Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Lastig is dat altijd he, dat twijfelen!

Maar goed dat je voor jezelf wel al hebt gezegd dat je achter de spier wilt!

Achter de spier kan er ook super mooi uit zien hoor!!

Ik vind persoonlijk achter de spier meer voordelen hebben als voor de spier!

Hoop dat je niet meer twijfelt en er gewoon voor gaat :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi als je stiekem op een D uit wilt komen..

Waarom ga je er dan niet gewoon voor ?? :)

Het zou erg jammer zijn als je straks je borsten nog te klein vind!

Wat ik al schreef, ik heb 450 cc, en de grootte went zo snel!

Ik ben blij dat ik voor een D ben gegaan, want een C had ik nog steeds te klein gevonden..

en nu zit ik op een E en ben ik nog blijer :D

Dus als je twijfelt en stiekem toch wel een D wilt, zou ik voor meer cc gaan..

Misschien een idee om opnieuw te passen ? of een 2e consult ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

heeey missj,

Ik twijfel ook nog zoveel over de cc's:D, Ik ben ook 164 en weeg 51 kilo, ik wil ook op een volle c uitkomen hoop dat t een kleine d word haha ik krijg 280 of 300 dual plane, kdenk niet dat hij groter zal gaan hij vond eigenlijk 280 al de max!! Ik word pas 5 januarue geoprereerd haha dat duurt pas lang!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen maar op onze pc moeten vertrouwen, Bambie.

Ik heb lang de tijd gehad om over alles goed na te denken (ruim 3 mnd geleden consult gehad) en ik kom toch iedere keer op deze keuze uit. Anatomisch, onder de spier, rond 300. Gaat helemaal goed komen. Maar twijfels zijn ook gezond, denk ik. Dan bekijk je alle opties en weet je later dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Ik ben erg benieuwd naar de maat als het eenmaal gebeurd is. Ik heb die twee sport BH's van Hema in maat C, maar die voor heavy sports lijkt me erg groot. Veel groter dan die padded...het zal wel goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi missJ.

Ik ben zelf ook redelijk tenger 1.70 en 53 kilo.

Ik heb 375 cc achter de spier gekregen. Heb tegen de arts gezegd dat ik een hele volle c wou en vreder niet over het aantal cc gesproken. Had foto´s meegenomen wat ik mooi vond.

Van te voren had ik zeker gedacht dat 375 veel te veel zou zijn, maar had echt niet kleiner gewild hoor!

Heb nu bh maat 70E, maar ze zien er zeker niet zo groot uit hoor.

Pas trouwens ook gewoon de 75C heavy sport bh van de hema, zit wel strak, maar hij past! (volgens mij valt hij wel redelijk groot uit). Het lastige van de hema vind ik dat ze geen bh´s hebben met ondermaat 70 :(

Had hem ook al voor mn operatie aangeschaft, vond hem ook reusachtig lijken toen hihi.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee,

Achter de spier of dual-plane. Dit heb ik nog niet besloten. Ik weet niet wat pijnlijker is. Ik heb een mail gestuurd naar de kliniek met deze vraag, maar nog geen reactie gekregen.

Voor kan echt niet bij mij. Je zou dan echt de prothese zien. Ik heb een hele dunne huid, je kan zo mijn ribben tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daar

gek word je ervan he , dat getwijfel en gedoe

ik wwet wat je doormaakt ik had dat ook zo erg

ben zelf ook bij velthuis geholpen maar dan in rotterdam

ik heb daul plane 330 gehad , ik had ook maar 2 weken maar ik ging het zeker niet redden

ik vond de pijn echt heel heftig maar ik had ook wat tegenslagen

je hoort van veel meiden dat ze door een hel gaan en je hoort gelukkig ook erg veel dat ze na 2 weken weer makkelijk aan het werk kunnen

wat betreft hoe je ze laat plaatsen is mijn mening , ga niet uit van de pijn want dat overleef je wel maar beslis voor je zelf hoe je het eind resultaat wil hebben daar zitten nog wel wat verschillen in

ik heb voor dual plane kozen omdat dat over het algemeen een natuurlij resultaat geeft en weinig randen

laat je goed informeren door je pc en leg de voor en na delen naast elkaar

nogmaals het doet toch pijn wat je ook doet , kijk naar je eindresultaat

succes

ps ik ben ook 3x terug geweest bij mijn consulenten omdat ik ook zo twijfelde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk ook best dun, maar volgens mijn arts kan het wel??? Ik vertrouw er maar gewoon op. Zijn grootste argument was om het bij mij voor de spier te doen is vanwege het vele sporten wat ik doe.

Wat geeft je arts voor advies dan?? Ik ben gewoon op zijn advies afgegaan en hou dat ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@angelique

Ja, dat twijfelen...het is ook niet niks. Maar je hebt gelijk Angelique. De graadmeter zou niet de hoeveelheid pijn moeten zijn. Je moet idd het einddoel voor ogen hebben.

Het lijkt, als je al die verslagen leest, dat meiden die dual-plane hebben, doorgaans meer pijn hebben. Pijn is ook een relatief begrip, weet ik ook wel, maar ben best een beetje een schijterd! Hoef ik niet te zijn, want heb best een hoge pijn grens. Ik weet het gewoon nog niet. Ik wacht even reactie op mijn mail af en desnoods ga ik gewoon nog een keer langs.

Ik word trouwens ook in Rotterdam geholpen.

@puck77

Ik zou in eerste instantie ook op mijn pc vertrouwen. Het sporten is idd iets wat ze meenemen in hun advies, geloof ik.

Als ik sport dan is het hardlopen (moet toch kunnen met een stevige bh?) en yoga. Dus vrij intensief is het niet allemaal.

Als ik plaatjes kijk, dan gaat mijn voorkeur uit naar dual-plane en/of achter de spier. Maar ja, dat is ook weer waar je voorkeur naar uit gaat.

Nou meid, minder dan een maand nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja, gaat hard ineens, he??? Ik begin hem nu wel te knijpen. Het was altijd zo ver weg en supper spannend om naar uit te kijken. Maar ja, nu is het ineens bijna zover. De dagen vliegen om. Het zijn ook drukke dagen. Pakjesavond, mijn zoontje is volgende week jarig, kersdiner op school...voor je het weet is het 23 dec.

Ik heb ook van die gekken dromen. Jij ook? Ik lees dat het wel vaker voorkomt en meestal zijn het wel leuke dromen. Dat ik ze al heb en dat ze prachtig zijn. Maar zo nu en dan ook echt nachtmerries. Echt eng...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook hoor. Vooral als ik hier op het forum ben geweest voor ik ga slapen :-)

Dus dat doe ik maar niet meer! Ik ben vooral bang dat ze veel te groot worden en dat het dan niet meer bij mijn lichaam past, maar goed dat heb ik aan de arts aangegeven dus daar houdt hij heus wel rekening mee!

Succes nog even met alle kerstperikelen en gefeliciteerd met je zoontje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Puck. Kind is helemaal doorgedraaid. Eerst die lieve, goede vriend (wat mij betreft blijft ie volgend jaar maar lekker in Spanje) en dan paar dagen later jarig zijn! Hij weet niet waar die het zoeken moet.

Ik heb vorige week op you tube een filmpje van een operatie gekeken. Ben best nieuwsgierig ingesteld, maar wist niet van mezelf dat ik ook masochistisch was! Ik heb er echt naar van gedroomd. Dat de protheses uitvielen, ed. Niet kijken, dus!

Die angst dat ze te groot worden heb ik ook. Je kan alleen maar op je pc vertrouwen en hopen op het beste. En je hoort dat iedereen achteraf nog groter had gewild. Joh, over een maand zitten we ook te zeuren dat ze zo klein zijn!

Het is ook zo spannend allemaal, hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.