Ga naar inhoud

Bo90 : 9 maart 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

On 4/29/2017 at 9:20 PM, Mj93 said:

Hey Bo

 

J verhaal meegelezen! Laat me binnenkort ook opereren door dr de meyere. Rond voor spier ondanks weinig weefsel dus had graag eventjes je fotos bekeken als dat mag :D 

 

Dag @Mj93

Indien je foto's wil zien van iemand met ook 'weinig' eigen weefsel op voorhand, kijk dan gerust naar mijn foto's :) ik ben 3 weken terug onder het mes gegaan bij Demeyere. 250 en 300 CC rond voor de spier ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

@fashion300, het is vooral mijn énige oplossing...

Iets anders zou bij mij niet lukken. 

Vandaar dat hij het bij mij wel op die manier wil doen.

Maar als er andere opties voor je zijn, is dat inderdaad beter.

Omdat je bij lipofilling niet zeker bent van het resultaat. (Of het blijft of niet)

Maar ik betaal er dan ook niet voor.

Het is allemaal op zijn kosten :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bo90:

@fashion300, het is vooral mijn énige oplossing...

Iets anders zou bij mij niet lukken. 

Vandaar dat hij het bij mij wel op die manier wil doen.

Maar als er andere opties voor je zijn, is dat inderdaad beter.

Omdat je bij lipofilling niet zeker bent van het resultaat. (Of het blijft of niet)

Maar ik betaal er dan ook niet voor.

Het is allemaal op zijn kosten :)

 

Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaart! Heel veel succes alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De lipofilling van mijn deukjes gingen super goed! :D de operatie viel mee en blauwe plekken heb ik amper. Veel verschil zie je ook niet, behalve dan dat mijn deukjes onzichtbaar geworden zijn  :43:hopelijk blijft dat zo! Dus weer... Wachten wachten wachten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bo90:

De lipofilling van mijn deukjes gingen super goed! :D de operatie viel mee en blauwe plekken heb ik amper. Veel verschil zie je ook niet, behalve dan dat mijn deukjes onzichtbaar geworden zijn  :43:hopelijk blijft dat zo! Dus weer... Wachten wachten wachten :P

 

Oh super dat goed verlopen is en dat je amper blauwplekken hebt, hihi die man doet dat toch echt goed lol :P 

Succes met wachten, ben anders wel benieuwd :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Bo90 @best_boobieHallo ik ben er over aan het nadenken om bij demeyere langs te gaan. zou ik mss eens jullie foto's mogen bekijken aub? :blush: ik heb een 75c rond en goed gevuld aan de onderkant, maar boven niets van vulling. ik zou ook graag het zo natuurlijk mogelijk willen niet van die neppe toeters.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎7‎-‎2017 om 11:46 zei Liana:

@Bo90 @best_boobieHallo ik ben er over aan het nadenken om bij demeyere langs te gaan. zou ik mss eens jullie foto's mogen bekijken aub? :blush: ik heb een 75c rond en goed gevuld aan de onderkant, maar boven niets van vulling. ik zou ook graag het zo natuurlijk mogelijk willen niet van die neppe toeters.x

Ik ga je even toevoegen, want heb je al gesproken in pb. 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 4-5-2017 om 16:11 zei Eviboob:

Dag @Mj93

Indien je foto's wil zien van iemand met ook 'weinig' eigen weefsel op voorhand, kijk dan gerust naar mijn foto's :) ik ben 3 weken terug onder het mes gegaan bij Demeyere. 250 en 300 CC rond voor de spier ! 

 

Hoi Eviboob en de rest,

ik lees al een tijdje mee en ben nu 1 dag po :-). Ik had ook zeer weinig eigen borstweefsel vooraf en heb een Natrelle 510 MX gehad voor de spier. Het gaat reuzegoed! Enige minpunt vind ik dat mijn nieuwe boobs zeer 'puntig' staan in de sportbh van de kliniek (heb die nog niet afgedaan). Hebben jullie dit ook meegemaakt of was dit ook opgevallen? En is dit verdwenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, boobie_MD said:

 

Hoi Eviboob en de rest,

ik lees al een tijdje mee en ben nu 1 dag po :-). Ik had ook zeer weinig eigen borstweefsel vooraf en heb een Natrelle 510 MX gehad voor de spier. Het gaat reuzegoed! Enige minpunt vind ik dat mijn nieuwe boobs zeer 'puntig' staan in de sportbh van de kliniek (heb die nog niet afgedaan). Hebben jullie dit ook meegemaakt of was dit ook opgevallen? En is dit verdwenen?

 

Hallo! 

Ja zoals elke PC zegt, eerste maanden echt afwachten. ik ben nu bijna 5 maand verder en ze zijn heel mooi uitgezakt zoals echte borsten!! super natuurlijk dus. de puntigheid gaat echt weg :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei boobie_MD:

 

Hoi Eviboob en de rest,

ik lees al een tijdje mee en ben nu 1 dag po :-). Ik had ook zeer weinig eigen borstweefsel vooraf en heb een Natrelle 510 MX gehad voor de spier. Het gaat reuzegoed! Enige minpunt vind ik dat mijn nieuwe boobs zeer 'puntig' staan in de sportbh van de kliniek (heb die nog niet afgedaan). Hebben jullie dit ook meegemaakt of was dit ook opgevallen? En is dit verdwenen?

 

Heb je al een eigen topic? Is namelijker fijner dan in iemands anders topic te beginnen. 

Je bent pas 1 dag po en zit nog vol vocht dus in het begin zijn ze altijd puntig, bij iedereen is dat. Maar dat puntige gaat wel weg van zodra je boobs zakken en minder vocht hebt :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Miss.S:

 

Heb je al een eigen topic? Is namelijker fijner dan in iemands anders topic te beginnen. 

Je bent pas 1 dag po en zit nog vol vocht dus in het begin zijn ze altijd puntig, bij iedereen is dat. Maar dat puntige gaat wel weg van zodra je boobs zakken en minder vocht hebt :-) 

 

Neen, nog geen eigen topic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/30/2017 at 11:46 AM, Liana said:

@Bo90 @best_boobieHallo ik ben er over aan het nadenken om bij demeyere langs te gaan. zou ik mss eens jullie foto's mogen bekijken aub? :blush: ik heb een 75c rond en goed gevuld aan de onderkant, maar boven niets van vulling. ik zou ook graag het zo natuurlijk mogelijk willen niet van die neppe toeters.x

Kun je mijn foto's zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 8/30/2017 at 11:06 PM, Liana said:

Ja waauw super mooi en natuurlijk! Is dit werk van Dr demeyere? Heb morgen mijn consult ben super zenuwachtig! 

Dag Liana! Sorry, ja is het werk van Demeyere. Niemand haalt ze eruit als valt!! mega tof dus. Hoe ist het met jou afgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Bo90!

 

Ik volg je al een tijdje. Heb vandaag mijn operatie bij dr demeyere gehad!

Ik zit alleen met een naar beurs gevoel onder de bh, verband. op mn ribben. Herken je dat?

En ik zit zo te goochelen met wat ik wel en niet kan. Voel een spierpijn in mijn oksel, maar mag ik bijvoorbeeld wel me afzetten om te verschuiven in bed?

Hoe is jou herstel gegaan verder?

 

Liefs Luus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.