Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hej Meis

Lang niet geweest op het forum, maar wel veel aan je gedacht.

Wegens prive omstandigheden ben ik heel weinig online, maar zoals ik al zei: ik denk nog veel aan je!!!

Ik hoop dat je wekelijkse kuren naar omstandigheden nog steeds goed gaan!

Jij komt er wel meis!

Nog gefeliciteerd met je dochter, hoop dat jij en zij lekker hebben kunnen genieten van deze dag!

liefs en knuffels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Mar.

Ik moest je van ver plukken zeg :unsure: Hoe gaat het naar omstandigheden? Slaan de kuren nog steeds goed aan? IK hoop het zo! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk en voor je bid! Ik hoop snel te lezen dat het gaat met je.

Dikke knuff, Ivonne. :119: :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon en A70 en andere natuurlijk ook

Het gaat redelijk met de kuren, ik loop nog steeds strak op schema, goed maar heel erg vermoeiend, sinds het weekend heb ik het even helemaal gehad met alles, zou weg willen kruipen en op willen geven, maar dat kan gelukkig helemaal niet

Ik ben zo ontzettend moe, logisch natuurlijk , twee keer per week naar het ziekenhuis gaat eens opbreken, veel spierpijn, weer extra ok en narcose gehad, dus moe en nog eens moe

Maar gelukkig gaan we het voorjaar in, dus zodra het zonnetje schijnt probeer daar zoveel mogelijk van te genieten, maakt het allemaal net even wat vrolijker met zon(voor iedereen toch!!!)

Lieve A70 , ik hoop dat het goed gaat met je, want ik denk ook nog steeds veel aan jou hoor

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Fijn om je weer even te lezen. Ben blij dat je nog steeds op schema loopt. Wel waardeloos dat je dus weer een ingreep ergens voor heb gehad want ik lees narcose en OK! Bah, ik hoop dat dat nou eens afgelopen kan zijn bij je en dat je 1 ding tegelijk kan verwerken! Ik ben blij dat je een beetje geniet en weglopen................ neh, zo ben je niet, maar kan me voorstellen wat je bedoelt, het is allemaal niet niks! Kom hoor meid, het is eind maart, er zitten al ( voor jou natuurlijk pas! zal je denken ) 3 maanden op. :109: Ik blijf voor je bidden en van het weekend wordt het weer 21 graden, dus ik hoop dat je weer lekker van het zonnetje kan genieten. Sterkte voor de komende tijd weer. Dikke knuff, Ivonne. :119: :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Veel sterkte meis, best zwaar weer voor je zo te lezen, en dan ook nog eens OK en narcose er bovenop! pfffff, vermoeidheid maakt alles natuurlijk extra zwaar doorwegen, dat je maar veel kracht moogt putten uit je lieve gezinnetje en familie en een beetje zon meepikken dezer dagen is zeker een aanrader!

Dikke knuff, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje en Ivon

Zo ben net weer terug van een kuurtje de tiende van deze reeks nu nog twee van deze te gaan, zoals iedere week moe maar voldaan

De ok die ik gehad heb, ik heb een port a cath laten plaatsen, want het prikken van het infuus ging steeds slechter, dus dit is wel veel makkelijker zo, dus die operatie is echt niet voor niets geweest

Vind het toch altijd weer erg lief dat jullie weer reageren

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Oh het einde van deze kuur is in zicht dus! :43: Handig zo'n port a cath, dat is zeker niet voor niets geweest! Zit je behandeling er dan op na deze laatste 2 kuren? Veel kracht en sterkt gewenst!

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje

Nee de behandeling zit er voorlopig nog niet op, alleen de chemo's, mijn imunotherapie(herceptin) loopt nog wekelijks door, maandag moet ik naar de daniel den hoed voor de eerste afspraak over de bestraling dus enkel de complete uitleg, en dan zal de bestraling begin mei starten en dat zal ongeveer 5 weken iedere dag worden, zodra dat erop zit, mag de herceptin(medicijn per infuus, soort chemo) terug naar 1 per drie weken, dus als het goed is komt er weer wat meer rust als de zomervakantie van de meiden begint in juli

Maar ik heb ook alweer een voordeel, mijn haar groeit alweer, gaaf gezicht is dat joh, dus ook van de zomer kan ik misschien wel zonder mutsje(want die pruik/hamster ligt al heel lang in de hoek haha)

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, nog best wat voor de boeg dus, stap voor stap nemen, nog niet te veel bij stil staan... leuk dat je haar al weer goed aan het groeien is, geeft je toch al weer een beter gevoel :D

Nogmaals veel sterkte en kracht gewenst! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé kanjer.

Wat fijn zeg dat je nu niet meer lekgeprikt hoeft te worden, dat zal een hoop voor je schelen want zo'n infuus wordt je niet vrolijk van ieder keer.

Het wordt weer een hele zware tijd voor je, maar het is voor een goed doel hé :147: Daniel den hoed is een heel goed ziekenhuis en goed gespecialiceerd, dus dat komt goed! Fijn dat je weer lekkere donshaartjes heb. Kan je die hamster lekker lagen liggen naast de cavia :154:

Het is vandaag weer heerlijk weer geweest, ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen genieten ervan met je gezinnetje. Nog even een beetje rustig aandoen voordat het mei is. Sterkte weer en ik hou je in de gaten hoor!

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mar.

Hoe gaat het met je? Het is bijna begin mei en dan start er een heftige tijd voor je. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen de komende aantal weken. :147:

Ik hoop dat je een beetje kan genieten van het mooie weer en dat met je gezinnetje ook alles goed is.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Weer bedankt voor je reactie, het gaat weer eens niet zo goed,

Sinds vorige week ben ik van de chemo's af(feestje), dus vanaf deze week(gisteren) kreeg ik alleen de herceptin, was echt geweldig, want met die port a cath gaat het aanprikken echt super snel, en deze kuur duurt maar drie kwartier, dus ik was echt super vroeg weer thuis, maar helaas ik kreeg een dikke arm, dus moets met spoed weer terug naar het ziekenhuis, dus nu blijkt dat ik trombose in m'n hals heb, aan de linkerkant, dus dat is de kant van de port a cath(deze is de oorzaak)en moet er volgende week weer uit gehaald worden

Vier mei begint bestraling en negen juni de laatste

Spreek je later

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, verdorie, het zit je ook eens niet mee zeg!! Eindelijk als je een feestje mag bouwen gebeurd er weer wat :139: Betekend het nou dat je dan iedere dag opnieuw aangeprikt moet worden of plaatsen ze zo'n nieuw ding voor het infuus aan de andere kant van je arm nu? ( ik ben een leek met dit soort dingen.)

Ik hoop dat ze er iets op verzinnen want iedere dag die infuus opnieuw lijkt me ook geen pretje. :155:

Ik denk nog iedere dag aan je en ik hoop dat mijn wensen voor jou je helpen. Ik wens je ongelooflijk veel sterkte weer en dat het maat snel juni mag zijn voor je dan heb je die rotmaand achter de rug. Helaas ben ik dan met vakantie, maar zoals je ziet vergeet ik je niet en ik zal gelijk kijken als ik weer terug kom.

Een ongelooflijk dikke knuff en we spreken elkaar snel weer. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Goh, heb je dit weer, pfffff, hoop dat ze een nieuwe port a cath kunnen steken, lijkt me inderdaad ook niet fijn als je telkens weer moet geprikt worden :39: , veeel sterkte voor je verdere behandelingen meis! :58:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve meiden

Nee de port a cath moet eruit en er komt geen nieuwe(teveel gevaar), maar nu heb ik gisteren weer te horen gekregen dat ik nu een probleem met prikken heb, nl rechts geen lymfklieren dus mag je niet geprikt worden en nu links een trombose arm mag ook niet meer geprikt worden, dus dan zal het infuus in m'n been moeten ofzo ik weet het nog niet en ik wil ook even nog niet over nadenken

Maar sinds vanochtend heb ik net boven de port a cath nog een bobbel bij, en dat voelt echt niet goed, dus ik ga straks weer naar het zks, want ik ben nu echt heel erg bang dat dit doorschiet naar m'n hoofd ofzo

Nou knokken tegen kanker en dan dit weer met de nodige risico's, zal me toch niet gebeuren, dus dan maar liever voor extra controle naar het zks

Hoe het verder moet gaan lopen met m'n wekelijks herceptin is nog niet bekend

Ik probeer nog steeds vrolijk door te gaan(zal wel moeten) maar zit er aardig doorheen op dit moment, ben blij dat het gunstig weer is, dat maakt het toch nog prettig

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve Mares, Ik heb een tijdje niet gereageerd maar heb wel altijd je berichtjes gelezen. Vind het verschrikkelijk voor je dat alles nu weer even tegenzit, maar kom op, blijf moed houden he! Je bent onzettend moedig en sterk! Ik wil je heeeel veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd ! :116: Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry, groot gelijk dat je extra op controle gaat naar het ziekenhuis, je mag er niet aan denken zeg! Wel balen dat je problemen hebt ivm het prikken nu je zowel rechts als links niet meer kunt geprikt worden, maar inderdaad nog niet te veel over nadenken en stap voor stap nemen zoals het komt....klinkt gemakkelijk geschreven zo, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. :66:

Meis, logisch na de weg die je al hebt afgelegd en de weg die nog voor je ligt en de tegenslagen tussendoor dat je er door zit momenteel, maar je kunt het meis! Heb er alle vertrouwen in! Dus nogmaals veeeeeeeel sterkte en doorzettingsvermogen gewenst! :147::58:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar.

Wat was de uitslag van het ziekenhuis gister? Ik hoop dat het allemaal goed was, maar ben net zo bang als jij, want bij jou zit eigenlijk niets eens mee. IK hoop hier snel van je te lezen.

Heel,heel veel sterkte met alles en een hele dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve meiden

Het was gelukkig gisteren goed in het zks, de chirurg heeft er naar gekeken en heeft mij verzekerd dat er nu geen risico is, dus met een gerust hart naar huis en donderdag terug voor een nieuwe operatie om de port a cath te laten verwijderen

Groetjes en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, gelukkig Mar! Blijft het nog steeds waardeloos dat je weer opgenomen moet worden en vooral dat je de port kwijt raakt, maar als er een deur dicht gaat, gaat er elders weer een raam open Mar, dus ik denk dat ze er wat op verzinnen hoor en dat jij niet lek geprikt hoeft te worden :140:

Het is inderdaad beter om niet op de zaken vooruit te lopen, maar dat is voor mij makkelijk gezegd, ik sta er niet voor. ( gelukkig.) Maar blijf volhouden hoor meid, hoe moeilijk ook, zo'n sterke vrouw als jij komt er doorheen. :147: Alles goed met je meiden? Ik hoop dat je thuis de steun vind die je hard nodig hebt en vooral dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben want ook voor hem valt het niet mee. Mocht je je hart willen luchten, ik hou je hier in de gaten hoor,dus schroom niet.

Dikke knuff, Ivonne en ik ben heeeeeeel blij dat er eindelijk een positieve noot is. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en je lichaam niet teveel klappen hebt gekregen weer. Ik wil je heel veel stertke wensen voor komende woensdag als de volgende chemo weer start ( ervanuit gaande dat hij door gaat ) en ik hoop dat het snel 9 juni is voor jou en je naasten.

Dikke knuff, Ivonne. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mar.

Sterkte vandaag en de komende tijd met de zware chemokuren. :71:

Ik hoop dat iemand weet hoe het met je gaat en het hier even kan melden, want het is alweer een tijd geleden dat ik je hier gezien hebt en het laatste was de operatie.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Geen zorgen, het gaat best goed, de operatie was een ingreep van niks, het infuus wat in m'n voet zat. hebben ze 's middags direct gebruikt voor de herceptin kuur, en sinds gisteren(woensdag) is de bestraling begonnen, dat stelt op zich niet heel veel voor, het is meer het heen en weer rijden naar de daniel den hoed, je bent op z'n max een half uur binnen, de komende weken zal blijken of m'n huid er een beetje tegen kan en niet verbrand maar dat is nu nog afwachten, buiten de vermoeiheid om, kom ik hier vast heel snel doorheen, vijf weken iedere dag lijkt veel, maar is zo voorbij, dus nog 23 te gaan

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar, fijn om je weer te "horen" Tja, sorry, ik begon me inderdaad wat ongerust te maken, maar gelukkig onterecht. Wat ben je toch een krachtige vrouw hé :119: Er zijn heel veel mensen die een voorbeeld aan jou kunnen nemen, dat kan ik je wel vertellen. Gelukkig dat deze kuur meevalt en inderdaad is het heen en weer rijden een toestand ( weet niet hoelang het rijden is voor je ) maar Daniel den hoed is wel een goeie en Rottedam is best mooi hoor. ( tja, een rasechte ben ik hoor! ) Ik hoop dat het zo voorspoedig zal blijven met je en ik hou je in de gaten hoor en mijn gebeden zijn nog steeds voor je.

Dikke knuff en tot snel weer, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.