Ga naar inhoud

Patries : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! ik zal me even voorstellen: ik ben 35, mama van 2 lieve kids (3 en 8) en ik ben sinds een paar dagen op deze site aan t snuffelen. Ik ben nooit gezegend geweest met een mooi, vol decolleté en nu na 2 zwangerschappen en bijna 25 kilo te zijn afgevallen is er helemaal niks van over. ik riep vroeger al dat ik ze wilde laten vergroten, maar dat is er nooit van gekomen. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en besloten dat er binnen nu en een jaar toch echt iets gaat gebeuren aan m'n grootste onzekerheid..!!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het BF!

Goed dat je nu besloten hebt je grootste onzekerheid aan te pakken! Weet je al een beetje hoe of wat? En waar? Hier kun je in ieder geval veel informatie vinden over pc's en de ervaringen ermee. 

Veel plezier zovast met de voorbereidingen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
12 uur geleden zei Patries:

Ik heb zojuist de voicemail van de Belgian Breast Clinic ingesproken. Omg, vind dit al spannend:blush: Hoop dat ze snel contact opnemen........ Zijn er dames die hun ervaring bij deze kliniek willen delen? Ow ik zit te wippen op mn stoel haha

Via de zoekbalk vind je meer informatie over deze kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Kan iemand me helpen, want na mijn consult van gisteren is het nogal druk in m'n hoofd haha. Ik kan kiezen tussen 350 of 380 cc, waarbij ik terug in de auto begon te twijfelen of 380 niet te groot wordt. Later dacht ik aan alle verhalen hier dat de meesten toch liever het maatje meer hadden gekozen omdat ze ze toch te klein vinden en volgens Verdonck zou het een kwart cupmaat schelen, dat is ook bijna niks toch? Maar dan.. Ik kan kiezen tussen sebbin, mentor en motiva, waarbij mentor gevoelsmatig afviel. Mijn voorkeur gaat uit naar motiva. Maar nu zag ik dat motiva 4 soorten heeft. Als het de corsé is is dat geloof ik de high profile, heb ik dat goed? Ik heb nu een lege a cup, zou ik dan met 380cc motiva op een d uitkomen? Ze zouden achter de spier worden geplaatst, maar las ergens dat Verdonck dan dus dual plane bedoeld. Zo gek, in de auto zat ik al mijn vragen door te nemen en dacht dat ik alles wel wist, maar nu komen er zoveel vragen naar boven.. Hoop dat iemand me kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patries! Ik ben gisteren ook op consultatie geweest bij Verdonck. Toevallig :-). Ik ga voor de Motiva kiezen. Die zijn niet goedkoop maar voelen zo goed aan. Ik ben geen smalle dus ga voor  420cc kiezen. Ben 31 en heb ook al een kindje van 6. Ik wil borsten die bij mijn lichaam passen. Als ik jou was zou ik voor de 380cc gaan. Dan kom je zeker op een D uit denk ik. Ik zou graag een E willen en heb nu een Bcup. Ik ga via email een aantal mogelijke datums krijgen voor de operatie. Spannend :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei PacificLady:

Hallo Patries! Ik ben gisteren ook op consultatie geweest bij Verdonck. Toevallig :-). Ik ga voor de Motiva kiezen. Die zijn niet goedkoop maar voelen zo goed aan. Ik ben geen smalle dus ga voor  420cc kiezen. Ben 31 en heb ook al een kindje van 6. Ik wil borsten die bij mijn lichaam passen. Als ik jou was zou ik voor de 380cc gaan. Dan kom je zeker op een D uit denk ik. Ik zou graag een E willen en heb nu een Bcup. Ik ga via email een aantal mogelijke datums krijgen voor de operatie. Spannend :-) 

Hey dat is toevallig:) Ik heb zojuist besloten dat t inderdaad motiva 380cc gaat worden. Ik ben ook niet smal en wil niet achteraf spijt krijgen dat ik die 30cc meer niet heb genomen. Ik word deze week gebeld om een afspraak te maken. Hoop morgen al, dan heb ik een datum om naartoe te leven. Wanneer zou jij het liefst geopereerd willen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gevraagd naar een datum ergens eind januari omdat dit het beste uitkomt met mn werk. Ze gingen mij een aantal datums doormailen. Ik hoop ook snel een dag te hebben om naartoe te leven. Ik kijk al uit naar mn nieuwe borsten, die veel beter bij me zullen passen :-) Wanneer wil jij geopereerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei PacificLady:

Ik had gevraagd naar een datum ergens eind januari omdat dit het beste uitkomt met mn werk. Ze gingen mij een aantal datums doormailen. Ik hoop ook snel een dag te hebben om naartoe te leven. Ik kijk al uit naar mn nieuwe borsten, die veel beter bij me zullen passen :-)

Ik wil ook het liefst eind januari/ begin februari. Super leuk, denk dat we qua datum dicht bij elkaar geholpen gaan worden:) Zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik sluit me bij jullie aan. Ben ook 17 december op consult geweest bij dr. Verdonck. En ook een goed gevoel aan over gehouden.

Ik ben op 3 februari aan de beurt (als ik het durf, want nu ik de knoop heb doorgehakt begint de twijfel weer toe te slaan).

O en wat die corse betreft, dat is blijkbaar de ultra high profile. Niet mijn keuze want ik wil graag een natuurlijk effect. Ik ga ook voor Motiva. Verdonck adviseerde bij mij de full (=high profile als ik goed begrepen heb). 

Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Patries:

We hebben een boob-date!! Ik mag ook 27-01 :D 

En bij deze heb ik jou ook een officiële datum gegeven,heb ook je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu ook verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten.

En wat leuk , dan zullen jullie elkaar wel tegen gaan komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

En bij deze heb ik jou ook een officiële datum gegeven,heb ook je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu ook verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten.

En wat leuk , dan zullen jullie elkaar wel tegen gaan komen.

xx

Dank je wel Desert-Rose! Eindelijk een topic met operatie datum:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Zanne:

Hoi, ik sluit me bij jullie aan. Ben ook 17 december op consult geweest bij dr. Verdonck. En ook een goed gevoel aan over gehouden.

Ik ben op 3 februari aan de beurt (als ik het durf, want nu ik de knoop heb doorgehakt begint de twijfel weer toe te slaan).

O en wat die corse betreft, dat is blijkbaar de ultra high profile. Niet mijn keuze want ik wil graag een natuurlijk effect. Ik ga ook voor Motiva. Verdonck adviseerde bij mij de full (=high profile als ik goed begrepen heb). 

Suzanne

Hey Suzanne, ik heb je berichtje helemaal gemist. Join the motiva club haha

Oei waarom begin je te twijfelen meis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.