Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Mar.

Er staat al een tijdje geen tekst meer van je dus ik hoop dat alles goed is en je geen ziekenhuisopname achter de rug hebt.

Hoe gaat het ermee? En de behandelingen? Allemaal nog een beetje bol te werken voor je? En hoe gaat het nu de kinderen vakantie hebben?

Ik hoop dat alles goed is.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ivonne

Beetje late reactie, maar zit weinig aan de pc, de behandeling gaat wel goed, maar ik ben heel erg moe op het moment ben het echt even helemaal zat allemaal, het prikken word steeds pijnlijker en alle kleine kwaaltjes en slechte weerstand, maakt dat het emmertje even erg vol is

Gelukkig hebben de meiden idd al lekker vakantie, heerlijk, geen wekker en overal tijd voor daar genieten we wel van hoor, nu het mooie weer nog

Ondanks dat ik moeilijke dagen heb, gaan we gewoon vrolijk verder

Veel liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mar.

Ik ben blij om even wat van je te horen. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je het helemaal zat bent, het is allemaal ook niet niets wat je even op je bordje heb gekregen. Doe jij maar lekker rustig aan, geniet van alle vrije tijd samen met je kinderen en het enige wat ik je wil geven:

EEN HELE DIKKE KNUFF

VOOR EEN SPECIAAL IEMAND

DIE ALTIJD AAN ANDEREN DENKT

EN NOOIT AAN ZICHZELF

DIE NU DOOR MIJ IN HET ZONNETJE WORDT GEZET

EN IK WAT ZONNESTRALEN NAAR HAAR TOEZEND

IN DE HOOP DAT DE ZON WEER GAUW VOOR HAAR GAAT SCHIJNEN.

sterkte weer Mar en ik vind het fijn dat je af en toe wat laat horen en weet dat ik altijd aan je denk.

xxx Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marry..

Pff.. Ik leef echt met je mee !! Snap dat je er soms helemaal doorheen zit, je maakt ook zo veel mee!

Probeer toch te genieten van de kleine dingetjes.. en nu met je kids die zomer vakantie hebben, maar ik denk dat jij dat wel doet he :)

Ik denk nog steeds aan je...

Hoeveel behandelingen moet je eigenlijk nog volgen?

Ik hoop dat je het einde al in zicht is..

Dikke knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Ook een hele dikke knuff van mijn kant! :58: Geniet van je meiden en de vrijheid van de vakantie, als dat ook maar enigzins mogelijk is! Sterkte meis!

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden

Hier weer even een berichtje van mij

Het gaat best goed hoor, heb vandaag een kuurtje(herceptin)gekregen, twee dagen eerder dan normaal, want nu heb twee dagen langer vakantie, mijn eerste afspraak is pas 10 augustus, jippie

Ben niet uit het zks weg te slaan hoor, nu weer met m'n oudste, zit die kleine muts met d'r been in het gips, ze heeft met haar voet tussen het wiel van de fiets gezeten, zover ze kunnen zien is het niet gebroken en de pijn valt reuze mee

Tja je begrijpt wel, zes jaar en gips is echt zo erg niet, dus ik heb vandaag een rolstoel en krukken geregeld, dus ze vermaakt zich wel

En nu maar hopen dat het van korte duur is, dat als we volgende week op vakantie gaan ze gewoon kan zwemmen, maar dat zien we dan wel weer haha

Met de gezongheidheid is het echt een slecht jaar, maar ach we zijn gelukkig in de liefde hihi

Iedereen een hele fijne vakantie, Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mar.

O meid, wat ben ik blij over het positieve bericht over jou :38: Eindelijk, eindelijk gaat het de goede kant op en ik hoop dat het zo blijft gaan!!

Wel vervelend nieuws van je dochtertje. Heel veel sterkte ermee. Nu zal ze het nog leuk vinden, maar het zal moeilijker worden dalijk tijdens je vakantie als ze wilt zwemmen en zo. Ik heb het ook meegemaakt met mijn dochter, alleen was het haar arm. Ik heb toen met mijn zus gezien wat een spaak met je voet kan doen. brrrrrrrr.

Ik vertrek een vrijdag weer voor een paar dagen, dus zal je voor die tijd niet meer horen. Ik wens je heel veel plezier tijdens je vakantie en geniet ervan met zijn allen.

Je ziet het, ik hou je topic in de gaten hoor :38:

Sterkte met je dochter en sterkte voor jou en een hele dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Ivon

Hoe gaat het met jou, je bent ook een paar dagen weg geweest, waar ben je heen geweest en was het leuk????

Hier gaat het goed hoor (niet klagen, geen goden verzoeken), wij zijn net terug, een paar dagen naar preston palace geweest, ken je het??? Het was geweldig, heerlijk genoten, en die griet van mij had speciaal gips gekregen zodat ze toch mocht zwemmen en morgen(maandag) gaan we dit weer omruilen voor ander gips, ja je leest het al, nog steeds gips en dat gaat nog twee weken duren, maar dat vind ze zelf niet zo erg hoor, nog een week vakantie, dus ze mag met gips naar school, en dat is leuk haha

Ik moet woensdag naar de klinisch genetica, niet echt leuk, maar moet wel gebeuren, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

Het belangrijkste is dat ik me goed voel nu

Veel liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Fijn te lezen dat het relatief goed met je gaat en dat je hebt kunnen genieten van een deugddoende vakantie met je gezinnetje! :D

Succes alvast voor woensdag!

Liefs, Eefje, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop dat je de antwoorden heb gekregen waar je op zat te wachten en ik hoop ze snel van je te horen hier.

Wat leuk joh dat ze speciaal gips hebben gegeven aan je dochter. En de kleurtjes die ze ervan hebben........................ hahahaha, de 1 nog feller dan de ander.Wat voor gips heeft ze nu? En ze zal wel goed in de belangstelling staan straks op school. hahaha. Begint bij jullie volgende week de school weer? Hier nog niet, nog 2 weken hebben we te gaan.

Gelukkig dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en vooral dat je de vakantie af hebt kunnen maken zonder opname en lekker hebt kunnen genieten!!

Preston palace zegt me wel wat, maar ik kan het even niet thuis brengen, help me even :155:

Meid ik ben zo blij met dit berichtje van je, hij klinkt zo lekker positief, zo uitgerust en ontspannend dat het mij ook blij maakt. Ik hoop echt dat het nieuws vandaag goed is allemaal.

Wij zijn een paar daagjes weer naar Disney en Parijs geweest. het was niet lang, maar lekker genoeg en vermoeiend genoeg :152:

Voordat we weggingen nog een paar rot dingen meegemaakt wat niet leuk was voor mijn dochter. Een collega van haar is doodgereden toen ze uit haar werk kwam 1 week voordat we weggingen. Ze ging samen met mijn dochter naar huis en is daar dus nooit aangekomen. Er werd toen een stille tocht georganiseerd en dat is heel zwaar voor een 16 jarige ( natuurlijk voor iedereen, maar hoop dat je bergrijpt wat ik bedoel. )

1 dag voor onze vakantie ging haar hamster dood waar ze heel erg aan gehecht was want het was vanwege haar allergie vroeger haar eerste beestje. Hij is in haar handen gestorven en heb een mooi plaatsje gekregen, maar het verdriet was groot. Toen we thuis kwamen was het heel vreemd voor haar.

met mezelf gaat het redelijk goed. Volgende week weer naar de pijnpoli en dan gelijk vragen of ze iets aan de tepels kunnen doen want die doen nog steeds erg pijn sinds de operatie en dat is nu al een jaar geleden, dus dat schiet niet echt op allemaal. De injectie in mijn rug voor de pijn heeft wel wat werk gedaan, dus daar ben ik erg blij mee.

Ook nog leuk nieuws, mijn dochter belde net dat er een 3e kleinkind aankomt :rolleyes:

Tja, en dan is de cirkel weer rond!!

Nou meid, tot snel, dikke knuff. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Tje wat een verhaal zeg, van je dochter, wat erg voor haar en dan haar hamster ook nog eens(heb ik ook gehad) daar kan je heel veel verdriet van hebben hoor(en ja ik begrijp wat je bedoeld)

En gefeliciteerd met de komst van je 3e kleinkind, leuk joh

Hoop dat je zelf ook weer wat gaat bereiken met je doktersbezoek

Onze vakantie was dus in Almelo, dat is een all-in hotel, hele dag eten en drinken en vermaak, zwembad, indoor kermis en ga zo maar door, dus vier dagen echte vakantie, ik heb in vier dagen tijd er drie kilo aangegegeten haha(ik kan het hebben)

De klinisch genetica was duidelijk en veel informatie, alleen heeft ze me wel verteld dat ik er ernstig rekening mee moet houden dat ik gendraagster ben(vanwege twee alvleesklierkanker gevallen) maar de uitslag komt pas over twee a drie maanden dan weet ik het zeker, dus niet gek laten maken en afwachten

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hé Mar.

Hoe is het nu met je, het is alweer een tijdje geleden zie ik net :blush: Jeetje meid, wat heb jij allemaal meegemaakt in je leven zeg!! Heb jij alvleesklierkanker gehad? Of iemand in je familie dat je daarom misschien gen draagster bent?

Tussen de regels door heb ik al heel veel verschillende ziektes gezien bij jou en dan nog zo positief. pffffffff meid, ik neem steeds meer mijn petje voor je af weet je dat!!

Ik blijf voor je meeduimen en inderdaad, gek maken heeft nu geen nut, je kan niet meer doen dan afwachten.

Dat hotel waar jij geweest ben ga ik eens bekijken op internet. Heerlijk meid dat je het zo naar je zin gehad hebt en dat eten................... al zit er 80 kilo aan bij jou, als je er lekker van genoten hebt is het prima toch? :153:

In oktober gaat onze jongste een week op kamp, dus ga eens kijken of ik iets leuks kan vinden voor mijn man en mij om er ook eens lekker tussenuit te gaan.

Hoe is het met je meiden? En is je dochter al uit het gips? Ik hoop het voor haar want het is leuk voor even, maar ik denk dat ze het nu wel zat is!

Hier gaat alles zijn gangetje. De medicijnen die ik nu gehad heb helpt gelukkig voor de pijn in de nacht dus dat heb ik al gewonnen. Helaas helpt het niet voor de pijn in mijn tepels, dus als ze bellen hoe het gaat moet ik dat nog maar even doorgeven en misschien dat ze tzt er nog wat voor heeft. Er werd gesproken of ze niet wisten of je het gevoel terug zou krijgen, nou nu denk ik wel eens, liever geen gevoel dan pijn :blush:

Nou meid, ik hoop dat alles nog steeds voorspoedig gaat met je. Tot schrijfs maar weer. Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Jaaaa, het gaat goed hoor, even niets tegen(afkloppen) nee, dat alvleesklier, ik niet joh, dat overleef je niet, nee een oom is inmiddels al overleden en een tante ligt nu weer in het zks, in de hoop dat ze de nacht overleefd want morgen is ze jarig, maar het kan ieder moment gedaan zijn met haar(klinkt makkelijk maar vind het wel erg hoor)

De oom en en tante zijn beide van m'n vaders kant en daarom denken ze dat het gen eventueel daar vandaan komt, maar nogmaals we zien wel hoor

Die dame van mij is van d'r gips af sinds vorige week en het lopen gaat haar gelukkig goed af, daar zat ik wel overin, was bang dat het erg pijnlijk zou worden voor haar(ja heb je zo'n ...jaar zit je over het pootje van je kind in haha)

Oktober en Almelo is echt een aanrader, maar niet te lang, twee nachten is wel voldoende

Jij ook weer sterkte met de pijn en tot horens

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mar.

Gaat het nog steeds zo lekker voorspoedig? Ik hoop het voor je meid. Het is alweer bijna de 23e dus het zal een beladen maand voor je worden, maar gelukkig is de prognose goed en ik hoop dat het zo door blijft gaan met je!

Meid wat ziet dat er leuk uit in almelo zeg. Het is wel vrij prijzig hoor, maar misschien doe ik het wel ook, ik beslis pas op het laatste moment want ik wil eerst kijken wat het weer gaat doen.

Hebben je meiden het naar hun zin op school? Het zal wel weer ineens stil zijn voor je. Ik heb nieuwe medicijnen gekregen en die helpen gelukkig goed voor de nacht. Ik mocht na een week ook overdag in gaan nemen maar daar wacht ik mooi mee tot het echt nodig is.Een dinsdag wordt ik gebeld door de pijnpoli en dan hoor ik verder wel hoe of wat.

Hier gaat verder alles zijn gangetje en dat is ook wel weer eens lekker :rolleyes:

Dikke knuff en tot snel weer. Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Oh, wat fijn voor je dat de pijn eindelijk minder is, en zeker voor de nachten, dat scheelt al veel

Ik ga nog steeds voortreffelijk, iedereen in huis is aan het prutten, ja ik ook, maar voorlopig blijft het daar bij, nou normaal had ik al met een longontsteking in het zks gelegen(afkloppen), dus als ik hier doorheen kom, dan lijkt de weerstand ook echt weer beter te worden(Yes!!!)

De meiden hebben het geweldig naar d'r zin, en ja wel wat stil en ongezellig, maar ook tijd om te trainen, ik ben begonnen met hardlopen, wil de lady's run in Rotterdam gaan lopen, leuke doel he

Ja nogmaals dat almelo is echt leuk, wel duur, maar ook goed en veel, het is het waard, ik ben benieuwd joh of je gaat

Veel liefs Spreek je gauw weer X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu pas valt het kwartje, wat je bedoeld met de 23ste, voor mij is de 17de slechter, maar dan nog is het maar een datum, het was een begin van een slechte periode, maar nu een jaar verder ben ik er nog wel en goed ook, das veel belangrijker

Het is vorig jaar op de 13de met de mammografie begonnen, en toevallig moet ik nu op de zelfde datum weer voor de mammografie, ja dat zal best ff een zware dag worden

We leven gewoon door naar de 20ste dan word Jessi 4 jaar, Leuk!!!

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Wat fijn te lezen meid dat je weerstand begint te beteren!!! :D En wow, aan het trainen voor de ladies run, petje af hoor meid, heel sterk weer van je, ben zeker dat je het haalt jou kennende!!! :136:

Sterkte met de mammografie straks en blijven uitkijken naar de kleine lichtpuntjes in het leven! :35:

Dikke knuff, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Heel veel sterkte de 13e. Krijg je dan wel gelijk de uitslag? In jouw geval zal dat toch wel?

4 jaar :136: wat een leeftijd alweer hé? dan is ze een kleuter. ( jaja, bijna een puber dan hoor :153: )

Mijn kleindochter wordt in februari 4, dus loopt zo'n beetje met jou mee qua kleine kinderen en als ik weet hoe ik in een deuk lig om de taal e.d dan besef ik wat jij meemaak. hahaha

We gaan het doen hoor, we gaan naar Almelo!!! 3 oktober vertrekken we voor 5 dagen. Ik ben nog nooit daar geweest, dus heb een hoop te bekijken. Heel erg bedankt voor de tip, ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb geboekt via voordeeluitjes, dat scheelde me 100 euro, dus dat is mooi meegnomen.

Laat je de uitslag even weten meid? Een fijn weekend en een dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Marry,

heb net in een paar uur je hele topic gelezen... Eigenlijk kan ik nu alleen maar heeel diep zuchten..Ik zit nu ook in de periode vlak voor mijn bv, gadsie! Moet er niet aan denken dat die nu ineens niet doorgaat om wat voor reden dan ook...

kop op!

Imke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Dank je wel, uitslag?!! nee moet gewoon wachten hoor, vrijdag(ja net als vorig jaar) moet ik bellen, maar ik weet nu waar ik op kan letten en ik ga dinsdag ook wel direct vragen of ze wat zagen, ze zien toch zelf ook wel wat ik heb

Het word echt een hele zware week, ik merk het nu al m'n zelf, en heb ook nog eens een crematie, want m'n tante is nu ook overleden en dat komt toch weer zwaar aan, ook al zijn we opgelucht(ze was nog maar 35 kilo)

Dus geestelijk allemaal erg moeilijk nu, maar bewust blijven denken dat ik er nu een jaar later toch maar mooi nog ben, en ik was toch erg bang dat het anders zou lopen

3 oktober, wat leuk voor je joh en lekker lang, ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, maar spreek je toch nog wel Xx

Hoi Imke

Ik heb net zelf ook m'n topic nog zitten lezen, en ja moet er ook flink van zuchten, maar vind het wel lief van je dat je toch even een reactie geeft

Veel liefs Mar x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid, gecondoleerd. Tja, het is voor haar natuurlijk beter, maar altijd rot voor de nabestaande. Heel veel kracht de komende week en het werd al zo'n zware week en dan dit er ook nog overheen! Vind het dus echt belachelijk hé dat je gewoon moet wachten een paar dagen. Ze zouden toch kunnen snappen dat het voor jou geen gewone mammo is! Kijk, ik moet iedere 2 jaar een mammo maken omdat ik masthopatie heb, en dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik moet wachten, het is een controle, maar in jouw geval vind ik het in en in triest!! Ik geef je alle kracht die ik heb deze week aan je meid en zal met je mee duimen op een goede uitslag.

Tot vrijdag want dan kom ik hier zeker kijken over de uitslag van jou.

Dikke knuff en heel,heel veel sterkte met alles. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Haha moet zo lachen om je, met je reactie, zo lief van je

Ik ga het morgen echt wel bespreken hoor, ik heb de afgelopen nacht al amper geslapen dat zal vannacht niet veel beter worden

Maar anders kan ik ook woensdag op de chemokamer nog even aan de meiden vragen of hun achter de uitslag aan willen gaan, mijn chirurg die de foto moet bekijken, staat morgen namelijk in de ok, dus wie weet woensdag, en ik weet zelf ook al veel(haha)

Maar zodra ik wat weet, zal ik het meteen laten weten

Wel bedankt voor je medeleven

Veel liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nou ik heb weer een ochtend achter de rug, mammografie gehad en ik werd weer terug geroepen voor een extra echo, je snapt wel, m'n wereld verging weer even, dus weer met een slecht gevoel naar huis

Maar inmiddels heeft het zks al gebeld, dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat de echo voor de zekerheid was

Gelukkig toch goed!!!!

Veel liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh phoeh, wat stressie weer zeg :145: , kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart was erdoor, gelukkig maar dat er niets mis was!!! :136: Geld dat ook al voor de uitslag van de mammo, of moet je daar toch nog enkele dagen op wachten weer? :unsure: Sterkte verder meis! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.