Ga naar inhoud

Sietske : 2 november 2010 : Dr van der Lei : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:43: Ja de aanvraag is goedgekeurd lag net in de brievenbus :43:

Heb al gebeld met de Bergman kliniek voor een afspraak ze bellen me nog terug.

Het ging wel heel snel binnen een week heb ik de aanvraag terug.

:43:Ik word 27 september geopereerd zoals het nu lijkt :43:

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, wat fijn, gefeliciteerd met je datum!!!:64:

Ik laat het aan onze nieuwe moderator over om je titel aan te passen en je te verhuizen naar de operatieverslagen, is voor haar de eerste mod-taak :43: , dus wil dit haar niet ontnemen, hihi, dus bij deze Patricia, laat je gaan en als je er niet uitkomt, dan geef je maar een gilletje! Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij met de datum.

We hadden net nog even contact aangezien ik met een kuur bezig ben wouden ze me niet opereren. Maar we hebben nu goedkeuring van de anesthesiest dat het wel doorgaat.

Ik ben namelijk met prednisolon bezig en met antibiotica en dat vinden ze een risico hoewel de kuur aanstaande zondag is afgelopen.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sietske

Ik heb je gevonden.

Nou het gaat dan wel snel als je de goedkeuring hebt dat je dan al na 2 weken geopereerd zou kunnen worden.

Ik moet dat nog ongeveer 6 weken wachten.

maar ik tel de weken af...heb er echt zin in ....eindelijk verlost dan van die last..DE dokter zei bij mij ook dat ik voorover stond met mijn schouders.

Onbewust doe je dat denk ik toch.

Veel succes met afwachten.Ik ga morgen bellen als ik het durf.hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sietske

ja jammer he dat ze het nog niet opgestuurd hebben,cq dat het mis gegaan is met verzenden.snik..anders was het 2 weken geleden die vrijdag al daargeweest.dan had ik misschien al wat gehoord..

Maar ja.ik ga maandag middag weer bellen.eerst naar plastische chirurgie en dan naar cz..wie weet heb ik geluk en krijg ik toch redelijk snel bericht.wil van die kanonnen af.hahah :1bouncingboobs:

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie van mij is uitgesteld.

Ze durven mij niet te opereren. Ze belden gisteren al maar ik gaf aan dat ik maandag al bij de longarts was geweest en dat alles goed was met mijn longen.

Maar ze wouden bevestiging hebben van die arts. Dus ik contact opgenomen met de zkh voor een brief voor hun dat het verantwoord is om mij te opereren.

Maandag zei de arts dat ik waarschijnlijk een bacterie had opgelopen op het werk en dat het niet aan mijn astma lag (heb al 14 jaar geen last) heb dit jaar al meerdere keren last gehad. Mijn longen waren goed en zat boven het gemiddelde van mijn leeftijd.

Maar in de brief naar de kliniek van vandaag gaf hij aan, dat het niet verantwoord is om te opereren omdat de astma niet stabiel is. En dat ik over 6 weken weer naar het zkh moet. (15 november pas).

En de dokter is lekker naar Barcelona. Dus contact is niet mogelijk.

Ik baal als een stekker. De dokter kend mij niet en beslist nu over mij.

Dus ik loop nog maar even door met alle pijntjes.

Is wel een beetje een warrig verhaal. :angry:

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. Jeetje heb net je verhaal gelezen.. Balen zeg!!! :( Anders was je de 27ste al geholpen! Inderdaad een beetje vaag dat alles wel goed was met je maar het toch niet door kan gaan.. Snap dat je baalt! En dan ook nog is wachten tot 15 nov. Als ik jou was zou ik even bellen met de dokter als hij terug is! liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Sietske, wat erg voor je, weer zoveel weken uitstel! :23: Das echt balen!!! :121: Hopelijk komt die dr. snel terug uit vakantie en kun je gedaan krijgen dat je toch vroeger terug mag komen naar het ziekenhuis en hoeft je operatie niet zolang te worden uitgesteld. Je ziet er zo naar uit en dan kun je dit natuurlijk wel missen. Duim voor je! :35:

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grappige is dat de vervolg afspraak bij een andere longarts is.

Dus hij heeft er dan geen invloed meer op.

Ja weer wachten. Ik heb nu een afspraak op 15 nov bij de longarts maar probeer 2 weken eerder en dan is het 6 weken maar dan is het nog eind oktober.

En dan de operatie weer plannen. Ze houden plek vrij voor eind oktober begin november.

Ik was al geheel in de stemming voor de operatie. :103:

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

:134: Oh Nee he .wat ongelooflijk schit voor jou zeg.Ben je mij aan het oppeppen omdat het bij mij zolang duurt ,nu duurt het bij jou ook zo lang.

ik hoop echt dat je de afspraak vroeger gezet krijgt en de o.p door kan gaan.

Ik vind het echt heel erg sneu voor je..Ik kan zo goed invoelen hoe sjit je je nu voelt..Ik hoop dat het niet te lang duurt .

Gr Chantal.

:175::179::180::179::180:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat sneu zeg,lees het echt nu pas,maar kan me wel je gevoel erbij voorstellen :unsure:

uiteraard was je al bezig met voorbereiden naar je operatie toe,logisch,en dan nu ineens uitgestelt,en ergste nog,je kan ook niet even met je arts erover praten.

hoop dat je toch nog sneller aan de beurt ben dan je denkt,wonderen zijn wereld nog niet uit,hou moed!

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sietske.

Vervelend zeg dat het uitgesteld is. Maar je longen zijn een belangrijk instrument in je lichaam en die heb je hard nodig tijdens en na een operatie, dus kan me de voorzichtigheid wel voorstellen. Ik heb heel veel familieleden met longproblemen dus ik weet hoe weinig risico ze nemen tijdens een operatie.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je snel groen licht krijgt.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je longen heel belangrijk zijn.

Maar de test wezen uit dat mijn longen goed waren. Blaasde harder dan het gemiddelde van mijn leeftijd.

Ik ga er nu gewoon van uit dat het november word na de herfstvakantie want dan opereren ze niet.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sietske .enne hoe gaat het met je.

Beetje raar verhaal he dat je arts tegen jou zegt dat alles goed is en dan in de brief schrijft dat je astma hebt.

Ik hoop ook dat je heel snel bericht krijgt..

gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Sietske ik lees je verhaal net, wat ongelofelijk sneu zeg, en in mijn ogen oneerlijk. Zit je dan maar mooi mee, wachten tot de arts terug is van vakantie begrijp ik, en ook nog een vervolg afspraak bij een ander. Iedereen hier weet hoe je toeleeft naar een operatie, wat vaak toch al een aantal jaren heeft gespeeld voordat je de stap durft te zetten om het te doen.Sterkte joh !!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.