Ga naar inhoud

Patries : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Silvana:

hahaha wat leuk! Ik kan niet wachten tot ze bij mij ook in de weg zitten hehehe. Weet je toevallig of je ook kan passen op de dag van de ingreep? Liefs!

Hoi ! Ja je kan nog passen de dag van de ingreep. Stuur miss een mailtje tussen welke maten je nog twijfelt zodat ze deze zeker liggen hebben dan :) ! Toen dr Verdonck voor de operatie kwam vragen, 'heb je nog vragen of wil je nog spreken over de maat?' Zei ik nee hoor maar bedoelde ik : ik ben er klaar vooooor geef mij boobies hahaha . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Eef.n:

Nee, voor mij ook niet! Zo spannend! Gelukkig is t zo vrijdag! T enige waar ik tegenop zie is t herstel. Hebben jullie dat ook? 

 

 

Ik zie er niet echt tegenop, ik maak me meer zorgen over hoe het gaat lopen als ik alles aan anderen moet overlaten.. Ik ben nogal een controlfreak.. Loslaten zal het magische woord van de komende weken worden. En oogkleppen opdoen.. En natuurlijk dankbaar zijn dat ik mensen om me heen heb die me willen helpen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Patries dat klinkt heel erg herkenbaar! Ik ben precies t zelfde.. maar ik heb vertrouwen in de mensen om me heen en ben ze net als jij ook er dankbaar dus ze doen het met de beste bedoelingen! Hopelijk begrijpen de kids het een beetje.. 

 

Hoe oud waren jouw kids ook alweer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2017 om 12:47 zei Patries:

@PacificLady en @Ellie737 ik heb net de mail met mijn tijd ontvangen! Ik moet om 10.15 aanwezig zijn, 11.00 operatie! Jaaa het gaat echt gebeuren:43:

Ook nog een kleine wijziging: het wordt toch Motiva Corsé 410cc:45: 

Nog een paar nachtjes slapen!!

Whoop whoop!! Mijn uur werd bevestigd op 13u aanwezig en 13u45 onder het mes. De laatste dagen met kleine borstjes zijn geteld :D Spaaaaannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoew, zo spannend!! 

 

Heb afgelopen dagen al vrij gehad en voel serieuze 'nesteldrang'! Haha... heel t huis extra uitgebreid gepoetst, was weggewerkt,  extra boodschappen gehaald. Hebben jullie hier ook last van?! 

 

'Voor' foto's ga ik vandaag ook nog maken. Zou zonde zijn als ik die niet heb. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Eef.n:

Woehoew, zo spannend!! 

 

Heb afgelopen dagen al vrij gehad en voel serieuze 'nesteldrang'! Haha... heel t huis extra uitgebreid gepoetst, was weggewerkt,  extra boodschappen gehaald. Hebben jullie hier ook last van?! 

 

'Voor' foto's ga ik vandaag ook nog maken. Zou zonde zijn als ik die niet heb. 

 

 

Hier ook nesteldrang gehad!  Hoort er helemaal bij denk ik. :-) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow lekker, dus bij jullie is alles lekker fris. Ik heb gisteren alle bedden verschoond en ff vlug door m'n huis gedaan, maar verder heb ik geen tijd gehad voor nesteldrang.. veel gewerkt afgelopen dagen. Ik heb een schoonheidssalon en omdat ik 2 weken dicht ga heb ik even enorme drukte. Nog 5 afspraken vandaag en dan heb ik "vakantie" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.