Ga naar inhoud

Tes : 1 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Maudje:

Hi Tes, zo herkenbaar jouw dilemma wat de maat betreft. Ik had de keuze tussen 300 en 340. Bij het passen vond ik 300 precies goed en 340 eigenlijk te groot maar door alle verhalen hier ben ik ook gaan twijfelen.. uiteindeljk toch de 300 gekozen en ik ben er tot nu toe heel blij mee! Al zeg ik er wel bij als ze iets groter zouden zijn zou ik het ook niet erg hebben gevonden ;-)

jij vond met passen 310 iets te klein, maar 350 misschien te groot toch? Ik zou dan toch voor 350 gaan als ik jou was, want bij het passen voelt toch groter als nu in het echt. En het went heeeeeel snel! 

En 40 cc is echt geen groot verschil. Maar je moet je er zelf goed bij voelen! Wat heeft vd Weij gezegd? 

 

Succes!! 

Eens met @Maudje ! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook eens met Maudje. Ik twijfelde door het forum ook tussen de mentor 300cc of 340cc. Ik kom van een lege C en heb nu een D cup. Past precies bij mijn lengte-bouw vind ik. Ze zijn nog wat hard ( hebben de andere dat ook? Ben nu 16 dagen op weg) maar lag vannacht even wakker en lag gewoon ff te grijnzen omdat ik echt blij ben met mijn nieuwe boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook eens met Maudje! 

Ook ik ben heel blij dat ik voor de iets grotere gegaan ben. Mede door alle verhalen hier twijfelde ik ook enorm. Ik vond 350 cc in de pasbh eigenlijk iets groter lijken dan dat ze nu zijn. Maar ik ben pas 4wk PO dus kan nog van alles veranderen. Bij mij is het wel dual plane gezet, dus misschien mede daarom lijkt het iets minder.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een fijn telefonisch gesprek gehad met Van Der Weij. Ik heb mijn wensen nog een keer verteld. En dit, met in combinatie dat mijn boobjes toch wat verslapt zijn, is 340 cc wat hij aanraad. Hij zei ook, en terecht, dat ik hem moest vertrouwen gezien zijn 23 jaar ervaring en zo'n 500 bv's per jaar. Dus dat ga ik doen. De twijfel was meteen weg en is ook niet meer terug gekomen. 340 cc Anatomisch van Menthor it is! #blij#

Hoe kan je die gegeves eigenlijk onder je geplaatste berichten krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tes:

Ik heb een fijn telefonisch gesprek gehad met Van Der Weij. Ik heb mijn wensen nog een keer verteld. En dit, met in combinatie dat mijn boobjes toch wat verslapt zijn, is 340 cc wat hij aanraad. Hij zei ook, en terecht, dat ik hem moest vertrouwen gezien zijn 23 jaar ervaring en zo'n 500 bv's per jaar. Dus dat ga ik doen. De twijfel was meteen weg en is ook niet meer terug gekomen. 340 cc Anatomisch van Menthor it is! #blij#

Hoe kan je die gegeves eigenlijk onder je geplaatste berichten krijgen?

Fijn tes! Stond die maat ook al in de computer na je laatste consult ? Was die afgesproken zeg maar? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noekieej,

 

Er worden meerdere klinieken/ziekenhuizen benoemt hier op het forum. Als je de zoekfunctie gebruikt dan vind je vast je informatie.

Ik zelf ga naar het Boerhaave in Amsterdam. Ik heb daar een fijn gesprek gehad en heb daar mijn bv gepland staan bij Dr. Van der Weij. Hij staat bekend om zijn voorkeur voor anatomische prothesen en natuurlijk uiterlijk. Wat de prothesen betreft heb je ronde en anatomische en verschillende merken waaronder Natrelle met een type waar 510 in voorkomt. Zelf krijg ik Mentor medium profile 340 cc. Succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben ook erg tevreden over de Boerhaave en Dr. Van der weij. Ik heb voor hem gekozen vanwege de borsten die hij maakt met een zeer natuurlijke vorm. 

De natrelle 510 hebben een hele dunne rand en daardoor heel geschikt om voor de spier te plaatsen bij vrouwen met weinig borstweefsel zodat je de prothese niet kunt zien. 

Succes met je zoektocht, gewoon lekker veel foto's kijken en bij de borsten die je mooi vindt uitzoeken welke arts ze gedaan heeft! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey DeborahX,

Spannend he! Ik weet niet zo goed wat ik moet voorbereiden hihi. Er is zat was van ons weekend weg waar ik mee bezig ben om weg te werken. Strijken blehhhhh! Verder niets speciaals of zie ik iets over het hoofd? Haha

Ik heb spierpijn in mijn borstspier van het skiën wat ik al 10 jaar niet meer had gedaan. En van het zwemmen in de wildwaterbaan. Plus mijn boobjes worden nu gevoelig door de maandelijkse perikelen. Het idee dat ze er morgen in gaan snijden, brrrrrr!

Ik moet me om 12 uur melden en half 1 gaat het gebeuren. 

Sterkte vandaag en morgen. En succes!

Laat je nog even weten hoe laat je moet.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes Je zal vast niks over het hoofd zien. Ik hou mijn eigen ook lekker bezig om de dag zo normaal mogelijk door te komen. Hoop dat je het weekend even lekker hebt genoten? Ik zit nu al een uur op telefoon te wachten, wachten duurt altijd zo lang. 

Het idee inderdaad.. Ik heb ooit eens een filmpje gezien, jaren geleden, en dat gaan ze nou bij mij doen brrrr. 

Zodra ik weet hoe laat ik mijn eigen moet melden, zal ik het laten weten. Vind je het niet vervelend, je eigen pas om 12uur te moeten melden? 

Jij ook heel veel sterkte vandaag en morgen en heel veel succes!! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet erg behalve dat ik niets meer mag eten vanaf 00.00 uur. Dat is dus geen ontbijt én lunch. Ik kan nu normaal opstaan en mijn kids naar school brengen. Zij zijn tot donderdagochtend niet thuis en weten ook nog van niets. Als ze eenmaal op school zitten is het wachten tot 11.15uur. Maar kan nog ff lekker wandelen met onze hond.

Maudje ik heb de luxe dat mijn vriend 10 dagen vrij is. Hij heeft zorgverlof gekregen. 

Strijk is nu wel gedaan en straks nog even werken. Tot 00.00 uur mezelf vol eten en dan hopelijk een goede nacht. ( mijn dochter heeft momenteel pseudo groep en hoest haar longen uit haar lijfje de afgelopen nachten :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes Nog even lekker je gedachte verzetten onder het wandelen. Ik heb inmiddels de tijd door gekregen. Vanaf 00:00 niks meer eten. Moet mijn eigen om 9:15 melden. En er word verwacht dat ik dan rond 11:00 geholpen word (o.k is voor 2 uur gereserveerd). Mag nog wel drinken tot kwart over 7. (water, thee, koffie of limo). Dat is wel fijn voor een droge mond s`morgens en mijn medicijnen hihi. 

 

We hebben zeker nog wel contact! 

Veel beterschap je voor dochter! Een goede nacht voor jullie allemaal ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes Wel apart inderdaad. Ik heb vanmorgen nog een bak koffie gedronken en mijn medicijnen die ik mocht nemen genomen. Nu mag ik niks meer. Nog 2 uurtjes en dan moet ik er zijn. Best een gek idee dat ik over 4 uurtjes ongeveer op de operatietafel lig. Zo mijn diertjes verzorgen en dan lekker douchen, kindjes naar school en dan gaan met die banaan. Veel succes vandaag Tes. We horen elkaar vast vanmiddag!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.