Ga naar inhoud

Omie : 19 oktober 2010 : Dr. Heintz : AZ St.-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

De dokter zei dat de operatie toch ongeveer 3,5 uur zal duren en die kousen zijn dan tegen tromboses zeker?

Ik tel echt dag per dag af en maandag de 18de heb ik een dagje vakantie genomen om nog even wat gemakkelijke kleding te halen voor de volgende weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog niet klaar..

Ik heb ook een datum..17 nov.ben zo blij.verhaal staat bij mijn topic.

Ik krijg geen steunkousen aangemeten..Ik moet wel 2 nachtjes blijven zei de PC.

Maar dat maakt mij niks uit.

Fijn dat je kunt aftellen..Mensen die niet zoveel borst hebben als wij kunnen niet invoelen hoe gelukkig wij ons voelen nu we van onze zware dingen verlost gaan worden.Heerlijk.Alleen maak ik me wel een beetje bang voor de pijn en of ik smorgens wel uit bed kan komen alleen.

gr Chantal..Nu kunnen we samen gaan aftellen alleen als ik aan de beurt ben ben jij al een hele poos aan het herstellen.hihihi raar is dat he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie

hoe is het met je..Je kunt nu echt gaan aftellen,Maak je je gek en ben je nerveus of gaat het wel

Ik heb nu erg de drang om voor 19 nov.mijn hele huis spik en span te maken.hahahah zit in me hoofd maar ik weet gewoon dat het na een weekje weer rommelig is met 3 kids.

Ben echt benieuwd hoe dat gaat lopen.

Tis wel echt nu he.als je een datum hebt.

Gr Chantal.

Ik ga vandaag mijn bazin vertellen over mijn datum...

lekker de hele mnd december vrij...jippieeeeeeeeeeeee ,dat maakt veel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Chantal

ja ja , af en toe krijg ik serieus de kriebels en vraag ik me af of alles wel goed zal gaan.....en meteen daarbij denk ik, net zoals mijn moeder mij voorhield toen ik moest gaan bevallen, wat iemand anders kan dat kan ik ook! Vooral blijven ademen zeker?

Zo ben ik net zoals jij voor deze week een planning aan het maken om mijn huis netjes achter te laten. Eerst komen de kinderen (met kleinzoon die overal nog plakhandjes kan achterlaten!) vanavond nog eens eten en dan kan ik er 's avonds en in het weekend tegenaan om alles goed te poetsen. Maandag heb ik een dagje vakantie genomen op het werk zodat ik eens een toertje kan doen ik het winkelcentrum om nog enkele spulletjes aan te schaffen en dan ben ik er klaar voor.

Op mijn werk heb ik de bazen en collegas ingelicht en ik krijg alleen maar goeie reacties. Het lijkt wel alsof iedereen denkt: eindelijk! ze laat er iets aan doen.

Meestal spreek ik niet over een BVK maar zeg ik dat ik het plastisch zal omschrijven en vertel ik dat ik mijn voorgevel ga laten verbouwen...en iedereen snapt het direct en al lachend gaat het gesprek dan verder.

Jij hebt nog veel tijd voor je om alles netjes op orde te krijgen maar de tijd gaat inderdaad veel sneller als je bezig bent.

Ik heb alvast een aantal filmkes opgenomen om te bekijken en ik hoop vooral te lezen en te handwerken en het forum te bezoeken....echt wel een beetje vakantie....of zou dat te optimistisch zijn?!? De dokter spreekt van 3 à 4 weken thuis.

Groetjes en hou het positief hé

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie..

Nou ik denk dat ik wel 6 weken uittrek voor herstel.Ik doe zwaar werk ,zit in de schoonmaak en moet steeds met stofzuigers en zware emmers in de weer.

We zien wel hoelang ik ziek geschreven word.

misschien daarna op therapeutische basis.

Voor jou schiet het echt al op..eerlijk gezegd ben ik blij (hahahhaha) dat het nog een tijdje duurt bij mij.hihi\\

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Nog 9x slapen en het is zover! Best spannend als je niet echt weet wat er gaat gebeuren. Maar ik kan je alleen maar geruststellen! Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Dr. Heintz is een super goede dokter en ik ben zelf heel blij met het resultaat. Ik heb net een verslagje op mijn item geplaatst. Je moet het maar eens lezen als je tijd hebt!

liefs

Jolien

Je mag altijd vragen stellen als je er nog hebt... ga mijn best doen om het forum regelmatig nog eens te checken :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie

Het kort nu idd wel heel snel he. Ik ben vorige week ook terug bij dr Heintz geweest en heb nu ook een operatiedatum: 26 november is het zover voor mij. Als jij moet geopereerd worden op 19 oktober, ben ik net op verlof, maar ik weet nu al dat ik als ik terug ben snel ga kijken op het forum of je al iets gepost hebt ;-)

Ik wens je veel sterkte en een vlot herstel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Nog 9x slapen en het is zover! Best spannend als je niet echt weet wat er gaat gebeuren. Maar ik kan je alleen maar geruststellen! Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Dr. Heintz is een super goede dokter en ik ben zelf heel blij met het resultaat. Ik heb net een verslagje op mijn item geplaatst. Je moet het maar eens lezen als je tijd hebt!

liefs

Jolien

Je mag altijd vragen stellen als je er nog hebt... ga mijn best doen om het forum regelmatig nog eens te checken :)!

He Jolien, ik ben zo blij je hier terug te zien!

Ik ga vlug in je topic lezen hoor want jij bent zo'n beetje mijn "voorganger"

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie

Het kort nu idd wel heel snel he. Ik ben vorige week ook terug bij dr Heintz geweest en heb nu ook een operatiedatum: 26 november is het zover voor mij. Als jij moet geopereerd worden op 19 oktober, ben ik net op verlof, maar ik weet nu al dat ik als ik terug ben snel ga kijken op het forum of je al iets gepost hebt ;-)

Ik wens je veel sterkte en een vlot herstel

Groetjes

Dag Kitte,

ik zal zo snel mogelijk na de operatie mijn ervaring neerschrijven. Ik wens je alvast eerst een heel fijne vakantie en daarna........op naar 26 november. Dr Heintz is precies populair hé maar hij valt dan ook echt mee.

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie

het begint echt al op te schieten voor jou.Ik hoop dat alles heel voorspoedig zal verlopen ..maar dat zal wel loslopen.

Ik denk aan je en wil graag je verslagje daarna lezen.

Succes !!!!!!!!!!!!!!!!!! Gr Chantal. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie.

Zo, nu gaat het heel erg opschieten voor je. Nog iets minder dan een week en dan is het allemaal al achter de rug. Ik heb ook van te voren mijn huis helemaal in orde gemaakt zodat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Het is inderdaad een vakantie hoor, zo zag ik het ook alhoewel het niets doen me op een gegeven moment wel opbrak :154:

Tuurlijk gaat het bij jou ook goed komen hoor, de artsen zijn zo kundig. En je zal zien hoe snel je er aangewend ben en hoe blij je ermee bent. Ik zal met je meeduimen en mee aftellen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Omie,

ik ga proberen om mijn verslagje nog te plaatsen vóór jij moet vertrekken en hopelijk kan ik schrijven dat het allemaal goed meevalt en dat je er geen schrik voor moet hebben.

Alvast een fijn laatste grote-cupmaat-weekend en daarna ben je zo aan de beurt.

Succes!

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Omie,

ik ga proberen om mijn verslagje nog te plaatsen vóór jij moet vertrekken en hopelijk kan ik schrijven dat het allemaal goed meevalt en dat je er geen schrik voor moet hebben.

Alvast een fijn laatste grote-cupmaat-weekend en daarna ben je zo aan de beurt.

Succes!

Kandy

Hé Kandy,

daar maak je mij heel blij mee hoor.

Wat mij nu een beetje ongerust maakt is dat ik er niet echt zenuwachtig voor ben en normaal loopt alles waar ik wél zenuwachtig voor ben goed af.....stom hé

Met mijn man kan ik er eigenlijk ook niet over praten want die gooit het zo precies een beetje van hem weg.....ik ben dus vooral blij dat ik hier kan komen lezen en schrijven.

't allerbest voor jou! Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie.

Ik heb in mijn topic geschreven over de vakantie, hij was heerlijk!

Nou meid, het komt nu wel heel dichtbij hé? Jammer dat je er niet echt met je man over kan praten, maar als je wilt praten, ik ben er voor je hoor :54: Het is heerlijk als je niet zenuwachtig ben en dat moet je ook zo houden. hahahaha.

Het is meestal het onbekende waar de mensen bang van zijn en achteraf hoor je: hmmmmm, heb ik me daar nou zo druk om gemaakt.

Ook dit gaat goed komen hoor. Laat het allemaal maar over je heen komen en laat je daarna maar lekker verwennen. Wat je niet!! moet doen is te snel, te veel willen. Maar overal waar Te voor staat is niet goed hé!!

Alleen TEvreden :44:

Het is nu echt aftellen voor je en ik zal duimen voor je een maandag.

Hou je taai.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie

je mag gaan aftellen.Nog een lekker weekendje en dan is het zover..Hou je lekker rustig..Ik ben zelf ook niet onrustig ofzo.

Laat het over me heen komen.Veel succes he met de o.p en schrijf je een verslagje..Kan ik het lezen .

Ik moet 26 okt.mammografie maken..Is mijn mannetje net jarig.maar maakt niet uit.Ik wil het graag voor mijn eigen gemoestoestand .had jij dat ook moeten laten doen?

Ik voel nl een strengetje in mijn l.borst maar voor hetzelfde geld dat ik het altijd al heb gehad.Je bent nu veel meer met je borsten bezig en dat het nu toevallig bkmaand is draagt er ook aan bij ,aan die onrust die ik nu voel

Heel veel sterkte en succes.Hoelang moet je blijven.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie

je mag gaan aftellen.Nog een lekker weekendje en dan is het zover..Hou je lekker rustig..Ik ben zelf ook niet onrustig ofzo.

Laat het over me heen komen.Veel succes he met de o.p en schrijf je een verslagje..Kan ik het lezen .

Ik moet 26 okt.mammografie maken..Is mijn mannetje net jarig.maar maakt niet uit.Ik wil het graag voor mijn eigen gemoestoestand .had jij dat ook moeten laten doen?

Ik voel nl een strengetje in mijn l.borst maar voor hetzelfde geld dat ik het altijd al heb gehad.Je bent nu veel meer met je borsten bezig en dat het nu toevallig bkmaand is draagt er ook aan bij ,aan die onrust die ik nu voel

Heel veel sterkte en succes.Hoelang moet je blijven.

gr Chantal.

Dag Chantal

in het kader van preventie borstkanker heb ik 4 maand geleden een mammo en echo gehad en moest ik nu enkel bloed laten onderzoeken. Dat zal wel ok zijn want ik heb nog iets gehoord.

Ik ga dinsdag tegen 8u binnen en woensdag tegen 11u terug naar huis. 't Is bijna niet te geloven hé zo vlug.

Ik schrijf zeker zo snel ik kan hoor!

Ga nu verder poetsen zodat alles er piekfijn bijligt!

Hou je goed ondertussen, Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag omie,

eerst en vooral wens ik je niet teveel zenuwen in de laatste uurtjes voor je operatie, daarna dat alles goed mag verlopen en dan ook een speodig herstel!

Ik was om 17u30 terug op de kamer en ben om 4u 's nachts voor 't eerst opgeweest om pipi te doen, met begeleiding van de nachtverpleegster. Ze had liever dat ik pipi deed op de pan, omdat ze alleen was en schrik had dat ik zou flauwvallen. Omdat 't niet ging op de pan, nam ze mijn bloeddruk (10 /6) en toen heeft ze me geholpen. Dat ging zonder problemen.

succes!

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo Omie, ik neem aan dat je nou toch echt klaar bent met je huis schoonmaken hé? hahaha. Vandaag en morgen nog even van de zon genieten en als jij dan geopereerd wordt, wordt het toch slecht weer, dus daar hoef je je ook geen zorgen meer om te maken, dat je het zonnetje gaat missen. :154:

Probeer je echt te ontspannen meid, het gaat echt goedkomen allemaal hoor.

En inderdaad mag je naar het toilet als je niet meer duizelig bent en je zelf denkt dat het gaat. Het liefst hebben ze dat je het de eerste nacht nog op de po doet. Maar er is ook altijd nog een rolstoel met een po erin, als je denkt dat je de po niet kan en het toilet niet red, doe je dat gewoon!

Voor alles is een oplossing hoor, en als je het niet weet in het ziekenhuis of het er niet mee eens bent, gewoon zeggen dan lost het vanzelf op.

Morgen schrijf ik je nog hoor.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.