Ga naar inhoud

Tes : 1 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

 

@DeborahX wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je. Goed dat je je rust neemt maar blijf wel bewegen. Een rondje om ofzo. Je conditie gaat ook achteruit heb ik gemerkt. Wat je huid betreft dit heb ik ook en is normaal. Je huid word niet zo goed gewassen als anders waardoor de dode huidcellen niet of slecht weggaan. Plus (bij mij iig) de huid is opgerekt en word weer geheeld waardoor je versnelde dode huidcellen krijgt.  Voorzichtig met een washand of zo'n scrubwashandje (hamam) kan geen kwaad. Als je scrub vervelend vind zou je een enzympeeling kunnen gebruiken. Hierin zit een enzym wat de dode huidcellen oplost. Dus zonder korreltjes. Niet op je wonden doen! Als ik mijn arm omhoog of te hoog doe voel ik dat direct in mijn spier en word ik teruggevloten zeg maar. Als jij zo hebt geslapen zonder last......zou het dan kwaad kunnen? Ik hoop van niet voor jou. Ik zie ook verschil in grote af en toe. En een vriendin van mij zei het precies andersom, Haha! Borsten zijn nooit gelijk denk ik, net zoals wenkbrauwen ;)

Ik ben benieuwd naar je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

@Tes Ik ga straks eens rond neuzen bij de kruidvat. Bij mij is het huid ook opgerekt. Ben blij om te horen dat het normaal is haha. Het doven gevoel in de borsten herken ik ook. Aan de onderkant voelt het verdoven en aan de zijkant ook. Aan de boven kant heb ik pijn. Als ik daaroverheen voel dan krijg ik prikkels die pijn doen. Mijn tepels ook eerst had ik links geen gevoel rechts wel. Nu heb ik links nog steeds geen gevoel en rechts doet het pijn als ik er aanzit of per ongeluk tegen aankom. Ik had geen last van mijn arm toen ik wakker werd. Moet ook wel zeggen dat ik met mijn linker arm meer kan dan met rechts. Rechts heb ik ook last van mijn oksel als ik mijn arm te hoog doe. Misschien komt dat ook omdat ik aan die kant 2x geopereerd ben.. 

Borsten zijn inderdaad nooit gelijk. En hoe het er ook uiteindelijk er uit zal zien, het zal ten alle tijden beter zijn dan het was ( neem ik aan haha). 

Bewegen doe ik wel, ik ga mee naar de winkel, loop af en toe mee naar school. Straks loop ik een groot stukje mijn dochter ophalen half uurtje heen lopen en dan nog terug van een carnaval feest, fietsen durf ik nog niet en auto rijden ook niet. Bewegen heb ik ook zeker nodig, zie dat ik een beetje aan het groeien ben bij mijn buik:o

Het heeft zo zijn tijd nodig. Heb mijn eigen daarin wel een klein beetje vergist. Ik dacht 2 weken goed aan de *piep* liggen en dan rustig opbouwen. Hier is het opbouwen wel heel rustig aan. Maar ik ben een positieve kijker. Elke dag een stukje vooruit en als ik terug kijk naar 3 weken geleden ben ik toch al wel een heel stuk vooruit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2017 om 21:56 zei Tes:

@Marliies @Maudje @DeborahX @Patt hoe gaat het met jullie? Zijn jullie lekker tevreden over jullie boobs? En hebben jullie nog last? 

Bij mij gaat het goed. Ze zijn al aardig gezakt. De bobbel aan de bovenzijde is weggezakt. Nu nog wat mooier van vorm worden en minder gevoelig worden maar ook het gevoel aan de onderzijde mag wel terugkomen. Herkenbaar die gevoeligheid? Wat ik me afvroeg.....af en toe trekt de huid strak. Het lijken wel de harde buiken van zwangerschap maar dan dus met mijn boobs. Herkennen jullie dit? En gaan ze nog zachter worden @Desert-Rose @best_boobie of blijft het nu, na drie weken, deze 'hardheid' hebben?

Bedankt alvast :rolleyes: xx

Hoi hoi,

 

fijn dat het goed gaat!! Ook met mij gaat het goed, ben 9 weken PO en doe eigenlijk alles weer (behalve op mn buik slapen, haha). Zit weer helemaal in mn oude ritme :) ook hier zijn ze nog steeds best hard maar worden ze wel langzaamaan steeeeds wat zachter.. ik trek daar echt gewoon 6 maanden voor uit! Wel vind ik mn ene borst iets mooier/groter dan de andere.. er zit wel een (klein) verschil in grootte in . Ik dacht altijd dat ik voor mn BV gelijke borsten had, maar toen ik laatst goed keek naar een foto van mn oude boobies zag ik opeens ook het verschil! In de afstand tussen de borstplooi en mn tepel zeg maar. Super gek dat t me nooit is opgevallen :P maar vind t niet heel erg en kan er wel mee leven, helemaal als alles verder voorspoedig blijft verlopen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, February 26, 2017 om 11:01 zei Marliies:

Hoi hoi,

 

fijn dat het goed gaat!! Ook met mij gaat het goed, ben 9 weken PO en doe eigenlijk alles weer (behalve op mn buik slapen, haha). Zit weer helemaal in mn oude ritme :) ook hier zijn ze nog steeds best hard maar worden ze wel langzaamaan steeeeds wat zachter.. ik trek daar echt gewoon 6 maanden voor uit! Wel vind ik mn ene borst iets mooier/groter dan de andere.. er zit wel een (klein) verschil in grootte in . Ik dacht altijd dat ik voor mn BV gelijke borsten had, maar toen ik laatst goed keek naar een foto van mn oude boobies zag ik opeens ook het verschil! In de afstand tussen de borstplooi en mn tepel zeg maar. Super gek dat t me nooit is opgevallen :P maar vind t niet heel erg en kan er wel mee leven, helemaal als alles verder voorspoedig blijft verlopen! X

Hier precies net zo! Ik wist ook niet dat er een verschil zat tussen mijn vorige borsten.  Maar nu zie ik het wel. Heb het vergeleken met een oude foto en het klopt.   Ik wist wel dat er 1 iets hing. Maar dat heeft de pc goed opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies wat fijn dat het zo goed gaat en je weer in je ritme zit. Zal buik slapen wel ooit gaan lukken denk je? Ik lig nog op mijn rug en ook nog schuin. 4 weken po nu. Soms ga ik plat liggen maar bij opstaan voelt het dan anders dan dat ik schuin heb gelegen. Dan is de druk waarschijnlijk naar beneden ff ontwent denk ik:P. Ik wol zoooo graag weer op mijn zij liggen, al is het maar voor even. Even als een foetus als je in een koud bed stapt :lol:

Wanneer mag je weer beughel bh's dragen? Weet jij dat (nog)?

O en ik heb ook verschil hoor. Ze zijn net als wenkbrauwen, nooit gelijk :rolleyes:

X Tes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Tes:

@Marliies wat fijn dat het zo goed gaat en je weer in je ritme zit. Zal buik slapen wel ooit gaan lukken denk je? Ik lig nog op mijn rug en ook nog schuin. 4 weken po nu. Soms ga ik plat liggen maar bij opstaan voelt het dan anders dan dat ik schuin heb gelegen. Dan is de druk waarschijnlijk naar beneden ff ontwent denk ik:P. Ik wol zoooo graag weer op mijn zij liggen, al is het maar voor even. Even als een foetus als je in een koud bed stapt :lol:

Wanneer mag je weer beughel bh's dragen? Weet jij dat (nog)?

O en ik heb ook verschil hoor. Ze zijn net als wenkbrauwen, nooit gelijk :rolleyes:

X Tes

 

Ik denk dat ik nooit meer op mn buik ga liggen (qua slapen dan, met zonnen wel :D ).. heb ooit eens ergens gelezen dat er dan teveel druk op kan komen en t daarom afgeraden wordt. Ik lig wel weer heerlijk op mn zij, ook zonder bh! Ik ben sinds 6 weken beugel bh's gaan dragen, eerst een enkele keer (bijv met een verjaardag) en nu (10 weken PO) draag ik mn sportbh alleen nog tijdens het sporten of als ik een zware dag heb gehad . Verder alleen maar beugel bh's, wel zonder push up! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies Dus na 4 weken droeg je weer beugel bh's? Dat is best snel toch? Ik moet 6 weken mijn o zo mooie sportbh dragen dag en nacht. Zit nu overigens zonder omdat ik zo'n rode rand om mijn borstkas heb hihi.

Ik moet er eerlijk gezegd ook nog niet aan denken om een beugel er onder te hebben. Het is nog best gevoelig.

Hoe was het om weer te gaan sporten? :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tes:

@Marliies Dus na 4 weken droeg je weer beugel bh's? Dat is best snel toch? Ik moet 6 weken mijn o zo mooie sportbh dragen dag en nacht. Zit nu overigens zonder omdat ik zo'n rode rand om mijn borstkas heb hihi.

Ik moet er eerlijk gezegd ook nog niet aan denken om een beugel er onder te hebben. Het is nog best gevoelig.

Hoe was het om weer te gaan sporten? :D xx

Nee sorry, ik bedoelde na 6 weken! :) hihi niet na 4. Dat had ik ook nog niet gewild en gedurfd! Ja was spannend maar wel echt heel fijn! Langzaam weer opgebouwd. High impact sporten (zoals kickboksen) doe ik nog niet, daar wacht ik nog even een paar weekjes mee :) en die rode rand.. heel herkenbaar! Gaat het verder wel oké? Blij met het resultaat? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies o haha beter. Ik ben erg benieuwd met welke cupmaat ik de paskamer uit ga komen. Vandaag zit in ene mijn jas weer strakker om mijn borsten en ze zijn in ene een stuk zachter alsof de spanning van de huid is. Ik vind het een behoorlijk verschil met twee dagen terug en erg fijn :D Ja, ik ben er blij mee maar moet er nog erg aan wennen. Ze zijn de hele tijd aanwezig zeg maar. Ik voel ze met alles wat ik doe. Komt natuurlijk ook omdat ze nog gevoelig zijn en mijn ene tepel overgevoelig. Ik hoor dat het gevoel aan de onderzijde wel weer terug gaat komen. De overgang van gevoelloos naar gewoon blijft vreemd voelen als je er overheen wrijft.

En ik vertel het ook steeds aan meer mensen en ze reageren allemaal zo positief dat ik dit heb gedaan haha dat doet mij goed! Op naar de 6 weken en leuke lingerie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.