Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Super!

Fijn dat je eindelijk zekerheid hebt nu.

Ik had je al gesproken via een aantal pb-tjes, maar dacht ik zal ff reageren nu in je topic.

Die 2 operaties kunnen goed kloppen inderdaad. Ik ben nummer 1 en maresje is nummer 2. :D

En jij dus nummer 3! Leuk zo 3 forum meiden achter elkaar op dezelfde dag!!! :3:

Fijn dat Dr Plovier gezegd heeeft dat 1 uur ook goed is, dat verklaart de lange wachttijden in de wachtkamer ook van Beau Care. Scheelt jou iniedergeval een uur wachten :rolleyes:

:52:

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

mii18: Ja ik ga nu zeker aftellen, vind het echt spannend allemaal. Ik wil graag op een C-cup uitkomen en vrambout vertelde mij vorige week bij het consult dat het tussen de 300/350cc wordt, ronde prothese achter de spier. Dus ben benieuwd wat Plovier ervan gaat maken :wub:

xxx :54:

A70: Inderdaad echt toevallig dat er zoveel worden geopereerd op 21 September door Plovier, kunnen we mooi onze ervaringen delen en elkaar supporten haha! :36: Hij had 11 uur gezegd, ipv 10 uur, maar dat scheelt in ieder geval alweer een uur extra lang wachten, dus ik hoop als ik om 11 uur aankom bij Beaucare, dat ik dan meteen geholpen kan worden. Maja ben allang blij dat ik nu zekerheid heb :2:

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een Plovier fans de laatste tijd :43:

Vind het ook tof voor je hoor!

Je bent nog maar 18 toch?

Hoe heb je je ouders zover gekregen dat je een bv mocht doen?

Ben ik wel even nieuwsgierig na!

Ik heb je natuurlijk gezien samen met je ouders!

En het was me opgevallen dat je moeder wel een flinke cup heeft.. :blush:

Ze zegge toch altijd: wat de moeder heeft krijgt de dochter ook?

Nou bij mij in mijn familie gaat dat ook niet op !!

Mijn moeder heeft gewoon een flinke C-cup maar niks aan mij en mn zusje meegegeven ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mii18 ik ben inderdaad nog maar 18 :36:

Maar bij mij was het al snel duidelijk dat mijn borsten nauwelijks groeiden terwijl het bij mijn zusje en zussen wel zo het geval was. Mijn zusje van 14 heeft nou al bijna cup C.. en mijn zus heeft een B-cup en ik helemaal niks, echt unfair. Ik wil het echt al vanaf mijn 16e, want het groeide gewoon helemaal niks, (ook al zeggen ze van jaa, wie weet komt het nog meid, je bent nog niet uitgegroeit blabla)

En toen is het eigenlijk allemaal vanzelf tersprake gekomen, ook omdat mijn ouders natuurlijk niet blind zijn en verschil zagen, wat het zo makkelijk maakte om erover te praten is dat mijn moeder ook een bv heeft gehad (dat verklaart dus die flinke cup haha :46:, maar dat was vanwege de zwangerschap omdat ze gingen hangen, want van zichzelf had ze ook al veel)

En een ander voordeel was dat mijn halfzus op haar 15e een borstvergroting had laten doen, dus het was bij ons niet echt schande om erover te praten ofso.

Uiteindelijk hebben we dan wel tot mijn 18e gewacht, omdat mijn vader meerdere mensen had gesproken en dat dat wel beter was en bovendien moet je hier in Nederland 18 zijn om een cosmetische ingreep te doen. (uiteindelijk heeft dat niet uitgemaakt, want ik wordt nu toch in Belgie geopereerd haha)

Liefs xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je zo'n balkje onderin krijgt met nog zoveel dagen tot je bv? :rolleyes:

Hey Roosie,

Zo'n ticker kun je bij verschillende websites aanmaken, Daisypath, TickerFactory, Free Event Tickers, Forumticker, 7910 tickers enz. Als je dan eentje hebt gemaakt, kun je de code van de ticker (BB-code of meestal staat erbij welke code voor op een forum is) kopieëren en plakken in je handtekening. Hier vind je ook uitgebreide info. Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Dankjewel ^_^ ben ook erg blij dat er een einde is gekomen aan die onzekerheid en dat er nu eindelijk een definitieve datum is, waar ik naartoe kan leven!

Echt super leuk dat er 3 mensen van het forum op 21 September door Plovier wordt geopereerd. En nu maar aftellen inderdaad :43:

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie, ook ik ben vorige week geholpen door Dr Plovier! Ik ben nu 9 dagen PO en voel me super, geen pijn meer, kan al veel zelf, ben echt tevreden over het resultaat ook, mijn foto's kan je zonder ww bewonderen in de galerij als je dat zou willen. Dr Plovier maakt er steeds weer iets moois van, geen zorgen. Nu nog beetje aftellen, dat is het moeilijkste vind ik ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Baby_V

Ik had je foto's al bekeken in de galerij en vind ze super mooi geworden! Heb ook echt vertrouwen in Plovier, iedereen is super positief over hem en de resultaten zijn ook allemaal super van hem! Echt al snel dat je nou al nauwelijks last meer heb. Ik vind het aftellen ook maar niks haha 18 dagen klinkt zo weinig, maar het voelt echt nog als heel lang! Majaa we hebben het er allemaal voor over he :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Roosie,

Ohh vandaar.. Als je moeder ook een bv heeft gedaan,

maakt het voor jou waarschijnlijk nog makkelijker!

Dan begrijpt ze je echt wel!! :)

Sorry dat ik het vroeg, maar vroeg het me gewoon af!! :blush:

Wou dat ik mijn bv al op mijn 18e had gedaan, dan had ik al 3 jaar meer kunnen genieten..

maar nu ben ik ook harstikke blij!

Dr.plovier is echt een goeie, die maakt er echt wel iets moois van!!

Zit je trouwens nog op school of werk je al?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat scheelt inderdaad al super veel dat mijn moeder het ook heeft laten doen.

Maak niet uit dat je het vraagt hoor.

Ik zit nog op school, ik studeer vrijetijdsmanagement en ga aan leerjaar 2 beginnen. Ik ga het alleen aan een paar mensen vertellen die ik goed ken op school en die rest mag maar lekker gissen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgende week moet ik weer naar school.

Maar ik probeer zo snel mogelijk weer naar school te gaan, omdat je ook met projectgroepen zit enzo..

Gelukkig worden colleges opgenomen en kun je die altijd bekijken op internet.

En ja wat niet gaat dat gaat niet he, dus dat is echt gewoon even afwachten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.