Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen. Ik ben 30 jaar oud en heb een zoontje van bijna 3. Ik heb altijd kleine borsten gehad (70/75 A), maaar nooit over in gezeten. Na de zwangerschap en borstvoeding is er echter heel weinig (ik had al zo weinig) van over gebleven. Ik overweeg nu al 2 jaar een borstvergroting en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt.

Ik heb mijn consult 5 augustus bij dr Ulrich, Velthuiskliniek Rotterdam, gehad.

Mijn vriend is meegeweest, allebei super zenuwachtig...

De sfeer in de kliniek beviel ons heel goed. Aardige mensen daar. Hebben ook allebei een heel goed gevoel bij deze dokter.

Ik krijg een anatomische prothese, achter de spier, volume 310 cc.

Het duurt nog een poosje voor ik ze heb (december pas vanwege werk) en ik vind het super spannend.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze dokter?

Ik vind deze forum echt super; hoop nuttige informatie. Echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Jas,

:viannen_01:

Heb zelf geen ervaring met je dokter, maar er zijn hier verschillende meiden in de Velthuiskliniek geholpen. Fijn dat je een goed consult hebt gehad! Is best spannend hé, zo'n eerste consult, kom je ook gelijk te weten wat bij jou persoonlijk mogelijk is. Is een mooie vergroting met 310 cc, op welke cup zou je graag uitkomen?

Dat wordt dus nog even afwachten voor jou, maar de tijd gaat best wel snel vooruit, voor je het weet is het al weer december! Gewoon druk bezig blijven en veel komen lezen en posten hier! :kuzya_02:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jas,

Zie dat je een datum hebt! Gefeliciteerd! :64: Heb je naam ook effe bijgezet in je titel, is handiger om je terug te vinden. Om gemakkelijk te kunnen volgen of er reacties zijn gekomen op je topic kun je gewoon bovenaan op 'volg dit topic' klikken en dan heb je een abonnement op je topic en krijg je bericht in je mailbox als er nieuwe reacties zijn! Heel handig!

Nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt...het is zeker spannend! Het houdt me nu al zo bezig, hoe moet dat nog 4 maanden?!

Gr. Jas

Hey MissJ,

Voordat je het weet is het al zover. Ik heb 2,5 maanden moeten wachten. Vlogen zo voorbij, volgende week dinsdag zal ik geopereerd worden.

Van harte welkom op de forum :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag gekeken voor een sportbh...veel te vroeg natuurlijk!

In de kliniek is me verteld om een 75B te kopen, maar dat lijkt mij toch wat aan de kleine kant. Of hoort dat zo???

En welk merk kies je dan? Wat zit het lekkerst?

Ik heb ook echt geen idee wat mijn nieuwe maat gaat worden. Oei, krijg er hoofdpijn van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook eerder dat je een 75C zult nodig hebben met je 310cc, misschien moet je verschillende maten meebrengen en de best passende houden en de rest terugdoen. Heb hier al veel gelezen dat ze bij de hema ook goed zittende sportbh's hebben, en niet duur.

padded_sportbeha,_wit,_75A-21747222-Big.jpg

Dit is de padded sportbh, zie je je tepels niet door je truitjes,

sportbeha,_Zwart,_75B-21720532-Big.jpg

en deze de 'heavy' voor zware sporten, schijnt ook heel goed te zijn.

Zou gewoon verschillende maten meebrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi hoi!

Wat spannend zeg! Het is nog even wachten, maar die tijd vliegt voorbij!

Ik heb zelf 300 cc voor de spier gekregen. Zelfde prothese. Anatomisch. Het is me onwijs goed bevallen!

Over die sportbeha's.. Ik heb van de kliniek een Triumph Tri-Action gekregen. 80C geloof ik. Daar knalde ik na anderhalve week al uit. Toen heb ik een sportbeha bij de HEMA gekocht (80D) en die zat wel echt heerlijk! Die heb ik ook aangehouden. Nu pas ik hem niet meer, maar tot zo'n 6 weken na de operatie heb ik die HEMA beha's met plezier gedragen. Ze krijgen er ook een wat mooiere vorm in.

Gefeliciteerd met je datum en veel plezier met de voorpret!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dollie,

Ik heb maar die van Hema gekocht, 75B en 75C. Ze waren nog in aanbieding ook!

Had jij die voor de zware sporten of die lichtere?

Ik lees veel dat de maat zo verandert. Maar wat ik zo raar vind is dat het in de loop der tijd groter wordt! Misschien dom van me, maar het lijkt niet lopgisch...

Morgen weer werken, na 6 1/2 week vrij te zijn geweest! Ach ja, hebben we weer wat te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi hoi :)

Ik heb die padded beha genomen. Die was niet voor zware sporten. Tijdens fitness en paardrijden gooide ik er nog een superstrak shirt overheen die de boel helemaal platdrukte. Ik heb ze toen ook in de aanbieding gekocht! Die van Triumph zijn 40 euro ofzo. En ik kreeg daar echt hele aparte borsten in.. Nogal puntig. Heel Madonna-achtig :D!

De maat veranderd echt. Naarmate de tijd vordert komt de prothese wat meer naar voren en komt er wat meer hang in de borst. Mijn ww is boobjob Je moet bij mij maar eens kijken. Aan het begin had ik echt 2 van die blokken aan mijn lijf en nu zijn het echt borsten geworden, haha. Ongelooflijk wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig!

Je bent dus lerares neem ik aan? 6 1/2 week vrij.. Heerlijk! Ik moet vrijdag één dagje werken. Verder zit ik lekker op Sail dit weekend. En volgende week nog even een weekje vakantie. Nu maar hopen op mooi weer want ik wil nou wel weer eens pronken op het strand!!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supermooie foto's, hoor! Door foto's te kijken, krijg ik alleen maar meer zin in mijn eigen bv!

Ja, ik ben juf! Werk sinds ik een kindje heb partime. Ben benieuwd naar mijn nieuwe schatjes!

Ik heb nu toch maar van allebei die BH's 1tje genomen. Die padded lijkt me handig voor overdag en die andere voor slapen. Ach, we zien het wel. Over 4 maanden heb ik vast nog veel meer in huis gehaald!

Zo, en nu naar bed. Moet er morgen om 06.00 uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss J

Ik word 31 augustus ook geopereerd in de Velthuiskliniek, maar dan in Eindhoven. Mij hebben ze geadviseerd om de Triumph tri action te halen (€25,95). Deze hadden ze ook gebruikt tijdens het passen.

Ik heb hier al vaker op het forum gelezen dan de bh's van de hema wel heel erg fijn zijn, maar niet zo heel stevig als bijvoorbeerd de Triumph. De meeste dames (correct me if i'm wrong) gebruikte de bh van de Hema als ze de andere beha in de was hadden zitten, todat deze weer gewassen was.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meis,

Dual plane is juist pijnlijker als achter de spier!

Omdat bij Dual Plane in de borstspier word gesneden..

De pijn is heftiger als achter de spier, en het herstel duurt langer..

Dus als je daar tussen twijfelt kun je beter voor achter de spier gaan!

Als je de kans hebt, kun je ze beter voor de spier laten plaatsen!

Deze manier herstel je het snelst van!

Maar dan moet je wel voldoende borstweefsel van jezelf hebben.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual plane staan je borsten verder uit elkaar als bij achter de spier..

Dit geloof ik omdat de spier de prothesen tegen houd..

Ik denk zelf dat achter de spier een mooier resultaat geeft als dual plane..

Maar je zou natuurlijk foto's kunnen bekijken hier op het forum,

dan kun je het zelf ondervinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi,

nou ik heb je hele topic gelezen, je vragen en twijfels zijn zo herkenbaar! ik denk echt dat je een goede keuze hebt gemaakt hoor! ik dacht ook dat ze noooit voor de spier konden komen, maar het kon dus toch.. ieder lijf is anders (ik had ook niet echt veel borstweefsel), bij anatomisch heb je ook het voordeel dat de prothese aan de bovenkant dunner is waardoor je de randen minder ziet. En dual-plane/ achter de spier is een stukje pijnlijker. Ik werk zelf op plastische chirurgie in het emc in rotterdam, en ik heb al veel werk voorbij zien komen als proffesional van dr ulrich.. en ik kan je vertellen: super dokter! dus echt vertrouw hem nou maar!

oja ik heb trouwens ook een sport bh van de hema (geweldig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18: ik denk dat ik er teveel mee bezig ben. Zag plaatjes van eetje en dacht dit is wat ik wil! Lijkt me ook stuk minder pijnlijk, zo voor de spier! Maar ik moet niet zo twijfelen, heb van begin af aan achter de spier gewild, dus daar moet ik ook bij blijven.

@eetje: idd, denk dat iedereen twijfels heeft. Het is ook niet niets. Dr. Ulrich schijnt een hele fijne dokter te zijn (het is een zij trouwens). Ik kan altijd nog een keer een consult aanvragen. Dan neem ik wel jouw foto's mee! Vind het resultaat echt prachtig en dat na 6 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.