Ga naar inhoud

Sietske : 2 november 2010 : Dr van der Lei : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

één lang weekend en je bent er .

Niet van wakker liggen hoor....alleen maar dromen van al het mooie dat erna volgt. Je moet maar denken; volgende week rond deze tijd heb ik bijna nergens nog last van en al helemaal niet van :1bouncingboobs: dikke borsten.

Als je het niet uithoudt, kom dan maar schrijven ! succes

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben wel aan het afsluiten zo van nog 2 dagen werken en dan is het bijna zover. En maandag de laatste keer verlopig dat ik op en bij mijn paarden kan.

En ik heb ook wel van yes straks alle bh's in de container en dan weer wat nieuws.

Ik denk ook wel dat het volgende week weer makkelijker is dan woensdag.

Ik probeer rustig te blijven en te denken het is zo voorbij.

Ik kijk wel hoe ik mijn dagen doorkom zal zoiezo wel op internet zitten.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sietske

Oja dat is pas dinsdag.hahahah misschien wil Ik wel dat de dagen sneller voorbij gaan,destesneller is het 19 nov..hahahah als ik onder het mes ga heb jij het ergste al achter de rug.

Gelukkig he..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog één keer slapen en je bent er! Geniet van vandaag en doe waar je zin in hebt. Verzorg je diertjes en je gezin nog eens goed en morgen ben jij aan de beurt!

Doe et goed en maak je geen zorgen. Wat een ander kan kun jij ook!!!succes

Omie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.

Ik was er om 11.40 en werd direct meegenomen naar mijn kamer.

Moest me uitkleden op mijn onderbroek na en kreeg de operatie jas aan.

Kreeg 3 pillen die ik met een beetje water moest innemen.

Daarna kwam de prof. om de tekeningen op mijn bortsten te zetten van hoe het zou worden. En na een paar foto's was het zover. De anestesist kwam me ophalen naar de de operatiekamer. Zag heel er op tegen de infuus maar die viel reuze mee. Heb direct maar gezegt dat ik niet ging tellen als ik het slaapmedicatie inkreeg. Dat was rond 12.15 ik werd om 14.30 a 14.40 weer wakker ik had het heel koud lag te rillen in bed dus kreeg een elektrisch deken over. Nadat ik goed bij was ging ik naar mijn kamer terug en enigste waar ik erge pijn aan had was de drain in de linkerborst. Daar kreeg ik 2 paracetamols voor.Ik ben 1 x op de ondersteek geweest en dat viel wel mee wel een raar gevoel maar is te doen.

Mijn ouders kwamen rond 17.45 bij mij op visite was maar gaan tv kijken en was wel wat afwezig. Was ook nog moe.

Nadat mijn ouders weg waren heb ik nog een keer gegeten had nog trek in wat en als ik goed dronk mag ik afgekoppeld worden van het infuus.

Toen de avond/nachtzuster er was moest ik onder begeleiding naar de wc lopen. En dat deed zo zeer van de drain het was net of hij ergens op drukte.

Ik kreeg rond 21.45 mijn avondmedicatie slaappil en maagbeschermer en spierontspanner ze heeft ook het infuus eruit gehaald ik was bang dat ik ermee bleef hangen aan de dekens. Ik lag om 1 uur nog te wiebelen in bed dus de slaappil werkte bij mij niet zo. Ik kon geen goede houding vinden in bed en had last van mijn onderrug. Ben om 3 uur maar tv gaan kijken. En toen ik hoorde dat een ander om 4 op de alarm had gedrukt heb ik ook maar even gedrukt kon ik weer even met veel moeite naar de wc. Heb nog een paar paracetamols gehad. Ik ben toen in slaap gevallen en toen klopte ze alweer op klopte was het alweer 7.45. Ze heeft toen de drains eruit gehaald dat was een raar gevoel en links iets gevoeliger. Het verband heeft ze er ook afgehaals en toen kon ik mijn borsten bewonderen en ze zijn mooi klein geworden ben er tevreden mee.Kreeg ook nog even de spuit om trombose tegen te gaan. Ondanks dat ze voor de operatie ongelijk waren zijn ze nu toch beter. Ik heb direct een BH aangekregen en mocht mijn ouders bellen om me op tehalen. De borsten doen niet zeer alleen de plek waar de drain zat doet nog zeer en loop ook nog een beetje schuin. Lig nu lekker op bed en probeer een goede houding te vinden. Kan zelfs al een beetje op rechts liggen met de deken in mijn rug gedrukt.

Nooit gedacht dat ik tevreden zou zijn met mijn borsten maar kan nu wel een gat in de lucht springen.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sietske

wat geweldig dat het zo goed gegaan is..

Gelukkig heb je het achter de rug..

Nu lekker herstellen en niet te veel doen.

Ben echt blij voor je dat het achter de rug is..

Veel beterschap wens ik je.

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sietske,

Gefeliciteerd! :64: Nu maar goed herstellen en je lekker laten verwennen! Fijn te lezen dat het al zo goed met je gaat en dat je zo blij bent met het resultaat!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de reactie.

Ik ben om 22.00 gaan slapen en werd om 4 uur weer wakker en ben nog wel weer in slaap gevallen.

S'morgens lekker een ontbijtje op bed gehad om 8.00 en ben rond 8.45 nog even gaan slapen maar werd pas wakker om 11.00.

Dus ik heb slaap genoeg gehad.

De pijn bij de drain zakt langzaam aan wel weg. Maar de BH band komt net over de snee heen.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.