Ga naar inhoud

Bo90 : 9 maart 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Bo90:

Nee inderdaad! Maar ik ga de pijn gewoon op me laten afkomen. Ik zit daarna 17 dagen thuis, de operatiedag er niet bijgerekend. Dat zal wel voldoende zijn hoop ik?

Nu is mijn grootste zorg: hoe dood ik de tijd tussen nu en 9 maart :P

Deze pagina is mijn tweede thuis geworden!!

 

 

17 dagen thuis.. hangt er vanaf wat je werk is. Ik vond het vrij vermoeiend om na de winkel te gaan bijv. :) ik heb tot 4 weken po ongv elke dag een middag dutje nodig gehad.. :P 

Haha welkom thuis idd!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Miss.S:

 

17 dagen thuis.. hangt er vanaf wat je werk is. Ik vond het vrij vermoeiend om na de winkel te gaan bijv. :) ik heb tot 4 weken po ongv elke dag een middag dutje nodig gehad.. :P 

Haha welkom thuis idd!! :D

 

Ik werk met ouderen, part time in een twee ploegenstelsel. Dus heffen en tillen behoort tot mijn job. Demeyere zei me dat dit geen probleem is, zo lang ik mijn armen maar niet boven mijn schouders hef. Dat zal wel geen evidentie zijn met al die hoge kasten bij ons... Steeds een stoeltje gebruiken dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Bo90:

 

Ik werk met ouderen, part time in een twee ploegenstelsel. Dus heffen en tillen behoort tot mijn job. Demeyere zei me dat dit geen probleem is, zo lang ik mijn armen maar niet boven mijn schouders hef. Dat zal wel geen evidentie zijn met al die hoge kasten bij ons... Steeds een stoeltje gebruiken dus!

niet je armen, maar je ellebogen niet hoger dan je schouders hihi ;)
Bij voor de spier geplaatste prothesen, is tillen idd niet zo een probleem. Doe het echter zo rustig aan mogelijk, die eerste 4 weken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

niet je armen, maar je ellebogen niet hoger dan je schouders hihi ;)
Bij voor de spier geplaatste prothesen, is tillen idd niet zo een probleem. Doe het echter zo rustig aan mogelijk, die eerste 4 weken :)

 

Ah oké! Groot verschil! Het doet naar het schijnt geen pijn, dus ga er echt aan moeten denken. Je herstelt maar 1 keer dus wil het wel goed doen! Bedankt voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jayke:

Hallo, Gefeleciteerd met de datum. De tijd zal wel snel gaan. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal verlopen. Ik denk dat ik binnenkort ook eens een afspraak maak bij dr. Demeyere. :)

Als ik geopereerd ben, laat ik zeker iets weten! En ik als ik alle moed boven haal, post ik misschien ook een foto... :P

 

Maar er wordt hier zoveel positiefs over hem verteld... Ik denk dat ik goed zit bij Demeyere :41:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oké... Hier is dan mijn verslagje!
Allereerst waren mijn man en ik een half uur te vroeg. We mochten nog even wachten in de wachtzaal en ze zouden ons wel komen roepen als het aan mij zou zijn.
Rustig wachten was het daar niet, want er werd juist aan de bel gewerkt.
Er werd geslepen en stof gemaakt... Echt professioneel kwam dat niet over, maar blijkbaar waren er op voorhand datums doorgegeven wanneer er niet geopereerd werd. Maar toch gingen de werken vandaag door. Tegen de zin van het personeel in artemedis. Maar het was niet anders.

 

Om half 11 werd ik binnen geroepen. Ik was ongelooflijk rustig. Alsof ik niet door had dat ik weldra geopereerd zou worden. Ik mocht mijn kleren alvast uitdoen en mijn badjas aandoen. En oh ja... witte sokjes van daar. Heel grappig :P

 

De anesthesist kwam bij ons en besprak mijn medisch formulier dat ik thuis al moest invullen en liet nog ruimte voor vragen. Daarna kwam Bruno De Meyere bij ons zitten om nog eens te praten over de bolling die ik wenste. Ik had twee albums met fotos aangemaakt in mijn gsm van wat ik wel mooi vond en wat niet. Daaruit kon hij afleiden wat er bij mij moest gebeuren.
Hij liet nog eens in de spiegel zien wat voor effect de bv bij mij ging geven en begon te tekenen. Ik mocht mijn haarnetje opzette en kuste mijn man tot ziens.

 

De Meyere leidde me naar de operatiezaal (waar het ijskoud was trouwens!) en ik mocht op de operatietafel liggen. Ik werd aan de apparaten gehangen en mijn infuus werd gestoken.
Mijn hartslag was nog steeds 70. Ik was niet bang, geen zenuwen... Niks! Deze operatie wou ik al van mijn puberteit en eindelijk was het zo ver. Ik was er zo zeker van als maar kon. En iedereen was zo lief daar. Ik kon alleen maar genieten van het moment. "We gaan er aan beginnen. Droom maar iets leuks!" zeiden ze nog. En daar ging ik. Heerlijk.

Mijn man is toen ik sliep de operatiekamer binnen mogen gaan om alvast 1 borst te checken. 1 volle en 1 lege tiet. Geweldig zicht :P


Al de rest van mijn lichaam, gezicht was afgedekt. Helemaal niet eng voor hem dus. Het stond hem wel niet echt aan dat er gewerkt werd zo dicht bij de operatiezaal. Voor het stof... Maar goed. Hopelijk heeft dit geen gevolgen.

En toen ... werd ik wakker! Op de operatietafel :) alles was voorbij. Ik was direct bij de pinken. Heel raar. Draaierig was ik wel nog. En ik zag heel wazig. Maar goed... :P


Ik vroeg direct aan de verpleging: "mag ik eens aan mijn borsten komen?" :P

Hoe gek voelt dat! 
Ik mocht rechtop zitten en er werd zo'n sexy huidskleurige sportbh boven gehaald. Maar die omvang was nog wat te groot. Gelukkig kreeg ik daarna een witte. 65E. Oh god! Wat groot.
Ik vroeg: "hoeveel is er nu ingegaan?" 
350cc aan beide kanten!!! Er moest meer in dan verwacht. Maar goed, ik wist dat ik een brede, lege borst had die gevuld moest worden. Als het minder had geweest, had het geen vol resultaat gegeven. Maar toch... Oh god! Wat groot! Hoe ga ik dat aan mijn omgeving uitleggen?!

 

Nog steeds erg bij de pinken, maar heel draaierig mocht ik naar de uitrustkamer gaan. Een verwarmd bedje.zalig!

Mijn man en ik hebben nog heel wat liggen aflachen en babbelen. Het was enorm gezellig! Na een tijdje begon mijn beeld weer wat scherper te worden. Oef :P

 

De Meyere kwam nog eens langs om me een zakje te geven met allerlei papieren van de protheses, de medicatie enovoort. Ik mocht me aankleden en kon alweer naar huis. Dat was snel gepiept!


Ik denk dat we daar om 13u vertrokken zijn zeker? Iedereen wenste ons een goeie terugreis en het was alweer allemaal achter de rug. Ook de autorit ging vlot. Geen pijn. Een drukkend en vreemd gevoel op mijn borst wel uiteraard! Maar ik voel me geweldig!!
Hopelijk blijft dat zo. Maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop :P

 

De Meyere wees me er alsnog op dat ik 4 weken mijn ellebogen niet hoger mag tillen dan mijn schouders. Blijkbaar is 6 weken enkel gebruikelijk in Nederland. Gek is dat... 

 

En nu: rusten rusten rusten! 
Ik heb mijn tieten!!!! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@Bo90 Hoi meid, proficiat met je boobs! :43:Super leuk verslagje om te lezen. Alles is blijkbaar prima verlopen, TOP!!! Zou ik mogen meekijken in je album? Ik ben wel benieuwd... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Cathytje:

@Bo90 Hoi meid, proficiat met je boobs! :43:Super leuk verslagje om te lezen. Alles is blijkbaar prima verlopen, TOP!!! Zou ik mogen meekijken in je album? Ik ben wel benieuwd... :D

 

Tuurlijk mag jij dat :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaa helemaal vergeten joh ! maar super voor je, hihi zo is het ongeveer ook verlopen bij mij. Alleen was ik high en kan ik mij niks niks niks herinneren (mijn man heeft mij gefilmd :P ) 

 

Ohh geweldig om zo te lezen joh :P ik zou mijn dagje zo opnieuw willen doen bij demeyere! <3 whahaha ! Nou veel rusten rusten en rusten !! 

Beterschap maar komt echt helemaal in orde, ik voelde mij ook geweldig en echt pijn heb ik ook niet gehad. :) (dit verschilt natuurlijk bij iedereen) 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
15 minuten geleden zei Bo90:

 

Tuurlijk mag jij dat :D

 

Nou, die zijn goed ingepakt! Jammer dat je nog niets kan zien. Veel beterschap! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Miss.S:

Whaaa helemaal vergeten joh ! maar super voor je, hihi zo is het ongeveer ook verlopen bij mij. Alleen was ik high en kan ik mij niks niks niks herinneren (mijn man heeft mij gefilmd :P ) 

 

Ohh geweldig om zo te lezen joh :P ik zou mijn dagje zo opnieuw willen doen bij demeyere! <3 whahaha ! Nou veel rusten rusten en rusten !! 

Beterschap maar komt echt helemaal in orde, ik voelde mij ook geweldig en echt pijn heb ik ook niet gehad. :) (dit verschilt natuurlijk bij iedereen) 

 

Xxxx

Dat is niet erg @Miss.S! :D

Je kan het niet van iedereen onthouden.

Heb jij nooit echt pijn gehad?

Wie weet ik ook niet dan.

Voorlopig gaat het nog steeds zeer goed :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Cathytje:

Nou, die zijn goed ingepakt! Jammer dat je nog niets kan zien. Veel beterschap! xxx

Jammer hé!

Ik wil ze ook zien!!!!! :4:

Morgenmiddag tijdens het douchen.

Ik ben ongelooflijk benieuwd :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat het je zo goed is afgegaan zeg!! Blij voor je, gefeliciteerd! :53: hoop dat je je heerlijk zo goed blijft voelen en dat je een goede nachtrust hebt! Doe lkkr rustig aan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Bo90:

Dat is niet erg @Miss.S! :D

Je kan het niet van iedereen onthouden.

Heb jij nooit echt pijn gehad?

Wie weet ik ook niet dan.

Voorlopig gaat het nog steeds zeer goed :D

 

 

Hihi, ben blij voor je! 

Nee, een beurs gevoel maar ik had het erger verwacht,  ik had vooral bij het opstaan enz pijn

Hihi ja had ik ook, zolanh ik rustig bleef zitten ging het goed, ik was vooral erg moe maar als je je medicatie op tijd inneemt valt de pijn mee  bij mij toch :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Miss.S:

 

Hihi, ben blij voor je! 

Nee, een beurs gevoel maar ik had het erger verwacht,  ik had vooral bij het opstaan enz pijn

Hihi ja had ik ook, zolanh ik rustig bleef zitten ging het goed, ik was vooral erg moe maar als je je medicatie op tijd inneemt valt de pijn mee  bij mij toch :-D 

 

Ja inderdaad een beurs gevoel.

Maar ik had ook veeeeeel erger verwacht.

Dit noem ik geen pijn zelfs. Gewoon wat ongemakken.

Hopelijk blijft het zo hé :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Bo90:

 

Ja inderdaad een beurs gevoel.

Maar ik had ook veeeeeel erger verwacht.

Dit noem ik geen pijn zelfs. Gewoon wat ongemakken.

Hopelijk blijft het zo hé :P

 

Haha indd! Hoop  het voor je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bo90:

 

De Meyere wees me er alsnog op dat ik 4 weken mijn ellebogen niet hoger mag tillen dan mijn schouders. Blijkbaar is 6 weken enkel gebruikelijk in Nederland. Gek is dat... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Bo90:
3 uur geleden zei Bo90:

 

De Meyere wees me er alsnog op dat ik 4 weken mijn ellebogen niet hoger mag tillen dan mijn schouders. Blijkbaar is 6 weken enkel gebruikelijk in Nederland. Gek is dat... 

 

Dit is gewoon afhankelijk van pc tot pc en ook of je ze op of tussen die spier hebt, tsja elke pc heeft zo zijn regels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.