Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

He MissJ,

Wat fijn dat het zo goed gaat en je zo trots op ze bent! :136:

Ik ben vandaag terug geweest voor het verwijderen van de hechtingen en heb een aantal oefeningen mee gekregen. Bij mij is linkerborst meer gezwollen dan rechts. Dat komt waarschijnlijk omdat ik rechts ben. Dus ik moet nu meer met links gaan doen. Niet te veel natuurlijk.........

Dat zul jij als je een week PO bent ook wel mogen.

Succes en veel rust toegewenst. :105:

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 1 week trotse eigenaar van prachtboobies.

Nadat ik gestopt was met de pijnstillers ging het eventjes wat minder. Veel spier- en rugpijn. Vandaag gaat het wel weer. Gewoon rustig aan doen en paracetamol blijven slikken.

Vandaag moest ik ook terugkomen voor controle. Alles was goed, het zag er rustig en soepel uit. Alleen nog wel vrij hoog. Ze wilde het nog een weekje aankijken en volgende week als ik terugkom voor hechtingen, kijken voor een band. Ik heb er gelijk om gevraagd, liever vandaag dan volgende week. Ik vind ze echt hoog zitten en denk dat zon band de boel naar beneden gaat drukken. Op de foto vind ik ze ook verre van mooi, maar ik weet dat ze over een poosje prachtig zullen zijn. Die band geeft me ook wat meer vertrouwen. Het knelt als een gek, maar ja, wie mooi wil zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss J,

Ik heb dat ook wel een beetje alsof ze zo op mijn lijf geplakt zijn... Maar ik heb goede hoop dat het met een beetje geduld goed komt.

Dinsdag ga ik pas op controle dus dan hoor ik wel of het allemaal goed zit.

Hoe maak je zo'n album?? Doe je dat buiten het forum om of bedoel je in de galerij???

En ga je morgen nog iets leuks doen??

Sterkte met je herstel!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Puck

Gaat zeker goed komen, het moet ook allemaal wennen...maar weet zeker dat we een stel prachtboobies krijgen!

Ik heb via mijnalbum.nl zon album aangemaakt, die kun je dan met een wachtwoord beveiligen en zelf bepalen wie je foto's mag bekijken.

We eten morgenavond bij mijn schoonouders, mijn schoonmoeder is jarig. Daarna lekker naar huis, heb een feestje moeten afslaan. Ik merk dat ik 's avonds toch vrij moe ben en veel last heb. Ik kan beter nu rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen. Er komen nog zat feestjes...en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan lekker met een grote groep uiteten en daarna de kroeg in. Wij hebben een hotel geboekt in dezelfde straat dus als ik het zat ben kan ik zo mijn bed in rollen.. echt perfect. Voel me al heel goed hoor en ben al pijnstillervrij sinds de vierde dag. Komt denk ik omdat ik ze op de spier heb gekregen.

Mag ik je foto's zien of vind je dat te brutaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Dank je voor het complimentje. Niet schrikken hoor van de foto's, ze staan nog ERG hoog. Maar ik ben zeer blij met de maat. Was bang dat ik het te groot zou vinden, maar dit past perfect bij mn lichaam. Als het groter was geweest zou ik niet blij zijn. De verhouding kloppen nu helemaal!

Ik stuur je een pb met het wachtwoord.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissJ,

Je mag er zeker al trots op zijn hoor, zakken zullen ze vanzelf wel hihi, vind ze nu al mooi dus dat komt helemaal goed hoor! En de maat staat je zeker supergoed!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt! Album is met ww beveiligd!

Hoi MissJ

Ik heb even meegelezen en zag dat jij ook een mijnalbum hebt aangemaakt. Ik heb er ook 1 maar weet niet hoe ik die moet beveiligen met een ww. alvast bedankt.

Ik ben 20 - 12 -2010 geopereerd bij de Velthuiskliniek, ik ben van een 75 aa naar een grote b/kleine c gegaan.weet nog niet precies wat het word. vind het echt een fijne kliniek, lieve mensen en goede nazorg. Jou bv is erg mooi geworden op je advater te zien!

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne,

Ik ben superblij met mijn tweeling. En ze staan nu nog erg hoog en moeten nog vormen. Maar het zullen 'echte' beauties worden.

Ik zag jouw arts toevallig ook de dag dat ik geopereerd werd. Hij kwam kijken naar zijn patiente en keek ook gelijk of alles met mij goed ging terwijl hij mijn arts niet eens was. Hele lieve man.

Je moet als je bij mijnalbum inlogt zo'n 'mijn fotopagina' aanmaken. Het wijst zich verder allemaal vanzelf. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss J,

Ik vind ze er super mooi uit zien hoor! Inderdaad met een beetje geduld zullen ze wel iets zakken. Ik merk nu al met de dag het verschil!

Nou geniet nog even van je rust want volgende week moeten we weer aan de bak!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissJ,

Je avatar foto ziet er goed uit hoor. Lijkt ook wel een beetje op de mijne. Ik vind ze bij mij nog puntig en ook hoog. Maar ik zie ze wel langzaam zakken. Ze komen langzamerhand voor het litteken te hangen.

Mag ik je wachtwoord voor je album?

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Puck,

Het ging goed, hoor. Geen pijn, en veel aan de kids overgelaten. Vinden ze heerlijk om te mogen helpen. Volgens mij had niemand iets in de gaten. Maar ze gaan het zeker merken als de sportbh uit mag en het mooie weer komt. Er werken er bij mij een paar die alles en iedereen in de gaten houden. Maar ik maak me er niet druk om. Lekker belangrijk. Ik ben superblij met de keuze die ik gemaakt heb en het is mijn lichaam.

Vandaag ook weer naar de kliniek geweest om hechtingen (nou ja, knoopjes) te laten verwijderen. Het zag er goed uit. Nog wel wat gezwollen en een flinke bloeduitstorting rechts onder. Goed en vaak smeren met Arnica, zei ze. Ik vind het litteken links nogal lelijk in vergelijking met rechts. Rechts is een heel mooi dun lijntje, zie je haast niet. Links echter is aan het einde wat hobbelig. Maar het zou helemaal rechttrekken zei ze en heel mooi worden. Ik heb nu nog een afspraak staan voor eindcontrole, maar moest bellen als ik in tussentijd met vragen zat. Het gaat goed, beter dan ik had verwacht. En ze worden iedere dag mooier! Ik ben er helemaal verliefd op. Het is dat het zo koud is, anders zou ik heel wat uren naakt voor de spiegel doorbrengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.