Ga naar inhoud

Tes : 1 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

@debster28 Hoi ja ik heb een datum! volgende week woensdag al. Komt mede door mijn eigen zaak en de voorjaarsvakantie dat ik begin februari wilde en het kon de 1e. Supersnel en net zo spannend pfffff.

Het was een fijn gesprek. Een rustige man, alles opmeten en vertellen. Voorbeelden er bij en de eerste cups gingen erin. Hij dringt niets op en laat je goed zelf beslissen welke cc je wat voor gevoel geeft.

Hoe gaat het met jou? kan je je nog een beetje rustig houden?

Hoe zit het met het knuffelen van je kinderen? Gaat dat een beetje of blijft je hele borst gevoelig hiervoor tot nu toe? Mijn zoon zit op borsthoogte en knuffelt vaak en graag. En mijn dochter slaapt de halve nacht bij mij en laat mij ook niet los. Dat wordt nog wat haha!

 

@Fieleke leuk leuk! heb je foto's? Ik ben nieuwsgierig. En hoeveel cc heb jij gehad en waar kom je van af?

 

@Vrouwtje85 Spannend! 23e is ook al best snel. Ik ben wel blij dat ik niet zo lang hoef te wachten want straks krabbel ik nog terug hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies Dank je wel dat ik in je album mocht kijken. En wat zal jij trots zijn :D

Vooral de laatste twee, zoals ze nu zijn, prachtig hoor! Het zal wat zijn als het bij mij ook zo goed lukt :D

Dan ben ik superblij hihi.

Voor welke cc ben je uiteindelijk gegaan? 310 of 350?

Groetjes Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tes:

@debster28 Hoi ja ik heb een datum! volgende week woensdag al. Komt mede door mijn eigen zaak en de voorjaarsvakantie dat ik begin februari wilde en het kon de 1e. Supersnel en net zo spannend pfffff.

Het was een fijn gesprek. Een rustige man, alles opmeten en vertellen. Voorbeelden er bij en de eerste cups gingen erin. Hij dringt niets op en laat je goed zelf beslissen welke cc je wat voor gevoel geeft.

Hoe gaat het met jou? kan je je nog een beetje rustig houden?

Hoe zit het met het knuffelen van je kinderen? Gaat dat een beetje of blijft je hele borst gevoelig hiervoor tot nu toe? Mijn zoon zit op borsthoogte en knuffelt vaak en graag. En mijn dochter slaapt de halve nacht bij mij en laat mij ook niet los. Dat wordt nog wat haha!

 

@Fieleke leuk leuk! heb je foto's? Ik ben nieuwsgierig. En hoeveel cc heb jij gehad en waar kom je van af?

 

@Vrouwtje85 Spannend! 23e is ook al best snel. Ik ben wel blij dat ik niet zo lang hoef te wachten want straks krabbel ik nog terug hihi

Ik wacht al 3 maanden, duurt idd best lang. Maar zal Niet terug krabbelen hoor, ik krijg tegelijkertijd met Mn bv een bwc en wil dit al zo lang. :) kan niet wachten... nog een maand te gaan.

 

jij al helemaal klaar met de voorbereidingen? 

 

Ik ben ook benieuwd hoe het straks met de kinderen gaat hoor,  maar gelukkig zijn ze al 8 en 6 dus die kunnen een hoop zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja dat is best lang voor iets waar je naar uitkijkt.nen ook nog een bwc. Dat is helemaal pittig! Hoe lang mag je dan niets doen? Ik heb een zakje op mijn buik zeg maar waar vooral mijn jongste flink in heeft gezeten. In het begin had ik daar wel moeite mee en nu alleen nog op bepaalde momenten. Niet genoeg om een bwc te ondergaan.

Qua voorbereidingen.......mijn agenda moet nog leeg. Vier afspraken diecik nog moet verzetten. Twee kaartjes verkopen van A State of Trance. Dat is de 18e en lijkt ons niet handig om heen te gaan. Mijn vriend heeft 10 dagen vrij. Dus ik denk dat ik het zo wel ga redden. Genoeg leesvoer en zakelijke dingen om te doen. Mijn kids zijn 5 en 8 dus ook vrij zelfstandig. Maar het zijn zulke knuffelkonten! 

Weten jouw kinderen het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tes:

O ja dat is best lang voor iets waar je naar uitkijkt.nen ook nog een bwc. Dat is helemaal pittig! Hoe lang mag je dan niets doen? Ik heb een zakje op mijn buik zeg maar waar vooral mijn jongste flink in heeft gezeten. In het begin had ik daar wel moeite mee en nu alleen nog op bepaalde momenten. Niet genoeg om een bwc te ondergaan.

Qua voorbereidingen.......mijn agenda moet nog leeg. Vier afspraken diecik nog moet verzetten. Twee kaartjes verkopen van A State of Trance. Dat is de 18e en lijkt ons niet handig om heen te gaan. Mijn vriend heeft 10 dagen vrij. Dus ik denk dat ik het zo wel ga redden. Genoeg leesvoer en zakelijke dingen om te doen. Mijn kids zijn 5 en 8 dus ook vrij zelfstandig. Maar het zijn zulke knuffelkonten! 

Weten jouw kinderen het?

Volgens dr van der weij kan ik na 4 weken gewoon weer aan het werk, heb vrij zwaar werk, werk in de horeca maar volgens hem zou dat gewoon weer moeten lukken, dus daar gaan we dan maar vanuit. Ik heb wel echt een onwijze blubberbuik waar ik me onwijs aan stoor, Mn spieren worden ook gereven, deze staan door Mn zwangerschappen uit elkaar waardoor ik dus ook een bollere buik heb. 

De buik is het gene waar ik me het meeste aan stoor en ik dacht aangezien ik daar dan toch al lig en Mn borsten ook niet meer zijn wat het geweest is laat ik die meteen mee pakken :)

 

de oudste weet wel dat ik aan Mn buik geopereerd wordt, de borsten heb ik niks over verteld. Heb hem verteld dat de dokter mama's buik weer mooi gaat maken. Denk dat ie straks heel lief voor me gaat zijn. 

De jongste ga ik het wel vertellen maar nu nog even niet, dat is ook een onwijze babbelkont, dan weet meteen heel dr school het, en dat wil ik nog even uitstellen :) 

 

oh die volle agenda is nog wel even handig om te legen ja. 

Spannend hoor, over een weekje is het al zover voor jou. 

 

Hoeveel cc ging jij eigenlijk krijgen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtje85 ik heb mijn dochter ook expres tot ze vakantie kreeg niks gezegd:D,anders had idd de hele school het geweten! Haha.. Van de week vroeg iemand aan haar hoe het met mij ging en waaraan ik geopereerd was, toen heeft ze heel wijs gezegd dat ze het niet wist:rolleyes:. Want mam dat gaat toch niemand wat aan! Haha.. Is ons geheim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes Fijn dat het zo goed is gegaan! Spannend hoor zo snel al! Met mij gaat het prima! Inmiddels bijna 4wk PO. Ze voelen ook ineens een heel stuk zachter! Rustig aan doen zit gewoon niet in mijn aard, maar probeer het zoveel mogelijk.. Ik tel alleen de dagen af tot ik weer mag sporten! Deed ik normaal 3 tot 4x per week..Dus is echt afkicken! De eerste 1,5/2 weken is kroelen een beetje vervelend. Maar inmiddels gaat het goed. Ik ga gewoon steeds door mijn knieën zodat ik op zijn ooghoogte zit. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei debster28:

@Vrouwtje85 ik heb mijn dochter ook expres tot ze vakantie kreeg niks gezegd:D,anders had idd de hele school het geweten! Haha.. Van de week vroeg iemand aan haar hoe het met mij ging en waaraan ik geopereerd was, toen heeft ze heel wijs gezegd dat ze het niet wist:rolleyes:. Want mam dat gaat toch niemand wat aan! Haha.. Is ons geheim

ja dat is inderdaad wel slim. Ik wordt ook geopereerd op de dag dat hun vakantie is begonnen. Benieuwd hoe dat gaat als ze weer naar school moeten.

haha leuk zon wijs antwoord. Idd jullie geheimpje, das natuurlijk ook wel heel leuk om samen met mama een geheimpje te hebben :) 

 

wat voor sport doe jij? Ik doe nu 1x in de week bodycombat, maar ben wel bang dat ik dat voorlopig niet meer zou kunnen doen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vrouwtje85:

ja dat is inderdaad wel slim. Ik wordt ook geopereerd op de dag dat hun vakantie is begonnen. Benieuwd hoe dat gaat als ze weer naar school moeten.

haha leuk zon wijs antwoord. Idd jullie geheimpje, das natuurlijk ook wel heel leuk om samen met mama een geheimpje te hebben :) 

 

wat voor sport doe jij? Ik doe nu 1x in de week bodycombat, maar ben wel bang dat ik dat voorlopig niet meer zou kunnen doen 

 

Ik doe zware krachttraining, mag geloof ik de eerste 3mnd niet:(. En insanity, is ook heel zwaar.. Ben inmiddels maar weer begonnen met Squads en lunches. Gewoon met mijn armen gekruide voor mijn borst. En ik loop een aantal x per week 5 of meer km. Doe ik iig nog iets:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2017 om 14:03 zei Tes:

@Marliies Dank je wel dat ik in je album mocht kijken. En wat zal jij trots zijn :D

Vooral de laatste twee, zoals ze nu zijn, prachtig hoor! Het zal wat zijn als het bij mij ook zo goed lukt :D

Dan ben ik superblij hihi.

Voor welke cc ben je uiteindelijk gegaan? 310 of 350?

Groetjes Tes

Dankje Meis, lief van je! Ik word er inderdaad steeds meer tevreden mee :) uiteindelijk voor 350 en ben heeeeel blij dat ik niet voor 310 ben gegaan! Had dan echt spijt gehad en ze te klein gevonden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tes,

 

Ik mag 1 februari ook voor een borst vergroting. Nog een weekje, hoop dat die week snel om is. Ik heb alle afspraken verzet en hou mijn eigen flink bezig in huis. Probeer helemaal bij te blijven met de was, maar met 2 tieners is dat niet zo heel makkelijk :unsure:. Mijn vriend is 3 dagen thuis en heb dan nog mijn moeder een paar dagen hier. Mijn meiden weten van de operatie af en begrijpen mijn keuze ook. Ze zijn er ook in mee gestemd dat ze in het begin mee moeten helpen. 

Ik ben best gespannen al een tijdje maar ergens verheug ik mijn eigen er ook op. 

Ben benieuwd hoe alles verloopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei debster28:

Ik doe zware krachttraining, mag geloof ik de eerste 3mnd niet:(. En insanity, is ook heel zwaar.. Ben inmiddels maar weer begonnen met Squads en lunches. Gewoon met mijn armen gekruide voor mijn borst. En ik loop een aantal x per week 5 of meer km. Doe ik iig nog iets:wacko:

Ja dat is wel even afkicken dan denk ik ja. Squads en lunches gaan hem voor mij voorlopig ook niet worden met m'n bwc denk ik. Maar goed, ik sport maar 1x in de week, dus voor mij is het niet echt afkicken, dat is voor jou denk ik wel anders. 

 

@DeborahX spannend, door wie en waar wordt jij geopereerd? Hoeveel cc krijg je ? Ik wil ook wel graag m'n huis en was op orde hebben voor de operatie, ben alleen bang dat dat een lastige opgaaf gaat worden aangezien ik nog een drukke werkweek voor m'n operatie heb, omdat mijn baas nog even gauw een weekje op vakantie gaat voor ik er voor 4 weken uit lig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtje85 Ik word in het ziekenhuis Jeroen bosch geopereerd. Door dokter Hermans. Ik moet minimaal 1 nachtje blijven. Ik heb ongelijke borsten. In de kleinste borst gaat hij beginnen met 400cc misschien dat het 450cc word. Wat er in mijn andere borst precies komt weet ik niet. Hij gaat er in ieder geval voor zorgen dat het 2 gelijke borsten worden. De grote borst word gelift. Ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk zal zijn. Eindelijk met de tijd een bh aan die aan beide kanten gevuld is. 

 

Gewoon rustig aan doen in je huisje. Wat niet gaat gaat niet. Hier doe ik gewoon beetje bij beetje. Uiteindelijk blijf je altijd bezig in huis. Ik neem aan dat je na de operatie ook hulp krijgt in huis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeborahX Ook 1 februari, spannend he! Het is nu minder dan een week. Ik heb ook een drukke week achter de rug met mijn werk waardoor het huishouden (lees Strijk) is blijven liggen. Vandaag wat weg kunnen werken maar moet nog mijn 4e kwartaal btw aangifte afronden en nog meerdere bestellingen plaatsen voor mijn salon. En ook nog eens tassen inpakken voor ons weekendje Slenter Parcs morgen. Maandag en dinsdagavond ook extra werken. Ik heb iig genoeg afleiding haha

Wat fijn dat je eindelijk gelijke borsten gaat krijgen! 450 cc......welke cup heb je dan nu met deze? En waar wil je naar toe?

 

Ow wat vind ik het lastig over het aantal cc's! Ik heb 310 (of 300) en 350 cc gepast. Bij de eerste dacht ik okee mag wel iets meer. En bij de 350 cc eerst twijfel en toen okee en nu weer enorme twijfel! kan ik niet ergens in het midden krijgen.....325 cc ofzo!

Ik wil namelijk geen D cup en ik heb het gevoel dat dat wel mogelijk is met deze.

Wie was er ook alweer goed in schatten van de uiteindelijke cup? Iets met Boobies? dacht ik.......wie kan mij daarmee helpen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gebeld met het Boerhaave. Ik heb mij vergist, ik krijg 340 cc Menthor en niet 350 cc. Morgen nog een bel afspraak met Van der Weij. Ik twijfel enorm en er is geen tijd meer voor een pasafspraak. Hopelijk kan er toch iets geregeld worden op de dag zelf. Dat moet ik met de pc overleggen. Hopelijk ben ik gewoon een zenuwachtig muts en komt het helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tes:

Net even gebeld met het Boerhaave. Ik heb mij vergist, ik krijg 340 cc Menthor en niet 350 cc. Morgen nog een bel afspraak met Van der Weij. Ik twijfel enorm en er is geen tijd meer voor een pasafspraak. Hopelijk kan er toch iets geregeld worden op de dag zelf. Dat moet ik met de pc overleggen. Hopelijk ben ik gewoon een zenuwachtig muts en komt het helemaal goed!

Hoi Tes, spannend idd maar komt vast wel goed! Volgens mij is er een week van tevoren echt nog wel iets te regelen!! Laat je weten hoe de belafspraak is gegaan morgen? Ben benieuwd wat de dokter zegt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes Zo te lezen heb je inderdaad afleiding genoeg. Ik denk dat dat ook wel heel fijn is. 

Ik heb niks gepast. Ik heb zelf moeten kijken met rijst. En kwam op 450 gram rijst. Hij zij eerlijk dat hij begon met 400gram maar wel 450 ging proberen. Ik heb cup a en cup b. Ik heb geen idee op wat voor cup ik kom met 400/450cc. In mijn andere borst komt natuurlijk wel minder. Geloof iets van 100/150cc maar zeker weten doe ik het niet. Voor mij is het misschien wat makkelijker omdat ik al blij ben met gelijke borsten en ietsje groter. Hij vond mijn "grote"borst klein voor mij mijn lichaam. Vandaar dat hij beide borsten doet. 

Ik ben ook wel benieuwd wat het word met een a cup en dan 400/450 cc erbij. 

Misschien niet teveel twijfelen. Meestal klopt je eerste gevoel en ingeving. Anders kan je altijd nog een kilo pak rijst kopen en daar mee kijken hoeveel gram jij mooi vind. En vaak hebben ze nog wel genoeg op de planken liggen en krijg je uiteindelijk vast wel wat je wilt. Gewoon duidelijk aangeven dat je geen D cup wilt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei DeborahX:

@Vrouwtje85 Ik word in het ziekenhuis Jeroen bosch geopereerd. Door dokter Hermans. Ik moet minimaal 1 nachtje blijven. Ik heb ongelijke borsten. In de kleinste borst gaat hij beginnen met 400cc misschien dat het 450cc word. Wat er in mijn andere borst precies komt weet ik niet. Hij gaat er in ieder geval voor zorgen dat het 2 gelijke borsten worden. De grote borst word gelift. Ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk zal zijn. Eindelijk met de tijd een bh aan die aan beide kanten gevuld is. 

 

Gewoon rustig aan doen in je huisje. Wat niet gaat gaat niet. Hier doe ik gewoon beetje bij beetje. Uiteindelijk blijf je altijd bezig in huis. Ik neem aan dat je na de operatie ook hulp krijgt in huis? 

Fijn dan heb je straks gewoon 2 mooie gelijke boobies :)

 

jawel krijg zeker hulp in huis, Mn vriend heeft 3weken lang enkele dagen vrij genomen en Mn moeder komt helpen waar nodig en dan heb ik ook nog 2 lieve vriendinnetjes die ik kan bellen als het nodig is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tes:

@DeborahX Ook 1 februari, spannend he! Het is nu minder dan een week. Ik heb ook een drukke week achter de rug met mijn werk waardoor het huishouden (lees Strijk) is blijven liggen. Vandaag wat weg kunnen werken maar moet nog mijn 4e kwartaal btw aangifte afronden en nog meerdere bestellingen plaatsen voor mijn salon. En ook nog eens tassen inpakken voor ons weekendje Slenter Parcs morgen. Maandag en dinsdagavond ook extra werken. Ik heb iig genoeg afleiding haha

Wat fijn dat je eindelijk gelijke borsten gaat krijgen! 450 cc......welke cup heb je dan nu met deze? En waar wil je naar toe?

 

Ow wat vind ik het lastig over het aantal cc's! Ik heb 310 (of 300) en 350 cc gepast. Bij de eerste dacht ik okee mag wel iets meer. En bij de 350 cc eerst twijfel en toen okee en nu weer enorme twijfel! kan ik niet ergens in het midden krijgen.....325 cc ofzo!

Ik wil namelijk geen D cup en ik heb het gevoel dat dat wel mogelijk is met deze.

Wie was er ook alweer goed in schatten van de uiteindelijke cup? Iets met Boobies? dacht ik.......wie kan mij daarmee helpen? :D

Volgens mij bedoel je dan @best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tes:

@DeborahX Ook 1 februari, spannend he! Het is nu minder dan een week. Ik heb ook een drukke week achter de rug met mijn werk waardoor het huishouden (lees Strijk) is blijven liggen. Vandaag wat weg kunnen werken maar moet nog mijn 4e kwartaal btw aangifte afronden en nog meerdere bestellingen plaatsen voor mijn salon. En ook nog eens tassen inpakken voor ons weekendje Slenter Parcs morgen. Maandag en dinsdagavond ook extra werken. Ik heb iig genoeg afleiding haha

Wat fijn dat je eindelijk gelijke borsten gaat krijgen! 450 cc......welke cup heb je dan nu met deze? En waar wil je naar toe?

 

Ow wat vind ik het lastig over het aantal cc's! Ik heb 310 (of 300) en 350 cc gepast. Bij de eerste dacht ik okee mag wel iets meer. En bij de 350 cc eerst twijfel en toen okee en nu weer enorme twijfel! kan ik niet ergens in het midden krijgen.....325 cc ofzo!

Ik wil namelijk geen D cup en ik heb het gevoel dat dat wel mogelijk is met deze.

Wie was er ook alweer goed in schatten van de uiteindelijke cup? Iets met Boobies? dacht ik.......wie kan mij daarmee helpen? :D

@Tes ik weet niet vanaf welke cup heb nu komt? Ik krijg 340cc mentor voor de spier, van der weij zei dat ik hiermee uit zou komen op een D. Ik heb nu een lege 80c 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtje85 Ja kan ook echt niet wachten, eindelijk! 

Wel heel fijn dat je hulp hebt, zoals ik hier lees maakt dat alles een stuk makkelijker. 

Ben je er ondertussen al een beetje uit wat voor cup het word? Ik ben ook wel benieuwd maar zal het na de operatie gaan zien. 

Na de operatie en als het verband er na een week vanaf is zal ik foto`s plaatsen van ervoor en erna. 

De dagen tikken best snel weg. Zij gisteren tegen mijn dochter, als het weekend voorbij is dan gaat het ineens nog sneller haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tes, zo herkenbaar jouw dilemma wat de maat betreft. Ik had de keuze tussen 300 en 340. Bij het passen vond ik 300 precies goed en 340 eigenlijk te groot maar door alle verhalen hier ben ik ook gaan twijfelen.. uiteindeljk toch de 300 gekozen en ik ben er tot nu toe heel blij mee! Al zeg ik er wel bij als ze iets groter zouden zijn zou ik het ook niet erg hebben gevonden ;-)

jij vond met passen 310 iets te klein, maar 350 misschien te groot toch? Ik zou dan toch voor 350 gaan als ik jou was, want bij het passen voelt toch groter als nu in het echt. En het went heeeeeel snel! 

En 40 cc is echt geen groot verschil. Maar je moet je er zelf goed bij voelen! Wat heeft vd Weij gezegd? 

 

Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.