Ga naar inhoud

Bo90 : 9 maart 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei best_boobie:

ah goed om te weten idd!
Maar je hebt nu gewoon prachtige borsten, zou zonde zijn als het 'overnieuw' zou moeten. Dus lipofilling is echt een fijne oplossing en nogmaals.. ik bied me vrijwillig aan hoor :45: 
 

 

:45: @Bo90 Ik heb ook nog een zwembandje voor jou in de aanbieding :D. Helemaal gratis.  Maar helaas wordt lichaamsvreemd vet eerder afgestoten :mellow: Heb je er nog niet veel aan....

 

@best_boobie Wat zijn jouw probleemzones? Liposuctie is ook altijd een optie he :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Theezakje34:

Hoi,

 

hier ook even meegelezen!

Wat super Bo dat ze het kosteloos voor je gaan oplossen, heel netjes.

ben je verder wel tevreden met hoe ze zijn? Want wat was er dan precies niet goed, rimpels aan de zijkanten ofzo?

 

Hey @Theezakje34!

Ja voor de rest ben ik heel tevreden. 

Mijn voorsituatie was echt niet mooi en als ik ze nu bekijk... Wat een verbetering! Het is beter dan ik had durven hopen.

Maar ik heb in de binnenkant van mijn decolleté wel langs beide kanten een deukje.

Dat is de prothese die je door mijn huid ziet... Heel jammer :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

ah goed om te weten idd!
Maar je hebt nu gewoon prachtige borsten, zou zonde zijn als het 'overnieuw' zou moeten. Dus lipofilling is echt een fijne oplossing en nogmaals.. ik bied me vrijwillig aan hoor :45: 

 

 

:45: muts ben je ook

 

ach je weet maar al te goed dat ik gelijk heb hihihi :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Joy1980:

 

 

@best_boobie Wat zijn jouw probleemzones? Liposuctie is ook altijd een optie he :38:

hahahaha.. buik billen bovenbenen.... ik denk dat het de normale zones zijn haha
Mijn probleemzones liggen dus in het BBB-gebied..
Heb dus bij mijn naam gewoon een B vergeten ;) 

 

 

7 uur geleden zei Bo90:

Hahaha straks komt heel het forum afgestormd :45:

"Ik heb ook nog wat vet!" ... "Ik ook!!" :45:

 

maar ikke eerst he!! ;) 

 

 

7 uur geleden zei Miss.S:

 

ach je weet maar al te goed dat ik gelijk heb hihihi :P 

das waar hahaha :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Theezakje34:

@best_boobie wat fijn dat je er verder wel blij mee bent!! En dit wordt dus iig geprobeerd op te lossen! Heb je er ook foto's van die we kunnen zien of niet?

Weet je zeker dat je mij moet hebben? Of bedoel je Bo90?
Het topic is namelijk van haar en ik ben sowieso al heel lang blij met mijn boobs hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Theezakje34:

@best_boobie wat fijn dat je er verder wel blij mee bent!! En dit wordt dus iig geprobeerd op te lossen! Heb je er ook foto's van die we kunnen zien of niet?

 

Heb je het niet tegen mij inderdaad? :P

Haha! Ik voeg je toe aan mijn album!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja super stom van mij:)

maar wauw Bo wat zijn ze mooi!!zo zou ik ze ook willen!!super natuurlijk, al heel snel po ook zo mooi!!

 

Alleen ik snap het soms echt niet, met de info die er bij jou bij staat, rond, high profiel enz, kan het er ook heel anders uitzien, veel nepper bijv.

ik snap dat je eigen vorm er heel erg mee te maken heeft maar jeej ik kan er geen peil meer op trekken hoe wat er nu precies uitziet.

 

dacht bijv altijd dat anatomisch veel natuurlijk eruit zou zien maar dat is ook onzin volgens mij?

want rond kan er dus net zo natuurlijk uitzien als ik die van jou zie, maar waar ligt het dan precies aan? Het high en low profiel, dp of voor de spier, of echt precies de juiste combi per  lichaam?

 

zo ik draaf een beetje door volgens mij haha maar weet echt precies wat ik wel en niet wil maar vind het lastig om uit te leggen en te begrijpen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo90 Ha vrouwke. Nou 20 juni iT Will be.  Gelukkig netjes opgelost hè. Echt blij voor je. Was het ff bij aan lezen. Lag een beetje achter. 

Hoe voel je je. Wel alles goed. En wat fijn dat je het niet zelf hoef te betalen. :35: maar wel balen dat het moet of niet?? X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je toegevoegd :)

 

Ik voel me super goed! Nooit pijn gehad. Het herstel gaat ook wel oké. Mijn littekens zijn helemaal dicht vanaf week 6. En juist mijn linker borst moet nog dalen. Maar dat komt nog wel ;) of daar ga ik toch van uit :P

 

En die lipofilling... Gho. Als het daarmee opgelost is vind ik het helemaal niet erg. Heb ik een gratis mini liposculptuur erbij ;)

Maar het belangrijkste is dat die deukjes weg gaan. Dan zien ze er weer natuurlijk uit :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Bo90:

Heb je toegevoegd :)

 

Ik voel me super goed! Nooit pijn gehad. Het herstel gaat ook wel oké. Mijn littekens zijn helemaal dicht vanaf week 6. En juist mijn linker borst moet nog dalen. Maar dat komt nog wel ;) of daar ga ik toch van uit :P

 

En die lipofilling... Gho. Als het daarmee opgelost is vind ik het helemaal niet erg. Heb ik een gratis mini liposculptuur erbij ;)

Maar het belangrijkste is dat die deukjes weg gaan. Dan zien ze er weer natuurlijk uit :)

 

 

Thanks 

goed om te horen. Ja erg benieuwd naar je lipo. Word er dan vet ergens weggehaald en in je borsten gespoten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wuppie:

Thanks 

goed om te horen. Ja erg benieuwd naar je lipo. Word er dan vet ergens weggehaald en in je borsten gespoten ? 

 

Ja he. Dat is het plan. :)

Hij gaat vetjes uit mijn benen zuigen en dat weer in mijn borsten spuiten zodat het vet de deukjes bedekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bo90:

 

Ja he. Dat is het plan. :)

Hij gaat vetjes uit mijn benen zuigen en dat weer in mijn borsten spuiten zodat het vet de deukjes bedekken.

Hendig. Twee in een. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei fashion300:

Ik heb alleen het laatste stukje gelezen maar ik verbaas me erover dat hij lipo gaat doen omdat hij mij dat sterk afraadde omdat het maar de vraag is hoeveel cellen het overleven.

Ieder lichaam en iedere situatie is anders, en wat bij de een een goede oplossing kan zijn, is voor de ander totaal geen optie... Denk niet dat het zo gemakkelijk met elkaar te vergelijken is :)

xx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Ieder lichaam en iedere situatie is anders, en wat bij de een een goede oplossing kan zijn, is voor de ander totaal geen optie... Denk niet dat het zo gemakkelijk met elkaar te vergelijken is :)

xx
 

Ja dat zou ook kunnen. Maar hij zei tegen mij dat hij geen voorstander van de techniek was omdat er heel vaak in je geprikt wordt en het tevens de vraag is hoeveel cellen er overleven en als ze dus niet goed overleven hoe de vorm eruit gaat zien. Maar nu wilde ik natuurlijk een borstvergroting en geen gaatjes op laten vullen. Ik hoop maar dat het meevalt en hij dat zei wat betreft een borstvergroting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei fashion300:

Ja dat zou ook kunnen. Maar hij zei tegen mij dat hij geen voorstander van de techniek was omdat er heel vaak in je geprikt wordt en het tevens de vraag is hoeveel cellen er overleven en als ze dus niet goed overleven hoe de vorm eruit gaat zien. Maar nu wilde ik natuurlijk een borstvergroting en geen gaatjes op laten vullen. Ik hoop maar dat het meevalt en hij dat zei wat betreft een borstvergroting :)

Ja.. maar dat is ook een heel ander verhaal he. Vandaar dat ik al zei dat elke situatie anders is.

Een borstvergroting aan de hand van lipofilling is een heel ander verhaal dan wat deukjes opvullen, dus kan me goed voorstellen dat hij bij jou zei dat ie daar geen voorstander voor is. Zou ik zelf ook niet zijn in dat geval :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.