Ga naar inhoud

Zuster89 : 6 april 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 19-9-2017 om 23:22 zei Jules90:

Dankjewel voor je reactie! Bij mij kwamen we uit op 330 en 345 cc (ivm ongelijke borsten nu) en dual plane geplaatst. Ronde, High profiel protheses omdat ik vrijwel geen weefsel heb en een zeer smal bovenlichaam heb. Denk er wel aan om voor de zekerheid nog een consult bij Veltman bijv te doen ter check. Heb jij ook meerdere consults gedaan?

Nee, ik heb maar 1 advies van chirurg gehad. Wel 2 consulten ivm twijfel maat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 25 weken po! 

 

Links blijft vreemd met liggen op buik (harde spier) en met armen boven mijn hoofd voel ik het onder mijn oksel trekken aan die kant. Och kleinigheidje.. Dat heb je met zo'n strakke spier. 

 

Vorige week zware hooibalen gesjouwd en dag erna beetje spierpijn. Voor de rest weinig last. Heel soms nog kleine steekjes. Gevoel is iets meer terug maar blijft dof rondom de tepels

 

Ben erg tevreden over hoe het eruit ziet. Littekens zijn wit aan het worden.

 

Het mindere vind ik dat je borsten vaak koud aanvoelen en ik ze nog hard vind. Pc gaf aan dat dit in jaar nog veel kan veranderen. Denk ook dat ze zo aanvoelen omdat ze ook nog eens onder strakke spieren zitten maar.... Ik klaag verder niet! Heb geen spijt van de ingreep! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 29-9-2017 om 07:32 zei Zuster89:

Vandaag 25 weken po! 

 

Links blijft vreemd met liggen op buik (harde spier) en met armen boven mijn hoofd voel ik het onder mijn oksel trekken aan die kant. Och kleinigheidje.. Dat heb je met zo'n strakke spier. 

 

Vorige week zware hooibalen gesjouwd en dag erna beetje spierpijn. Voor de rest weinig last. Heel soms nog kleine steekjes. Gevoel is iets meer terug maar blijft dof rondom de tepels

 

Ben erg tevreden over hoe het eruit ziet. Littekens zijn wit aan het worden.

 

Het mindere vind ik dat je borsten vaak koud aanvoelen en ik ze nog hard vind. Pc gaf aan dat dit in jaar nog veel kan veranderen. Denk ook dat ze zo aanvoelen omdat ze ook nog eens onder strakke spieren zitten maar.... Ik klaag verder niet! Heb geen spijt van de ingreep! 

Klinkt goed hoor! Hoe gaat het nu met je? Nog steeds helemaal tevreden? En hoe is het met die trekkende spier en het doffe gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2017 om 22:15 zei Jules90:

Klinkt goed hoor! Hoe gaat het nu met je? Nog steeds helemaal tevreden? En hoe is het met die trekkende spier en het doffe gevoel?

Hoihoi, 

 

Spier had ik afgelopen week weer last van, 4 drukke werk en privéweken gehad en op werk voor 2 gewerkt omdat we met minder mensen stonden. Toen wel weer spierpijn. Zo nu en dan wat last van door overbrlasten maar voel ik alleen met kracht zetten, rekkende beweging of op buik liggen. 

 

Dof gevoel blijft nog wel onder en net rondom de tepel dus of ik ooit volledig gevoel terug krijg...? Denk het niet maar maakt ook niet uit, was een van de risico's en de rest is vlekkeloos gegaan. Kan niet alles hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Zuster89:

Hoihoi, 

 

Spier had ik afgelopen week weer last van, 4 drukke werk en privéweken gehad en op werk voor 2 gewerkt omdat we met minder mensen stonden. Toen wel weer spierpijn. Zo nu en dan wat last van door overbrlasten maar voel ik alleen met kracht zetten, rekkende beweging of op buik liggen. 

 

Dof gevoel blijft nog wel onder en net rondom de tepel dus of ik ooit volledig gevoel terug krijg...? Denk het niet maar maakt ook niet uit, was een van de risico's en de rest is vlekkeloos gegaan. Kan niet alles hebben haha

Hi!

 

Ah dan zal het vast met de drukte te maken hebben gehad. Je bent nog steeds herstellende natuurlijk :) hopelijk wordt het steeds minder.

wel balen van dat doffe gevoel! Wie weet trekt het nog bij? Maar ik snap wat je zegt ja, als dat het enige is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2017 om 22:15 zei Jules90:

Klinkt goed hoor! Hoe gaat het nu met je? Nog steeds helemaal tevreden? En hoe is het met die trekkende spier en het doffe gevoel?

22 minuten geleden zei Jules90:

Hi!

 

Ah dan zal het vast met de drukte te maken hebben gehad. Je bent nog steeds herstellende natuurlijk :) hopelijk wordt het steeds minder.

wel balen van dat doffe gevoel! Wie weet trekt het nog bij? Maar ik snap wat je zegt ja, als dat het enige is...

Ja en dat ze snel koud aanvoelen is minder en nog wat hard maar qua uiterlijk heel tevreden dus klaag ik niet te veel over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi, al je berichten gelezen. Interressant. Hoe gaat het nu met je. Ik ben ook bij bergman geweest en nog aantal consulten gehad. Uiteindelijk besloten om door dr Nio geholpen te worden. Binnen 2 weken ben ik aan de beurt. Heb je nog tips wat betreft je herstel, littekencremes etc. Moet je btw na borstvergroting juist altijd een bh dragen of hoeft dat na de genezingsperiode niet perse? Ben ik vergeten te vragen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 21:14 zei Krissieke:

Hi, al je berichten gelezen. Interressant. Hoe gaat het nu met je. Ik ben ook bij bergman geweest en nog aantal consulten gehad. Uiteindelijk besloten om door dr Nio geholpen te worden. Binnen 2 weken ben ik aan de beurt. Heb je nog tips wat betreft je herstel, littekencremes etc. Moet je btw na borstvergroting juist altijd een bh dragen of hoeft dat na de genezingsperiode niet perse? Ben ik vergeten te vragen. 

 

 

Hoihoi, ja gaat goed hoor! Litteken crème heb ik eerste tijd gebruikt en silicone pleisters maar nu al lang niet meer. Beginnen nu wit weg te vervagen. 

 

Luister naar je lijf en advies van je chirurg. Liever keer extra bellen en navragen dan een keer te weinig. Mbt advies van bh dragen is het ook per arts verschillend. Ik draag soms iets een dagje zonder bh en thuis altijd bh loos. Maar net zoals natuurlijke borsten ka. Het gaan hangen zonder ondersteuning door de tijd heen

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 22:30 zei Krissieke:

Oke thx. Fijn dat het goed gaat. Ik moet ook littekencremes halen. Heb biodermal. Las ergens online wel dat er geen wetenschappelijk onderzoek is dat littekencremes echt werken.  Wat smeer jij en adviseer je dit

Ik had er een bij bergman gekregen en heb siliconen pleisters van hansaplast paar weken gebruikt. Moet zeggen dat ik na 5 maanden de natuur zijn werk laat doen. Trekken wit weg. Mocht ik niet tevreden zijn kunnen die siliconen pleisters achteraf ook nog wat verbeteren aan een litteken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-1-2018 om 01:15 zei Krissieke:

Oke dankjewel.  Hoe gaat nog met jou. Ben je er helemaal blij mee. En zijn ze al wat zachter geworden

Ben er zeker blij mee. Ook links steeds. Minder vaak het trillende/schuurende gevoel wat ik wel eens had na inspanning. Zijn wel wat zachter maar van mij mocht het nog wat meer. Weet niet of dit het maximale is of dat ze nog zachter worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.