Ga naar inhoud

Plank : 15 juni 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast mrslaurajessy
3 minuten geleden zei Plank:

@mrslaurajessy ik heb toevallig vandaag wat vestjes gekocht dus dat zit in ieder geval goed!

 

Waarom zijn rietjes handig?

Omdat als je stijve spieren krijgt na de operatie of je borsten nog pijn doen na de operatie je niet echt glazen of flessen kan tillen/balanceren. Ik heb bijvoorbeeld mijn drinkfles met daarin rietje. Plus als je niet ver kan en mag rijken naar bijvoorbeeld iets op je nachtkastje of je pijn aan je buik krijgt door de enorme inspanning is het fijn als je alleen naar je rietje hoeft te zoeken. :)X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes en niet te druk maken. Je krijgt iets leuks en moois! Mhoah paracetamol ofzo naar kliniek kan je ook nog wat meegeven voor onderweg. Flesje water is handig. Zeker met dit weer. En plastic zakje mocht je misselijk zijn en doekjes om op te frissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hierbij mijn operatieverslag:

 

Gisterochtend ben ik al om half 7 naar de kliniek gereden ivm met de file. Al met al een uur vertraging gehad, dat was een beetje jammer.

 

Eenmaal aangekomen in de kliniek werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg ik alvast wat tips mee voor na de operatie.

 

Toen mocht ik de hele mooie blauwe badjas aantrekken en hele charmante slippertjes. Ik kreeg gelijk een infuus, wat misschien nog wel het meest pijnlijk was :103:of misschien stelde ik me een beetje aan..

 

De anesthesist kwam zich voorstellen en maakte even een praatje. Vervolgens was het even wachten op de dokter.

 

Zij heeft ook even een praatje gemaakt en me afgetekend en toen mocht ik gelijk mee lopen naar de operatiezaal. Daar merkte je wel echt dat de druk een beetje opliep haha.

 

Ik mocht gaan liggen op de operatietafel, waar ik de narcose kreeg. Eerst werd ik een beetje draaiierig en toen sliep ik.

 

Toen ik wakker werd voelde ik me gelijk super goed, daar was ik zo verbaasd over! Ik kreeg wat te eten en te drinken en dat ging ook goed. Ondertussen heb ik al stiekem gespiekt en met een spiegel kon ik het resultaat helemaal goed zien. Ik ben er zo blij mee! Het zag er al super goed uit, geen rare zwellingen en ook niet dat je de protheses zo duidelijk ziet zitten.

Ik vind ze wel echt groot, zo gek! Straks mag ik weer douchen en ik heb echt zin om ze weer te zien:43:

 

Daarna moest ik nog even wachten maar omdat het zo goed ging en omdat ik weinig pijn had mocht ik na een uurtje al naar huis! De zuster was heel trots om me zei ze:D.

 

In de auto werd ik toch weer een beetje slaperig, dus ben ik bij thuiskomst nog even gaan liggen. Thuis kreeg ik wel meer last van pijn, vooral in m'n rug. 

 

Wonder boven wonder heb ik vannacht echt super goed geslapen! Ik voelde me wel net een mummie haha. 

Ik werd maar 2 keer wakker en ik viel uiteindelijk ook weer in slaap.

 

Alleen uit bed komen ging wat moeizamer.. Als je ligt drukt alles ook veel meer op je borst heb ik het gevoel. Net een bh vol stenen haha. 

 

Tot nu toe gaat het vandaag ook goed, beter dan gisteren! Ik hoop dat het zo blijft :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Plank:

@Suusieq ik zit net jouw verhaal te lezen en volgens mij lagen we idd naast elkaar!

 

Jij was het toch die haar vriend graag wilde bellen?haha

 

Ja dat was ik hahaha! Dus jij lag rechts van mij toch? Je was voor mij geweest. Ik hoorde dat je uit je narcose kwam en je was zo verbaasd dat je geen pijn had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Plank:

@Suusieq wat leuk, ja dat was ik! Haha 

Maar fijn dat jij je ook zo goed voelt:)

 

Ben je blij met het resultaat? 

 

Ja tot nu toe zeker! Heb mn bh nog niet uitgehad, ga ik morgen doen. 

 

Jij blij? Hoeveel had je er ook alweer in laten zetten? En heb je al een tweede bh meegekregen of besteld?

 

Ik vroeg er gister 1 aan de verpleegster maar die zei dat het veel makkelijk was om online te bestellen. Nou niet dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suusieq oh ik heb vandaag al wel gedoucht en bij mij zag het er nu wel meer opgezwollen uit dan net na de operatie. Maar ik ben er wel heel blij mee! Het is echt gek om ineens borsten te hebben haha.

 

Het is bij mij uiteindelijk 330cc geworden, bij jou ook toch?

 

Ik heb voor de operatie de carefix anna besteld. Ik vind die zelf lekkerder zitten dan die van de kliniek. Het is ook wel fijn dat er een voorsluiting in zit voor het slapen!

 

Maar als je dezelfde bh wilt die we in de kliniek hebben gekregen kun je misschien vragen of ze hem nog willen bestellen voor je? Misschien dat ze hem dan bij de controle al voor je hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.