Ga naar inhoud

Omie : 19 oktober 2010 : Dr. Heintz : AZ St.-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Jippieieieie.......moet geen steunbh meer dragen en 's nachts al helemaal geen bh meer. Ik ben daar zo blij om!

De dokter was tevreden en heeft mij gezegd nog wat geduld te hebben en alles rustig te laten genezen. De ene borst is nog wat meer gezwollen dan de andere, de lidtekens zijn nog tamelijk rood en zullen wit worden en de ene tepel lijkt naar boven te wijzen en de andere naar beneden maar dat zou ook komen doordat ze alle 2 aan een andere kant feller gezwollen zijn.

@ Ivon: de borsten zijn nog altijd zeer gevoelig maar niet meer onverdraaglijk gevoelig en mijn tepels reageren op kou (de ene meer dan de andere) en er zit ook wel gevoel in . Ik had tevoren praktisch geen gevoel in mijn borsten dus voor mij is dat een groot verschil.

Samenvatting: IK BEN CONTENT met het resultaat en over het feit dat ik de beslissing genomen heb en over het ganse verloop van de procedure, vooral ook over het ziekenhuis en in de eerste plaats over dokter Heintz

Groetjes aan iedereen, Omie Magda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

O wat lijkt me dat heerlijk geen steunbh meer dragen.

Maar ja ik zal nog wel even moeten wachten.

Mooi dat ze tevreden waren in het ziekenhuis.

Moet je dan nog weer heen voor controle.

Ik heb ook geen gevoel in mijn tepels. Ze reageren wel langzaam aan op de kou maar niet extreem.

Mijn littekens trekken nog heel erg en het is net of er lood in mijn borsten zit op de t splitsing (zo noem ik het maar)

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat lijkt me dat heerlijk geen steunbh meer dragen.

Maar ja ik zal nog wel even moeten wachten.

Mooi dat ze tevreden waren in het ziekenhuis.

Moet je dan nog weer heen voor controle.

Ik heb ook geen gevoel in mijn tepels. Ze reageren wel langzaam aan op de kou maar niet extreem.

Mijn littekens trekken nog heel erg en het is net of er lood in mijn borsten zit op de t splitsing (zo noem ik het maar)

Groetjes Sietske

Ik moet niet meer terug bij de dokter gaan .

Jij zit met je datum natuurlijk een dikke 2 weken na mij en het tegentrekken is bij mij ook pas de laatste week veel verminderd. Ik heb ook nog steeds een druk op mijn onderste ribben maar de dokter zei dat ik alles nog wat tijd moet geven. Ik kan ook pas van deze week op mijn zij slapen......ook voor jou nog een beetje geduld zeker hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.