Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi

Het is gelukkig maar een ongeveer een half uur rijden dus dat valt reuze mee, het is alles bij elkaar mega vermoeiend, maar nu nog maar 21 te gaan(haha)

M'n haar is aardig gegroeid en vanaf het afgelopen weekend doe ik m'n mutsje niet meer op, met die warmte is dat echt niet te doen, m'n haar is nog niet echt dik, maar daar heb ik mooi maling aan(je ziet mensen nog wel kijken hoor)

Ik ben geen rasecht Rotterdammer trouwens wel uit de omgeving

En bedankt voor je compliment

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Marry,

De laatste lootjes wegen het zwaarst hé, you go girl! :91: Veel sterkte nog, vermoeidheid kan wel opbreken op den duur hé, het einde is in zicht gelukkig, en inderdaad niets van aantrekken van andere mensen, laat ze maar kijken!

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Marry

Hoi meid..hoe gaat het met je....flink met de behandelingen bezig lees ik..Valt allemaal niet mee he meid..

En dan toch nog in mij interesse tonen...heel lief van je..

Helaas is mijn vader 30 mrt toch overleden.Hij heeft zo geknokt.dat weet je he maar toch heeft hij het niet gered..Hij kon gewoon niet meer..Ik ben apetrots op hemm..Echt waar..Hij heeft zo geknokt om bij ons te blijven....

Helaas mocht het niet zo zijn..

Hij zei nog:Ik wil zo graag bij jullie blijven...

Ooit zie ik hem weer terug...Pap ,,,,,wacht op mij he????

Lieve Marry ik wens je heeeeel veeeeeel beterschap en sterkte meid....Je komt er wel ..je bent zo sterk..Ben trots op je..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar.

Weet je, mensen kijken altijd en denken altijd, ik word daar altijd zo moe en verdrietig van. Mensen hebben ook vaak heel snel hun oordeel klaar en dat is soms ook moeilijk om mee om te gaan en te verwerken. Maar daar moet jij boven staan hoor, lekker met je haartjes in de wind lopen en weet dat wie het laatst lacht lacht het best!! Het is veels te warm voor een cavia of muts op je hoofd hoor, gewoon aflaten die dingen en lekker frisse lucht erdoor laten gaan, veeeeeeeeeeel beter :136: Gaat alles goed met je meiden? Dat groeit ook allemaal door natuurlijk. Ik merk het aan mijn kleinkinderen en vooral de oudste die is nu natuurlijk ook lekker aan het kletsen en wat er uit dat mondje komt.............................. je ligt helemaal in een deuk!

Ze stootte haar hoofd en zei: au mijn kop! Toen zei mijn dochter dat ze een hoofd had en geen kop.

Nee hoor, zei ze, ik heb een kop want ik kan al koprollen :154:

Tja, dat zijn de leuke dingen in het leven.

Voor deze week weer veel sterkte en tot snel weer.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Oh wat geweldig he zo'n opmerking van je kleindochter, dan moet je toch je hoofd wegdraaien om te lachen, ja zo gaaf daar kan ik echt van genieten zulk soort dingen

Mijn meiden gaan heel goed, vooral m'n oudste slaat zich hier geweldig doorheen, ze is net zo'n type als d'r moeder, gewoon handelen en doorgaan, daar ben ik dan ook super trots op natuurlijk, als ik een dipje heb dan komt ze lekker bij me kroelen, als ik huil dan vraagt ze niets maar wrijft over m'n rug, ze voelt gewoon aan wat er is, en volgende dag zijn wij beide weer vrolijk, geweldig he, dat kind heeft echt al eerder leven hier gehad

Volgende week krijgen we een leuke verwendag voor de kinderen omdat mama ziek is, daar gaan we vast volop van genieten

Dank je wel Mii, je ziet het ik ga gewoon door!!

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve marry

Ik hoop dat het goed met je gaat..Dat je alles goed doorstaat.Ik denk nog heel vaak aan jou!!!

En hoop met heel mijn hart dat jouw wens ook nog in vervulling zal gaan en dat je straks als alles achter de rug is je toch mooie vergrootte borsten kan krijgen.Is dat mogelijk na die amputatie???

Ik wens je alle geluk en succes van de wereld..

Je bent een topmeid...echt waar..

dikke knuffel van Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

En, hoe was je uitje met de kinderen? Waar zijn jullie naartoe geweest? Was het van opkikker of doe een wens?

Ik hoop dat het allemaal doorgegaan is en dat jullie heerlijk hebben genoten met zijn allen want dat hebben jullie wel verdiend, even geen zorgen aan je hoofd, alleen even heerlijk genieten.

Ik hoop dat het allemaal gestaag gaat met de kuren en dat het prikken ook nog goed gaat, maar bovenal dat je je een beetje redelijk voelt want het is toch iedere keer een opdonder voor je lichaam.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve meiden

Hoi Ivon

Dat uitje met de kinderen is eigenlijk pas as zaterdag via viva la donna.nl maar omdat het weekend er even tussen uit, heb dit uitje afgezegd, want op het park waar we naar toe gaan, kunnen ze zich op de zelfde manier vermaken maar dan het hele weekend met vriendjes, want we gaan met een ander stel met twee kinderen, hun jongste zit bij mijn oudste in de klas, en we gaan tegenwoordig heel goed met elkaar om, en aangezien hhet mooi weer word, gaan wij ons heel goed vermaken

Morgen heb ik de dertiende bestraling dus na vrijdag ben ik over de helft, en het prikken hoeft nu nog maar een keer per twee weken, en tja het is niet grappig zo'n infuus in je voet, maar ja moet toch gebeuren

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje

Ik ben nog niet zo lang op het forum, en ik lees jou topic nu pas voor het eerst.

Wat een ellende heb jij in een korte tijd meegemaakt en wat heb jij je er dapper doorheen gevochten!

Ongelofelijk om jou verhaal te lezen en te merken dat je zo ongelofelijk sterk bent, daar kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen.

Ik zal je topic nu blijven volgen

Ik wil je ook héél veel succes wensen met je herstel.

Zet 'm op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar.

Dan wil ik je ongelooflijk veel plezier wensen met je gezinnetje dit weekend. Je hebt gelijk door te zeggen waarom 1 dag genieten als ik het een weekend kan doen. Leuk dat je een ander stel nu hebt leren kennen. Ik zeg altijd in nood leer je je vrienden kennen of je leert vrienden kennen!

Kan me voorstellen dat het geen pretje is in je voet, maar ben toch blij dat dat nog steeds goed gaat gelukkig want er blijven maar weinig prikpunten bij je over! Sterkte weer morgen.

Volgende week ga ik op vakantie, dus zal even niet in je topic zijn, maar weet dat waar ik heen gaat jij in gedachte altijd bij me bent!

Nogmaals geniet ervan Kanjer :119:

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Wens je een heeeeel fijn weekend toe! En fijn dat je ondertussen bijna aan de helft bent van deze behandeling! Dit is toch meteen de laatste behandeling dan hé, daarna ben je van heel deze ellende verlost niet? Wens je nog veel sterkte en kracht toe en dat je dan ook volledig kunt gaan herstellen van alles! Je kunt het meid! Ik geloof in je! :104:

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, Eefje

Dat fijne weekend komt vast goed, als ik nu al naar het weer kijk buiten, geweldig!!

Na de bestraling moet ik nog door met de Herceptin, dat is een soort chemo, maar niet de bijwerkingen van chemo maar wel per infuus, het is een kuur van een jaar(eind januari gestart) die ik een keer per drie weken krijg, ik heb hier ook weinig last van hoor, tis alleen dat je steeds toch naar het ziekenhuis moet ervoor, maar dat vind ik niet zo erg, want als ik vanuit deze drukte ineens in het niets val is dat ook niet goed voor je

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Ooh, dus toch nog niet afgelopen dan met de behandelingen :( , maar gelukkig al wel een minder zwaar regime! :) Ja, je blijft nog wel even aan de gang zo, maar zoals je zegt val je niet meteen in een zwart gat en is ook wel goed dat je dan rustig kunt uitbollen, echt bewonderenswaardig hoe je alles steeds zo positief tegemoet treed! :116:

Ja, het weer ziet er hier ook heel goed uit, dus dat weekend komt in orde! Geniet meis! :D

Dikke knuff, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mar.

Zo, weer van vakantie terug en even kijken hoe het met mijn favoriete vrouw is.

Zo, ik kon je niet meer vinden zeg, je stond al op pagina 3 :unsure:

Hoe is het weekendje geweest? Heb je er van kunnen genieten met je gezinnetje? Ik hoop het wel meid aan het weer zal het niet gelegen hebben, jullie hadden hier mooie weer dan ik in het verre Griekenland. Hoe gaat het nu met je? IK hoop positieve antwoorden te krijgen van.

Binnenkort wordt er aan mijn pijn eindelijk ook wat gedaan ( behalve de medi die ik al slikte en er doodziek van werd ) ik krijg een epirurale injectie. Ik hoop echt dat hij helpt, maar ben nu al zo blij dat er eindelijk actie ondernomen wordt na 12 dokteren!! Mijn dag kon nu niet meer stuk. hahaha.

Verder hier alles zijn gangetje, mijn dochter is geslaagd van school ( officieel horen we dat pas 15 juni ) dus die is al een paar weken thuis. In september start de volgende school pas, dus we kunnen nog veel shoppen samen. :154:

Nou meid, ik hoop je snel te lezen.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon

Fijn om weer wat van je te horen, en ook dat er wat aan je gedaan word, ik ga duimen voor je dat het gaat helpen

Ook een fijne vakantie gehad

Mijn weekend was helemaal geweldig, en verder gaat het ook best goed nu, de bestraling is achter de rug, even wat rust in de tent, hoewel m'n fysio wil direct de conditie weer terug halen, maar das alleen maar goed

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mar.

Fijn om te horen meid, gelukkig alleen maar positieve geluiden even van jouw kant. Het is je zo gegund hé? Inderdaad is het alleen maar goed dat de fysio je weer snel op krachten wilt krijgen want om dit alles te doorstaan heb je een goede conditie nodig want de chemo en bestralingen zorgen er wel weer voor dat je conditie weer naar beneden gaat, dus die moet je top zien te krijgen zodra het gaat.

Nog even en dan hebben je meiden schoolvakantie, misschien ook wel lekkerder voor jou, dat je rustiger aan kan doen ( tja, niet qua verzorging en zo, maar qua op de klok kijken of op tijd thuis moeten zijn ect. ) dat je alleen maar hoeft te genieten als jij het wilt en je lichaam het toelaat. Dat je lekker weg kan met je gezin als jij het wilt en je lichaam het toelaat en niet altijd met school rekening hoeft te houden.

Ik hoop dat de positiviteit aanhoud bij je en dat het in een opwaardste spriaal blijft gaan.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Helaas, ik heb er weer een weekje ziekenhuis opzitten, het zou m'n eerste week zonder zks afspraken worden, maar zondag op maandag ging dat goed mis, hoge koorts en de binnenkant van de wc, dus dat werd weer een verplichte opname

Nu weer luchtwegontsteking, tje wat ben ik daar ziek van geweest

Ik had natuurlijk na de bestraling nog amper weerstand over, maar ja na veel ellende en plezier, ja ook plezier heb samen met een vriendin die het zelfde heeft op een kamer gelegen,nou dat begrijp je wel, ons feestje, ben ik nu gelukkig weer thuis

Op naar de volgende fase

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Wat naar voor je dat je toch weer in het ziekenhuis bent beland tijdens je 'vrije week' :( , maar zo te lezen heb je er weer het beste van gemaakt samen met je lotgenotenvriendin, wat knap van jullie! :119:

Veel sterkte weer voor het vervolg!

Dikke knuff :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marry,

Jeetje zeg :( Heb je eens een weekje waarin je geen ziekenhuisbezoeken hoeft te doen, beland je nog in het ziekenhuis!

Altijd positief jij he, heb je er toch maar weer een leuk feestje van gemaakt in het ziekenhuis met je vriendin !! :)

Vind het zo knap van je... Ik wil je heel veel sterkte wensen ! :116: Dikke knuff!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Jeetje, ik hoopte nog zo, geen nieuws is goed nieuws, maar dat gaat bij jou helaas niet op! Het is altijd uitkijken na de chemo en bestralingen want je bent zo vatbaar als de pest. Omdat je zo positief was de laatste keer hoopte ik dat je weerstand al weer wat verhoogd was, maar helaas dus :139: Nou, zal me een feestje geweest zijn!! 2 meiden hangen boven de pot met hoge koorts en een kl** ziekte. Vind het fijn voor je dat je een lotgenoot heb, want iedereen leeft met je mee, maar niemand kan erover mee praten, behalve iemand die hetzelfde meemaakt. Ik hoop dat het lek weer boven is voor je en dat je weer even kan bijtanken nu. Blijf praten kanjer en ik blijf aan je denken. Heel veel sterkte weer de komende tijd.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Ben een hele tijd niet op het forum geweest maar heb nog wel vaak aan je gedacht.

Als ik het goed gelezen heb moet je nu je laatste chemokuur achter de rug hebben niet?

Hopelijk komt alles nu ook weer in orde met je hé.

Veel liefs

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.