Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Ohhhhh wat zijn ze mooi! Ze passen echt perfect bij je lichaam. Mooi slank meisje met volle boezem en lang blond haar, je zult menig keer nagekeken worden :wub:

En dat er 560 cc inzit, dat zou je echt niet zeggen. Die 360 waren inderdaad gewoon klein voor je postuur, nu zijn ze echt supermooi! En dat litteken wat in het zicht zit verbleekt ook wel weer, valt straks niet meer op joh! Je kunt heel trots zijn.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik wil ook zien,ik ben ook benieuwd,heb heel je tpic gevolgd,nu vraag ik me af hoe het komt dat de één wat meer cc nodig heeft want ik sport zelf ook veel en doe veel kracht training heb,heb vrij sterke spieren maar geen brede spieren.Ik hoop dat het er niets mee te maken heeft.kan ik ook foto's zien, :66: please

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Scarlite vind die 560cc inderdaad ook veeel beter bij mezelf hihi. Terwijl toen de overgang van niks naar borsten eigenlijk al een grote stap was voor mij haha.

Hey lotus de reden dat ik een wissel heb gehad is omdat ik niet tevreden was met de grootte van mijn eerste bv. Het was totaal niet het beeld wat ik voor ogen had en het was ook niet een volle c en dat was wel de afspraak dus vandaar de wissel. En ik stuur je even een pb voor mn foto's ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,eind goed hé,echt mooi,en ze worden nog alleen mooier.

Je zou het niet geven zoveel cc,het was nodig voor je bizar voor zo smal lichaam,maar je hebt ze en ze zijn prachtig :1bouncingboobs: proficiat,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hoi Moontje,

Ik zit inderdaad eigenlijk nooit meer op borstenforum. Misschien inderdaad omdat ik super tevreden ben met mijn borsten. Mijn wissel is echt de beste beslissing die ik ooit heb genomen! Van de week nog een bh gekocht 70F, maar heb ook regelmatig 70E. Het verschilt een beetje per bh. Maar ik kijk niet meer naar maten, ben gewoon echt tevreden met de grootte van mijn boobs! De enige aanmerking die ik heb, is dat 1 borst wel verder ingedaald is dan de ander, maar ik kan me er eigenlijk niet meer zo druk over maken omdat ik gewoon happy ben :43:

Liefs Rosanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marisjuh,

Heb nog geen nieuwe foto's, ik zal morgen eens nieuwe foto's maken en je laten weten als ik ze er op heb gezet!

Maar het blijft inderdaad raar hoe die cc's kunnen vallen bij iedereen. Maar jij ook nog steeds tevreden met je boobs?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

O spannend ben heel benieuwd :136:

Ja ik ben ook nog heel bij hoor!! ze zijn wel iets geslonken zat eerst op 95 en nu 92 droeg veel 75E maar die zijn me nu wel te groot :blush: Heb nu bijna alleen 70E bij push up 70F is ook een mooi maatje :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.