Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Heey Mandykuh,

Met die foto's meenemen bedoelen ze dat je voorbeeld foto's moet meenemen van borsten waarvan je graag zou willen dat ze van jou ook zo worden (zo kan je een duidelijk beeld geven van je wensen)

Ik kon zelf wel voorkeur geven voor een ronde prothese of een anatomische maar hij was meer voor de ronde protheses en dat vond ik persoonlijk ook mooier dus kies ik daarvoor, ook kan je zelf aangeven waar je de incisie wil en die wil ik graag onder de borst en dat was prima. Maar volgens mij kan je inderdaad niet altijd kiezen hoor welke implantaat je wil.

Maar ik kan inderdaad 21 september al terecht!! :126: vond het ook echt snel want las altijd van iedereen dat die zo lang moesten wachten, maar vind het alleen maar fijn. Ik ga wel alsnog naar Boerhaave als een soort second opinion, maar mn gevoel is bij Beaucare wel goed en heb ook al mooie foto's gezien van mensen daar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Roosie,

Fijn dat je consult je goed is meegevallen en je ook al snel aan de beurt kan mocht je besluiten het daar te laten doen. En je wensen zijn mogelijk dus kan niet beter! Maar een tweede opinie kan nooit kwaad natuurlijk, benieuwd wat je volgende consult zal opleveren en waar je uiteindelijk zult gaan. Als je besluit vast staat kun je een moderator op de hoogte stellen en dan passen we je titel aan en verhuizen we je topic naar de operatieverslagen. Spannend allemaal!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey eefje,

Ik ben inderdaad erg blij dat zoiezo al bij 1 kliniek mijn wensen mogelijk zijn, want daar was ik erg bang voor dat dat een probleem zou worden. Hij zei ik kan er zelfs een D op plaatsen maar dat vond ik wat overdreven haha :36: en hij bedoelde het gewoon als voorbeeld dat er veel mogelijk is. Zodra ik mijn keuze weet geef ik het door!

xxx :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie..

Ik heb je gisteren gezien geloof ik..

Je was met je ouders toch??

Ik zat op de bank met mijn vriend, shaggerijnig te wezen want moest 2.5 uur wachten voordat ik geholpen werd.. :(

Maar je hebt er dus wel een goed gevoel bij? Mooizo..:)

Ben benieuwt voor welke kliniek je nu gaat kiezen..

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie..

Ik heb je gisteren gezien geloof ik..

Je was met je ouders toch??

Ik zat op de bank met mijn vriend, shaggerijnig te wezen want moest 2.5 uur wachten voordat ik geholpen werd.. :(

Maar je hebt er dus wel een goed gevoel bij? Mooizo..:)

Ben benieuwt voor welke kliniek je nu gaat kiezen..

Liefss.. :58:

Hoi mii18

Oooh echt was jij dat serieus?? En ik zat al te denken van nou misschien is zei het wel.. maar toen dacht ik toch van neee ze moest er al om 12 uur zijn en aangezien ik er pas om 1 uur was dacht ik dat je al wel op de operatietafel zou liggen, maar ik was dat dus inderdaad mijn met ouders. Vervelend joh dat je zo lang moest wachten.. Maar vertel hoe is gegaan allemaal?? ben erg benieuwd! ^_^

Ik heb een positief gevoel over gehouden aan het consult, maar het is maar wel goed dat ik me had ingelezen want het is niet echt een man die uit zichzelf vertelde, maar meer antwoorden gaf op mijn vragen. Maja ieder zo zijn eigen manier en mijn ouders hadden ook een positief gevoel en dat is het belangrijkste. Volgende week naar Boerhaave en dan hoop ik een keuze te kunnen maken

Liefs : :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dat was ik..

Vind het eigenlijk best grappig nu ik dat weet dat jij er ook was..

Maar ik was te shaggerijnig en zenuwachtig om er verder over na te denken.. :blush:

Maar fijn dat jij en je ouders een goed gevoel hadden..

Ik vond het consult ook maar een beetje apart toen..

Hij vertelde alles heel snel maar hij gaf wel goed antwoord op je vragen..

En in dat noodgebouw, tja alles was wel heel schoon enzo! Dus dat maakt het verder ook niet uit toch..

Mijn verslagje kun je lezen in mijn topic.. Even kijken bij actieve onderwerpen vandaag en daar vind je hem.. :)

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Miss v

Ik had het gelezen ja op het forum dat hij weggaat, er is mij niet verteld wie mij gaat opereren vrambout schreef 2 namen op mijn papiertje, dokter Plovier en volgens mij dokter vlems (als ik het goed heb gelezen, want zijn handschrift is niet zo duidelijk) Maar zodra ik voor 100% besluit om het bij Beaucare te laten doen, dan ga ik bellen wie ik heb. Ik hoop echt dr Plovier, anders baal ik echt..

Jij ook veel succes

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja juig maar niet te snel bedacht ik me net 5 min geleden, las net namelijk dat a70 op 17 september geopereerd zou worden en toen ze belde vandaag/gister? had ze dus niet plovier maar die andere. Ze is nu naar 20 september verplaatst en heeft uiteindelijk Plover, dus met andere woorden is het nog steeds niet zeker, want ze hebben bij mij geen naam genoemd maar ik ging er gewoon van Plovier uit, omdat iedereen die had (bij het vastleggen had ik er dus ook niet naar gevraagd,dom..)

Met andere woorden ik kan niet wachten totdat het maandag is om te bellen welke chirurg er achter mijn naam staat.. en heb zo'n naar gevoel dat ik geen geluk heb, want ik kon ook al zo snel geopereerd worden...

Ik zit mezelf ook alleen maar helemaal gek te maken hier :122: en te stressen, dus hopelijk gaat het weekend snel voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Roosie,

Laat het mij ook even weten..??

Ik ben ook wel heel erg benieuwt hoor..

Vind het gewoon balen voor iedereen dat ie weggaat..

en zeker voor de meiden die al heel lang wachten..

Hopelijk komt er een oplossing..

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen,

Ik ben de afgelopen week nauwelijks online geweest en had niks gepost, omdat ik al die tijd nog in onzekheid zat en van het forum werd ik ook alsmaar zenuwachtiger over het feit of ik wel of niet door Plovier geopereerd zou worden bij Beaucare.Maar goed vandaag is er eindelijk een einde gekomen aan mijn onzekerheid!

Afgelopen maandag had ik mijn vader contact laten opnemen met Beaucare kliniek, omdat ik natuurlijk ook alle verhalen had gelezen op het forum dat dr Plovier wegging en ze vertelden dat ik dinsdag 21 September gewoon door dr Plovier geopereerd zou worden (en ze vertelden ook gewoon eerlijk dat Plovier de kliniek gaat verlaten, maar dat hij voorlopig nog parttime werkt op ma-di-woe). Ik vertrouwde dit eigenlijk niet, omdat ik hier op het forum had gelezen dat a70 werd geopereerd door Dr Plovier in Brussel op een alternatieve locatie ook op 21 September. Dus ik had maandag middag een e-mail gestuurd naar dr Plovier om meer duidelijkheid hierover te krijgen en kreeg dinsdag een e-mail van hem terug dat hij contact met mij zou opnemen. Uiteindelijk werd ik vanmorgen door hem gebeld en hij vertelde dat hij inderdaad op dinsdag 21 september 's morgens 2 mensen opereert op een alternatieve locatie, maar dat hij daarna gewoon naar Beaucare komt. Hij had vanmiddag ook nog even mij vader netjes gebeld en vertelde daar precies hetzelfde maar dat ik niet om 10.00 aanwezig hoefde te zijn, maar dat 11.00 ook optijd was. Dus ik ben BLLIIIIIJJJ :126: Had morgen eigenlijk ook een consult bij Boerhaave in Amsterdam, maar heb toch besloten om mijn operatie bij Beaucare te laten doen, dus ga ik die afbellen.

Dus dat wordt aftellen, nog maar 3 weekjes woeeeeeeh!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.