Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Natascha,

Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt met de Velthuiskliniek! De kliniek vond ik ook heel goed en professioneel, behalve de nazorg als ik eerlijk ben..... De nacontroles gingen wel goed en ik ben ook een keer extra teruggeweest maar de nacontrole bij de arts was niet helemaal zoals ik gedacht had. Ik heb namelijk in mn rechterborst ëen "los" gevoel van de prothese en dat wordt afgedaan als: we voelen geen verschil dus er is niets, beetje jammer want voor mij voelt het niet goed. Verder heb ik al 4x gebeld voor mijn foto's en die heb ik ondertussen nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Oké, zit ik net een soort van af te geven over die foto's, en nog maar een keer gebeld net. Wordt ik teruggebeld of ze mijn foto's voor de site mogen gebruiken. Hahaha, dat is dan wel weer leuk. En, ik heb de foto's, hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jess: gaat helemaal goed komen. Je bent pas een week. En je zal wel stijf zijn omdat je je arm niet bewogen hebt.

@natasha: ik ben door Velthuis Kliniek ook goed behandeld. Het is alleen vervelend geweest dat mijn eigen pc daar wegging, terwijl ze mij al had beloofd de linkerborst te zullen heropereren en ik een maand lang niet wist wat er zou gaan gebeurden. Omdat zij daar niet meer werkte kon er niet snel een afspraak gemaakt worden en wist ik niet waar ik aan toe was. Kreeg een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje werd gehouden. Ik had toen een 'boze' brief gestuurd. Werd gelijk de volgende ochtend gebeld. Je kan het allemaal hierboven lezen. Ik had gewoon pech dat het erg druk is op het moment.

@doperwt: heb ik idd van meer mensen gehoord. Mijn foto's kon ze niet terug vinden tijdens dat gesprek laatst met dr. Ulrich. Hij wilde de voorsituatie wel zien, maar de foto's waren er niet.

Wat bedoel je precies met 'los' gevoel? Ik heb het gevoel dat ik aan de onderkant van mijn linkerborst zo mijn vingers onder de prothese zo kunnen steken, recht zit alles goed vast zeg maar. Bedoel je ook zoiets? De randen zijn ook heel duidelijk te voelen links. Maar daar heb ik niet zon moeite mee, hoor je wel vaker.

Mijn linkerprothes zit eerder 'vast' aan de zijkanten, behalve dus aan de onderkant. Doet verder ook weinig, die borst, beweegt niet mee, en die rimeling, die is gewoon eng om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, zit ik net een soort van af te geven over die foto's, en nog maar een keer gebeld net. Wordt ik teruggebeld of ze mijn foto's voor de site mogen gebruiken. Hahaha, dat is dan wel weer leuk. En, ik heb de foto's, hahaha!

Dan kunnen ze ook zijn werk laten zien. Ze zien er ook heel mooi en natuurlijk uit bij jou, Doperwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey,

Met het "losse" gevoel bedoel ik dat als ik de borst vastpak ik de prothese kan wegduwen, zeg maar. Eerst voelde ik dit ook als ik gewoon lief, nu gelukkig niet meer maar als ik draai in bed of buk en omhoog kom, voel ik het dus wel..... Links voelt gewoon als een echt borst.

Ik ben erg benieuwd wat die andere PC gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren op consult geweest, alweer. Dr. Van der Meuelen vertelde hetzelfde als zijn twee voorgangers; de pocket links ruimer maken zodat de prothese meeer ruimte krijgt. Nu wordt ie als het ware omhoog gedrukt door te weinig ruimte aan de zijkanten. Hele vriendelijke man, overigens. Luisterde uitgebreid en stelde gerust, maar vertelde ook geen wonderen te kunnen verrichten.

Ze gingen nu met de vestigingsmanager praten (weer!!!) en we konden dus nog geen datum prikken! Ik dacht echt 'dit menen ze niet'! Weer geen zekerheid! De consulente (overigens alweer een andere, heb ze nu allemaal gezien van Velthuis) verzekerde me dezelfde dag en anders uiterlijk dinsdag te zullen bellen.

Nog geen tien minuten later belde ze me met het goede nieuws. Ik was zo blij. Heel spijtig en vervelend allemaal, de hersteloperatie kon doorgaan, kosteloos. Ik kon al 29 augustus bij mijn eigen pc, Ulrich-Lichtenegger, want die komt dan voor 1 dag terug om eindcontroles te doen. Had ik ook niet erg gevonden, maar ik heb die dag helaas een belangrijke afspraak. Het is nu 27 september geworden, bij dr. Van der Meulen.

Volgens mij zijn en niet veel meiden hier die kunnen zeggen dat links door die pc is gedaan en rechts door die. Moet mijn titel en handtekening even aanpassen. :rolleyes:

Maar er is een enorme last van mijn schouders gevallen. Had niet echt door dat ik er toch wel heel erg mee zat. Ik ben nu weer zo blij en heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Even een update! Dinsdag 3 januari eindelijk geopereerd aan mijn linkerborst. De prothese was toch gedraaid!!! Van der Meulen heeft verteld wat hij precies gedaan had, maar ik was nog erg van de wereld van de narcose. Hij had het over kleiner of groter maken van de holte, maar het is me niet bij gebleven. Ik zal het nog wel vragen als ik hem met eindcontrole weer spreek.

Het herstel gaat wel goed. Mijn linkerborst zit ingetaped en het jeukt als een gek. Maar het zit niet meer klem! Heb ook helemaal geen last meer van die borst! Een jaar lang had ik pijn aan mijn linkerborst en nu is het weg! En ik ben pas 5 dagen geleden geopereerd.

Dinsdag mag ik op controle en gaat de tape eraf. Kan niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Miss J, ik heb je hele verhaal vandaag voor het eerst gelezen (ik ben nl. door dr. Ullrich geopereerd afgelopen 16 december). Vakkundige man, dat zakelijke herken ik wel!! Ik hoop voor je dat alles goed komt?!! Heel veel succes!! Ongelofelijk dat je nu al na 5 dagen geen pijn meer had en voor die tijd een heel jaar!!

Het wordt vast heel mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Pam A,

Ik ben door zijn vrouw geholpen. Zij kon de hersteloperatie niet doen omdat ze daar niet meer werkte. Hij heeft er naar gekeken, maar kreeg van hem de indruk dat ik me aanstelde! Hij had het over te weinig eigen weefsel aan de linker kant, daar zou die dan vet inspuiten! Bleek dat de prothese dus heel de tijd gedraaid zat, wat ik zelf ook vermoedde. Maar goed, ik ben erg blij met wat Van der Meulen ervan gemaakt heeft, en ik heb het nog geen eens gezien! Heb er in ieder geval geen last meer van. Het voelt nu gewoon goed aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey MissJ,

Wat fijn dat je pijn meer hebt! Ik hoop dat het resultaat ook mooi wordt!

Wel slordig hoor, dat de mannelijke Ulrich zo reageerde. Maar helaas deed hij dat bij mij ook daarom durf ik niet terug naar hem....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Doperwt,

Je zou echt terug moeten gaan. Vraag anders een consult aan bij Van der Meulen. Die man is nu echt een heilige in mijn ogen! Ik heb het resultaat al gezien vanochtend en ben zooooooo blij. Ze zijn nu perfect! Mooi dicht bij elkaar, geen rare hoeken en bolligen waar ze niet horen te zijn. Zit ze de hele ochtend te bewonderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.