Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hmm denk ongeveer wel na een dag of 12, zeg maar 2 weken..

Tenminste vanaf toen ging ik mezelf weer beter voelen en had ik geen pijn meer..

Denk als je gewoon rustig aan doen en niks forceert en dan wel weer gaat lukken..

Hoelang denk je zelf??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had zelf ook zoiets in me hoofd, hoop dat het misschien iets eerder kan dan twee weken. Maar zoals je zegt niks forceren dus wat niet gaat dat gaat niet.

Vandaag had ik dus mijn nieuwe klas gezien en meteen weer in een projectgroep ingedeeld van 8 meiden, die ik allemaal niet ken... Maar nou moet ik ze dus gaan vertellen dat ik er twee weken niet ben ivm een bv..

k vind het best eng om dit te vertellen omdat ik ze allemaal niet ken :blink: Maja ik moet wel iets vertellen, want dat betekent dat ik twee weken niks aan dat project kan doen (ja thuis misschien wel wat)

Mijn pa zei van ja je moet gewoon vertellen dat je een operatie heb en niet vertellen wat voor een, maja dat lijkt me echt stom want dat gaan ze meteen zien..

Ik zie ze donderdag weer, dus ik denk dat ik al mijn moed bij elkaar ga verzamelen en het ze ga vertellen. Moet het natuurlijk ook tegen mn teamcoach vertellen (man) dus dat is dan weer wat minder :124:

Maja je moet er iets voor over hebben he! En dat heb ik er zeker voor over :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastige situatie..

Als het toch daarna op gaat vallen dan zou ik het inderdaad gewoon eerlijk vertellen!

Het is toch jou keuze!

Snap wel dat het moeilijk is om te vertellen hoor vooral als je ze niet kent!

Succes ermee :) Laat even weten hoe het ging als je het verteld hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Roosie

Je kunt ook vaag blijven zoals je vader zegt en achteraf als ze er naar vragen misschien meer uitleg geven als je daar zelf behoefte aan hebt, en misschien ook prettiger omdat je dan ook wat langer de tijd ervoor hebt en in de tussen tijd sommige wat beter hebt leren kennen

Maar vooral luister naar jezelf

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi roosie,

Vraag me af als ze je toch niet goed kennen, is het ze misschien niet eens op gevallen dat je nu geen grote boobs hebt. Dus weten ze het verschil straks niet eens.

Als je het liever niet vertelt zou ik ook gewoon vaag blijven. het vertellen kan altijd nog.

Bij mij op het werk weten alleen 3 naaste collega´s het (van de ruim 20 vrouwen die er werken). En met sommigen werk ik echt al een aantal jaar en die weten echt wel dat ik slecht 2 erwtjes heb!!! Het lijkt me ook dat het straks vanzelf wel opvalt, maar als ze het willen weten vragen ze het zelf maar denk ik dan!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het verteld aan de projectleiders van mijn groepje gisteren.

Ik vertrouwde haar wel dus het gewoon eerlijk verteld dat ik 21 september wordt geopereerd aan een borstvergroting waardoor ik een tijdje niet op school ben.

Ik vertelde ook dat ik niet wist of ik het aan de rest van de groep moest vertellen en zei gaf me het advies gewoon te zeggen dat ik wordt geopereerd, maar niet waarvoor en pas wanneer ik weer terug op school ben na de operatie het te vertellen als ze erom vragen.

Dus zo ga ik het doen, ben in ieder geval opgelucht dat één iemand het al weet en er gewoon positief op reageerde :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik ben zeker opgelucht, vind het fijn dat de projectleider het weet, want anders zou ik het allemaal zo'n geheimzinnig gedoe vinden en dan zou iedereen zeggen wat een rare meid ofso haha en dat is nou ook weer niet echt de bedoeling :lol:

Maar ik ga het inderdaad doen zoals zei het heeft gezegd, moet het nou alleen nog bij de decaan melden, zodat die als ik eventuele slechte resultaten ga behalen ze weten waarom dat is en me daar niet op afstraffen (maar ook hoef ik niet eens te vertellen wat voor operatie, als ik wil)

Maar komt inderdaad allemaal goed, kan in ieder geval niet meer wachten tot de 21e :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik meis..

Is ook allemaal zo spannend..

Straks heb je lekker alles geregeld en kun je eindelijk rustig gaan uitkijken naar jou grote dag!

Ik kijk er zelfs naar uit, 3 meiden op het forum op 1 dag door dr.plovier..

ben benieuwt wat voor mooie werkjes dat ie af gaat geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Jullie worden alle 3 geopereerd door plovier op de zelfde dag! :D gezellig!!

Jullie worden in zijn nieuwe kliniek geopereerd hè? Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet en hoe de verzorging daar is. Volgens dr.plovier moet het een hele verbetering zijn.

Nog maar 8 daagjes, spannend!! Jullie zijn in goede handen hoor meiden.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maresje en ik worden inderdaad door dr plovier geholpen, maar zijn nieuwe kliniek opent pas 1 oktober zijn deuren. Hij opereert ons nu op een alternatieve (geschikte) lokatie in brussel. Voor de nacontroles mo9gen we naar de nieuwe kliniek.

Roosie wordt die zelfde dag, later op de dag bij beau Care door dr plovier geholpen.

Zou ik trouwens je ww moge Elcke, ben erg benieuwd? :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Elcke, inderdaad super leuk dat er gewoon 3 mensen dezelfde dag door Plovier geopereerd worden. Hopelijk gaat die ons alledrie een super mooi resultaat geven, maar daar heb ik zeker alle vertrouwen in! :1: En zoals a70 al zei, wordt ik gewoon bij Beaucare geholpen.

Zou ik trouwens ook je ww mogen, ben ook erg benieuwd!

Liefs xxx

Nog maar 8 daagjes :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.