Ga naar inhoud

Patries : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Ach patries het ligt allemaal aan je spier die nog moet loslaten en lipofilling is de oplossing... Dat had ik je van tevoren al kunnen vertellen..  Ach meid ik vind het zo erg voor je. Check je pb en stuur me een berichtje, er is een WhatsApp groep voor ontevreden patiënten van verdonck 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat knip en plakwerk, maar nu staat het ook openbaar.

Pff voel me zo afgescheept.. Volgens hem is de pocket niet te groot maar ligt het aan de spier. Omdat ik rechtshandig ben is die spier sterker en daarom valt m’n linker prothese meer naar buiten. Nadat hij met z’n meetlint had gemeten zei hij dat rechts zelfs meer naar buiten valt.. Dat is dus echt niet waar, rechts blijft nog enigszins staan. Nadat ik al 3x had gezegd dat ik voor corsé had gekozen omdat ik bolling bovenop wilde en dat nu niet heb kreeg ik steeds als antwoord dat ik dmv lipofilling volume bovenop zou kunnen creëren.. Alsof ik daarop zit te wachten. Ja ik kon ook groter gaan (weer dat meetlint erbij) Hmm 5cm wat we dan extra op moeten vullen, hij pakt de tabel erbij, ja dan komt u op Motiva full 725cc.. Doe ff normaal zeg, iets groter oké, maar ik wil wel normaal kunnen functioneren.. En die pijn die ik heb als ik op m’n rug of zij lig, komt allemaal door de spier.. kortom, alles ligt gewoon aan m’n spier.. Lekker makkelijk.. Op mijn vraag hoe dat dan zit met n wissel qua prijs, ja dat is de normale prijs van een vergroting.. Het huilen stond me nader dan t lachen, dus op de vraag of ik nog meer vragen had heb ik nee gezegd.. Ik merkte al dat er van zijn kant toch niks zou komen. Ik heb net samen met m’n man besloten een second opinion te laten doen.. Nog even op m’n gemak uitzoeken waar ik dat ga laten doen... 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou dus bij jou ook lipofilling en het is je spier... hmmm tjonge volgens mij zegt hij dit wel heel vaak tegen de dames..??? 

Lekker makkelijk weer!

Bij mij valt links ook naar buiten en rechts blijft staan. En ik blijf na 6 maanden ook last houden...

Ben benieuwd wat zijn excuses dan wel niet bij mij zijn.

 

Zal hem ook wel zeggen dat dit wel heel vaak voor komt... ook toevallig dat we dan allemaal hetzelfde hebben en dat de oplossing is. 

 

Beetje overdreven ook de maat die er nu in zou kunnen zeg... 

Dan kan je meteen een rollator erbij nemen om ze erop te leggen :blink:

 

Ik hou verder maar wijs mijn mond dicht

Onthouden doe ik dit wel voor als ik terug ga. Kijken wat hij bij mij te zeggen heeft...

 

Succes @Patries ik hoop dat je strakjes wel een dokter vind die jou niet afgescheept 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel echt heel vervelend! Ik hoop dat er uiteindelijk wel

een goede oplossing komt voor jou. Is het niet bij verdonck, dan wel bij n ander.

 

mijn linkerborst geneest dubbel zo slecht als de rechter en voelt vanaf het begin niet lekker. Hij valt ook lichtjes naar buiten, dus hoop dat het hier bij blijft.. ik moet nog geduldig zijn, tot nu toe ben ik verder tevreden.

 

ik lees nu wel veel slechts over verdonck, maar hij heeft ook erg veel goede resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Patries:

Haha @Tries79 een rollator:154: Ik ga ff stuk hier!! Maar idd belachelijk, kom nou.. Zie me al aankomen.. Wanneer heb jij je controle? Sorry als je dat al ergens getypt hebt, maar zoek t ff niet om terug te scrollen:69:

Ja sorry maar is toch zo :D

Das wel een goeie hè hahaha ;)

Ik zou iig niet meer rechtop kunnen lopen :4: 

 

Ik ga deze week bellen.. zit nu op een half jaar.  Dus het excuus van 6 maanden wachten is voor mij al voorbij. 

 

Ik hoop echt zo dat je strakjes wel duidelijkheid heb. Vind het zo niet leuk voor je! Je verwacht toch eigenlijk na heel zijn goede zorgen die hij had na de operatie dat hij je dan minstens goed aanhoort. Of op zijn minst eerlijk zegt ik zie wat u bedoeld... maar nee dan wordt je gewoon afgescheept. Dit zijn de opties zoveel kan ik er nog even instoppen en klaar. 

 

Vind dit ook echt weer niet netjes sorry :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tries79:

Ja sorry maar is toch zo :D

Das wel een goeie hè hahaha ;)

Ik zou iig niet meer rechtop kunnen lopen :4: 

 

Ik ga deze week bellen.. zit nu op een half jaar.  Dus het excuus van 6 maanden wachten is voor mij al voorbij. 

 

Ik hoop echt zo dat je strakjes wel duidelijkheid heb. Vind het zo niet leuk voor je! Je verwacht toch eigenlijk na heel zijn goede zorgen die hij had na de operatie dat hij je dan minstens goed aanhoort. Of op zijn minst eerlijk zegt ik zie wat u bedoeld... maar nee dan wordt je gewoon afgescheept. Dit zijn de opties zoveel kan ik er nog even instoppen en klaar. 

 

Vind dit ook echt weer niet netjes sorry :21:

Haha ja hij is ook goed, mijn man en ik moesten er heel hard om lachen!! Ben benieuwd wat hij tegen jou zegt, hou je ons op de hoogte?

Ik had er ook wel wat meer van verwacht, idd ook omdat ze altijd heel behulpzaam en vriendelijk zijn geweest. Maar schijnbaar heeft hij z’n afscheep riedeltje goed voorbereid.. Zo jammer.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Patries:

Haha ja hij is ook goed, mijn man en ik moesten er heel hard om lachen!! Ben benieuwd wat hij tegen jou zegt, hou je ons op de hoogte?

Ik had er ook wel wat meer van verwacht, idd ook omdat ze altijd heel behulpzaam en vriendelijk zijn geweest. Maar schijnbaar heeft hij z’n afscheep riedeltje goed voorbereid.. Zo jammer.. 

Ja héél erg jammer idd! Daarom ook zo benieuwd wat hij nou bij mij gaat zeggen... 

Ik hou jullie zeker op de hoogte :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Patries:

Haha ja hij is ook goed, mijn man en ik moesten er heel hard om lachen!! Ben benieuwd wat hij tegen jou zegt, hou je ons op de hoogte?

Ik had er ook wel wat meer van verwacht, idd ook omdat ze altijd heel behulpzaam en vriendelijk zijn geweest. Maar schijnbaar heeft hij z’n afscheep riedeltje goed voorbereid.. Zo jammer.. 

@Patries Eerlijk gezegd sta ik te kijken van z’n reactie. Ik had meer verwacht van hem, zeker gezien de bereikbaarheid vlak na de operatie etc. 

 

Het kan toch niet zo zijn dat je dagelijks pijn hebt en dat t dan op deze wijze wordt afgedaan. 

 

Ik snap zijn oplossing ook niet echt om te vergroten naar 725cc, dit kan toch nooit natuurlijk ogen. T geen waar hij voor staat! En als t aan je spier ligt dan lost lipofilling en/of vergroten die pijn nog niet op! Raar! 

 

Snap dat je voor een second opinium gaat! 

 

Bah wat een teleurstelling! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Eef.n:

@Patries Eerlijk gezegd sta ik te kijken van z’n reactie. Ik had meer verwacht van hem, zeker gezien de bereikbaarheid vlak na de operatie etc. 

 

Het kan toch niet zo zijn dat je dagelijks pijn hebt en dat t dan op deze wijze wordt afgedaan. 

 

Ik snap zijn oplossing ook niet echt om te vergroten naar 725cc, dit kan toch nooit natuurlijk ogen. T geen waar hij voor staat! En als t aan je spier ligt dan lost lipofilling en/of vergroten die pijn nog niet op! Raar! 

 

Snap dat je voor een second opinium gaat! 

 

Bah wat een teleurstelling! 

Hey @Eef.n ja precies, een grote teleurstelling.. Ik moet het nog steeds laten bezinken, gewoon omdat ik deze reactie van hem niet verwacht had en dan rustig aan op zoek waar ik heen wil voor een so..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Patries:

@best_boobie is the best!! :D Na deze tags zal ze vast wel even kijken denk ik haha

Ik kom er niet aan toe om je topic terug te lezen, sorry.. 
Zou je me de details even in pb willen zetten? Heb net gelezen hoe je controle bij Verdonck ging, maar de voorgeschiedenis zou ik graag ook even weten. 
Dan kletsen we even verder in pb. Ik zoek me anders suf :P

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Ik kom er niet aan toe om je topic terug te lezen, sorry.. 
Zou je me de details even in pb willen zetten? Heb net gelezen hoe je controle bij Verdonck ging, maar de voorgeschiedenis zou ik graag ook even weten. 
Dan kletsen we even verder in pb. Ik zoek me anders suf :P

 

xx BB

Dat doe ik! Dankjewel alvast xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Patries:

Hey @Eef.n ja precies, een grote teleurstelling.. Ik moet het nog steeds laten bezinken, gewoon omdat ik deze reactie van hem niet verwacht had en dan rustig aan op zoek waar ik heen wil voor een so..

@Patries Ja dat geloof ik! Vond hij t acceptabel dat je dagelijks pijn had? Of had dit nog tijd nodig? 

 

Lijkt me moeilijk een pc te kiezen voor n so. T vertrouwen in de pc waar je n goed gevoel bij had is weg... 

 

misschien weet bestboobie daar ook iemand voor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Eef.n:

@Patries Ja dat geloof ik! Vond hij t acceptabel dat je dagelijks pijn had? Of had dit nog tijd nodig? 

 

Lijkt me moeilijk een pc te kiezen voor n so. T vertrouwen in de pc waar je n goed gevoel bij had is weg... 

 

misschien weet bestboobie daar ook iemand voor! 

Hi @Eef.n Toen ik zei dat ik pijn heb werd daar overheen gepraat. Het woord spier viel weer n keer en dat was het. Ik heb best_boobie al een pb gestuurd, eens kijken wat zij ervan zegt. Wordt vervolgd.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.