Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee MissJ,

Hoe gaat t nu? Heb je de zenuwen nog onder controle? Als het in Rotterdam hetzelfde gaat als in de Velthuiskliniek in Eindhoven hoef je je nergens zorgen over te maken hoor. Je wordt heel goed begeleid.

Suc6 met de laatste dagen aftellen!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Leentje,

Het houdt me goed bezig. Maar ik ben er nu wel wat rustiger onder. Twijfels heb ik niet meer. En ik heb alle vertrouwen in de kliniek en de arts. Ik kijk er erg naar uit.

Mijn vriend is er ook veel mee bezig. Die is zich ook aan het voorbereiden. Hij heeft al boodschappen gedaan, ed. Gisteren hebben we 'geoefend' met mijn haar doen! Lachen! Ik heb nogal eigenwijs haar (krullen) en hij snapte gewoon niet wat ie moest doen. Vanavond ga ik hem laten oefenen met het in een staart opsteken. Dat is misschien wel het makkelijks de komende dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Leentje,

Het houdt me goed bezig. Maar ik ben er nu wel wat rustiger onder. Twijfels heb ik niet meer. En ik heb alle vertrouwen in de kliniek en de arts. Ik kijk er erg naar uit.

Mijn vriend is er ook veel mee bezig. Die is zich ook aan het voorbereiden. Hij heeft al boodschappen gedaan, ed. Gisteren hebben we 'geoefend' met mijn haar doen! Lachen! Ik heb nogal eigenwijs haar (krullen) en hij snapte gewoon niet wat ie moest doen. Vanavond ga ik hem laten oefenen met het in een staart opsteken. Dat is misschien wel het makkelijks de komende dagen.

hahaha :154: :154: :154: ..van die dromen kan ik me helemaal inkomen heb het zelf ook ik ben over 10 dagen aan de beurt ..maar ik vind het wel grappig en heeel erg lief van je vriend dat hij je haren gaat doen straks ..ik kan hem al helemaal voor me zien bezig met jou haar aan het stoeien ...hihihi grappig dat je al het aan het oefenen bent ..kijk maar uit straks is die zo voleerd dat ie het nog beter doet dan jezelf ..maar altijd wel handig om zon vriend te hebben die dan je haar voor je kan doen en het dan ook nog naar je zin doen dan he?..... :rolleyes:

nou voor jou nog maar een paar daagjes dan is het zover ik wil je in ieder geval al heel veel sucses wensen mocht ik niet meer op het forum komen ( ik werk erg onregelmatig dus heb ook niet vaak de tijd ervoor) maar ik ga zeker je topic volgen ik ben reuze benieuwd straks naar je verslag

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ze zijn zooooooooooooooo mooi!!! Ik ben zo blij!

Bedankt voor de lieve woorden.

Ik ben vanochtend iets na 8 uur geopereerd en was ietjes na 9 uur al wakker. Mijn vriend en zoontje hebben me gebracht en zijn tot aan de receptie meegegaan. Mijn zoontje dacht dat ik ging sporten en vond het erg leuk om mama uit te zwaaien. Het was fijn dat hij ook mee was, geeft je geen kans zeg maar om angstig te worden.

Toen zij naar huis waren, werden er foto's gemaakt en moest ik nog eventjes wachten tot ik naar de operatieruimte mocht. Dat was al binnen 10 tellen, dus had geen tijd om zenuwachtig te worden.

Eenmal beneden moest ik me in zo'n hok omkleden. Al mijn spullen gingen een klein verrijdbaar kastje in en ik kreeg een blauw schort om. Ik deed dat ding natuurlijk verkeerd om aan, muts die ik ben! Daarna mocht ik doorlopen naar een andere ruimte, waar een stuk of 6 bedden waren. Ik was niet alleen, er was nog een mevrouw, ook voor boobjob.

Terwijl ze met haar bezig waren, kwamen bij mij de zenuwen. Ik heb vaak last van lage bloeddruk en even was ik bang dat ik flauw zou vallen. Mezelf even flink toegesproken en goed op mijn ademhaling gaan letten.

Gelukkig kwam de dokter al en ging ze alles aftekenen en nog een keer foto's maken. Wat een lief mens! Ze heeft me heel erg gerustgesteld en beloofd dat het prachtig zou worden. En ze praat ook zo schattig met een Oostenrijks accet. Echt heel erg aardig mens. Ze zei dat ze ook extra pijnstillers in de borst zou doen, omdat het achter de spier toch wat pijnlijker is. Ik had echt zo iets: spuit me maar plat!

Even later werd ik geprikt en mocht ik mee naar de OK. Voor ik het wist lag ik weer terug op de kamer, wakker te worden. Vroeg gelijk of ik mocht kijken en ze brachten me een spiegen. Ze zijn zo mooi! Ben er nu al blij mee.

Verder ging het wel redelijk. Misselijk en duizelig geweest, maar zolang ik lig, gaat het goed. Nu gaat het al stukken beter. Nog bij vlagen dat ik duizelig ben.

Niet echt honger, paar lange vingers gegeten en wat thee gedronken.

En de pijn valt nu nog erg mee. Spierpijn, vooral in mijn oksels. Ik ga verder dutten op de bank.

Gr.

P.S.

Ik hoop dat het een beetje samenhangend verhaal is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ze zijn zooooooooooooooo mooi!!! Ik ben zo blij!

Bedankt voor de lieve woorden.

Ik ben vanochtend iets na 8 uur geopereerd en was ietjes na 9 uur al wakker. Mijn vriend en zoontje hebben me gebracht en zijn tot aan de receptie meegegaan. Mijn zoontje dacht dat ik ging sporten en vond het erg leuk om mama uit te zwaaien. Het was fijn dat hij ook mee was, geeft je geen kans zeg maar om angstig te worden.

Toen zij naar huis waren, werden er foto's gemaakt en moest ik nog eventjes wachten tot ik naar de operatieruimte mocht. Dat was al binnen 10 tellen, dus had geen tijd om zenuwachtig te worden.

Eenmal beneden moest ik me in zo'n hok omkleden. Al mijn spullen gingen een klein verrijdbaar kastje in en ik kreeg een blauw schort om. Ik deed dat ding natuurlijk verkeerd om aan, muts die ik ben! Daarna mocht ik doorlopen naar een andere ruimte, waar een stuk of 6 bedden waren. Ik was niet alleen, er was nog een mevrouw, ook voor boobjob.

Terwijl ze met haar bezig waren, kwamen bij mij de zenuwen. Ik heb vaak last van lage bloeddruk en even was ik bang dat ik flauw zou vallen. Mezelf even flink toegesproken en goed op mijn ademhaling gaan letten.

Gelukkig kwam de dokter al en ging ze alles aftekenen en nog een keer foto's maken. Wat een lief mens! Ze heeft me heel erg gerustgesteld en beloofd dat het prachtig zou worden. En ze praat ook zo schattig met een Oostenrijks accet. Echt heel erg aardig mens. Ze zei dat ze ook extra pijnstillers in de borst zou doen, omdat het achter de spier toch wat pijnlijker is. Ik had echt zo iets: spuit me maar plat!

Even later werd ik geprikt en mocht ik mee naar de OK. Voor ik het wist lag ik weer terug op de kamer, wakker te worden. Vroeg gelijk of ik mocht kijken en ze brachten me een spiegen. Ze zijn zo mooi! Ben er nu al blij mee.

Verder ging het wel redelijk. Misselijk en duizelig geweest, maar zolang ik lig, gaat het goed. Nu gaat het al stukken beter. Nog bij vlagen dat ik duizelig ben.

Niet echt honger, paar lange vingers gegeten en wat thee gedronken.

En de pijn valt nu nog erg mee. Spierpijn, vooral in mijn oksels. Ik ga verder dutten op de bank.

Gr.

P.S.

Ik hoop dat het een beetje samenhangend verhaal is!

He MissJ,

Wat is het bij jou ook allemaal lekker snel gegaan. Fijn, hè. En natuurlijk:

:171::169::170::169::176::173::167::173::184::169::169::182::168:

Het is een heel herkenbaar verhaal hoor. Ik had ook zo'n spierpijn in mijn oksels. Nu nog steeds een beetje. Soms lijkt t wel of mn boobies onder mijn oksels zitten. :154:

Rustig aan de komende dagen en goed je pijnstillers blijven slikken, hè.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om al wat van je te horen! Heb jij ook geen drains?? Ik zit nog steeds met die drains :angry: Moet morgenochtend terug om ze eruit te laten halen en dan gaat het verband er ook pas af... Heb jij het resultaat al goed kunnen bekijken??? En hoe is het met de pijn??

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx, Leentje. Ik blijf idd braaf alles innemen. Ben alleen van tijd tot tijd super misselijk. Maar al met al, het valt me reuze mee. We zullen zien hoe het morgen gaat.

Ik heb gelukkig geen drains, puck. Maar misschien beter dat je ze hebt. Zo raak je wel al dat vocht kwijt. Die mevrouw naast me had ze ook en ze werden voor ze naar huis ging verwijderd. Deed geen pijn, zei ze.

Ik heb ze mogen bewonderen en was op slag verliefd. Heb jij kunnen kijken? Ik ga als ik me wat beter voel alle topics weer bij lezen. Daar was ik iets te misselijk voor.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jas,

Alles achter de rug en zo te lezen viel het je mee? Dat is fijn.

Goed om te lezen dat je meteen al zo blij bent. Super. :116:

Nu laat je lekker verwennen en het is niet verkeerd om met deze dagen thuis te zijn en te genieten van de kerstsfeer he?

Succes Petra. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissJ,

Gefeliciteerd!!! :64: Hihi, zo grappig te lezen dat je je operatieschort omgekeerd aan had gedaan! :46: Fijn dat alles goed is gegaan! En zeker leuk te lezen dat je op slag verliefd was op je nieuwe boobies! :33: Rust maar lekker uit en laat je verwennen, wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht is erg meegevallen. Ik slaap nooit op mijn rug, heb er echt een hekel aan. Maar het ging goed, kan niet anders zeggen. Twee keer wakker geweest, maar sliep vrij snel weer verder. Was wel erg stijf vanochtend!!! Jeetje, niet normaal. Ik dacht, nou gaat het komen. Maar een kwartiertje na het opstaan ging het alweer.

Heel even bh uit gedaan en toch maar snel weer aan. Het voelt niet zwaar ofzo, alleen een enge gedachte. Verder valt het me nu nog allemaal reuze mee. Beetje ongemakkelijk, maar niet echt pijnlijk. Goed te doen.

Het is erg gezwollen allemaal. Veel vocht en zo. Kan ik daar nog iets aan doen? Ik slik Celebrex, dat schijnt naast pijnstillend, ook voor de zwelling te zijn. Zijn er verder middeltjes voor? Ik merk ook dat links er erger aan toe is dan rechts.

Mijn vriend is ook zo lief. Ik word erg verwend. En hij hoefde mijn haren niet te doen (hij blij), het ging makkelijk zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lekker he om goed de nacht door te komen. Moet jij ook zo wennen dat je nu met je armen je borsten voelt hahaha. Wat heb jij voor sportbh?? Ik had er eentje van de kliniek maar vind die van de hema veel prettiger want die komt niet onder mijn truitjes uit.

Rustig aan hoor en ik blijf je volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel erg vervelend, slik je wel arnica druppels?? Ik denk dat bij mij het vocht wel aardig weg is omdat ik twee dagen met die drains heb gelopen. Was niet fijn maar nu dus wel resultaat van.

Haha ik denk trouwens dat het voor mijn omgeving wel op gaat vallen zeg. Heb jijhet uiteindelijk nou nog op je werk verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal zeker uit maken, wel of geen drains. Ik neem die druppels wel in, maar dacht dat het meer tegen baluwe plekken was.

Ik heb het niet verteld. Een collega weet het, mijn zus en schoonzus. Ouders en schoonouders ook niet. Als mensen ernaar vragen ga ik het wel eerlijk zeggen, anders gaat het niemand wat aan.

Heb jij het aan veel mensen verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had het wel aan een aantal mensen verteld en gisteren ben ik bij een high tea geweest en dan valt het natuurlijk op dat ik niet zelf mijn jas enzo uit trek hahaha dus nu weten meerdere mensen het. Maakt me niet zoveel meer uit.

Hoe is het met jou??? Voel je je goed? En al buiten geweest?

Ik vind het allemaal erg meevallen. Kan al best veel zelf al probeer ik dat nu een beetje te laten omdat dat gewoon beter is.

Ga zo naar familie.

In het begin was ik best geschokt van de maat maar nu begin ik te wennen en vind ze echt prachtig hi hi

Succes met je herstel en rustig aan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alles goed. Ik ben ook al buiten geweest, gisteren zelf mee naar de schoonouders geweest. Die hadden niks in de gaten. Ging prima, kan alles zelf wel, alleen in een heel laag tempo. Mijn vriend is constant bij me, dus wat niet gaat doet hij gelijk voor me. Vind het vervelend dat ik mijn zoontje niet kan tillen, maar we hebben geoefend met op mama's schoot klimmen. Vindt ie ook hartstikke leuk.

Het is nog erg gespannen allemaal maar doet geen pijn. Links is onrustiger in vergelijking met rechts. Rugslapen gaat ook prima, al gaat het geen hobby worden. Iedere dag gaat de BH ook even uit, maar is nog wel eng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.