Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben 'roosie' 18 jaar en denk eigenlijk al 2 jaar lang aan een bv. In de pubertijd werd al snel duidelijk dat mijn borstgroei nauwelijks tot eigenlijk bijna niks was/werd en dacht ik al gauw aan een bv. Heb het hier altijd open met mijn ouders over gehad (mijn moeder heeft 15 jaar geleden ook een bv gedaan omdat ze gingen hangen) en die hebben gezegd mij daar altijd in te steunen als ik oud genoeg zou zijn, ook financieel gezien gelukkig! :rolleyes:

Eindelijk een paar maanden geleden 18 geworden, maar helaas was het toen financieel niet mogelijk om de operatie te doen. Maar lucky me heeft vorige week zaterdag te horen gekregen dat ik ze mocht gaan uitzoeken :1bouncingboobs: dus ik meteen het net op gegaan voor klinieken etc:D Ik heb volgende week dinsdag een eerste afspraak bij de Beaucare kliniek, heb positieve berichten gelezen maar ook negatieve dus ben erg benieuwd! En 3 september heb ik een afspraak bij de Boerhaave kliniek:D Ik heb geen cupmaat.. tenminste ik pas geen bh dus dat versta ik onder geen cupmaat en ik hoop op een kleine c (ben alleen bang dat dat niet haalbaar is) maar goed alles is beter dan nu

Ik kan echt niet wachten wou dat ik met alles de tijd kon versnellen. Hoop echt dat er aan het einde van de rit 2 mooie boobies op zitten kan ik me eindelijk ook eens vrouwelijk voelen, want believe me het is echt niet leuk als je zusje van 14 al bijna met een c cup rond loopt en me zus ook en ik gewoon totaal plat ben;)

Maar goed tot zover mijn voorstelronde:D alle tips over klinieken en vragenlijstjes zijn welkom!

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Roosie,

Welkom! :D

Wat fijn dat je ouders zo achter je staan en je zelfs financieel zullen steunen! En je moeder heeft ook een bv gehad dus ze kan ook meespreken over alles wat er bij komt kijken, kun je vast ook met al je vragen bij haar terecht! :7:

Wens je alvast veel lees- en postplezier op het forum en succes met je consulten binnenkort. Ik zal ook effe je naam in je titel zetten en nog wat info, dan krijg je vast vlugger reacties in je topic!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie

Welkom op het forum

Ik heb in juli een consult gehad bij Beaucare, daar moet je je maar niet te veel van voorstellen, maar alle vragen die je zelf hebt worden zeker goed beantwoord

En ik word 22 september ook daar geholpen, dan hoop ik van een kleine A naar een C te gaan

Succes

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Door wie was je geholpen bij Beaucare? Ik had het gevraagd aan de telefoon en ik wordt geholpen door Vrambout.. maar volgens mij had ik gelezen dat hij dan zoiezo niet degene is die je gaat operen (kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen/begrepen hoor) :blush:

Jou wachttijd was daar dus ongeveer 2 maanden?

Succes in ieder geval hopelijk komen ze op een C uit bij je!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee een leeftijdsgenoot :136:

Wauw wat fijn dat je ouders gelijk achter je staan, dit had ik helaas niet.. :rolleyes:

Maar ik herken je echt heel er goed! Ik ben ook vertrokken van een kleine aa/a

Paste bh's met vulling anders ook geen :( en mijn zus maar rond paraderen met een volle D!

Nu is het voor mij 5 weken geleden en wauw meid het best ooit :D

Ik kan met gemak bh's vinden en ik voel me vrouw!

Ik ga je volgen hoor!

En een kleine C dat moet wel haalbaar zijn ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik had het consult met Dr Vrambout en word geopereerd door dr Plovier , en zover ik weet gaat het altijd zo bij Beaucare

Ik moet nog 4 weken en 6 dagen wachten, jaja ik tel al af, het gaat snel genoeg

Gr Mar

Oke had ik het dus toch goed begrepen, vind ik toch wel nadeel dat je niet het gesprek met dr Plovier zelf heb, dat zou me denk ik wat meer gerust stellen.. maar gelukkig zijn er genoeg klinieks dus keuze zat als het niet klikt!

Ik snap dat je de dagen aan het aftellen ben.. ik ben zelfs al de dagen aan het aftellen tot mijn eerste consult haha :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisje,

Ik ben inderdaad ook erg blij dat me ouders me helemaal steunen, wat jammer dat, dat niet het geval was bij jou.

Heb je dus alles zelf geregeld en ook gefinancierd? Als dat zou is petje af hoor :36:

Wat fijn dat jij al bent geopereerd en dat je zo tevreden bent!:D

Ik kan me inderdaad helemaal voorstellen dat je je nu meer vrouw voelt;) Hoop dat ik dat gevoel na mijn operatie ook zal gaan krijgen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie.

Ik word dinsdag geopereerd bij beaucare.. dus kan je helaas nog niet vertellen over mijn ervaringen..

Maar zodra ik ben geopereerd plaats ik een verslag.. ;)

Ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord over Beaucare.. en veel mooie foto's gezien..

Succes met je keuze..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Hihi nou gelukkig na een half jaar zijn mn ouders gaan inzien dat ik er mee zat ;)

En tenslotte hebben we iets kunnen regelen voor het financiele deel :D

Mn moeder vind het nu ook heel mooi en mn ouders staan helemaal achter mijn beslissing :D

Succes meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18 Hoi mii18 super spannend dat je dinsdag al geopereerd wordt! Ik ga je verslag zeker lezen ben erg benieuwd naar je ervaring daar. Ik heb er inderdaad positieve verhalen over gehoord en over de Boerhaave kliniek ook, dus ik ga gewoon op mn gevoel af bij wie ik me het fijnst voel. Good luck met je operatie :36:

@Prinsesje Hoi Prinsesje wat toevallig dat je ook dezelfde klinieken heb bezocht, die ik allebei nog moet gaan bezoeken. Ik zie dat je uiteindelijk bij Boerhaave bent geopereerd. Wat gaf jou de doorslag dat je daarnaartoe ben gegaan? xxx liefs Roosie

@Marisjuh Hoi Marisjuh fijn dat het allemaal toch nog is goed gekomen:D Zou ik misschien je ww mogen om je foto's te bekijken hoe het is geworden? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prinsesje Hoi Prinsesje wat toevallig dat je ook dezelfde klinieken heb bezocht, die ik allebei nog moet gaan bezoeken. Ik zie dat je uiteindelijk bij Boerhaave bent geopereerd. Wat gaf jou de doorslag dat je daarnaartoe ben gegaan? xxx liefs Roosie

Tja, eigenlijk vooral vanwege de wachttijden. En ik vond het bij Beaucare vervelend dat je niks van tevoren weet; je spreek de chirurg pas op de dag zelf ook dan wordt ook pas bepaald wat voor prothese je precies krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ik ben me al zo goed mogelijk aan het inlezen, zodat ik zelf straks ook een beetje mee kan praten als ik bij zo'n consult ben :108: Ook heb ik een vragenlijstje gemaakt dus gaat hopelijk helemaal goed komen. Morgen al mijn eerste consult dus ben erg benieuwd!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen :rolleyes:

Nou vandaag dus mijn eerste consult gehad bij Beaucare (maar goed dat ik idd wist dat ze nog volop in verbouwing zaten anders zou dat wel afschrikken haha) Ik netjes samen met mijn ouders rond 1 uur aanwezig en om kwart over 1 had ik mijn gesprek. Het was rustig in de wachtkamer en ik was ook ongeveer rond mijn tijd aan de beurt. Het begon met de vraag van voor wie zijn we hier en waarom... (ik dacht meteen van duuuh dat zie je toch wel :blink:) Maar goed ik reageerde gewoon netjes dat we er voor mij voor ivm een bv. Ik moest zeggen wat ik nu voor maat had (nou plat) en vertelde hem dat ik graag naar een C wilde. Ik mocht me gaan uitkleden hij keek 1 seconde zei dat ze mooi symmetrisch waren en ik kon me weer aankleden.. woo dat ging snel dacht ik. Maar om een lang verhaal kort te houden vond ik het een fijn gesprek en heb ik er wel een positief gevoel bij.Ik snap wel wat iedreen bedoeld met dat het een routine klus voor hem is en af en toe had ik zelfs het gevoel dat ik meer wist dan hem haha, maar dat was meer dat hij het niet vertelde maar als ik er over begon hij wel allemaal wist wat ik bedoelde hoor;)Mijn wens van een c-cup zou makkelijk kunnen volgens hem, maar b was ofcourse wat natuurlijker maar toch ga ik voor de C-cup en dat kon makkelijk zei hij. Hij had het over tussen de 300/350 cc achter de spier met een ronde ruwe prothese (ik was eigenlijk van anatomisch uitgegaan omdat ik nauwelijks weefsel heb en eigenlijk had gelezen dat je dan bij een ronde prothese randen gaat zien.. weet iemand hier iets van??)

Ik heb meteen een datum vastgelegd 21 September om 10.00 's ochtends en moet zoals de meesten ook voorbeeld foto's meenemen, ga nog steeds volgende week vrijdag naar Boerhaave om te kijken wat mijn gevoel daar is en om te kijken wat mijn opties volgens hun zijn (ik hoop niet dat hun tegenstrijdige dingen gaan zeggen ofso) Mocht ik toch gaan twijfelen kan ik altijd nog afzeggen bij Beaucare dus ben erg benieuwd naar volgende week vrijdag bij Boerhaave

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow oke ik heb 6 september een afspraak gemaakt bij hun.

Mare fotos meenemen hoe bedoel je dat?

Als ik zo kijk na sommige hun borsten denk ik mijn god dat is klein terwijl ze een E hebben :blush:

En als ik het goed begrijp heb je zelf geen keuze welke implantaat en de plaatsing?

En je kan al 20 september geholpen worden ???????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.