Ga naar inhoud

Patries : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Patries:

Hey @Beevee! Ja het is me echt zo meegevallen. Vandaag wel even n mindere dag, toch best wat pijn aan de linker kant, maar dat komt vast wel goed! 

Voor je het weet ben jij aan de beurt! Waar ga je en hoeveel cc krijg je?

Hoi @Patries ik zou 355 CC krijgen achter de borstspier bij dokter Vangenechten in Hasselt (ben van Belgïe).

zie  er erg naar uit, alleen beetje bang voor de pijn achteraf.  Met twee kleine kinderen nog (1,5 jaar en 3 jaar dan) ze zitten momenteel ook echt in hun mama mama fase!!  Vermoeiend, maar ik wil het echt niet uitstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren was echt geen leuke dag. Best wel wat pijn en niet weten hoe ik moest hangen of zitten. Was steeds blij als het tijd was om een pijnstiller te nemen.. Maaaaar, vannacht best goed geslapen en voel me prima! Pijn is een stuk minder en merk dat ik makkelijker kan opstaan en bewegen :) Denk dat ik het ergste achter de rug heb! Ik word ook erg gelukkig als ik naar beneden kijk:wub: beetje jammer van t verband, maar dat is voor t goede doel zullen we maar zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer n dagje verder, zo goed als pijnvrij :) Wel nog meer geïrriteerd door m'n verband wat aan alle kanten los gaat zitten en enorm jeukt.. En dan bedoel ik vooral plaatsen waar ik niet bij kan.. Lang leven m'n pollepel en rugkrabbertje, m'n beste vrienden op t moment haha. Gelukkig mag het er volgende week donderdag "al" af, hoop dat ik dat kan volhouden, ben ondertussen ook wel heel nieuwsgierig hoe ze eruit zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Patries! Blij te horen dat het goed gaat! Bij mij begint het verband ook serieus te jeuken! En onderaan komt het los... Maar ik probeer vol te houden :rolleyes: Ik ben ook enorm nieuwsgierig! Dat het maar snel volgende week donderdag is en we onze kado'tjes kunnen uitpakken :wub: Ben al bijna van de pijnstillers af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @PacificLady! Ik kan ook niet wachten! Ik heb t gevoel dat m'n linker borst meer gezakt is dan de rechter. Daar voel ik de bolling bovenop sterker. Dat gaat allemaal nog veranderen natuurlijk, maar dat voelde ik straks. Heb jij je band al eens afgedaan? Ik wilde straks even een keer lekker onder m'n oksels wassen dus had m even afgedaan, voelt toch weer wat frisser :) 

Hoe gaat t verder met jou? Nog pijn of ongemakjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei PacificLady:

@Patries ik heb mijn verband er mogen afhalen! Meer uitleg in mijn operatieverslag ;)

 

Ooh echt?! En... ben je happy met het resultaat? 

 

Waar vind ik je operatieverslag trouwens? 

 

Oh @Patries ik heb reactie van Stephanie. Je kan een sportbh daar aanschaffen, deze is van t merk Anita en hebben ze op voorraad. Of ze zei dat ze bij de Hunkemöller tegenwoordig ook sportbh's hebben met een voorsluiting. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al heel tevreden met het resultaat. Ziet er al heel mooi uit! Ben benieuwd naar de evolutie de komende weken. Ik heb momenteel de hema heavy sport aan. Heb online een carefix anna en ava besteld. Die kunnen elk moment geleverd worden. Heb momenteel een 80E aan, en hij zit zeker niet los :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Patries:

@PacificLady en @Eef.n ik heb net contact gehad met Stéphanie en ik mag het verband er ook afhalen:43: ik ga morgen even naar Hunkemöller. Stephanie zei dat die goed zijn, als ze maar niet te strak zitten. Ooh kan niet wachten, nog 1 nachtje dan kan ik ze eindelijk zien. En dan ben ik verlost van dat verband :) 

Wauw! Spannend!!! Ben zo benieuwd wat je ervan gaat vinden! Vindt je t niet eng om t verband te verwijderen? 

 

Ik wacht mooi nog een weekje! Ik heb nog best vaak pijn en vindt t doodeng om t verband te verwijderen! 

 

Laat je weten hoe t was!! Hoe ga je je maat bepalen? Over t verband heen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PacificLady en @Eef.n... Ik ben verliefd:wub: Ik vind ze zo mooi!! Kan gewoon niet geloven dat ze van mij zijn.. Ik heb bij Hunkemöller een zwarte level 2 genomen, die met rits vond ik wel erg drukken.. Heb nu 80D:wub: aan, maar ik denk eerlijk gezegd dat die te klein gaat worden.. Het lijkt wel of ik ze een soort van voel ontspannen zonder het verband erom. Links is meer gezakt dan rechts, maar vind het eigenlijk al heel mooi zo. Links hoeft van mij niet heel veel lager..

Zucht, ik ben een blij mens :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10 po:

Alles gaat goed! Geloof dat ik niks te klagen heb wat m'n herstel betreft. Ik heb alleen s'morgens met opstaan een heel klein beetje een stijf gevoel, maar dat is na 2 minuten weg. Nog lekker een weekje vrij, dus dat zien we dan maar als vakantie:D  Donderdag mogen de hechtingen eruit en dan kan ik gelukkig weer normaal onder de douche staan, daar kijk ik wel naar uit. 

Over het resultaat ben ik nu al heel tevreden! Kan me niet voorstellen dat mn boobs nog mooier zullen worden dan ze nu al zijn:wub: Alle lof voor dr. Verdonck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.