Ga naar inhoud

Plank : 15 juni 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Hallo allemaal,

 

Hier even een update: ik ben nog een keertje gaan passen bij de kliniek. Terwijl alle pasprotheses bij het consult nog zo mega groot leken, had ik dat bij de tweede passessie helemaal niet meer! 

 

Uiteindelijk heb ik gekozen voor 330cc ipv 280cc. Dus bedankt voor jullie advies om nog eens te gaan passen! :) 

 

Nu is het aftellen geblazen tot 15 juni..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Plank:

Hallo allemaal,

 

Hier even een update: ik ben nog een keertje gaan passen bij de kliniek. Terwijl alle pasprotheses bij het consult nog zo mega groot leken, had ik dat bij de tweede passessie helemaal niet meer! 

 

Uiteindelijk heb ik gekozen voor 330cc ipv 280cc. Dus bedankt voor jullie advies om nog eens te gaan passen! :) 

 

Nu is het aftellen geblazen tot 15 juni..

Mooizo! Ben benieuwd en succes alvast. Tijd gaat nu vliegen. Had ik tenminste na laatste consult en nog een maand wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat goed. Vandaag trekt het litteken maar steeds minder pijntjes of gevoel van zwaartekracht bij opstaan lopen of bukken. Haha vind het alleen eng dat ze zachter worden. Ik link dat met kwetsbaarder. Gisteren onder de douche bewoog links meer mee met wassen dan rechts. Toen riep ik naar mijn vriend dat mijn tieten eraf gingen vallen voor de grap whahhaha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Plank:

@Zuster89 Fijn dat het al steeds beter gaat. Ze zien er ook echt mooi uit! 

Heb je al bh's geshopt?

Dankjewel! Haha nee het jeukt wel maar ik wil rond de 6 weken een witte en zwarte simpele halen en pas als ze 'uit gegroeid' zijn duurdere mooie. Anders weggegooid geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Plank:

@Zuster89 Ja daar heb je gelijk in! Dat lijkt me wel vervelend hoor, want het liefst koop je natuurlijk allerlei mooie bh's die je voorheen nooit aan kon.

Maar aan de andere kant, na die sportbh is alles mooi :P 

Haha ja precies! Geduld! Heb wel de neiging ze op te laten meten mrja kan je ook niet echt maken om dan niks te kopen.. dus beter pas over anderhalve week bij 6 weken doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik heb mijn operatietijd inmiddels doorgekregen! Ik word 8:30 verwacht in de kliniek en een uurtje later zal ik onder het mes gaan.. 

 

Nu het steeds dichterbij komt begin ik het toch wel eng te vinden zo'n operatie :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Plank:

Ik heb mijn operatietijd inmiddels doorgekregen! Ik word 8:30 verwacht in de kliniek en een uurtje later zal ik onder het mes gaan.. 

 

Nu het steeds dichterbij komt begin ik het toch wel eng te vinden zo'n operatie :blush:

 

Komt goed hoor! Die zenuwen zijn een normaal dat heeft bijna iedereen wel. 

Voordat je het weet is het 15 juni en ben je alweer onderweg naar huis ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Plank:

@Ellen125 ja ik hoop vooral dat de pijn een beetje te harden is.

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

Gaat nu goed :) 

De eerste 2/3 dagen na de operatie had ik pijn/druk op mijn borsten en kon ik heel weinig maar werd daarna beter. Je doet dan veel met je benen en buikspieren. Bij 4 dagen po merk je dat je steeds meer kunt. Ben al bijna afgebouwd met medicijnen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Plank:

@Ellen125 dan is het uiteindelijk nog best snel gegaan! 

 

En of het nou veel pijn doet of niet is het het als het goed is helemaal waard.

 

 

 

Ik weet nog hoe ik me voelde maar achteraf valt het wel mee het is gewoon even lastig want je zit/ligt wat minder lekker en kunt niet veel. Daar moet je gewoon even doorheen. Eerste 3 a 4 dagen zijn de ergste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.