Ga naar inhoud

Sietske : 2 november 2010 : Dr van der Lei : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja he Sietske

we hebben allebei best wel pecht wbt een datum prikken voor een opname.

Ik ga er nu eigenlijk wel vanuit dat het deze week geregeld word.Kijk ik wil toch pas na 13 nov.geholpen worden .Maar het is gewoon echter als je echt een datum hebt staan he"?

Vind het ook fijn om ernaar toe te leven

gr chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sietske.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je op 18 oktober te horen krijgt dat de datum blijft staan.

Moet goed komen meid.We kunnen samen gaan aftellen.jaaaaaaaaaaaa je leest of denkt het juiste.Ik heb ook eindelijk een datum..fijn he.

gr Chantal.

Dankjewel dat je mij alijtd zo steunt doet me sooooooooo goed he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou naar lang wachten eindelijk antwoord van de kliniek het gaat door op 2 november. :43:

Maandag naar de longarts geweest en alles was goed dus direct gevraagd of ik geoppereerd mag worden en dat was geen probleem.

Kan zijn dat ik wat moeite zal hebben nadien met de inhalatie innemen maar dat maakt me niet uit.

Ik zei tegen de longarts of hij het op papier wou zetten voor de kliniek zodat ze het daar ook wisten. Hij gaf aan dat het een week duurde voordat het in de computer staat in het ZKH.

Ik dinsdag al gebeld naar de kliniek dat ik goedkeuring heb voor de operatie en dat het nog even duurde voor ze het konden zien in de comp.

Ze zou me terug bellen als ze meer wist. Dus ik maar weer wachten en wachten.

En haalde me alweer door het hoofd dat het niet meer doorging.

Totdat vandaag de telefoon ging 20 minuten geleden.

En dat ze de brief binnen hebben met akkoord.

De operatie is dus 2 november en moet er om 11.30 zijn de operatie is gepland om 12.00 Yes het is zover :D

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sietske,

ben heel blij voor je en het aftellen duurt niet zo lang. Hopelijk zijn ze bij jou een beetje precieser geweest als ze het operatieuur doorgegeven hebben maar als je langer moet wachten zoals ik dan kun je er beter maar kalm onder blijven....het kan dan alleen nog eventjes langer duren, als je ter plaatse bent kunnen ze eraan beginnen en begint ook je herstel.

Omie die voor je supportert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sietske het schiet op he meid.nog effe..je kunt nu al echt gaan aftellen!!!!

Ik ben ook al over minder dan 3 weken aan de beurt.

Heb er zooooo'n zin in..Jij dan???????

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.