit is mijn enige kans.

Duimen maar :P

 

Nog eens bedankt voor alle info he @Miss.S! Dat doet veel :)

 

 

haha ja klopt! is het minder ingrijpend? mag je erna gewoon weer alles of moet je je ook weer aan bepaalde regels houden? 

Hoop met je mee! zal vast als hij het zelf aanraad :P hihi

Ik duim zeker & zal ook zeker aan je denken ^^ !

 

Graag gedaan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Miss.S:

 

haha ja klopt! is het minder ingrijpend? mag je erna gewoon weer alles of moet je je ook weer aan bepaalde regels houden? 

Hoop met je mee! zal vast als hij het zelf aanraad :P hihi

Ik duim zeker & zal ook zeker aan je denken ^^ !

 

Graag gedaan ;) 

 

Volgens de meyere mag alles weer direct en is het niet zo ingrijpend. Het is plaatselijke verdoving zodus...

Maar ik weet dat hij nogal licht over de ingrepen durft gaan. Dus ik heb joy1980 gevraagd hoe zij het ervaren heeft. Zij heeft hetzelfde meegemaakt, maar bij een andere arts. :)

 

Bedankt @Miss.S!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké, brrr lijkt me eng joh ! :o dan lig je daar terwijl ze vet uit je kont porren :P 

oh spannend , maar idd hij doet nogal licht erover hihihi, ja stelt toch niks voor ! we zijn toch VROUWEN duhh, hij geeft eigenlijk gewoon onrechtstreeks toe dat wij vrouwen sterk zijn hé ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Bo90:

Trouwens @Miss.S en @best_boobie... een wissel was voor mij blijkbaar geen optie omdat dit de beste prothese was voor mijn voorsituatie. (Lege D)

De natrelle style 510 zou de boel niet zo opvullen als mijn prothese nu en het zou geen mooie decolleté creëren. Zo'n prothese is blijkbaar vooral mooi bij stevige kleine borsten. 

Dat vertelde hij ook allemaal uit zichzelf. Hij was precies echt luidop aan het denken wat de beste optie was voor mijn situatie. :P

ah goed om te weten idd!
Maar je hebt nu gewoon prachtige borsten, zou zonde zijn als het 'overnieuw' zou moeten. Dus lipofilling is echt een fijne oplossing en nogmaals.. ik bied me vrijwillig aan hoor :45: 

 

 

6 uur geleden zei Miss.S:

Ah oké, brrr lijkt me eng joh ! :o dan lig je daar terwijl ze vet uit je kont porren :P 

oh spannend , maar idd hij doet nogal licht erover hihihi, ja stelt toch niks voor ! we zijn toch VROUWEN duhh, hij geeft eigenlijk gewoon onrechtstreeks toe dat wij vrouwen sterk zijn hé ;) 

:45: muts ben je ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.