Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja gaaf he Eefje, ik vind dit echt leuk

Ik ben nu al erg benieuwd naar Ivonne

En mocht jij ooit in de buurt zijn, kom je ook maar voor een bakkie hoor!!

Veel liefs Mar

Dat is inderdaad een beetje ver voor jou Eefje, maar had ook reuze gezellig geweest hoor.

Hihi, wat lief van jullie, maar is idd wel beetje ver weg voor mij, maar vind het heel fijn dat jullie elkaar eens kunnen ontmoeten! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, de date staat, op 26 oktober kom ik je halen op J om half 11 voor een bakkie :rolleyes:

Maar voor die tijd heb ik je hier nog wel gesproken hoor. Mocht er nog dingen bij je veranderen dan lees ik het hier wel.

Inderdaad is het heel leuk Eefje, Mar heeft toch een plaatsje in mijn hart gekregen het afgelopen jaar en ik ben blij dat het de goede kant met haar opgaat en vind het een voorrecht dat ik haar in real life kan ontmoeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is het heel leuk Eefje, Mar heeft toch een plaatsje in mijn hart gekregen het afgelopen jaar en ik ben blij dat het de goede kant met haar opgaat en vind het een voorrecht dat ik haar in real life kan ontmoeten!

Ja, dat is zo, we zijn allemaal heel erg met haar begaan, is een zwaar jaar geweest en gelukkig gaat het idd de goede kant op :43: geniet maar beiden van jullie afspraakje, gezellie!!! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je eefje, erg lief van je, we zullen er zeker van gaan genieten.

Het was inderdaad een heel zwaar jaar voor haar en het einde is nog niet in zicht, maar het is gelukkig een vechter en het gaat de goede kant op.

Hé Mar.

Het was niet rot bedoeld, wij zeggen hier altijd tegen ellkaar lekker slapen en gezond weer op, wat er ook aan de hand is. Het is een positive noot dat hoe ziek je ook bent, hoe k.. je je ook voelt, ik wens je heel veel gezondheid toe, en dat wens ik jou en je naaste :147:

Nou echt gaan slapen, doe ik ook want de pil gaat werken en dan lijkt het wel of ik hier onder de paddo's zit, dus voordat ik ga zingen ajohee te gek johee ga ik ook maar naar boven.

Dikke knuff en groetjes aan alle meelezers want je bent een echt kijkcijfer kanon :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig mar :52:

Ik ben niet gek hoor, ik ben een vliegtuig :44: Of prettig gestoord, zeg ik ook wel eens :38: En kijk maar eens hoeveel hits je hebt Mar, vandaar het kijkcijferkanon :155:

joehe, nog een week en dan lekker op vakantie. Ik baal wel want toen ik nieuwe borsten kreeg moest ik een nieuwe bikini zoeken omdat mijn borsten nu kleiner waren. Die had ik toen gekocht, maar ik kon toen niet weten dat mijn buik nu net zo dik is als mijn borsten toen, dus al met al pas ik deze ook weer niet meer :152:

Ja, en bikini's zijn nu niet meer te krijgen want het is herfst. ( tja, dat zeggen de winkeliers hé )

Dat wordt dus in mijn blote kont met alleen een boven stukje aan want die past goed. :154:

Zie je wel dat ik niet gek ben :153:

Een fijne avond en een dikke knuff. En denk erom, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker allemaal. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ivon zelfs dat kan daar!!

als ik het goed heb begrepen ga je naar almelo....mijn thuishaven!

en bij preston hebben ze gewoon een gedeelte waar je naakt kan zwemmen dus zelfs geen topje nodig ihihih :4:

@ maressje wou ff zeggen dat ik je echt een super sterke vrouw vind!!

respect!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, je bent altijd zo grappig Ivon, denk dat jullie het reuze naar de zin zullen hebben samen de 26ste oktober hihi, samen in een deuk, zie het al helemaal voor me hahaha :45:

Fijne vakantie gewenst Ivon, met of zonder bikini hihi :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ivon zelfs dat kan daar!!

als ik het goed heb begrepen ga je naar almelo....mijn thuishaven!

en bij preston hebben ze gewoon een gedeelte waar je naakt kan zwemmen dus zelfs geen topje nodig ihihih :4:

@ maressje wou ff zeggen dat ik je echt een super sterke vrouw vind!!

respect!!!!

Nou, ik was niet van plan om helemaal naakt te gaan hoor :unsure: En als dat maar een klein stukje van het zwembad is heb ik er toch niets aan want zodra ik het water in duikt is het Free willy en is het zwembad leeg :154:

In ieder geval leuk dat je bij Mar reageer, nog 10.000 kijkers te gaan :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel eefje, ik had over je heen gelezen, sorry :blush:

Ik kijk erg naar de vakantie uit, dus het gaat zeker wel goed komen.

xxx

Geeft niks meid, we hadden ook bijna gelijktijdig gepost hihi ^_^

Ja dat denk ik ook, geniet er maar van! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, lief van je Melro X

Echt Ivon, volgens ben je knettergek Haha, echt geweldig, jij met je bikini, wil hier geen reklame maken, maar wat dacht je van wehkamp, die heeft echt nog wel, daar heb ik vorige week nog een bikini gekocht(nou als ik een bikini pas, dat wil wat zeggen :154: )

Serieus, ideal betalen en je hebt het morgen in huis

Succes ermee en ik ben echt jaloers op je hoor dat jij lekker vijf dagen mag genieten, spreek je van de week nog wel

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip Mar, maar ik doe het maar even met wat ik heb en volgend seizoen ga ik voor een badpak die alle rollen wegwerkt :141:

Ik hou niet eens van zwemmen, maar zag dat er een bubbelbad in het zwembad zat, ik dacht, daar ga ik inzitten voor de komende 5 dagen. :154:

En in het echt ben ik heel rustig hoor, dus minder gek dan dat je denkt :155:

Ik kijk er zeker naar uit, heb niet zulke leuke dingen meegemaakt de afgelopen tijd, dus ben er heeeeeeeeeeeel hard aan toe. Even weer tijd voor elkaar zonder kinderen, das toch ook heel wat waard :147:

Ik spreek je zeker nog voordat ik wegga, dus zo snel ben je ook weer niet van me af.

Hoe voel je je? Gaat alles nog steeds goed? En nu je weer in je arm geprikt mag worden, mag je dan niet weer zo'n ding laten plaatsen voor het makkelijker prikken? ( kan even niet op de naam komen?

Nou meid, tot snel.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Bubbelbad, ja dat is lekker, maar het zwembad is daar geweldig hoor, met fruit, ijs en koffie en thee, echt super hoor

Ik hoop echt dat je ervan gaat genieten, maar als het tegen heeft gezeten kun je het idd wel goed gebruiken

Ik geloof best dat je niet altijd zo gek bent hoor

Je bedoeld een port a cath??, nee dank je ik hoef niet meer, ik mag nu aankomende woensdag weer voor het eerst weer geprikt worden en dan hoef ik nog maar 1 keer per drie weken tot eind januari, dus zo vaak is dat niet eens meer

Zo.n apparaat moet er weer ingezet worden, en daarna er weer uit , weer twee snijvlakken erbij, begint al een aardige achtbaan te worden, nee ik vind het wel goed zo

Verder voel ik me goed hoor

Wanneer ga je weg, maandag???

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé mar.

Gelukkig dat je je goed voelt en houden zo hé :6: Je hebt gelijk hoor dat je die port dan niet neem, dan kan je beter de port in het glas nemen :4: Als het iedere 3 weken is dan is het nog te overzien.

Wat een weer hé? Waar hebben we dit aan verdiend. Vandaag zijn we heerlijk naar scheveningen geweest.

Wat wel eng was, een auto met een lantaarnpaal erop moest die paal in de grond zetten. De man had de paal met de machine opgepakt en die was weggeschoten, zo de boulevard op. Er lagen gewonden en we hoorden enge verhalen, we hopen maar dat het goed afgelopen is voor die mensen, want een paal op je kop krijgen, daar kan niemand tegen. Ik zag ook kindervoetjes, ik hoop dat ik dat niet goed gezien heb. Niet dat het niet erg is als het een volwassene is, maar je snap wat ik bedoel. brrrrrrrrrrr.

Ik had wel een leuke badpak daar en toen ik hem wilde passen zag ik dat hij kapot was en zoals altijd bij mij hadden ze geen andere en heb ik niets meer gevonden. :(

Maar dan ga ik wel gewoon voor de thee, koffie en de ijs en laat dat water voor wat het is :44:

We gaan inderdaad een maandag weg. We brengen eerst onze dochter weg naar de trein en daarna gaan wij de andere kant op.

Ik zou zeggen een heel fijn weekend met nog veel meer mooi weer en doe rustig aan. Ik spreek je weer na de vakantie en dan hoor je zeker hoe ik het vond.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé mar.

Gelukkig dat je je goed voelt en houden zo hé :6: Je hebt gelijk hoor dat je die port dan niet neem, dan kan je beter de port in het glas nemen :4: Als het iedere 3 weken is dan is het nog te overzien.

Wat een weer hé? Waar hebben we dit aan verdiend. Vandaag zijn we heerlijk naar scheveningen geweest.

Wat wel eng was, een auto met een lantaarnpaal erop moest die paal in de grond zetten. De man had de paal met de machine opgepakt en die was weggeschoten, zo de boulevard op. Er lagen gewonden en we hoorden enge verhalen, we hopen maar dat het goed afgelopen is voor die mensen, want een paal op je kop krijgen, daar kan niemand tegen. Ik zag ook kindervoetjes, ik hoop dat ik dat niet goed gezien heb. Niet dat het niet erg is als het een volwassene is, maar je snap wat ik bedoel. brrrrrrrrrrr.

Ik had wel een leuke badpak daar en toen ik hem wilde passen zag ik dat hij kapot was en zoals altijd bij mij hadden ze geen andere en heb ik niets meer gevonden. :(

Maar dan ga ik wel gewoon voor de thee, koffie en de ijs en laat dat water voor wat het is :44:

We gaan inderdaad een maandag weg. We brengen eerst onze dochter weg naar de trein en daarna gaan wij de andere kant op.

Ik zou zeggen een heel fijn weekend met nog veel meer mooi weer en doe rustig aan. Ik spreek je weer na de vakantie en dan hoor je zeker hoe ik het vond.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

wat raar joh, ik kan mijn bericht niet meer bewerken. Nou ja, dan maar zo.

Ik ben vandaag naar livera geweest en heb een mooi badpak gescoord, eentje die je vetrollen wegwerkt, dus kom maar op met dat bubbelbad :136: :136: :136:

Weer een probleem opgelost. En zoals het er nu naar uit zie, krijg ik volgende week ook mooi weer, dus niets kan mij gebeuren. ( hoop ik hahahaha)

Sterkte in het ziekenhuis komende week en hopelijk gaat het prikken snel en goed.

Dikke knuff en tot over een weekje. Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Wat goed zeg dat je geslaagd bent voor je badpak(vetoprollerpakje???)

En tja dat weer, dat is nou precies wat ons soort mensen dus verdiend(mijn man verdiend namelijk nog veel meer,maar zijn baas stort het helaas niet)

Wat een verhaal zeg, in scheveningen, ik dacht terwijl ik het las, je was figurant voor een film, maar bah dit was minder leuk

Nou lieve Ivon, een hele fijne week gewenst en als je het niet leuk vind, dan kom ik wel omruilen hoor

PS heb je nog een leuke hint voor 26 oktober

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.