Ga naar inhoud

Tes : 1 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dank jullie wel meiden! Spannend hoor, pffffff. En natuurlijk laten we wat eeten he Deborah :)

Ik mag al vanaf 00.00 uur niets meer en heb dorst! Haha

mijn dochter is ziek thuis en word zo opgehaald. Best lastig want als ze ziek is wil ze het liefst bij mij blijven. Nou ja, het is voor een goed doel zal ik maar zeggen. Tot later! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, ik heb ze :D

wat een zenuwen vooraf zeg. Dat onder narcose gaan is toch wel een ding hoor. Maar goed, het zit er op en erin;)

Lieve mensen daar, ik voelde mij in goede handen. Ze hebben er voor het omdoen van de bh een spiegel voor gehouden maar dat ging zo snel dat ik het niet zo goed meer voor me kan halen. Pijn heb ik bijna niet zolang ik stil zit en de zware vrachtwagen was niet geladen denk ik. Valt dus ook mee. 2e 2 paracetamol zitten er in en ik ga braaf elke vier uur 2 tabletten nemen. Ook in de nacht. Om 3 uur was mijn vriend er weer en tegen half vijf zaten we al in de auto. Nu op de bank en straks wat eten. Ik voel me goed! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Tes:

Zo, ik heb ze :D

wat een zenuwen vooraf zeg. Dat onder narcose gaan is toch wel een ding hoor. Maar goed, het zit er op en erin;)

Lieve mensen daar, ik voelde mij in goede handen. Ze hebben er voor het omdoen van de bh een spiegel voor gehouden maar dat ging zo snel dat ik het niet zo goed meer voor me kan halen. Pijn heb ik bijna niet zolang ik stil zit en de zware vrachtwagen was niet geladen denk ik. Valt dus ook mee. 2e 2 paracetamol zitten er in en ik ga braaf elke vier uur 2 tabletten nemen. Ook in de nacht. Om 3 uur was mijn vriend er weer en tegen half vijf zaten we al in de auto. Nu op de bank en straks wat eten. Ik voel me goed! :D

 

 

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs, 

 

Nu lekker rustig aan doen, goed drinken en op tijd je pijnstilling inderdaad innemen, alleen is het echt beter om de paracetamol iedere 6 uur in te nemen en niet iedere 4 uur, anders ga je echt te veel nemen,want de max dosis per 24 uur is 4000 mg.

ik neem aan dat je ook andere pijnstillers hebt meegekregen ?

 

Fijn dat je je goed voelt, ik wens je een goed herstel meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dank je wel :D

Ik dacht dat ze om de 4 uur zei. Maar mss heb ik me vergist. Ik kreeg voor de operatie 2 paracetamol en 4 uur later, vlak voor ik weg ging ook. Ik heb geen andere pijnstilling gehad......is dat wel gebruikelijk? Mss morgen maar ff vragen als ze bellen.

 

@Marliies Dank je wel! En ja ik heb gespiekt en foto's gemaakt. Ziet er al goed uit. Blij mee :D Niet te groot en mooi vol. Nu de komende tijd afwachten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tes:

@Desert-Rose Dank je wel :D

Ik dacht dat ze om de 4 uur zei. Maar mss heb ik me vergist. Ik kreeg voor de operatie 2 paracetamol en 4 uur later, vlak voor ik weg ging ook. Ik heb geen andere pijnstilling gehad......is dat wel gebruikelijk? Mss morgen maar ff vragen als ze bellen.

 

 

Ja ik denk dat je die laatste iets eerder kreeg omdat je nog in de auto naar huis moest, en dat het zo iets comfortabeler was.

Maar normaal is het echt iedere 6 uur 1000 mg.

 

De meeste krijgen naast de paracetamol toch wel andere pijnstilling erbij, en het ligt aan de pc welke dat is, heb je toevallig geen recept bij je papieren zitten ?  dus ik zou even kijken of je het red met alleen paracetamol, dan zou dat heel mooi zijn, maar pijn hebben is nergens voor nodig, dus dan idd even aangeven als ze bellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!:D

Ik ben afgelopen maandag bij dr van der Weij geopereerd en het klopt dat je elke 4 tot 6 uur twee paracetamol mag nemen. Beetje afhankelijk van de pijn die je hebt. Ik heb ook niets anders meegekregen, maar alleen paracetamol is te doen hoor!

 

Ik hoop dat je vanavond een beetje lekker kan slapen!

Rust lekker uit!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames. Ik probeer er 6 uur van te maken. Ik zit nu op 5 en gaat prima. Lig lekker op de bank. Voor de nacht ook lekker om ze om half elf te nemen. En dan lekker in 1 ruk naar half vijf. Of ben ik te voorbarig ;p

hopelijk een goede nacht.

hoe gaat het met jou Patt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed precies hetzelfde. Voor het slapen gaan nog 2 en dan werd ik om 04.30 weer wakker en nam ik er nog 2! Vandaag heb ik er maar 2 genomen, maar dat was meer omdat ik last heb van me rug. Verder geen pijn meer dus ik stop al met de paracetamol ! Alles was wel mega opgezwollen bij mij, heb jij dat ook? Het is vandaag gelukkig veel minder, alleen mijn buik nog wel heel erg. Maar al met al valt het dus erg mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tes wat fijn dat alles goed is gegaan en je je goed voelt! Hoop dat je vannacht ook een beetje geslapen hebt! Ik had ook alleen paracetamol 1000mg om de 5 à 6 uur.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tess, gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Fijn dat het allemaal goed is gegaan! 

Ik had de tweede en derde dag eeg veel pijn en toen slikte ik om de 4 uur paracetamol en om de 4 uur ibuprofen, dus om de twee uur iets. 

Dat hielp mij wel, maar hoop dat jij genoeg hebt aan de paracetamol. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb prima geslapen. Schrok van de wekker om half vijf, zocht meteen mijn kind maar die was er natuurlijk niet :4:

paracetamol genomen en nog even verder geslapen. Laatste 2 uurtjes veel gedraaid met mijn benen vanwege mijn rug. Om de 6 uur 2 paracetamol gaat prima. Heb alleen in mijn linkerzij onder de bh band pijn. Daar zit niet de wond. Einde van de dag douchen en dan maar ff kijken wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkent iemand het volgende: ik stond net op en op welk been ik ook stond, welke beweging ik ook maakte, ademhalen, praten, met alles voelde ik een snijdende pijn in mijn linker wond. Alsof het open ging. Rechts totaal geen last. Ik durf me amper te bewegen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het letterlijk breathtaking pijnlijk!! Alles overheersend... Heb toen zelfs de kliniek gebeld, dacht dat mijn hele tepel er afgescheurd was joh. Maar vd Weij verzekerde mij dat het erbij hoorde en het ging gelukkig na een paar dagen over. Nu heb ik in die ene borst nog wel wat steekjes maar lang zo pijnlijk niet meer als de eerste week. Waarschijnlijk doe ik te veel met rechts ( ben rechts) al ontzie ik mijzelf echt zo goed mogelijk. Het is nog vers bij jou, volgende week is het vast voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gebeld:4:. Voor mijn gevoel ging de wond helemaal open. Zo voelde het, echt van links naar recht. Ik ben rechts en dit is links. En idd, ik kon geen adem meer halen voor mijn gevoel. Uiteindelijk ben ik beneden gekomen maar ik moet weer omhoog<_< ik wil toch echt straks ff douchen. Nog een paar dagen dus........:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook een paar dagen gehad en bij mij alleen rechts. 

Week later was het over. Nu gaat het alleen niet goed met me. Beide borsten zijn enorm gezwollen door vocht en lekt/ stroomt bijna uit het litteken. Ik heb ook al 3 dagen koorts. 

Vanmiddag heb ik een afspraak bij Boerhaave, helaas niet bij Van der weij want hij was vol maar bij een andere arts. Maar dat kan me nu niet schelen, er moet iets gebeuren! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Maudje:

Heb ik ook een paar dagen gehad en bij mij alleen rechts. 

Week later was het over. Nu gaat het alleen niet goed met me. Beide borsten zijn enorm gezwollen door vocht en lekt/ stroomt bijna uit het litteken. Ik heb ook al 3 dagen koorts. 

Vanmiddag heb ik een afspraak bij Boerhaave, helaas niet bij Van der weij want hij was vol maar bij een andere arts. Maar dat kan me nu niet schelen, er moet iets gebeuren! 

 

Heel veel succes. Ik ben lig al vanaf woensdag in het zieke huis. Woensdag geopereerd donderdag ook. Ze dachten eerst een bloeding maar er was wel wat bloed maar de prothese was verschoven. Nog steeds drains dat is ook nog niet minder geworden eht bloed verlies. 

Veel succes maudje hou ins maar op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.