Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEWELDIG :136: :136: :136: :136: :136:

Meid gefeliciteerd, ik ben zoooooooooooooo blij met deze uitslag, laat staan hoe jij ( en je naasten natuurlijk ) je voelt vandaag.

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik een mammo ging maken en er een echo overheen kwam ik me ook het lazerus schrok, maar nu ben ik er al aan gewend. hahaha.

Heerlijk hoor dat je niet meer hoeft te wachten nu en dat je weet dat je alle ellende niet voor niets hebt gedaan.

Meid, ik kan wel janken zo blij ben ik voor je. ( en niet weer lachen nu hé. hahaha)

Wat gaat er verder nu allemaal nog gebeuren qua behandeling verder?

Nou meid, maak er een lekker feestje van vandaag al, trek de sjampie maar open hoor, je hoeft niet te wachten totdat je dochter jarig is, zet het nu maar op het zuipen. hahaha.

Nogmaals van harte met deze uitslag en we spreken elkaar zeker nog hier voordat ik wegga op vakantie. :rolleyes:

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Heb je een vrijdag toch nog gebeld voor de officiele uitslag? Gaat alles nog steeds lekker voorspoedig? Ik hoop het meid.

En ik hoop dat met je kinderen ook alles goed gaat en dat je hebt kunnen genieten van de goede uitslag en dat er niet weer bagger over je heen gekomen is.

Ik hoor het wel van je.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Ja,vrijdag idd nog gebeld en het was gewoon goed,maar de week is erg zwaar en vermoeiend geweest,maar dat is achter me, nu weer lekker volle moed vooruit

Misschien kom ik zaterdag op tv, ze hebben van de week op de chemokamer gefilmd, ned 2 om 16.30 uur vals plat heet het, raad waar ik ben haha

Liefs en een dikke knuffel terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kom ik zaterdag op tv, ze hebben van de week op de chemokamer gefilmd, ned 2 om 16.30 uur vals plat heet het, raad waar ik ben haha

Ik zal even kijken of ik een jong zustertje ziet lopen!! Of ben jij dat niet?? Tja, ik mag zeker niet meer raden nu van je :153:

Ik zal het op de kalender schrijven en dan zal ik eens kijken wie je bent. :155: ( ja, na een jaar schrijven wordt een mens nieuwsgierig hé :154: )

Het is allemaal niet niks wat je meegemaakt hebt het afgelopen jaar en nu ook weer je tante vorige week, dus kan me voorstellen dat het even een beladen week was voor je. Gelukkig is het allemaal goed nu met je en weet je dat je het niet voor niets allemaal hebt gedaan en ik hoop en bid dat je nog honderden jaren van je gezinnetje mag genieten. :147:

Ben blij dat je nu weer vooruit kan kijken naar het positieve. Tot zaterdag dan hé? hahaha.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat ben je toch een grapjas, ja ik behoor daar wel tot de inboedel, maar ach dat doen de meeste patienten

Als ik uit gezonden word, ben ik benieuwd of je me er kan kiezen, en ja je hebt gelijk dan word je idd nieuwsgierig, dus succes zaterdag Hihi

Liefs Mar Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zoals je het nu zeg ga ik toch wel twijfelen of ik je zal vinden. Uit hoeveel patienten moet ik kiezen?

Had je toen je pruik weer op of ligt die nog op het nachtkastje?

Had je toen de behandeling of was je net klaar? Ben je lang ben je klein? ( kijk, das belangrijke informatie voor mij hé.)

Of sta je gewoon achter de deur verstopt. hahahahahaa

hahahaha, het lijkt het spelletje " wie is het " wel!! Heeft het een pet met een klep? dan is het ED. :152:

We zullen zien, je hoort het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je bent echt geweldig

Pruik???, nee meid ik heb gewoon m'n eigen haar en lekker pittig kort koppie en gezien m'n leeftijd val ik al genoeg op denk, maar hoe het er precies uit gaat zien dat weet ik ook nog niet

En ja nog een leuke hint, het infuus zit in de voet, dat heeft niemand Haha

Liefs Xx

Ps lang of klein, er tussenin, maar ik zit dus dat zie je niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik vind je wel hoor, ik ga op zoek naar:

een jonge pittige tante, met een kort koppie, die zit op een stoel met een infuus in haar voet en al zittend klein of groot is. :152:

Jaja, komt helemaal goed :155:

Maar ik denk dat ik je spontaniteit ga herkennen of je humor die jij zeker hebt en de kracht in je ogen. ( mits je in de camera kijkt natuurlijk.)

Jeetje meid, ik word steeds nieuwschieriger!!

Maar voor nu...................... ga versieren meid en alvast van harte met je dochter morgen :136: 4 jaar alweer. pffffffffff, de oudste van mij wordt een vrijdag 25!! hahahaha. Ietsje verschil.

Maak er een gezellige dag van met zijn allen.

xx Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Ivon

Als ik toch zo nu en dan de stukjes van ons terug lees, leg ik helemaal in een deuk

Maar daar kom ik vandaag niet voor, Van Harte gefeliciteerd met jou dochter, wat een leeftijd al zeg(was jij zo vroeg of ben je al zo oud :blush: )

Sorry dat ik het in mijn topic zet, maar de jouwe was al bijna niet meer te vinden

Veel liefs en een fijne dag

Tot morgen haha(ben benieuwd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Jaja, vandaag D day :rolleyes: Ik ben me al aan het oppeppen en voorbereiden hoor, mijn bril ligt al klaar, nu alleen mijn tanden nog in, mijn korset nog aan en mijn haar kammen en dan naar de tv toelopen waar ik dan om half 5 klaar zit om naar jou te kijken :152:

Mijn " dochter " die gister jarig was is mijn zoon. hahahaha. En hij is geen 25 geworden maar 26 :blush: ( ik geef mijn man altijd 4 jaar ouder en mijn kinderen jonger. hahaha.

Ik ben al heeeeeeeeeeeel oud hoor, al 45 :153: Ik was er gewoon vroeg bij. :44: Lief dat je me feliciteer en mijn topic heb ik allang niet meer bijgehouden, het respons werd zo weinig dat ik er niet zoveel zin in had. Ik ben alleen jou blijven volgen.

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad op de verjaardag van je dochter. Ik zeker wel want wij werden uitgenodigd om uit eten te gaan, dus lekker geen troep thuis en een vol buikje, wat wilt een mens nog meer. :51:

Ik kom zeker vanmiddag terug om verslag te brengen en weet je, wij zijn gewoon grappig :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, das lekker dan. Kom ik net pas thuis :102:

Was je op tv Mar? Ik heb nog gekeken bij uitzending gemist, maar daar staat het niet op. DAs balen zeg!!

Ben benieuwd of je er op was. Ik hoor het wel.

ps. ik heb een herhaling blik onder de favorieten staan en daar staat dat vals plat erop kom, dus ik hou het in de gaten.

Dikke knuff, Ivonne,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Heb je ook gezien (op 15.01 min) met je roze sjaaltje rond je nek. Je ziet er erg leuk uit hoor met je pittige korte kopje! Een sterke meid, net zoals je hier ook overkomt!!! :104:

Dikke knuff, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, Eefje, lief van je

Ivonne, Wat!!!! werk je ruwaard, het moet niet gekker worden he,op welke afdeling werk je? ik woon in Hellevoet, en jij??

Ik ben dinsdag weer in Ruwaard

Een roze sjaal was het, een witte roos heb ik in ontvangst mogen nemen

Tje misschien hebben we elkaar al eerder gezien, lache zeg

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk daar op donderdagochtend als patientenbegeleidster, dus een dinsdag zie ik je niet, ik ben er pas een donderdag weer. Nou ja zeg, das ook toevallig. hahahahaha.

Ik woon in Hoogvliet, das dus de andere kant van de brug op. Mocht je dus op een donderdagochtend een keer naar het ruwaard moeten, vraag bij de uvv naar mij en ik kom naar je toe. :116: Alleen niet de 3e want dan zit ik in almelo hé :125:

Ik had wel het idee dat je bij mij in de buurt zou wonen omdat jij het over daniel den hoed had. Wat grappig zeg en inderdaad ben je een leuke pittige tante en dat haar is beter dan de cavia op je hoofd hoor. :154:

Dikke knuff, ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat gaaf zeg, zo dicht bij

Op donderdag kom ik meestal niet in het zks, meestal dinsdag controle of woensdag altijd voor m'n kuur, maar mocht ik wel een keer op donderdag er zijn, kom ik zeker even naar je vragen

En Hoogvliet tja daar ben ik ook wel bekent, mijn broer heeft er gewoond(in de gadering geloof ik of er vlak achter), een collega van manlief woont er en een oud schoonzus ook

Kom je ook nog weleens in het Maasstad, daar moet ik 17 oktober naar toe voor m'n mugascan

Tje dit is echt lache zeg, we gaan elkaar vast wel zien

Liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maasstadziekenhuis kom ik in principe niet. vind het niet zo'n geweldige verbinding en niet zo'n gezellig ziekenhuis ( als je al over gezelligheid kan spreken.) Het zuiderziekenhuis daar integen kwam ik heel vaak en daar ben ik dus ook geopereerd. Ik kom merendeels in het Ikazia, daar loop ik ook bij de pijnpoli. Het Ruwaard zelf kom ik ook bijna nooit, mits het een spoedgeval is zoals 2 weken terug met mijn dochter om een foto van haar pols te laten maken.

Misschien dat ik wel familie of collega's van je ken, je weet het nooit. hahahaha. Ik woon al zoooooooooooo lang in Hoogvliet en heb al zoveel gedaan hier qua werk dat ik aardig wat mensen van gezicht ken.

Erg grappig dit. hahaha. Hoelang moet je nu nog door met de kuur mar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg, je gaat toch niet de belangrijke kuur verzetten! Tot eind oktober werk ik op donderdagochtend, daarna is het onzeker wat voor dag, dus mocht ik een andere dag gaan dan zal ik het hier ook melden. hahaha.

Ben je niet ziek na je kuur eigenlijk? Anders kom ik gewoon een keer naar het ziekenhuis als jij moet en gaan we daar een bakkie doen. Maar dat spreken we dan wel af.

Je ziet het, het wereldje is heeeeeeeeeeel erg klein. Nou meid, je avond was bij deze weer gevuld, we hebben nog nooit zoveel op dit forum gezeten als vanavond. hahahaha.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat een dag verzetten niet zo'n probleem is, als ik hem maar wel krijg

Ik ben niet ziek na deze kuur, dus we kunnen ook gewoon op woensdag eens afspreken, Leuk!!

Nou we zijn lekker bezig vanavond he, tja wat is onze regio klein, echt heel gaaf

Ik laat je binnenkort wel even de datum weten wanneer ik voor de volgende kuur moet

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik een veel beter plan hoor, maar je moet wel ruim van te voren zeggen hé want deze oude dame is niet meer zo snel :152: Ik wil echt niet dat je kuren gaat verzetten, plus het feit als ik aan het werk ben kan ik ook niet weg, alleen om half 1 als het einde werktijd is. Komt goed, ik hoor het wel van je en dan spreken we nog even via het forum af, alleen een tijd is genoeg, ik vind je daar wel. hahahaha. Ik weet nu hoe jij eruit zie, maar je hebt geen idee hoe ik. Dus ik ga je eerst bewonderen van een afstandje en kijken aan hoeveel mensen jij vraagt of ze Ivonne heet. hahahaha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar in de buurt wonen, lijkt me reuze gezellig als jullie eens kunnen afspreken met elkaar!!! :51: (<- kopje koffie was beter geweest hihi, maar zit er niet bij hier :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.